BZP: CUI-ZZ.3200.26.2024 - Zakup systemu kadrowo - płacowego i finansowo – księgowego dla ZZM i ZZK
04.09.2024
2024/BZP 00484614/01
Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
CUI-ZZ.3200.26.2024 - Zakup systemu kadrowo - płacowego i finansowo – księgowego dla ZZM i ZZK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022287361
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lucyna.wdowik-chlebek@cui.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.cui.wroclaw.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi i dostawy informatyczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
CUI-ZZ.3200.26.2024 - Zakup systemu kadrowo - płacowego i finansowo – księgowego dla ZZM i ZZK
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c36844a-28ff-47c0-8d38-78a20107f512
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00484614
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00104237/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Zakup systemu kadrowo - płacowego i finansowo – księgowego dla ZZM i ZZK
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/cui/public/postepowanie?postepowanie=734622483.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument, oznaczone jest sygnaturą CUI-ZZ.3200.26.2024 Wykonawcy proszeni są o powoływanie się na ten symbol we wszystkich kontaktach z przedstawicielami prowadzącego postępowanie.
W przedmiotowym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: poprzez Platformę zakupową - https://portal.smartpzp.pl/cui, link do postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/cui/public/postepowanie?postepowanie=73462248
Za moment wpływu wymienionych oświadczeń lub dokumentów przyjmuje się datę i godzinę zarejestrowania ich na platformie
zakupowej po stronie Zamawiającego
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający wymaga formatów dokumentów w obrocie elektronicznym oraz formatów podpisów wskazuje na formaty wymienione w załączniku nr 2 do
Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, umożliwiających użycie kwalifikowanego podpisu elektronicznego (w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.).
Korzystanie z platformy zakupowej jest bezpłatne. Pełną obsługę techniczną platformy zakupowej świadczy firma Portal Pzp Sp. z o.o. (nazwa platformy zakupowej: SmartPzp). W przypadku ewentualnych problemów technicznych prosimy o kontakt z infolinią techniczną +48 22 123 07 97, e-mail: pomoc@portalpzp.pl.
Dokumenty elektroniczne w postępowaniu muszą spełniać łącznie następujące wymagania:
a) są utrwalone w sposób umożliwiający ich wielokrotne odczytanie, zapisanie i powielenie, a także przekazanie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznym nośniku danych;
b) umożliwiają prezentację treści w postaci elektronicznej, w szczególności przez wyświetlenie tej treści na monitorze ekranowym;
c) umożliwiają prezentację treści w postaci papierowej, w szczególności za pomocą wydruku;
d) zawierają dane w układzie niepozostawiającym wątpliwości co do treści i kontekstu zapisanych informacji Zamawiający informuje, że platforma zakupowa umożliwia przesyłanie nieograniczonej ilości plików przy czym pojedynczy plik nie może przekraczać 100MB.
Zasady przesyłania korespondencji za pomocą poczty elektronicznej:
a) Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują ww. oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje pocztą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Dowód transmisji danych lub wydruk potwierdzenia nadania z poczty Zamawiającego oznacza, że Wykonawca otrzymał korespondencję pocztą elektroniczną w momencie jej przekazania przez Zamawiającego, niezależnie od ewentualnego potwierdzenia faktu jej otrzymania.
b) W przypadku przesłania dokumentów, o których mowa powyżej, pocztą elektroniczną, gdy Wykonawca nie potwierdzi odbioru wiadomości, dowodem nadania tej wiadomości będzie wydruk potwierdzenia nadania z programu pocztowego Zamawiającego.
c) Zamawiający informuje, że poczta email Zamawiającego umożliwia jednorazowe przesłanie plików o łącznej wielkości nie przekraczającej 25 MB. W związku z tym, większe pliki zaleca się skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP) w celu nieprzekroczenia tej wielkości.
d) Wszelkie informacje, co do których publikacji zobligowany jest zamawiający ustawą Pzp będzie zamieszał na platformie
zakupowej oraz na stronie internetowej dostępnej pod adresem http://www.bip.cui.wroclaw.pl/?app=przetargi
Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: w zakresie dotyczącym zagadnień proceduralnych: p. Lucyna Wdowik -Chlebek.
Oferta musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby
upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu (-ów) określającego (-ych) status prawny Wykonawcy (-ów) lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy (-ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: CUI-ZZ.3200.26.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – wdrożenie Systemu kadrowo płacowego (KP) dla jednostek gminy Wrocław tj. Zarząd Zasobu Komunalnego (ZZK) oraz Zarząd Zieleni Miejskiej (ZZM).
Przedmiot zamówienia został podzielony na zamówienie podstawowe i realizowane w ramach prawa opcji.
Przedmiotem Umowy w ramach zamówienia podstawowego jest wdrożenie oraz utrzymanie Systemu zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi Załącznik nr 1 do Umowy (dalej również OPZ).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania jakościowe, wymagania techniczne (parametry i funkcjonalności) znajdują się w projekcie umowy (wraz z jej załącznikami) stanowiącym Załącznik do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zakres prawa opcji wskazany został w dokumentach zamówienia.Wykonanie przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji uzależnione jest od faktycznych potrzeb zamawiającego i jego możliwości finansowych. Brak wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie prawa opcji nie rodzi żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp na zasadach i w okolicznościach określonych w projekcie umowy – Załącznik do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w Rozdziale 14 SWZ.
Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o wskazane kryteria oceny ofert tj.
Kryterium nr 1 Cena (C) - 60%
Kryterium nr 2 Doświadczenie Personelu (DP)- 33%
Kryterium nr 3 Funkcjonalność systemu (Wymagania bezpieczeństwa) (F)- 3%
Kryterium nr 4 Aktywizacja osób niepełnosprawnych (A) - 4%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Personelu (DP)
4.3.6.) Waga: 33
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Funkcjonalność systemu (Wymagania bezpieczeństwa) (F)
4.3.6.) Waga: 3
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aktywizacja osób niepełnosprawnych (A)
4.3.6.) Waga: 4
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – wdrożenie Systemu finansowo – księgowego (FK) dla jednostki gminy Wrocław tj. Zarząd Zieleni Miejskiej (ZZM).
Przedmiot zamówienia został podzielony na zamówienie podstawowe i realizowane w ramach prawa opcji.
Przedmiotem Umowy w ramach zamówienia podstawowego jest wdrożenie oraz utrzymanie Systemu zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi Załącznik nr 1 do Umowy (dalej również OPZ).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania jakościowe, wymagania techniczne (parametry i funkcjonalności) znajdują się w projekcie umowy (wraz z jej załącznikami) stanowiącym Załącznik do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Szczegółowo zakres zamówienia objęty prawej opcji został określony w projekcie umowy (wraz z jej załącznikami) stanowiącym Załącznik do SWZ.Wykonanie przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji uzależnione jest od faktycznych potrzeb zamawiającego i jego możliwości finansowych. Brak wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie prawa opcji nie rodzi żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp na zasadach i w okolicznościach określonych w projekcie umowy – Załącznik do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w Rozdziale 14 SWZ.
Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o wskazane kryteria oceny ofert tj.
Kryterium nr 1 Cena (C) - 60%
Kryterium nr 2 Doświadczenie Personelu (DP)- 33%
Kryterium nr 3 Funkcjonalność systemu (Wymagania bezpieczeństwa) (F)- 3%
Kryterium nr 4 Aktywizacja osób niepełnosprawnych (A) - 4%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Personelu (DP)
4.3.6.) Waga: 33
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Funkcjonalność systemu (Wymagania bezpieczeństwa) (F)
4.3.6.) Waga: 3
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aktywizacja osób niepełnosprawnych (A)
4.3.6.) Waga: 4
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:Zamawiający wyznacza szczegółowe warunki w zakresie Części nr 1 i Części nr 2 tj.:
1) Warunek spełniają Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować podczas realizacji zamówienia następującymi osobami spełniającymi poniższe wymagania:
a) Kierownik Projektu:
– posiada łącznie minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania projektami informatycznymi w roli
Kierownika Projektu lub Zastępcy Kierownika Projektu; pełnił rolę kierownika projektu lub zastępcy kierownika projektu w
minimum 2 projektach informatycznych, obejmujących wdrożenie systemu informatycznego, przy czym:
• przynajmniej jeden projekt był wykonany w technologii chmurowej
• posiada kwalifikacje z obszaru zarządzania projektami potwierdzone dowolnym certyfikatem.
b) Analityk biznesowo-systemowy
- posiada minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie analizy systemowej lub biznesowej;
- posiada umiejętność opisu analizy
- brał udział w roli analityka (tj. osoby odpowiedzialnej za zbieranie wymagań i opracowywanie dokumentacji analitycznej) w
minimum 2 projektach informatycznych, obejmujących wdrożenie systemu informatycznego, przy czym:
• przynajmniej jeden projekt był wykonany w technologii chmurowej
c) Programista:
- posiada minimum 4 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie programowania; z wykorzystaniem technologii użytej w
systemie proponowanym przez Wykonawcę;
- brał udział w roli programisty w minimum 2 projektach informatycznych, obejmujących wdrożenie systemu
informatycznego, przy czym:
• przynajmniej jeden projekt był wykonany w technologii chmurowej
Uwaga! Jedna osoba może pełnić tylko jedna funkcję w ramach realizacji zamówienia
2) Warunek spełniają Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali należycie co najmniej dwa zamówienia (kontrakty) polegające na wdrożeniu systemu kadrowo-płacowego i/lub finansowo księgowego; z czego co najmniej jedno dotyczyło
Zamawiającego będącego jednostką sektora finansów publicznych.
Uwaga! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub posługiwaniem się podmiotem udostępniający, warunek doświadczenia podlega sumowaniu, tzn. jeden z wykonawców może dokumentować się jednym wykonanym kontraktem, a drugi pozostałym wymaganym doświadczeniem. Analogicznie w przypadku podmiotu
udostępniającego.