BZP: Budowa budynku klubowego na stadionie KS Grunwald Budziwój w Rzeszowie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu
11.09.2024
2024/BZP 00495289/01
Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa budynku klubowego na stadionie KS Grunwald Budziwój w Rzeszowie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.4.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.4.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495289
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-09-11
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00475339
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
c.d. sekcji 3.6.
9. W przypadku załączników, które są zgodnie z Pzp lub Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
10. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
11. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
12. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
13. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
Z uwagi na limit znaków szczegółowe informacje zawarte są w Rozdziale VIII i X SWZ.
Termin wykonania zamówienia
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie 31 lipca 2025 roku, w tym:
- do 3 miesięcy od zawarcia umowy wykonanie wymiany nawierzchni na boisku treningowym i wykonanie budowy piłkochwytów między boiskami ze schodkami i wzmocnieniem nasypu/skarpy,
- do 4 miesięcy od podpisania umowy wykonanie zagospodarowania terenu i pozostałych elementów zamówienia z m.in: wybudowanie instalacji oświetlenia stadionu, instalacji monitoringu i zamontowanie tablicy wyników, wybudowanie ogrodzenia, piłkochwytów oraz elementów i małej architektury,
- do dnia 31 lipca 2025 r. wybudowanie i przekazanie budynku klubowego do użytkowania wraz z wyposażeniem.
Zamawiający wykluczy wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego w przypadku wystąpienia którejkolwiek z określonych w niej przesłanek. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie w/w przesłanki Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu potwierdzające brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – zawarte w zawarte w formularzu OFERTA i jeśli dotyczy w formularzu zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa powyższe oświadczenie
Informacje dotyczące wizji lokalnej
Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej. Zamawiający wyznacza dwa terminy wizji lokalnej do wyboru przez wykonawcę, tj. 6 września br. lub 9 września br. Godziny spotkania wyznaczy Zamawiający po telefonicznym zgłoszeniu chęci uczestnictwa. Do kontaktu w sprawie ustalenia odbycia wizji wyznaczony jest Pan Grzegorz Kukla – Wydział Inwestycji tel. 875 47 51.
Po zmianie:
c.d. sekcji 3.6.
9. W przypadku załączników, które są zgodnie z Pzp lub Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
10. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
11. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
12. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
13. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
Z uwagi na limit znaków szczegółowe informacje zawarte są w Rozdziale VIII i X SWZ.
Termin wykonania zamówienia
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie 31 lipca 2025 roku, w tym:
- do 3 miesięcy od zawarcia umowy wykonanie wymiany nawierzchni na boisku treningowym i wykonanie budowy piłkochwytów między boiskami ze schodkami i wzmocnieniem nasypu/skarpy,
- do 4 miesięcy od podpisania umowy wykonanie zagospodarowania terenu i pozostałych elementów zamówienia z m.in: wybudowanie instalacji oświetlenia stadionu, instalacji monitoringu i zamontowanie tablicy wyników, wybudowanie ogrodzenia (fragment ogrodzenia z bramą wjazdową można wykonać w terminie późniejszym niż do 4 miesięcy od zawarcia umowy) , piłkochwytów oraz elementów i małej architektury,
- do dnia 31 lipca 2025 r. wybudowanie i przekazanie budynku klubowego do użytkowania wraz z wyposażeniem.
Zamawiający wykluczy wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego w przypadku wystąpienia którejkolwiek z określonych w niej przesłanek. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie w/w przesłanki Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu potwierdzające brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – zawarte w zawarte w formularzu OFERTA i jeśli dotyczy w formularzu zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa powyższe oświadczenie
Informacje dotyczące wizji lokalnej
Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej. Zamawiający wyznacza dwa terminy wizji lokalnej do wyboru przez wykonawcę, tj. 6 września br. lub 9 września br. i 12.09. godzina 10:00.Godziny spotkania wyznaczy Zamawiający po telefonicznym zgłoszeniu chęci uczestnictwa. Do kontaktu w sprawie ustalenia odbycia wizji wyznaczony jest Pan Grzegorz Kukla – Wydział Inwestycji tel. 875 47 51.