BZP: BUDOWA NOWEGO BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z ZADASZENIEM ŁUKOWYM PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 W LĘBORKU
07.10.2024
2024/BZP 00532488/01
Gmina Miasto Lębork
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
BUDOWA NOWEGO BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z ZADASZENIEM ŁUKOWYM PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 W LĘBORKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lębork
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979737
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Armii Krajowej 14
1.4.2.) Miejscowość: Lębork
1.4.3.) Kod pocztowy: 84-300
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@um.lebork.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lebork.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00532488
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-07
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00510648
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.5. Wartość zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
6554510,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.5. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa nowej sali sportowej w Lęborku dla Szkoły Podstawowej nr 1 przy, ul. Wojska Polskiego 10 oraz uzyskanie – w imieniu Zamawiającego – decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (działka nr 412/2, obręb ewidencyjny 7 Lębork). Obiekt jest budynkiem jedno i dwukondygnacyjnym, niepodpiwniczonym w kształcie prostokąta z dachem dwuspadowym – łukowym.
2. Zakres robót obejmuje :
2.1. wykonanie nowego budynku sali wraz z zapleczem socjalno – szatniowym i sportowym,
2.2. wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej,
2.3. wykonanie przyłącza wodociągowego,
2.4. wykonanie przyłącza energetycznego,
2.5. wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych,
2.6. wykonanie nowych chodników, schodów i opaski przy budynku,
2.7. wykonanie instalacji c.w.u.,
2.8. wykonanie instalacji wodociągowej w tym hydrantowej i kanalizacyjnej,
2.9. wykonanie instalacji c.o.,
2.10. wykonanie instalacji elektrycznej (oświetleniowej, gniazdkowej, ewakuacyjnej) wraz z osprzętem,
2.11. instalacje uziemniające, odgromowe i wyrównawcze,
2.12. ochrona przeciwporażeniowa,
2.13. wykonanie instalacji monitoringu w zakresie oprze wodowania,
2.14. usunięcie kolizji z istniejącym przyłączem ciepłowniczym na terenie działki,
2.15. usunięcie kolizji telekomunikacyjnej
2.16. zagospodarowanie terenu
3. Przewidziane są dwa wejścia na salę :
- bezpośrednio z łącznika prowadzącego do szkoły – wykorzystywane jako główne wejście do sali,
- wejście zewnętrzne wykorzystywane jako wyjście ewakuacyjne.
Na parterze zlokalizowano 1 pomieszczenie szatniowo – sanitarne dla nps. w którym umieszczono szafki do przebierania się w strój sportowy. Dodatkowo na parterze usytuowano magazyn sprzętu, pokój trenera z zapleczem socjalnym, pomieszczenie techniczne, pomieszczenie gospodarcze wc damskie i nps, wc męskie.
Na piętrze zlokalizowano 3 pomieszczenia szatniowo – sanitarne, salkę ćwiczeń korekcyjnych.
4. Założenia techniczne
4.1. wysokość pomieszczeń (sala sportowa 8,73 m, pozostałe pomieszczenia 3,05 m),
4.2. na podłogach:
a/ w sali podłoga sportowa elastyczna z wykładziną PCV grub. min. 4 mm
b/ w salce ćwiczeń posadzkę sportową punktowo elastyczną z rolowaną wielowarstwową wykładziną sportową PCV o łącznej grubości min. 12,5 mm
c/ w szatniach, komunikacji na parterze i piętrze oraz magazynie sprzętu wykładzina PCV homogeniczna grub. 2,2 mm,
d/ sanitariatach, umywalniach i w-c płytki ceramiczne przeciwpoślizgowe
e/ w łączniku płytki ceramiczne, przeciwpoślizgowe,
f/ schody płytki ceramiczne schodowe przeciwpoślizgowe,
4.3. ściany w pomieszczeniach higienicznych, zaprojektowano płytki na całą wysokość pomieszczenia,
4.4. na ścianach tynk cementowo – wapienny z gładzią gipsową,
4.5. na ścianach komunikacji, szatniach tynk żywiczny (zamiast malowania) do wysokości 2,0 m
4.6. ściany szczytowe w sali do wysokości 3,0 m płyty akustyczne poliuretanowe odporne na uderzenie, powyżej malowanie farbą silikatową,
4.7. instalacja elektryczna zabezpieczona przed dostępem osób,
4.8. temperatura wewnątrz : sala powyżej 16° C, pozostałe powyżej 20° C,
4.9. zaprojektowano sanitariaty z dostępem do ciepłej i zimnej wody,
4.10. wszystkie okna zaprojektowano z profili PCV, stałe, rozwierane i rozwierano – uchylne,
4.11. drzwi wejściowe aluminiowe
4.12. zapewniono wentylację mechaniczną i grawitacyjną,
4.13. oświetlenie spełniające wymagania normowe,
4.14. wentylacja mechaniczne w sanitariatach wentylatorem wbudowanym załączanym oświetleniem, – układ połaci dachowych : dwu i jedno spadowy,
4.15. kierunek głównej kalenicy równoległy do elewacji frontowej.
5. Zestawienie powierzchni
Dane techniczne :
– powierzchnia zabudowy – 992,00 m²,
– kubatura budynku – 7.668,16 m³,
- wysokość górnej krawędzi elewacji frontowej – 8,50 m,
– wysokość budynku max. 9,00 m,
– dach łukowy, na łączniku płaski,
– powierzchnia użytkowa – 1.071,61 m²
6. Zakres zamówienia obejmuje również:
6.1. Z zakresu zamówienia Zamawiający wyłącza dostawę wieszaka na mopa (8.10), profesjonalnego dwuwiadrowego wózka do sprzątania(8.11), ścianki wspinaczkowej (8.26), szafy na sprzęt sportowy (8.27), regału na sprzęt sportowy (8.28), szafy metalowej na środki czystości (8.29), biurka (8.33), fotela tapicerowanego (8.34), komputera (8.35), urządzenia wielofunkcyjnego (8.36), kuchenki mikrofalowej (8.38), reału metalowego na urządzenia (8.39), regału na książki, segregatory, dokumenty (8.40), krzesła (8.41), sofy (8.42), ławy (8.43), wieszaka ściennego (8.44), tablicy magnetycznej (8.45) o których mowa w pkt. 8 Projektu technicznego branży budowlanej oraz w pkt. 8. Projektu architektoniczno – budowlanego.
6.2. Ponadto Zamawiający dopuszcza zmianę rodzaju pokrycia oraz poszczególnych warstw izolacyjno-wykończeniowych zadaszenia hali przy założeniu, że zaproponowane rozwiązanie:
- będzie dachem łukowym,
- musi być równoważne, o parametrach nie gorszych niż przedstawione w dokumentacji projektowej,
- nie będzie wiązało się ze zmianą decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz zmianą decyzji pozwolenia na budowę,
- zachowa właściwą izolację termiczną i akustyczna hali sportowej,
- zostanie zatwierdzone przez Zamawiającego i ocenione przez autora dokumentacji projektowej jako zmiana nieistotna.
6.3. Instalacja hydrantowa - rozbudowę instalacji hydrantowej należy podłączyć do istniejącej instalacji hydrantowej.
6.4. Instalację wentylacji mechanicznej w sali gimnastycznej należy izolować płytami z wełny mineralnej o współczynniku przenikania λ0,035 W/mK gr. 40mm.
6.5. Do części wyciągowej wentylacji należy zastosować anemostaty wyciągowe.
6.6. Instalacja CT - wymiennik glikolowy należy umieści w pomieszczeniu techniczny węzła cieplnego i stamtąd poprowadzić CT.
6.7. Instalacja zewnętrzna CT ma być zaizolowania i zabezpieczona np. płaszczem stalowym.
6.8. Po zakończonym procesie inwestycyjnym, dla całego obiektu Wykonawca opracuje instrukcję bezpieczeństwa pożarowego.
6.9. W zakresie Wykonawcy będzie budowa drogi tymczasowej do miejsca inwestycji. Istnieją dwie możliwości dojazdu do terenu budowy. Od strony północnej przez teren zielony, albo od strony południowej przez teren z zagospodarowaniem sportowym. Przy wyznaczeniu najbardziej optymalnej drogi dojazdu Wykonawca musi wziąć pod uwagę kwestie bezpieczeństwa oraz konieczności odtworzenia nawierzchni do jej pierwotnego stanu.
Ponadto ze względu na brak możliwości wyłączenia budynku szkoły z użytkowania na czas realizacji, należy w sposób szczególny zabezpieczyć miejsce wykonywania robót zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz budynku po wcześniejszym uzgodnieniu z dyrekcją szkoły.
6.10. Do dnia 24.12.2024 r. wymagane jest rozliczenie wydatków na kwotę 2 455 000,00 zł. Za rozliczenie uznaje się przedstawienie protokołu odbioru częściowego za wykonane roboty lub dostawa na teren budowy materiałów budowlanych o równowartości w/w kwoty oraz złożenie przez Wykonawcę faktury w Urzędzie Miejskim w Lęborku. Przedmiotowa kwota stanowi równowartość dofinansowania przyznaną na 2024 r..
6.11. Zamawiający dopuszcza inne grubości wykładzin ponad 4 mm, pod warunkiem, że będzie to wykładzina homogeniczna dla pomieszczeń o dużym natężeniu ruchu również mechanicznym. Ponadto wykładzina powinna charakteryzować się następującymi minimalnymi parametrami :
gramatura: 4700g/m2
trudnopalność: Cfl-s1
antypoślizgowość: R9
klasa ścieralności: T
klasa użytkowa: 23/34/43
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa nowej sali sportowej w Lęborku dla Szkoły Podstawowej nr 1 przy, ul. Wojska Polskiego 10 oraz uzyskanie – w imieniu Zamawiającego – decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (działka nr 412/2, obręb ewidencyjny 7 Lębork). Obiekt jest budynkiem jedno i dwukondygnacyjnym, niepodpiwniczonym w kształcie prostokąta z dachem dwuspadowym – łukowym.
2. Zakres robót obejmuje :
2.1. wykonanie nowego budynku sali wraz z zapleczem socjalno – szatniowym i sportowym,
2.2. wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej,
2.3. wykonanie przyłącza wodociągowego,
2.4. wykonanie przyłącza energetycznego,
2.5. wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych,
2.6. wykonanie nowych chodników, schodów i opaski przy budynku,
2.7. wykonanie instalacji c.w.u.,
2.8. wykonanie instalacji wodociągowej w tym hydrantowej i kanalizacyjnej,
2.9. wykonanie instalacji c.o.,
2.10. wykonanie instalacji elektrycznej (oświetleniowej, gniazdkowej, ewakuacyjnej) wraz z osprzętem,
2.11. instalacje uziemniające, odgromowe i wyrównawcze,
2.12. ochrona przeciwporażeniowa,
2.13. wykonanie instalacji monitoringu w zakresie oprze wodowania,
2.14. usunięcie kolizji z istniejącym przyłączem ciepłowniczym na terenie działki,
2.15. usunięcie kolizji telekomunikacyjnej
2.16. zagospodarowanie terenu
3. Przewidziane są dwa wejścia na salę :
- bezpośrednio z łącznika prowadzącego do szkoły – wykorzystywane jako główne wejście do sali,
- wejście zewnętrzne wykorzystywane jako wyjście ewakuacyjne.
Na parterze zlokalizowano 1 pomieszczenie szatniowo – sanitarne dla nps. w którym umieszczono szafki do przebierania się w strój sportowy. Dodatkowo na parterze usytuowano magazyn sprzętu, pokój trenera z zapleczem socjalnym, pomieszczenie techniczne, pomieszczenie gospodarcze wc damskie i nps, wc męskie.
Na piętrze zlokalizowano 3 pomieszczenia szatniowo – sanitarne, salkę ćwiczeń korekcyjnych.
4. Założenia techniczne
4.1. wysokość pomieszczeń (sala sportowa 8,73 m, pozostałe pomieszczenia 3,05 m),
4.2. na podłogach:
a/ w sali podłoga sportowa elastyczna z wykładziną PCV grub. min. 4 mm
b/ w salce ćwiczeń posadzkę sportową punktowo elastyczną z rolowaną wielowarstwową wykładziną sportową PCV o łącznej grubości min. 12,5 mm
c/ w szatniach, komunikacji na parterze i piętrze oraz magazynie sprzętu wykładzina PCV homogeniczna grub. 2,2 mm,
d/ sanitariatach, umywalniach i w-c płytki ceramiczne przeciwpoślizgowe
e/ w łączniku płytki ceramiczne, przeciwpoślizgowe,
f/ schody płytki ceramiczne schodowe przeciwpoślizgowe,
4.3. ściany w pomieszczeniach higienicznych, zaprojektowano płytki na całą wysokość pomieszczenia,
4.4. na ścianach tynk cementowo – wapienny z gładzią gipsową,
4.5. na ścianach komunikacji, szatniach tynk żywiczny (zamiast malowania) do wysokości 2,0 m
4.6. ściany szczytowe w sali do wysokości 3,0 m płyty akustyczne poliuretanowe odporne na uderzenie, powyżej malowanie farbą silikatową,
4.7. instalacja elektryczna zabezpieczona przed dostępem osób,
4.8. temperatura wewnątrz : sala powyżej 16° C, pozostałe powyżej 20° C,
4.9. zaprojektowano sanitariaty z dostępem do ciepłej i zimnej wody,
4.10. wszystkie okna zaprojektowano z profili PCV, stałe, rozwierane i rozwierano – uchylne,
4.11. drzwi wejściowe aluminiowe
4.12. zapewniono wentylację mechaniczną i grawitacyjną,
4.13. oświetlenie spełniające wymagania normowe,
4.14. wentylacja mechaniczne w sanitariatach wentylatorem wbudowanym załączanym oświetleniem, – układ połaci dachowych : dwu i jedno spadowy,
4.15. kierunek głównej kalenicy równoległy do elewacji frontowej.
5. Zestawienie powierzchni
Dane techniczne :
– powierzchnia zabudowy – 992,00 m²,
– kubatura budynku – 7.668,16 m³,
- wysokość górnej krawędzi elewacji frontowej – 8,50 m,
– wysokość budynku max. 9,00 m,
– dach łukowy, na łączniku płaski,
– powierzchnia użytkowa – 1.071,61 m²
6. Zakres zamówienia obejmuje również:
6.1. Z zakresu zamówienia Zamawiający wyłącza dostawę wieszaka na mopa (8.10), profesjonalnego dwuwiadrowego wózka do sprzątania(8.11), ścianki wspinaczkowej (8.26), szafy na sprzęt sportowy (8.27), regału na sprzęt sportowy (8.28), szafy metalowej na środki czystości (8.29), biurka (8.33), fotela tapicerowanego (8.34), komputera (8.35), urządzenia wielofunkcyjnego (8.36), kuchenki mikrofalowej (8.38), reału metalowego na urządzenia (8.39), regału na książki, segregatory, dokumenty (8.40), krzesła (8.41), sofy (8.42), ławy (8.43), wieszaka ściennego (8.44), tablicy magnetycznej (8.45) o których mowa w pkt. 8 Projektu technicznego branży budowlanej oraz w pkt. 8. Projektu architektoniczno – budowlanego.
6.2. Ponadto Zamawiający dopuszcza zmianę rodzaju pokrycia oraz poszczególnych warstw izolacyjno-wykończeniowych zadaszenia hali przy założeniu, że zaproponowane rozwiązanie:
- będzie dachem łukowym,
- musi być równoważne, o parametrach nie gorszych niż przedstawione w dokumentacji projektowej,
- nie będzie wiązało się ze zmianą decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz zmianą decyzji pozwolenia na budowę,
- zachowa właściwą izolację termiczną i akustyczna hali sportowej,
- zostanie zatwierdzone przez Zamawiającego i ocenione przez autora dokumentacji projektowej jako zmiana nieistotna.
6.3. Instalacja hydrantowa - rozbudowę instalacji hydrantowej należy podłączyć do istniejącej instalacji hydrantowej.
6.4. Instalację wentylacji mechanicznej w sali gimnastycznej należy izolować płytami z wełny mineralnej o współczynniku przenikania λ0,035 W/mK gr. 40mm.
6.5. Do części wyciągowej wentylacji należy zastosować anemostaty wyciągowe.
6.6. Instalacja CT - wymiennik glikolowy należy umieści w pomieszczeniu techniczny węzła cieplnego i stamtąd poprowadzić CT.
6.7. Instalacja zewnętrzna CT ma być zaizolowania i zabezpieczona np. płaszczem stalowym.
6.8. Po zakończonym procesie inwestycyjnym, dla całego obiektu Wykonawca opracuje instrukcję bezpieczeństwa pożarowego.
6.9. W zakresie Wykonawcy będzie budowa drogi tymczasowej do miejsca inwestycji. Istnieją dwie możliwości dojazdu do terenu budowy. Od strony północnej przez teren zielony, albo od strony południowej przez teren z zagospodarowaniem sportowym. Przy wyznaczeniu najbardziej optymalnej drogi dojazdu Wykonawca musi wziąć pod uwagę kwestie bezpieczeństwa oraz konieczności odtworzenia nawierzchni do jej pierwotnego stanu.
Ponadto ze względu na brak możliwości wyłączenia budynku szkoły z użytkowania na czas realizacji, należy w sposób szczególny zabezpieczyć miejsce wykonywania robót zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz budynku po wcześniejszym uzgodnieniu z dyrekcją szkoły.
6.10. Do dnia 24.12.2024 r. wymagane jest rozliczenie wydatków na kwotę 2 455 000,00 zł. Za rozliczenie uznaje się przedstawienie protokołu odbioru częściowego za wykonane roboty lub dostawa na teren budowy materiałów budowlanych o równowartości w/w kwoty oraz złożenie przez Wykonawcę faktury w Urzędzie Miejskim w Lęborku. Przedmiotowa kwota stanowi równowartość dofinansowania przyznaną na 2024 r..
6.11. Zamawiający dopuszcza inne grubości wykładzin ponad 4 mm, pod warunkiem, że będzie to wykładzina homogeniczna dla pomieszczeń o dużym natężeniu ruchu również mechanicznym. Ponadto wykładzina powinna charakteryzować się następującymi minimalnymi parametrami :
gramatura: 4700g/m2
trudnopalność: Cfl-s1
antypoślizgowość: R9
klasa ścieralności: T
klasa użytkowa: 23/34/43
6.12. Przyłącze kanalizacji sanitarnej należy wykonać z rur PCV dn 160 mm. Do wyceny należy przyjąć 3 studzienki betonowe dn 1000 z włazem żeliwnym B-125
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści tysięcy 00/100).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, tj. do dnia 06.11.2024 r.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.1. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki SA 21 1240 1268 1111 0010 8729 0508 z odpowiednim dopiskiem:
„Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego przy SP1”
2.2. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
2.3. W razie wniesienia wadium w pieniądzu, wpłata na konto powinna być wniesiona z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu 08.10.2024 r. do godziny 8:45, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony.
3. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w oryginale gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
4.1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 128 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zwana dalej Pzp), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejsze.
4.2. Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
4.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
5. Zamawiający zwróci wadium:
5.1. Wszystkim Wykonawcom niezwłocznie, nie później jednak niż 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
a) upływu terminu związania ofertą;
b) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
c) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
5.2. Niezwłocznie, nie później jednak niż 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcom:
a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
b) którego oferta została odrzucona;
c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
d) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
6. Złożenie wniosku o którym mowa w pkt. 5.2. powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.
7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
8. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.
9. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust.2 pkt 3.
Po zmianie:
1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści tysięcy 00/100).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, tj. do dnia 08.11.2024 r.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.1. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki SA 21 1240 1268 1111 0010 8729 0508 z odpowiednim dopiskiem:
„Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego przy SP1”
2.2. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
2.3. W razie wniesienia wadium w pieniądzu, wpłata na konto powinna być wniesiona z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu 10.10.2024 r. do godziny 10:45, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony.
3. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w oryginale gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
4.1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 128 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zwana dalej Pzp), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejsze.
4.2. Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
4.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
5. Zamawiający zwróci wadium:
5.1. Wszystkim Wykonawcom niezwłocznie, nie później jednak niż 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
a) upływu terminu związania ofertą;
b) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
c) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
5.2. Niezwłocznie, nie później jednak niż 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcom:
a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
b) którego oferta została odrzucona;
c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
d) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
6. Złożenie wniosku o którym mowa w pkt. 5.2. powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.
7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
8. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.
9. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust.2 pkt 3.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-10-08 08:45
Po zmianie:
2024-10-10 10:45
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-10-08 09:00
Po zmianie:
2024-10-10 11:00