BZP: Dostawa leków dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o. o.
07.10.2024
2024/BZP 00534524/01
SZPITAL POWIATOWY W WYRZYSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa leków dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o. o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL POWIATOWY W WYRZYSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301457850
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 22 Stycznia 41
1.5.2.) Miejscowość: Wyrzysk
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 67 21 09 866
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@szpitalwyrzysk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalwyrzysk.com
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa leków dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o. o.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd171344-9096-439a-8a10-65235cde5a7c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534524
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00223140/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa leków
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bd171344-9096-439a-8a10-65235cde5a7c3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja Wykonawców z Zamawiającym, w przypadku gdy dotyczy składania ofert i wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami składanymi z ofertami i wnioskami, odbywa się elektronicznie przy użyciu Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem https://szpitalwyrzysk.ezamawiajacy.pl. W korespondencji związanej z postępowaniem Wykonawcy posługują się numerem postępowania (ID postępowania, tj. ZP/382-08/2024).
2. Komunikacja pomiędzy Wykonawcami a Zamawiającym (inna niż składanie ofert i załączników składanych z ofertą), w tym składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem https://szpitalwyrzysk.ezamawiajacy.pl oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej. Zamawiający podaje do komunikacji w niniejszym postępowaniu adres email do komunikacji z Wykonawcami: zam.pub@szpitalwyrzysk.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z https://oneplace.marketplanet.pl określone w Regulaminie
zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem https://oneplace.marketplanet.pl
2. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zespołu Opieki Zdrowotnej https://szpitalwyrzysk.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
3. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „ZAREJESTRUJ SIĘ”. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Powiatowy w Wyrzysku Sp. z o.o. z siedzibą: ul. 22 Stycznia 41, 89-300 Wyrzysk;
2. kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Powiatowym w Wyrzysku Sp. z o.o. jest możliwy poprzez: adres e-mail: iodo@szpitalwyrzysk.pl;
3. W związku z prowadzeniem postępowania z użyciem Platformy Zakupowej Zamawiający informuje, że: Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Szpital Powiatowy w Wyrzysku Sp. z o.o. prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działając pod adresem: https://szpitalwyrzysk.ezamawiajacy.pl
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP/382 8/2024 pod nazwą „Dostawa leków dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 ust. 1 Ustawy PZP
5. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
7. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/382-08/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 20
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet_ 1_Leki
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Określone ilości w załączniku nr 6 do SWZ są ilościami maksymalnymi. Dopuszcza się jednak w zależności od potrzeb Zamawiającego zmniejszenie ww. ilości lub ich zwiększenie w granicach do 30%, w okresie obowiązywania umowy, a w przypadku zaniechania stosowania towaru (wycofanie z obrotu), możliwość rezygnacji z dalszych dostaw danego towaru.2. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie, odszkodowanie z tytułu zamówienia mniejszej ilości towaru niż to określono w załączniku nr 1 do umowy, jednak wyłącznie w sytuacji gdy zmniejszenie ilości przedmiotu umowy w toku jej realizacji nie przekroczyło 30% ilości określonej w niniejszej umowie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet_2_Leki
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Określone ilości w załączniku nr 6 do SWZ są ilościami maksymalnymi. Dopuszcza się jednak w zależności od potrzeb Zamawiającego zmniejszenie ww. ilości lub ich zwiększenie w granicach do 30%, w okresie obowiązywania umowy, a w przypadku zaniechania stosowania towaru (wycofanie z obrotu), możliwość rezygnacji z dalszych dostaw danego towaru.2. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie, odszkodowanie z tytułu zamówienia mniejszej ilości towaru niż to określono w załączniku nr 1 do umowy, jednak wyłącznie w sytuacji gdy zmniejszenie ilości przedmiotu umowy w toku jej realizacji nie przekroczyło 30% ilości określonej w niniejszej umowie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet_3_Leki
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Określone ilości w załączniku nr 6 do SWZ są ilościami maksymalnymi. Dopuszcza się jednak w zależności od potrzeb Zamawiającego zmniejszenie ww. ilości lub ich zwiększenie w granicach do 30%, w okresie obowiązywania umowy, a w przypadku zaniechania stosowania towaru (wycofanie z obrotu), możliwość rezygnacji z dalszych dostaw danego towaru.2. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie, odszkodowanie z tytułu zamówienia mniejszej ilości towaru niż to określono w załączniku nr 1 do umowy, jednak wyłącznie w sytuacji gdy zmniejszenie ilości przedmiotu umowy w toku jej realizacji nie przekroczyło 30% ilości określonej w niniejszej umowie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet_4_Leki
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Określone ilości w załączniku nr 6 do SWZ są ilościami maksymalnymi. Dopuszcza się jednak w zależności od potrzeb Zamawiającego zmniejszenie ww. ilości lub ich zwiększenie w granicach do 30%, w okresie obowiązywania umowy, a w przypadku zaniechania stosowania towaru (wycofanie z obrotu), możliwość rezygnacji z dalszych dostaw danego towaru.2. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie, odszkodowanie z tytułu zamówienia mniejszej ilości towaru niż to określono w załączniku nr 1 do umowy, jednak wyłącznie w sytuacji gdy zmniejszenie ilości przedmiotu umowy w toku jej realizacji nie przekroczyło 30% ilości określonej w niniejszej umowie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet_5_Leki
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Określone ilości w załączniku nr 6 do SWZ są ilościami maksymalnymi. Dopuszcza się jednak w zależności od potrzeb Zamawiającego zmniejszenie ww. ilości lub ich zwiększenie w granicach do 30%, w okresie obowiązywania umowy, a w przypadku zaniechania stosowania towaru (wycofanie z obrotu), możliwość rezygnacji z dalszych dostaw danego towaru.2. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie, odszkodowanie z tytułu zamówienia mniejszej ilości towaru niż to określono w załączniku nr 1 do umowy, jednak wyłącznie w sytuacji gdy zmniejszenie ilości przedmiotu umowy w toku jej realizacji nie przekroczyło 30% ilości określonej w niniejszej umowie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet_6_Leki
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Określone ilości w załączniku nr 6 do SWZ są ilościami maksymalnymi. Dopuszcza się jednak w zależności od potrzeb Zamawiającego zmniejszenie ww. ilości lub ich zwiększenie w granicach do 30%, w okresie obowiązywania umowy, a w przypadku zaniechania stosowania towaru (wycofanie z obrotu), możliwość rezygnacji z dalszych dostaw danego towaru.2. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie, odszkodowanie z tytułu zamówienia mniejszej ilości towaru niż to określono w załączniku nr 1 do umowy, jednak wyłącznie w sytuacji gdy zmniejszenie ilości przedmiotu umowy w toku jej realizacji nie przekroczyło 30% ilości określonej w niniejszej umowie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiety_7_Leki
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Określone ilości w załączniku nr 6 do SWZ są ilościami maksymalnymi. Dopuszcza się jednak w zależności od potrzeb Zamawiającego zmniejszenie ww. ilości lub ich zwiększenie w granicach do 30%, w okresie obowiązywania umowy, a w przypadku zaniechania stosowania towaru (wycofanie z obrotu), możliwość rezygnacji z dalszych dostaw danego towaru.2. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie, odszkodowanie z tytułu zamówienia mniejszej ilości towaru niż to określono w załączniku nr 1 do umowy, jednak wyłącznie w sytuacji gdy zmniejszenie ilości przedmiotu umowy w toku jej realizacji nie przekroczyło 30% ilości określonej w niniejszej umowie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet_8_Leki
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Określone ilości w załączniku nr 6 do SWZ są ilościami maksymalnymi. Dopuszcza się jednak w zależności od potrzeb Zamawiającego zmniejszenie ww. ilości lub ich zwiększenie w granicach do 30%, w okresie obowiązywania umowy, a w przypadku zaniechania stosowania towaru (wycofanie z obrotu), możliwość rezygnacji z dalszych dostaw danego towaru.2. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie, odszkodowanie z tytułu zamówienia mniejszej ilości towaru niż to określono w załączniku nr 1 do umowy, jednak wyłącznie w sytuacji gdy zmniejszenie ilości przedmiotu umowy w toku jej realizacji nie przekroczyło 30% ilości określonej w niniejszej umowie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet_9_Leki
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Określone ilości w załączniku nr 6 do SWZ są ilościami maksymalnymi. Dopuszcza się jednak w zależności od potrzeb Zamawiającego zmniejszenie ww. ilości lub ich zwiększenie w granicach do 30%, w okresie obowiązywania umowy, a w przypadku zaniechania stosowania towaru (wycofanie z obrotu), możliwość rezygnacji z dalszych dostaw danego towaru.2. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie, odszkodowanie z tytułu zamówienia mniejszej ilości towaru niż to określono w załączniku nr 1 do umowy, jednak wyłącznie w sytuacji gdy zmniejszenie ilości przedmiotu umowy w toku jej realizacji nie przekroczyło 30% ilości określonej w niniejszej umowie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet_10_Leki
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Określone ilości w załączniku nr 6 do SWZ są ilościami maksymalnymi. Dopuszcza się jednak w zależności od potrzeb Zamawiającego zmniejszenie ww. ilości lub ich zwiększenie w granicach do 30%, w okresie obowiązywania umowy, a w przypadku zaniechania stosowania towaru (wycofanie z obrotu), możliwość rezygnacji z dalszych dostaw danego towaru.2. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie, odszkodowanie z tytułu zamówienia mniejszej ilości towaru niż to określono w załączniku nr 1 do umowy, jednak wyłącznie w sytuacji gdy zmniejszenie ilości przedmiotu umowy w toku jej realizacji nie przekroczyło 30% ilości określonej w niniejszej umowie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet_11_Leki
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Określone ilości w załączniku nr 6 do SWZ są ilościami maksymalnymi. Dopuszcza się jednak w zależności od potrzeb Zamawiającego zmniejszenie ww. ilości lub ich zwiększenie w granicach do 30%, w okresie obowiązywania umowy, a w przypadku zaniechania stosowania towaru (wycofanie z obrotu), możliwość rezygnacji z dalszych dostaw danego towaru.2. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie, odszkodowanie z tytułu zamówienia mniejszej ilości towaru niż to określono w załączniku nr 1 do umowy, jednak wyłącznie w sytuacji gdy zmniejszenie ilości przedmiotu umowy w toku jej realizacji nie przekroczyło 30% ilości określonej w niniejszej umowie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet_12_Leki
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Określone ilości w załączniku nr 6 do SWZ są ilościami maksymalnymi. Dopuszcza się jednak w zależności od potrzeb Zamawiającego zmniejszenie ww. ilości lub ich zwiększenie w granicach do 30%, w okresie obowiązywania umowy, a w przypadku zaniechania stosowania towaru (wycofanie z obrotu), możliwość rezygnacji z dalszych dostaw danego towaru.2. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie, odszkodowanie z tytułu zamówienia mniejszej ilości towaru niż to określono w załączniku nr 1 do umowy, jednak wyłącznie w sytuacji gdy zmniejszenie ilości przedmiotu umowy w toku jej realizacji nie przekroczyło 30% ilości określonej w niniejszej umowie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet_13_Leki
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Określone ilości w załączniku nr 6 do SWZ są ilościami maksymalnymi. Dopuszcza się jednak w zależności od potrzeb Zamawiającego zmniejszenie ww. ilości lub ich zwiększenie w granicach do 30%, w okresie obowiązywania umowy, a w przypadku zaniechania stosowania towaru (wycofanie z obrotu), możliwość rezygnacji z dalszych dostaw danego towaru.2. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie, odszkodowanie z tytułu zamówienia mniejszej ilości towaru niż to określono w załączniku nr 1 do umowy, jednak wyłącznie w sytuacji gdy zmniejszenie ilości przedmiotu umowy w toku jej realizacji nie przekroczyło 30% ilości określonej w niniejszej umowie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet_14_Leki
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Określone ilości w załączniku nr 6 do SWZ są ilościami maksymalnymi. Dopuszcza się jednak w zależności od potrzeb Zamawiającego zmniejszenie ww. ilości lub ich zwiększenie w granicach do 30%, w okresie obowiązywania umowy, a w przypadku zaniechania stosowania towaru (wycofanie z obrotu), możliwość rezygnacji z dalszych dostaw danego towaru.2. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie, odszkodowanie z tytułu zamówienia mniejszej ilości towaru niż to określono w załączniku nr 1 do umowy, jednak wyłącznie w sytuacji gdy zmniejszenie ilości przedmiotu umowy w toku jej realizacji nie przekroczyło 30% ilości określonej w niniejszej umowie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 15
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet_15_Leki
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Określone ilości w załączniku nr 6 do SWZ są ilościami maksymalnymi. Dopuszcza się jednak w zależności od potrzeb Zamawiającego zmniejszenie ww. ilości lub ich zwiększenie w granicach do 30%, w okresie obowiązywania umowy, a w przypadku zaniechania stosowania towaru (wycofanie z obrotu), możliwość rezygnacji z dalszych dostaw danego towaru.2. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie, odszkodowanie z tytułu zamówienia mniejszej ilości towaru niż to określono w załączniku nr 1 do umowy, jednak wyłącznie w sytuacji gdy zmniejszenie ilości przedmiotu umowy w toku jej realizacji nie przekroczyło 30% ilości określonej w niniejszej umowie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 16
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet_16_Leki
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Określone ilości w załączniku nr 6 do SWZ są ilościami maksymalnymi. Dopuszcza się jednak w zależności od potrzeb Zamawiającego zmniejszenie ww. ilości lub ich zwiększenie w granicach do 30%, w okresie obowiązywania umowy, a w przypadku zaniechania stosowania towaru (wycofanie z obrotu), możliwość rezygnacji z dalszych dostaw danego towaru.2. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie, odszkodowanie z tytułu zamówienia mniejszej ilości towaru niż to określono w załączniku nr 1 do umowy, jednak wyłącznie w sytuacji gdy zmniejszenie ilości przedmiotu umowy w toku jej realizacji nie przekroczyło 30% ilości określonej w niniejszej umowie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 17
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet_17_Leki
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Określone ilości w załączniku nr 6 do SWZ są ilościami maksymalnymi. Dopuszcza się jednak w zależności od potrzeb Zamawiającego zmniejszenie ww. ilości lub ich zwiększenie w granicach do 30%, w okresie obowiązywania umowy, a w przypadku zaniechania stosowania towaru (wycofanie z obrotu), możliwość rezygnacji z dalszych dostaw danego towaru.2. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie, odszkodowanie z tytułu zamówienia mniejszej ilości towaru niż to określono w załączniku nr 1 do umowy, jednak wyłącznie w sytuacji gdy zmniejszenie ilości przedmiotu umowy w toku jej realizacji nie przekroczyło 30% ilości określonej w niniejszej umowie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 18
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet_18_Leki
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Określone ilości w załączniku nr 6 do SWZ są ilościami maksymalnymi. Dopuszcza się jednak w zależności od potrzeb Zamawiającego zmniejszenie ww. ilości lub ich zwiększenie w granicach do 30%, w okresie obowiązywania umowy, a w przypadku zaniechania stosowania towaru (wycofanie z obrotu), możliwość rezygnacji z dalszych dostaw danego towaru.2. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie, odszkodowanie z tytułu zamówienia mniejszej ilości towaru niż to określono w załączniku nr 1 do umowy, jednak wyłącznie w sytuacji gdy zmniejszenie ilości przedmiotu umowy w toku jej realizacji nie przekroczyło 30% ilości określonej w niniejszej umowie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 19
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet_19_Leki
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Określone ilości w załączniku nr 6 do SWZ są ilościami maksymalnymi. Dopuszcza się jednak w zależności od potrzeb Zamawiającego zmniejszenie ww. ilości lub ich zwiększenie w granicach do 30%, w okresie obowiązywania umowy, a w przypadku zaniechania stosowania towaru (wycofanie z obrotu), możliwość rezygnacji z dalszych dostaw danego towaru.2. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie, odszkodowanie z tytułu zamówienia mniejszej ilości towaru niż to określono w załączniku nr 1 do umowy, jednak wyłącznie w sytuacji gdy zmniejszenie ilości przedmiotu umowy w toku jej realizacji nie przekroczyło 30% ilości określonej w niniejszej umowie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 20
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet_20_Leki
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Określone ilości w załączniku nr 6 do SWZ są ilościami maksymalnymi. Dopuszcza się jednak w zależności od potrzeb Zamawiającego zmniejszenie ww. ilości lub ich zwiększenie w granicach do 30%, w okresie obowiązywania umowy, a w przypadku zaniechania stosowania towaru (wycofanie z obrotu), możliwość rezygnacji z dalszych dostaw danego towaru.2. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie, odszkodowanie z tytułu zamówienia mniejszej ilości towaru niż to określono w załączniku nr 1 do umowy, jednak wyłącznie w sytuacji gdy zmniejszenie ilości przedmiotu umowy w toku jej realizacji nie przekroczyło 30% ilości określonej w niniejszej umowie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy (Art. 57 Ustawy PZP), którzy: spełniają warunki udziału w postępowaniu (Art. 112 Ustawy PZP) a dotyczące:uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - wykonawca zobowiązany jest wykazać posiadanie odpowiedniego dokumentu uprawniającego go do obrotu lekami – koncesja,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z KRS lub CEIDG Dokumentem takim będzie aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
3.2. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów, potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
3.3. Zaświadczenie z ZUS lub KRUS Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie i społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie i społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca na wniosek zobowiązany jest złożyć odpowiedni dokument uprawniający do prowadzenia działalności w zakresie obrotu lekami – koncesja.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Przedmiotowe środki dowodowe (Art. 106 ust. 1 Ustawy PZP). W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SWZ, zamawiający żąda: (Przez przedmiotowe środki dowodowe należy rozumieć środki służące potwierdzeniu zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub opisie kryteriów oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy, spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria)• dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu leczniczego do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy z dnia 06 września 2001 roku ustawy Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. 2019 poz. 499 z późniejszymi zmianami) lub oświadczenie o posiadaniu odpowiednich dokumentów wraz z zobowiązaniem o udostępnieniu ich na każde żądanie Zamawiającego lub oświadczenie o braku konieczności posiadania wymaganych dokumentów.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
• dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu leczniczego do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy z dnia 06 września 2001 roku ustawy Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. 2019 poz. 499 z późniejszymi zmianami) lub oświadczenie o posiadaniu odpowiednich dokumentów wraz z zobowiązaniem o udostępnieniu ich na każde żądanie Zamawiającego lub oświadczenie o braku konieczności posiadania wymaganych dokumentów.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Zgodnie z art. 58 ustawy PZP – Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów (pełnomocnictwa). Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym.2. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem)
3. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy
5. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) żaden z tych Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach o których mowa w SWZ
b) warunki wymagane od Wykonawców o których mowa w Rozdziale VI) musi spełniać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego.
c) wszyscy Wykonawcy lub przynajmniej jeden wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełnić łącznie warunki wymagane od Wykonawców, o których mowa w Rozdziale VI
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą łącznie jeden komplet dokumentów. Dokumenty te powinny być przygotowane w taki sposób aby Zamawiający mógł dowiedzieć się, jaki udział w wykonaniu zamówienia będzie miał każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej i uzasadnienia konieczności zmiany pod rygorem nieważności i mogą być dopuszczalne tylko w granicach Art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11.09.2019 r. (Dz. 2024 poz. 1320 ze zm.)2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie wskazanym w Art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz:
a) zmiany terminu realizacji umowy, gdy jest to spowodowane następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację umowy lub okolicznościami wskazanymi w §3 pkt. 3-4
b) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności jak działanie siły wyższej opisanej w §8
c) w przypadku zmiany danych adresowych, siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość zmiany zawartej umowy w formie pisemnego aneksu
d) w przypadku zmiany nazwy oraz formy prawnej stron (np. przekształcenie spółki cywilnej w spółkę jawną), Zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość zmiany zawartej umowy w formie pisemnego aneksu
e) zakończenia produkcji, wstrzymanie produkcji, brak dostępności towaru określonego niniejsza umową, Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia w to miejsce towaru innego jednak o parametrach identycznych lub co najmniej nie gorszych oraz cenie wyższej o nie więcej niż 10% wartości ceny pierwotnej towaru zaoferowanego w ofercie przy zachowaniu pozostałych postanowień umowy. Ewentualna zmiana może być dokonana wyłącznie za zgodą Zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej – aneks do umowy w terminie 14 od daty zawiadomienia przez Wykonawcę o niemożności dostarczenia towaru określonego niniejszą umową.
f) zmiany są następstwem okoliczności wskazanych w §5 pkt. 6 lit. d)-e) niniejszej umowy
g) zmiany są konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności stawek podatku VAT, cen urzędowych, opłat celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian zgodnie z § 5 pkt. 6 lit a)-c) niniejszej umowy, następują one z mocy prawa i nie wymaga się w takim przypadku sporządzania aneksu do umowy
3. Wszelkie zmiany umowy muszą być dokonywane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie.
4. Zamawiający dokona zmiany wysokości wynagrodzenia, w przypadku zmiany (zwiększenia lub zmniejszenia) kosztów związanych z realizacją umowy, spowodowanej czynnikami obiektywnymi o charakterze rynkowym, której wartość przekroczy 5 % wynagrodzenia, każda ze Stron może żądać zmiany wysokości Wynagrodzenia.
6. Zmiana wysokości Wynagrodzenia może nastąpić jeden raz w okresie trwania niniejszej umowy, nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
7. W takim przypadku strona, która występuje o zmianę wynagrodzenia, jest uprawniona do żądania zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia w oparciu o średnioroczny wskaźnik zmiany cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za okres od daty rozpoczęcia wykonywania umowy do dnia złożenia wniosku o zmianę wynagrodzenia, przy czym wartość zmiany wynagrodzenia dotyczyć będzie tylko wynagrodzenia dotychczas niewypłaconego Wykonawcy i nie będzie wyższa niż 15% wynagrodzenia należnego Wykonawcy za okres objęty waloryzacją.