BZP: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH ORAZ CIĄGÓW PIESZYCH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MIASTO LĘBORK PODCZAS AKCJI ZIMOWEJ W SEZONIE 2024 – 2025 r.
09.10.2024
2024/BZP 00539002/01
Gmina Miasto Lębork
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH ORAZ CIĄGÓW PIESZYCH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MIASTO LĘBORK PODCZAS AKCJI ZIMOWEJ W SEZONIE 2024 – 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lębork
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979737
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 14
1.5.2.) Miejscowość: Lębork
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.lebork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lebork.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH ORAZ CIĄGÓW PIESZYCH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MIASTO LĘBORK PODCZAS AKCJI ZIMOWEJ W SEZONIE 2024 – 2025 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33ab2537-ba49-4af6-8a63-ae0b5e0d98d0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539002
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016169/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg gminnnych oraz dróg wewnętrznych stanowiących własność Gminy Miasto Lębork podczas Akcji Zimowej w sezonie 2024-2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umlebork.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/1776493.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umlebork.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/177649
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zakupowej pod
adresem https://umlebork.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/174480
Informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji znajdują się w rozdziale III podrozdział 1 niniejszej SWZ.
UWAGA! Przed przystąpieniem do składania oferty Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy
zakupowej. Instrukcja została zamieszczona także bezpośrednio na ww Platformie zakupowej w zakładce „i Intranet - Baza Wiedzy -
Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://umlebork.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/177649
Uwaga! Zamawiający przypomina, że w toku postępowania zgodnie z art. 61 ust. 2 ustawy PZP komunikacja ustna dopuszczalna
jest jedynie w toku negocjacji lub dialogu oraz w odniesieniu do informacji, które nie są istotne. Zasady dotyczące sposobu
komunikowania się zostały przez Zamawiającego umieszczone w rozdziale III pkt. 1
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://umlebork.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/177649
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny):Zamawiający realizuje
obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (SWZ).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): RODO (obowiązek informacyjny):Zamawiający realizuje
obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (SWZ).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: UTK.ZM.Z.271.18.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu ciągów jezdnych, dróg gminnych, dróg wewnętrznych, placów, chodników wraz ze ścieżkami rowerowymi oraz pozostałymi terenami komunalnymi (ciągi piesze w obrębie skwerów, parków, zieleńców czy podwórek komunalnych) stanowiących własność Gminy Miasto Lębork w granicach administracyjnych miasta Lęborka w sezonie zimowym 2024-2025 r. Zimowe utrzymanie będzie wykonywane zgodnie z IV i V standardem utrzymania dróg w okresie zimowym oraz ciągów pieszych.
2) Szczegółowy zakres realizacji usługi, warunki techniczne oraz standardy określone zostały w:
• Opisie Przedmiotu Zamówienia – stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
oraz
• wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
ZADANIE nr 1 – ZIMOWE UTRZYMANIE CIĄGÓW JEZDNYCH NA TERENIE SEKTORA „PÓŁNOC”
a) przy usuwaniu śliskości w ramach ZADANIA nr 1 z wykorzystaniem pełnego zestawu sprzętu zimowego: solarka drogowa o ładowności min. 5 ton na samochodzie ciężarowym o ładowności min. 10 ton z zawieszanym pługiem drogowym sterowanym hydraulicznie z odkładem na lewą lub prawą stronę lub ciągnik rolniczy z napędami 4x4 o mocy min. 180 KM z zamontowanym na przednim TUZ pługiem drogowym sterowanym hydraulicznie z odkładem na lewą lub prawą stronę oraz doczepianą posypywarką do kruszyw (sól drogowa lub mieszanka solno-piaskowa) o ładowności min. 5 ton.
Szacuje się na kolejny sezon zimowy :
- liczba roboczogodzin pracy jednostki zimowej – do 125 rg
b) przy zgarnianiu śniegu lub błota pośniegowego z wykorzystaniem pomniejszonego zestawu sprzętu zimowego w ramach ZADANIA nr 1 (tej samej jednostki jak wyżej): samochód ciężarowy o ładowności min. 10 ton z zawieszanym pługiem drogowym sterowanym hydraulicznie lub ciągnik rolniczy z napędami 4x4
o mocy min. 180 KM z zamontowanym na przednim TUZ pługiem drogowym sterowanym hydraulicznie.
Szacuje się na kolejny sezon zimowy :
- szacowana liczba roboczogodzin pracy jednostki zimowej – do 53 rg
c) miesięczny ryczałt za gotowość 1 szt. jednostki sprzętowej w ramach ZADANIA nr 1 obejmuje 4 miesiące.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
13) Zamawiający przewiduje skorzystania z Prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp w wysokości do 30% wartości zamówienia podstawowego.14) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
• Zastosowanie przez Zamawiającego prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia tego samego zakresu zamówienia podstawowego (tj. w ramach umowy podstawowej).
• W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zwiększeniu proporcjonalnie do faktycznie wykonanych usług.
• Ceny jednostkowe pracy sprzętu dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.
• Wszystkie wymagania zawarte w SWZ dotyczą także realizacji zamówienia
w ramach prawa opcji.
• Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji związane jest z warunkami pogodowymi lub innymi zmianami, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć w momencie udzielania zamówienia, a które odnoszą się do zakresu zamówienia podstawowego, w szczególności zwiększoną intensywnością opadów śniegu i powstaniem ślizgawicy.
15) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać, w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
16) Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji i złożenie odpowiedniego zamówienia częściowego wykraczającego poza wykonanie usług stanowiących zamówienie podstawowe przedłożone Wykonawcy w formie pisemnej.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień powtórzonych na zasadach określonych w art. 214 ust. 1 pkt 7 Prawa zamówień publicznych. Wartość ww. zamówień będzie stanowić nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego, udzielane będą w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego pod warunkiem zrealizowania zadania podstawowego w całości i wystąpienia potrzeby dokonania w/w zamówień oraz dysponowania odpowiednimi środkami finansowymi. W przypadku udzielenia zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia wg stawek zgodnie z ofertą, złożona w postępowaniu o zamówienie.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami:
Cena Oferty (100%)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu ciągów jezdnych, dróg gminnych, dróg wewnętrznych, placów, chodników wraz ze ścieżkami rowerowymi oraz pozostałymi terenami komunalnymi (ciągi piesze w obrębie skwerów, parków, zieleńców czy podwórek komunalnych) stanowiących własność Gminy Miasto Lębork w granicach administracyjnych miasta Lęborka w sezonie zimowym 2024-2025 r. Zimowe utrzymanie będzie wykonywane zgodnie z IV i V standardem utrzymania dróg w okresie zimowym oraz ciągów pieszych.
2) Szczegółowy zakres realizacji usługi, warunki techniczne oraz standardy określone zostały w:
• Opisie Przedmiotu Zamówienia – stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
oraz
• wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
ZADANIE nr 2 – ZIMOWE UTRZYMANIE CIĄGÓW JEZDNYCH NA TERENIE SEKTORA „PÓŁNOC - CENTRUM”
a) przy usuwaniu śliskości w ramach ZADANIA nr 2 z wykorzystaniem pełnego zestawu sprzętu zimowego: solarka drogowa o ładowności min. 3 tony na samochodzie ciężarowym o ładowności min. 4 tony z zawieszanym pługiem drogowym sterowanym hydraulicznie z odkładem na lewą lub prawą stronę lub ciągnik rolniczy z napędami 4x4 o mocy min. 140 KM z zamontowanym na przednim TUZ pługiem drogowym sterowanym hydraulicznie z odkładem na lewą lub prawą stronę oraz doczepianą posypywarką do kruszyw (sól drogowa lub mieszanka solno-piaskowa) o ładowności min. 3 tony.
Szacuje się na kolejny sezon zimowy :
- szacowana liczba roboczogodzin pracy jednostki zimowej na kolejny sezon – do 125 rg
b) przy zgarnianiu śniegu lub błota pośniegowego z wykorzystaniem pomniejszonego zestawu sprzętu zimowego w ramach ZADANIA nr 2 (tej samej jednostki jak wyżej): samochód ciężarowy o ładowności min. 4 tony z zawieszanym pługiem drogowym sterowanym hydraulicznie lub ciągnik rolniczy z napędami 4x4 o mocy min. 140 KM
z zamontowanym na przednim TUZ pługiem drogowym sterowanym hydraulicznie.
Szacuje się na kolejny sezon zimowy :
- szacowana liczba roboczogodzin pracy jednostki zimowej na kolejny sezon zimowy – do 53 rg ,
c) miesięczny ryczałt za gotowość 1 szt. jednostki sprzętowej w ramach ZADANIA nr 2 obejmuje 4 miesiące.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
13) Zamawiający przewiduje skorzystania z Prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp w wysokości do 30% wartości zamówienia podstawowego.14) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
• Zastosowanie przez Zamawiającego prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia tego samego zakresu zamówienia podstawowego (tj. w ramach umowy podstawowej).
• W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zwiększeniu proporcjonalnie do faktycznie wykonanych usług.
• Ceny jednostkowe pracy sprzętu dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.
• Wszystkie wymagania zawarte w SWZ dotyczą także realizacji zamówienia
w ramach prawa opcji.
• Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji związane jest z warunkami pogodowymi lub innymi zmianami, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć w momencie udzielania zamówienia, a które odnoszą się do zakresu zamówienia podstawowego, w szczególności zwiększoną intensywnością opadów śniegu i powstaniem ślizgawicy.
15) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać, w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
16) Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji i złożenie odpowiedniego zamówienia częściowego wykraczającego poza wykonanie usług stanowiących zamówienie podstawowe przedłożone Wykonawcy w formie pisemnej.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień powtórzonych na zasadach określonych w art. 214 ust. 1 pkt 7 Prawa zamówień publicznych. Wartość ww. zamówień będzie stanowić nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego, udzielane będą w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego pod warunkiem zrealizowania zadania podstawowego w całości i wystąpienia potrzeby dokonania w/w zamówień oraz dysponowania odpowiednimi środkami finansowymi. W przypadku udzielenia zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia wg stawek zgodnie z ofertą, złożona w postępowaniu o zamówienie.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami:
Cena Oferty (100%)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu ciągów jezdnych, dróg gminnych, dróg wewnętrznych, placów, chodników wraz ze ścieżkami rowerowymi oraz pozostałymi terenami komunalnymi (ciągi piesze w obrębie skwerów, parków, zieleńców czy podwórek komunalnych) stanowiących własność Gminy Miasto Lębork w granicach administracyjnych miasta Lęborka w sezonie zimowym 2024-2025 r. Zimowe utrzymanie będzie wykonywane zgodnie z IV i V standardem utrzymania dróg w okresie zimowym oraz ciągów pieszych.
2) Szczegółowy zakres realizacji usługi, warunki techniczne oraz standardy określone zostały w:
• Opisie Przedmiotu Zamówienia – stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
oraz
• wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
ZADANIE nr 3 – ZIMOWE UTRZYMANIE CIĄGÓW JEZDNYCH NA TERENIE SEKTORA „POŁUDNIE-CENTRUM”
a) przy usuwaniu śliskości w ramach ZADANIA nr 3 z wykorzystaniem pełnego zestawu sprzętu zimowego: solarka drogowa o ładowności min. 3 ton na samochodzie ciężarowym o ładowności min. 4 ton z zawieszanym pługiem drogowym sterowanym hydraulicznie z odkładem na lewą lub prawą stronę lub ciągnik rolniczy z napędami 4x4 o mocy min. 140 KM z zamontowanym na przednim TUZ pługiem drogowym sterowanym hydraulicznie z odkładem na lewą lub prawą stronę oraz doczepianą posypywarką do kruszyw (sól drogowa lub mieszanka solno-piaskowa) o ładowności min. 3 ton.
Szacuje się na kolejny sezon zimowy :
- szacowana liczba roboczogodzin pracy jednostki zimowej na kolejny sezon – do 125 rg,
b) przy zgarnianiu śniegu lub błota pośniegowego z wykorzystaniem pomniejszonego zestawu sprzętu zimowego w ramach ZADANIA nr 3 (tej samej jednostki jak wyżej): samochód ciężarowy o ładowności min. 4 ton z zawieszanym pługiem drogowym sterowanym hydraulicznie lub ciągnik rolniczy z napędami 4x4
o mocy min. 140 KM z zamontowanym na przednim TUZ pługiem drogowym sterowanym hydraulicznie.
Szacuje się na kolejny sezon zimowy :
- szacowana liczba roboczogodzin pracy jednostki zimowej – do 53 rg ,
c) miesięczny ryczałt za gotowość 1 szt. jednostki sprzętowej w ramach ZADANIA nr 3 (dla części Południe łącznie wymienionej w ppkt. a i b) obejmuje 4 miesiące
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
13) Zamawiający przewiduje skorzystania z Prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp w wysokości do 30% wartości zamówienia podstawowego.14) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
• Zastosowanie przez Zamawiającego prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia tego samego zakresu zamówienia podstawowego (tj. w ramach umowy podstawowej).
• W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zwiększeniu proporcjonalnie do faktycznie wykonanych usług.
• Ceny jednostkowe pracy sprzętu dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.
• Wszystkie wymagania zawarte w SWZ dotyczą także realizacji zamówienia
w ramach prawa opcji.
• Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji związane jest z warunkami pogodowymi lub innymi zmianami, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć w momencie udzielania zamówienia, a które odnoszą się do zakresu zamówienia podstawowego, w szczególności zwiększoną intensywnością opadów śniegu i powstaniem ślizgawicy.
15) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać, w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
16) Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji i złożenie odpowiedniego zamówienia częściowego wykraczającego poza wykonanie usług stanowiących zamówienie podstawowe przedłożone Wykonawcy w formie pisemnej.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień powtórzonych na zasadach określonych w art. 214 ust. 1 pkt 7 Prawa zamówień publicznych. Wartość ww. zamówień będzie stanowić nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego, udzielane będą w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego pod warunkiem zrealizowania zadania podstawowego w całości i wystąpienia potrzeby dokonania w/w zamówień oraz dysponowania odpowiednimi środkami finansowymi. W przypadku udzielenia zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia wg stawek zgodnie z ofertą, złożona w postępowaniu o zamówienie.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami:
Cena Oferty (100%)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu ciągów jezdnych, dróg gminnych, dróg wewnętrznych, placów, chodników wraz ze ścieżkami rowerowymi oraz pozostałymi terenami komunalnymi (ciągi piesze w obrębie skwerów, parków, zieleńców czy podwórek komunalnych) stanowiących własność Gminy Miasto Lębork w granicach administracyjnych miasta Lęborka w sezonie zimowym 2024-2025 r. Zimowe utrzymanie będzie wykonywane zgodnie z IV i V standardem utrzymania dróg w okresie zimowym oraz ciągów pieszych.
2) Szczegółowy zakres realizacji usługi, warunki techniczne oraz standardy określone zostały w:
• Opisie Przedmiotu Zamówienia – stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
oraz
• wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
ZADANIE nr 4 – ZIMOWE UTRZYMANIE CIĄGÓW JEZDNYCH NA TERENIE SEKTORA „POŁUDNIE”
a) przy usuwaniu śliskości w ramach ZADANIA nr 4 z wykorzystaniem pełnego zestawu sprzętu zimowego: solarka drogowa o ładowności min. 5 ton na samochodzie ciężarowym o ładowności min. 10 ton z zawieszanym pługiem drogowym sterowanym hydraulicznie
z odkładem na lewą lub prawą stronę lub ciągnik rolniczy z napędami 4x4 o mocy min. 180 KM z zamontowanym na przednim TUZ pługiem drogowym sterowanym hydraulicznie z odkładem na lewą lub prawą stronę oraz doczepianą posypywarką do kruszyw (sól drogowa lub mieszanka solno-piaskowa) o ładowności min. 5 ton.
Szacuje się na kolejny sezon zimowy :
- szacowana liczba roboczogodzin pracy jednostki zimowej na kolejny sezon – do 125 rg,
b) przy zgarnianiu śniegu lub błota pośniegowego z wykorzystaniem pomniejszonego zestawu sprzętu zimowego w ramach ZADANIA nr 4 (tej samej jednostki jak wyżej): samochód ciężarowy o ładowności min. 10 ton z zawieszanym pługiem drogowym sterowanym hydraulicznie lub ciągnik rolniczy z napędami 4x4 o mocy min. 180 KM z zamontowanym na przednim TUZ pługiem drogowym sterowanym hydraulicznie.
Szacuje się na kolejny sezon zimowy :
- szacowana liczba roboczogodzin pracy jednostki zimowej na kolejny sezony zimowy – do 53 rg ,
c) miesięczny ryczałt za gotowość 1 szt. jednostki sprzętowej w ramach ZADANIA nr 4 obejmuje 4 miesiące.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
13) Zamawiający przewiduje skorzystania z Prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp w wysokości do 30% wartości zamówienia podstawowego.14) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
• Zastosowanie przez Zamawiającego prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia tego samego zakresu zamówienia podstawowego (tj. w ramach umowy podstawowej).
• W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zwiększeniu proporcjonalnie do faktycznie wykonanych usług.
• Ceny jednostkowe pracy sprzętu dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.
• Wszystkie wymagania zawarte w SWZ dotyczą także realizacji zamówienia
w ramach prawa opcji.
• Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji związane jest z warunkami pogodowymi lub innymi zmianami, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć w momencie udzielania zamówienia, a które odnoszą się do zakresu zamówienia podstawowego, w szczególności zwiększoną intensywnością opadów śniegu i powstaniem ślizgawicy.
15) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać, w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
16) Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji i złożenie odpowiedniego zamówienia częściowego wykraczającego poza wykonanie usług stanowiących zamówienie podstawowe przedłożone Wykonawcy w formie pisemnej.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień powtórzonych na zasadach określonych w art. 214 ust. 1 pkt 7 Prawa zamówień publicznych. Wartość ww. zamówień będzie stanowić nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego, udzielane będą w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego pod warunkiem zrealizowania zadania podstawowego w całości i wystąpienia potrzeby dokonania w/w zamówień oraz dysponowania odpowiednimi środkami finansowymi. W przypadku udzielenia zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia wg stawek zgodnie z ofertą, złożona w postępowaniu o zamówienie.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami:
Cena Oferty (100%)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu ciągów jezdnych, dróg gminnych, dróg wewnętrznych, placów, chodników wraz ze ścieżkami rowerowymi oraz pozostałymi terenami komunalnymi (ciągi piesze w obrębie skwerów, parków, zieleńców czy podwórek komunalnych) stanowiących własność Gminy Miasto Lębork w granicach administracyjnych miasta Lęborka w sezonie zimowym 2024-2025 r. Zimowe utrzymanie będzie wykonywane zgodnie z IV i V standardem utrzymania dróg w okresie zimowym oraz ciągów pieszych.
2) Szczegółowy zakres realizacji usługi, warunki techniczne oraz standardy określone zostały w:
• Opisie Przedmiotu Zamówienia – stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
oraz
• wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
ZADANIE nr 5 - ZIMOWE UTRZYMANIE CIĄGÓW PIESZYCH NA TERENIE SEKTORA „PÓŁNOC”
a) przy pracy pełnego zestawu - zgarnianie śniegu lub błota pośniegowego wraz z jednoczesnym posypywaniem mieszanki solno-piaskowej 1:3 przy użyciu 1 jednostki sprzętowej w ZADANIU 5 Północ: wielofunkcyjny samochód specjalistyczny typu Multicar o mocy min. 50 KM z zawieszanym pługiem chodnikowym i rozsiewaczem do mieszanki solno-piaskowej o ładowności min. 1 tony.
Szacuje się na kolejny sezon zimowy :
- szacowana liczba roboczogodzin pracy jednostki zimowej na kolejny sezon – do 117 rg,
b) przy samym zgarnianiu śniegu lub błota pośniegowego z wykorzystaniem pomniejszonego zestawu 1 jednostki sprzętu zimowego w ZADANIU 5 Północ (tej samej jednostki jak wyżej): wielofunkcyjny samochód specjalistyczny typu Multicar o mocy min. 50 KM z zawieszanym pługiem chodnikowym bez używania mieszanki solno-piaskowej 1:3.
Szacuje się na kolejny sezon zimowy :
- szacowana liczba roboczogodzin pracy jednostki zimowej na kolejny sezon – do 42 rg,
c) miesięczny ryczałt za gotowość 1 szt. jednostki sprzętowej w Zadaniu 5 obejmuje 4 miesiące.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
13) Zamawiający przewiduje skorzystania z Prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp w wysokości do 30% wartości zamówienia podstawowego.14) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
• Zastosowanie przez Zamawiającego prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia tego samego zakresu zamówienia podstawowego (tj. w ramach umowy podstawowej).
• W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zwiększeniu proporcjonalnie do faktycznie wykonanych usług.
• Ceny jednostkowe pracy sprzętu dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.
• Wszystkie wymagania zawarte w SWZ dotyczą także realizacji zamówienia
w ramach prawa opcji.
• Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji związane jest z warunkami pogodowymi lub innymi zmianami, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć w momencie udzielania zamówienia, a które odnoszą się do zakresu zamówienia podstawowego, w szczególności zwiększoną intensywnością opadów śniegu i powstaniem ślizgawicy.
15) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać, w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
16) Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji i złożenie odpowiedniego zamówienia częściowego wykraczającego poza wykonanie usług stanowiących zamówienie podstawowe przedłożone Wykonawcy w formie pisemnej.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień powtórzonych na zasadach określonych w art. 214 ust. 1 pkt 7 Prawa zamówień publicznych. Wartość ww. zamówień będzie stanowić nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego, udzielane będą w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego pod warunkiem zrealizowania zadania podstawowego w całości i wystąpienia potrzeby dokonania w/w zamówień oraz dysponowania odpowiednimi środkami finansowymi. W przypadku udzielenia zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia wg stawek zgodnie z ofertą, złożona w postępowaniu o zamówienie.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami:
Cena Oferty (100%)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu ciągów jezdnych, dróg gminnych, dróg wewnętrznych, placów, chodników wraz ze ścieżkami rowerowymi oraz pozostałymi terenami komunalnymi (ciągi piesze w obrębie skwerów, parków, zieleńców czy podwórek komunalnych) stanowiących własność Gminy Miasto Lębork w granicach administracyjnych miasta Lęborka w sezonie zimowym 2024-2025 r. Zimowe utrzymanie będzie wykonywane zgodnie z IV i V standardem utrzymania dróg w okresie zimowym oraz ciągów pieszych.
2) Szczegółowy zakres realizacji usługi, warunki techniczne oraz standardy określone zostały w:
• Opisie Przedmiotu Zamówienia – stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
oraz
• wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
ZADANIE nr 6 - ZIMOWE UTRZYMANIE CIĄGÓW PIESZYCH NA TERENIE SEKTORA „PÓŁNOC - CENTRUM”
a) przy pracy pełnego zestawu - zgarnianie śniegu lub błota pośniegowego wraz
z jednoczesnym posypywaniem mieszanki solno-piaskowej 1:3 przy użyciu 1 jednostki sprzętowej w ZADANIU 6 Północ-centrum: wielofunkcyjny samochód specjalistyczny typu Multicar o mocy min. 50 KM z zawieszanym pługiem chodnikowym i rozsiewaczem do mieszanki solno-piaskowej o ładowności min. 1 tony.
Szacuje się na kolejny sezon zimowy :
- szacowana liczba roboczogodzin pracy jednostki zimowej na kolejny sezon – do 117 rg,
b) przy samym zgarnianiu śniegu lub błota pośniegowego z wykorzystaniem pomniejszonego zestawu 1 jednostki sprzętu zimowego w ZADANIU 6 Północ-centrum (tej samej jednostki jak wyżej): wielofunkcyjny samochód specjalistyczny typu Multicar o mocy min. 50 KM z zawieszanym pługiem chodnikowym bez używania mieszanki solno-piaskowej 1:3.
Szacuje się na kolejny sezon zimowy :
- szacowana liczba roboczogodzin pracy jednostki zimowej na kolejny sezon – do 42 rg,
c) miesięczny ryczałt za gotowość 1 szt. jednostki sprzętowej w Zadaniu 6 obejmuje 4 miesiące.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
13) Zamawiający przewiduje skorzystania z Prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp w wysokości do 30% wartości zamówienia podstawowego.14) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
• Zastosowanie przez Zamawiającego prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia tego samego zakresu zamówienia podstawowego (tj. w ramach umowy podstawowej).
• W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zwiększeniu proporcjonalnie do faktycznie wykonanych usług.
• Ceny jednostkowe pracy sprzętu dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.
• Wszystkie wymagania zawarte w SWZ dotyczą także realizacji zamówienia
w ramach prawa opcji.
• Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji związane jest z warunkami pogodowymi lub innymi zmianami, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć w momencie udzielania zamówienia, a które odnoszą się do zakresu zamówienia podstawowego, w szczególności zwiększoną intensywnością opadów śniegu i powstaniem ślizgawicy.
15) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać, w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
16) Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji i złożenie odpowiedniego zamówienia częściowego wykraczającego poza wykonanie usług stanowiących zamówienie podstawowe przedłożone Wykonawcy w formie pisemnej.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień powtórzonych na zasadach określonych w art. 214 ust. 1 pkt 7 Prawa zamówień publicznych. Wartość ww. zamówień będzie stanowić nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego, udzielane będą w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego pod warunkiem zrealizowania zadania podstawowego w całości i wystąpienia potrzeby dokonania w/w zamówień oraz dysponowania odpowiednimi środkami finansowymi. W przypadku udzielenia zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia wg stawek zgodnie z ofertą, złożona w postępowaniu o zamówienie.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami:
Cena Oferty (100%)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu ciągów jezdnych, dróg gminnych, dróg wewnętrznych, placów, chodników wraz ze ścieżkami rowerowymi oraz pozostałymi terenami komunalnymi (ciągi piesze w obrębie skwerów, parków, zieleńców czy podwórek komunalnych) stanowiących własność Gminy Miasto Lębork w granicach administracyjnych miasta Lęborka w sezonie zimowym 2024-2025 r. Zimowe utrzymanie będzie wykonywane zgodnie z IV i V standardem utrzymania dróg w okresie zimowym oraz ciągów pieszych.
2) Szczegółowy zakres realizacji usługi, warunki techniczne oraz standardy określone zostały w:
• Opisie Przedmiotu Zamówienia – stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
ZADANIE nr 7 - ZIMOWE UTRZYMANIE CIĄGÓW PIESZYCH NA TERENIE SEKTORA „POŁUDNIE-CENTRUM”
a) przy pracy pełnego zestawu - zgarnianie śniegu lub błota pośniegowego wraz
z jednoczesnym posypywaniem mieszanki solno-piaskowej 1:3 przy użyciu 1 jednostki sprzętowej w ZADANIU 7 Południe-centrum: wielofunkcyjny samochód specjalistyczny typu Multicar o mocy min. 50 KM z zawieszanym pługiem chodnikowym
i rozsiewaczem do mieszanki solno-piaskowej o ładowności min. 1 tony.
Szacuje się na kolejny sezon zimowy :
- szacowana liczba roboczogodzin pracy jednostki zimowej na kolejny sezon – do 117 rg,
b) przy samym zgarnianiu śniegu lub błota pośniegowego z wykorzystaniem pomniejszonego zestawu 1 jednostki sprzętu zimowego w ZADANIU 7 Południe - centrum (tej samej jednostki jak wyżej): wielofunkcyjny samochód specjalistyczny typu Multicar o mocy min. 50 KM z zawieszanym pługiem chodnikowym bez używania mieszanki solno-piaskowej 1:3.
Szacuje się na kolejny sezon zimowy :
- szacowana liczba roboczogodzin pracy jednostki zimowej na kolejny sezon – do 42 rg,
c) miesięczny ryczałt za gotowość 1 szt. jednostki sprzętowej w Zadaniu 7 obejmuje 4 miesiące.
oraz
• wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
13) Zamawiający przewiduje skorzystania z Prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp w wysokości do 30% wartości zamówienia podstawowego.14) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
• Zastosowanie przez Zamawiającego prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia tego samego zakresu zamówienia podstawowego (tj. w ramach umowy podstawowej).
• W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zwiększeniu proporcjonalnie do faktycznie wykonanych usług.
• Ceny jednostkowe pracy sprzętu dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.
• Wszystkie wymagania zawarte w SWZ dotyczą także realizacji zamówienia
w ramach prawa opcji.
• Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji związane jest z warunkami pogodowymi lub innymi zmianami, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć w momencie udzielania zamówienia, a które odnoszą się do zakresu zamówienia podstawowego, w szczególności zwiększoną intensywnością opadów śniegu i powstaniem ślizgawicy.
15) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać, w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
16) Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji i złożenie odpowiedniego zamówienia częściowego wykraczającego poza wykonanie usług stanowiących zamówienie podstawowe przedłożone Wykonawcy w formie pisemnej.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień powtórzonych na zasadach określonych w art. 214 ust. 1 pkt 7 Prawa zamówień publicznych. Wartość ww. zamówień będzie stanowić nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego, udzielane będą w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego pod warunkiem zrealizowania zadania podstawowego w całości i wystąpienia potrzeby dokonania w/w zamówień oraz dysponowania odpowiednimi środkami finansowymi. W przypadku udzielenia zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia wg stawek zgodnie z ofertą, złożona w postępowaniu o zamówienie.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami:
Cena Oferty (100%)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu ciągów jezdnych, dróg gminnych, dróg wewnętrznych, placów, chodników wraz ze ścieżkami rowerowymi oraz pozostałymi terenami komunalnymi (ciągi piesze w obrębie skwerów, parków, zieleńców czy podwórek komunalnych) stanowiących własność Gminy Miasto Lębork w granicach administracyjnych miasta Lęborka w sezonie zimowym 2024-2025 r. Zimowe utrzymanie będzie wykonywane zgodnie z IV i V standardem utrzymania dróg w okresie zimowym oraz ciągów pieszych.
2) Szczegółowy zakres realizacji usługi, warunki techniczne oraz standardy określone zostały w:
• Opisie Przedmiotu Zamówienia – stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
oraz
• wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
ZADANIE nr 8 - ZIMOWE UTRZYMANIE CIĄGÓW PIESZYCH NA TERENIE SEKTORA „POŁUDNIE”
a) przy pracy pełnego zestawu - zgarnianie śniegu lub błota pośniegowego wraz
z jednoczesnym posypywaniem mieszanki solno-piaskowej 1:3 przy użyciu 1 jednostki sprzętowej w ZADANIU 8 Południe: wielofunkcyjny samochód specjalistyczny typu Multicar o mocy min. 50 KM z zawieszanym pługiem chodnikowym i rozsiewaczem do mieszanki solno-piaskowej o ładowności min. 1 tony.
Szacuje się na kolejny sezon zimowy :
- szacowana liczba roboczogodzin pracy jednostki zimowej na kolejny sezon – do 117 rg,
b) przy samym zgarnianiu śniegu lub błota pośniegowego z wykorzystaniem pomniejszonego zestawu 1 jednostki sprzętu zimowego w ZADANIU 8 Południe (tej samej jednostki jak wyżej): wielofunkcyjny samochód specjalistyczny typu Multicar
o mocy min. 50 KM z zawieszanym pługiem chodnikowym bez używania mieszanki solno-piaskowej 1:3.
Szacuje się na kolejny sezon zimowy :
- szacowana liczba roboczogodzin pracy jednostki zimowej na kolejny sezon – do 42 rg,
c) miesięczny ryczałt za gotowość 1 szt. jednostki sprzętowej w Zadaniu 8 obejmuje 4 miesiące.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
13) Zamawiający przewiduje skorzystania z Prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp w wysokości do 30% wartości zamówienia podstawowego.14) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
• Zastosowanie przez Zamawiającego prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia tego samego zakresu zamówienia podstawowego (tj. w ramach umowy podstawowej).
• W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zwiększeniu proporcjonalnie do faktycznie wykonanych usług.
• Ceny jednostkowe pracy sprzętu dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.
• Wszystkie wymagania zawarte w SWZ dotyczą także realizacji zamówienia
w ramach prawa opcji.
• Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji związane jest z warunkami pogodowymi lub innymi zmianami, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć w momencie udzielania zamówienia, a które odnoszą się do zakresu zamówienia podstawowego, w szczególności zwiększoną intensywnością opadów śniegu i powstaniem ślizgawicy.
15) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać, w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
16) Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji i złożenie odpowiedniego zamówienia częściowego wykraczającego poza wykonanie usług stanowiących zamówienie podstawowe przedłożone Wykonawcy w formie pisemnej.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień powtórzonych na zasadach określonych w art. 214 ust. 1 pkt 7 Prawa zamówień publicznych. Wartość ww. zamówień będzie stanowić nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego, udzielane będą w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego pod warunkiem zrealizowania zadania podstawowego w całości i wystąpienia potrzeby dokonania w/w zamówień oraz dysponowania odpowiednimi środkami finansowymi. W przypadku udzielenia zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia wg stawek zgodnie z ofertą, złożona w postępowaniu o zamówienie.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami:
Cena Oferty (100%)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia łącznie następujące warunki:• nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Pzp z uwzględnieniem postanowień art. 110 Pzp,
• spełnia warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 Pzp, określone w pkt 2.
2) Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 Pzp dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia - załącznika nr 3 do SWZ ;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia - załącznika nr 3 do SWZ;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia - załącznika nr 3 do SWZ;
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
• Warunek zdolności zawodowej zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach
i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że wykonał należycie co najmniej 1 (jedną usługę) będącą przedmiotem zamówienia (odrębnie na poszczególne zadania określone poniżej) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dowodów, potwierdzonych referencji czy innych dokumentów określających, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.
Wartość usług brutto należy podać w wysokości określonej dla poszczególnych Zadań o wartości nie mniejszej niż:
a) na ZADANIE 1: 50 000,00 zł brutto,
b) na ZADANIE 2: 50 000,00 zł brutto,
c) na ZADANIE 3: 50 000,00 zł brutto,
d) na ZADANIE 4: 50 000,00 zł brutto,
e) na ZADANIE 5: 30 000,00 zł brutto,
f) na ZADANIE 6: 30 000,00 zł brutto,
g) na ZADANIE 7: 30 000,00 zł brutto,
h) na ZADANIE 8: 30 000,00 zł brutto,
Powyższe kwoty dotyczą minimalnych wartości zrealizowanego przedmiotu zamówienia dla każdego ZADANIA. Zamawiający wymaga wykazania min. jednej usługi dla każdego wybranego ZADANIA.
W przypadku składania ofert na poszczególne zadania, łączna wartość winna odpowiadać sumie dla każdego zadania.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wstępnego stanowiącego załącznik nr 3 oraz złożonych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 8 ppkt 2) rozdziału II SWZ oraz treści złożonego oświadczenia - załącznika nr 3 do SWZ
• Warunek zdolności technicznej zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że:
• W ZADANICH nr 1,2,3 lub 4 Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował po 1 jednostce sprzętowej do zimowego utrzymania jezdni na Zadanie – parametry techniczne jednostek sprzętowych zostały opisane w rozdziale I Załącznika nr 1 - Opisie Przedmiotu Zamówienia,
• W ZADANIACH 5, 6, 7 lub 8 Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował po 1 jednostce sprzętowej do zimowego utrzymania ciągów pieszych na Zadanie – parametry techniczne jednostek sprzętowych zostały opisane w rozdziale I Załącznika nr 1 - Opisu Przedmiotu Zamówienia
Sprzęt , o którym mowa dla powyższych Zadań musi być dedykowany dla potrzeb niniejszego zamówienia i może być użytkowany na innych zadaniach wyłącznie w okresach, gdy nie jest prowadzone odśnieżanie w ramach przedmiotowego zamówienia.
Wyżej wymieniona ilość sprzętu jest ilością minimalną dla każdego ZADANIA. Faktyczna ilość sprzętu jaką Wykonawca będzie musiał zastosować będzie wynikała z rzeczywistych potrzeb w celu prawidłowej realizacji zamówienia.
Pojazdy muszą posiadać dowody rejestracyjne z aktualnymi badaniami technicznymi dopuszczającymi do ruchu, aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) przez cały okres zamówienia.
W ofercie wymagane jest załączenie kserokopii dowodów rejestracyjnych z aktualnymi badaniami technicznymi oraz ubezpieczeniami OC i NNW.
Wykonawca nie może wykazywać tych samych pojazdów w różnych częściach (ZADAŃ) zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia
Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 852), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SWZ);
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
b) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
• art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
• art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
• art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
• art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
- wg załącznika Nr 6 SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art.112 Pzp, określonych w rozdziale 6 Działu II SWZ Wykonawca składa następujące podmiotowe środki dowodowe:
a) W celu potwierdzenia zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych.
b) W celu potwierdzenia uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych.
c) W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie wymaga złożenia opłaconej polisy potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
d) W celu potwierdzenia zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga złożenia:
• Wykaz wykonanych usług (odrębnie dla każdego zadania) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały należycie wykonanie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ;
• Wykaz sprzętu odrębnie dla każdego zadania wraz z kserokopią dowodów rejestracyjnych z aktualnymi badaniami i ubezpieczeniem OC i NNW. Wzór wykazu sprzętu stanowi załącznik nr 6 SWZ.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa powyżej Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia, a oferta taka spełniać musi następującewymagania:
a) Wykonawcy muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego
zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.
b) Wypełniając Formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres
Wykonawcy” należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub
nienależyte wykonanie zobowiązania, określoną w at. 366 Kodeksu cywilnego.
d) W ofercie powinien być podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny z Pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem
występującym jako Pełnomocnik.
e) Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty), Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek
przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej ich współpracę.
f) W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu - każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
g) Sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
• dokumenty dotyczące własnej firmy składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną w imieniu swojej firmy,
• oświadczenie i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania oraz o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
• dokumenty wspólne takie jak np. formularz oferty, wykaz dostaw, wykaz osób - składa Pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony, poza możliwością zmiany zawartej Umowy na podstawie art. 455 Pzp, przewidują również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej Umowy, które mogą dotyczyć okoliczności będących następstwem „siły wyższej”, za którą Strony rozumieją działanie niezależne od Stron, których nie mogły przewidzieć ani im zapobiec pomimo zachowanej należytej staranności.2. Warunkiem dokonania zmian jest uzasadnienie konieczności i wskazanie wpływu zmian na realizację przedmiotu umowy oraz zgłoszenie wniosku o zmianę w terminie 7 dni od dnia wystąpienia z okoliczności, o której mowa w ust. 1.
3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 jest nieważna.
4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
5. Dokonanie zmiany umowy w zakresie, o których mowa powyżej wymaga uprzedniego złożenia na piśmie prośby Wykonawcy wykazującej zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego.