BZP: Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Żarnowcu
15.10.2024
2024/BZP 00546582/01
ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W ŻARNOWCU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Żarnowcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W ŻARNOWCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273579646
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 25
1.5.2.) Miejscowość: Żarnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-439
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.zarnowiec@poczta.fm
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsrzarnowiec.com.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Żarnowcu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdead590-09e5-47c2-8964-d46d2e04593c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00546582
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00247206/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Transformacja regionu – wsparcie kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Żarnowcu w ramach wniosku o dofinansowanie realizacji projektu w ramach w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 nr FESL.10.23-IZ.01-023/23
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zsrzarnowiec3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zsrzarnowiec, Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami może się odbywać wyłącznie
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną
(Dz. U. z 2020 r. poz. 344), tj.: przy użyciu platformazakupowa.pl, która jest dostępna pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/zsrzarnowiec tj.: formularza Wyślij wiadomość do Zamawiającego
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zaleca się, aby przed rozpoczęciem
wypełniania Formularzu składania oferty lub wniosku wykonawca zalogował się do systemu, a jeżeli nie posiada konta, założył
bezpłatne konto. W przeciwnym wypadku wykonawca będzie miał ograniczone funkcjonalności, np. brak widoku wiadomości
prywatnych od zamawiającego w systemie lub wycofania oferty lub wniosku bez kontaktu z Centrum Wsparcia Klienta.
2) Wykonawca składa ofertę lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, za pośrednictwem Formularzu składania oferty
lub wniosku dostępnego na platformazakupowa.pl w konkretnym postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
3) Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji , które wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać załączone w osobnym
miejscu w kroku 1 składania oferty przeznaczonym na zamieszczenie tajemnicy przedsiębiorstwa.
4) Zgodnie z § 4. ust 1. ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie wymaga się, aby dokumenty zawierające
informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji, wykonawca przekazał w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.
5) Do oferty lub wniosku należy dołączyć wszystkie wymagane w Ogłoszeniu oraz SWZ lub dokumenty w postaci elektronicznej.
6) Po wypełnieniu Formularzu składania oferty lub wniosku i załadowaniu wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć
przycisk Przejdź do podsumowania.
7) Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane
elektronicznym kwalifikowanym podpisem w przypadku zamówień o wartości równej lub przekraczającej progi unijne, w przypadku
zamówień o wartości niższej od progów unijnych Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane)
składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis
elektroniczny wykonawca powinien złożyć bezpośrednio na dokumencie przesłanym do systemu (opcja rekomendowana przez
platformazakupowa.pl).
8) W związku z różnymi opiniami nt. tego, czy podpis złożony na całej paczce dokumentów (skompresowanym pliku) jest zgodny z
obowiązującym prawem, zalecamy stosowanie ścieżki opisanej w punkcie 9 i podpisanie każdego załączanego pliku osobno, w
szczególności wskazanych w art. 63 ust. 1 oraz ust. 2 Pzp, gdzie zaznaczono, iż oferty, wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej
i opatruje się odpowiednio w odniesieniu do wartości postępowania kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym.
9) Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę lub wniosek za pośrednictwem Formularza składania
oferty lub wniosku.
(...)
Zamawiający w zakresie pytań technicznych związanych z działaniem systemu prosi o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta
platformazakupowa.pl pod numer 22 101 02 02, cwk@platformazakupowa.pl.
Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl, który jest dostępny pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/regulamin
Pozostałe wymagania zgodnie z SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Żarnowcu z siedzibą w
Żarnowcu, 42-439 Żarnowiec, ul. Krakowska 25,
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Pan Zbigniew Woźniak z którym może się Pani/Pan skontaktować w
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00323895/01 z dnia 2024-05-14
2024-05-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na
podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób: e-mail: nowator@nowator.edu.pl., pisemnie na adres
siedziby Administratora,
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego: „Budowa Internatu Szkolnego,” nr postępowania nr sprawy: ZSR.KG.RK-271-001/24
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605
ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie
rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w
sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1);
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (2);
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
(1) wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z
ustawą.
(2) wyjaśnienie: zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie z zadaniem o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia
2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSR.KG.RK-271-009/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Spawanie MIG (Spawanie pachwin i blach) - kurs będzie obejmował 60 uczniów/uczennic z ZSCKR w Żarnowcu, uczniowie będą podzieleni na dwie grupy spawanie metodą MIG : 30 osób w roku szkolnym 2024/2025 , 30 osób w roku szkolnym 2025/2026.
Kurs z zakresu spawania metodą MIG-131 dla jednego uczestnika obejmuje minimum 151 godziny zajęć, w tym:
• 31 godzin zajęć teoretycznych (1 godzina = 45 minut),
• 120 godzin zajęć praktycznych (1 godzina = 60 minut).
2. Spawanie MAG (Spawanie pachwin i blach) - kurs będzie obejmował 50 uczniów/uczennic z ZSCKR w Żarnowcu, uczniowie będą podzieleni na dwie grupy spawanie metodą MAG : 25 osób w roku szkolnym 2024/2025 , 25 osób w roku szkolnym 2025/2026.
Kurs z zakresu spawania metodą MAG-135 dla jednego uczestnika obejmuje minimum 145 godziny zajęć, w tym:
• 25 godzin zajęć teoretycznych (1 godzina = 45 minut),
• 120 godzin zajęć praktycznych (1 godzina = 60 minut).
3. Spawanie TIG (Spawanie pachwin i blach) - kurs będzie obejmował 50 uczniów/uczennic z ZSCKR w Żarnowcu. uczniowie będą podzieleni na dwie grupy spawanie metodą MIG : 25 osób w roku szkolnym 2024/2025 , 25 osób w roku szkolnym 2025/2026.
Kurs z zakresu spawania metodą TIG-141 dla jednego uczestnika obejmuje minimum 103 godziny zajęć, w tym:
• 23 godzin zajęć teoretycznych (1 godzina = 45 minut),
• 80 godzin zajęć praktycznych (1 godzina = 60 minut).
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II:
1. Kurs prawa jazdy kat C + CE (kurs łączony) - Kurs będzie obejmował 55 uczniów/uczennic z ZSCKR w Żarnowcu. Uczniowie będą podzieleni na dwie grupy: 35 osób w roku szkolnym 2024/2025, 20 osób w roku szkolnym 2025/2026. Kurs obejmuje 20 godzin teoretycznych 45 min i 45 godzin praktycznych 60 min.
2. Kwalifikacja wstępna blok C- Kurs będzie obejmował 55 uczniów/uczennic z ZSCKR w Żarnowcu. Uczniowie będą podzieleni na dwie grupy: 35 osób w roku szkolnym 2024/2025, 20 osób w roku szkolnym 2025/2026. Kurs obejmuje 260 godzin teoretycznych 45 min i 20 godzin praktycznych 60 min.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80411000-8 - Usługi szkół jazdy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Kurs operatora koparko - ładowarki wszystkich klas klasa III - Kurs będzie obejmował 60 uczniów/uczennic z ZSCKR w Żarnowcu. Uczniowie będą podzieleni na dwie grupy: 30 osób w roku szkolnym 2024/2025, 30 osób w roku szkolnym 2025/2026. Kurs obejmuje 52 godzin teoretycznych 45 min i 82 godzin praktycznych 45 min.
2. Kurs operatora koparki jednonaczyniowej powyżej 25 ton masy całkowitej (klasa III + I) - Kurs będzie obejmował 60 uczniów/uczennic z ZSCKR w Żarnowcu. Uczniowie będą podzieleni na dwie grupy: 30 osób w roku szkolnym 2024/2025, 30 osób w roku szkolnym 2025/2026. Kurs obejmuje 68 godzin teoretycznych 45 min i 107 godzin praktycznych 45 min.
3. Kurs operatora wózków jezdniowych podnośnikowych – Kurs będzie obejmował 60 uczniów/uczennic z ZSCKR w Żarnowcu. Uczniowie będą podzieleni na dwie grupy: 30 osób w roku szkolnym 2024/2025, 30 osób w roku szkolnym 2025/2026. Kurs obejmuje 31 godzin teoretycznych 45 min i 12 godzin praktycznych 45 min,
4. Kurs na ładowarkę teleskopową ze zmiennym wysięgiem – Kurs będzie obejmował 60 uczniów/uczennic z ZSCKR w Żarnowcu. Uczniowie będą podzieleni na dwie grupy: 30 osób w roku szkolnym 2024/2025, 30 osób w roku szkolnym 2025/2026. Kurs obejmuje 28 godzin teoretycznych 45 min i 12 godzin praktycznych 45 min.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Kurs operatora kombajnu zbożowego - Kurs będzie obejmował 60 uczniów/uczennic z ZSCKR w Żarnowcu. Uczniowie będą podzieleni na dwie grupy: 30 osób w roku szkolnym 2024/2025, 30 osób w roku szkolnym 2025/2026. Kurs obejmuje 14 godzin teoretycznych 45 min i 5 godzin praktycznych 45 min.
2. Kurs operatora pras zwijających i kostkujących - Kurs będzie obejmował 70 uczniów/uczennic z ZSCKR w Żarnowcu. Uczniowie będą podzieleni na dwie grupy: 35 osób w roku szkolnym 2024/2025, 35 osób w roku szkolnym 2025/2026. Kurs obejmuje 21 godzin teoretycznych 45 min i 24 godzin praktycznych 45 min.
3. Kurs operatora sieczkarni samojezdnych - Kurs będzie obejmował 70 uczniów/uczennic z ZSCKR w Żarnowcu. Uczniowie będą podzieleni na dwie grupy: 35 osób w roku szkolnym 2024/2025, 35 osób w roku szkolnym 2025/2026. Kurs obejmuje 46 godzin teoretycznych 45 min i 6 godzin praktycznych 45 min.
4. Kurs operatora ładowacza czołowego TUR - Kurs będzie obejmował 70 uczniów/uczennic z ZSCKR w Żarnowcu. Uczniowie będą podzieleni na dwie grupy: 35 osób w roku szkolnym 2024/2025, 35 osób w roku szkolnym 2025/2026. Kurs obejmuje 16 godzin teoretycznych 45 min i 2 godziny praktycznych 45 min.
5. Kurs operatora pilarki spalinowej - Kurs będzie obejmował 60 uczniów/uczennic z ZSCKR w Żarnowcu. Uczniowie będą podzieleni na dwie grupy: 30 osób w roku szkolnym 2024/2025, 30 osób w roku szkolnym 2025/2026. Kurs obejmuje 22 godzin teoretycznych 45 min i 14 godzin praktycznych 45 min.
6. Szkolenie chemizacyjne + atest opryskiwacza - Kurs będzie obejmował 50 uczniów/uczennic z ZSCKR w Żarnowcu. Uczniowie będą podzieleni na dwie grupy: 25 osób w roku szkolnym 2024/2025, 25 osób w roku szkolnym 2025/2026. Kurs obejmuje 14 godzin teoretycznych 45 min i 5 godzin praktycznych 60 min,
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
3.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
3.2.1. Wykonawca posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na miejsce wykonywanej działalności. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę wyżej wskazanego warunku udziału w postępowaniu według formuły spełnia/nie spełnia –na podstawie analizy złożonego przez Wykonawcę Załącznika nr 4 A do SWZ
Uwaga: Zgodnie z art. 117 ust. 2 ustawy Pzp warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa powyżej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do realizacji których te uprawnienia są wymagane.
3.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
3.4. Zdolność techniczna lub zawodowa
3.4.1. Zamawiający wymaga, aby szkolenie prowadziła wykwalifikowana kadra dydaktyczna o kwalifikacjach i doświadczeniu odpowiednim do zakresu obejmującego przedmiot zamówienia.
Do składania ofert zapraszamy Wykonawców, którzy:
Posiadają niezbędną wiedzę oraz 3 letnie doświadczenie w realizacji szkoleń zawodowych oraz min. 150 zrealizowanych godzin szkoleniowych w realizacji podobnych szkoleń/kursów, posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę wyżej wskazanego warunku udziału w postępowaniu według formuły spełnia/nie spełnia – na podstawie analizy złożonego przez Wykonawcę Załącznika nr 4 do SWZ
Posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla młodzieży szkolnej tj. przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert minimum 4 szkolenia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę wyżej wskazanego warunku udziału w postępowaniu według formuły spełnia/nie spełnia – na podstawie analizy złożonego przez Wykonawcę Załącznika nr 4 do SWZ
Dysponują potencjałem organizacyjno - technicznym umożliwiającym wykonanie zamówienia.
Instruktorzy/szkoleniowcy delegowani do realizacji szkoleń posiadają doświadczenie w szkoleniach/kursach z danej tematyki wskazanej w przedmiocie zamówienia - doświadczenie weryfikowane będzie na podstawie wypełnionego Załącznika nr 4A do SWZ do ogłoszenia.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę wyżej wskazanego warunku udziału w postępowaniu według formuły spełnia/nie spełnia –na podstawie analizy złożonego przez Wykonawcę Załącznika nr 4A do SWZ oraz Załącznika nr 5 do PPU i SWZ – wykaz osób.
Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Oferentów dokumentów, wykazów, danych i informacji dotyczących kwalifikacji i doświadczenia instruktorów/szkoleniowców, referencji, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi szkoleniowe zostały wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane.
Uwaga: Zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp: W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp: W przypadku, o którym mowa w ust. 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (przed wyborem najkorzystniejszej oferty), w celu wykazania braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania (określonych przez Zamawiającego w pkt 2 niniejszego rozdziału SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni następujących aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r. poz. 594 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
2) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp,
c) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
d) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
e) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
f) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
g) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r. poz. 507 z późn.zm.).
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podmiotowe środki dowodowe, o których mowa powyżej w pkt 4.1.1) i pkt 4.1.2) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (przed wyborem najkorzystniejszej oferty), w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych przez Zamawiającego w pkt 3 niniejszego rozdziału SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni następujących aktualnych na dzień ich złożenia podmiotowych środków dowodowych:
4.2.1. w celu wykazania spełniania warunku, o którym mowa w pkt 3.2.1 oraz w pkt 3.4.1
Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o posiadanym doświadczeniu
Załącznik nr 4A do SWZ – Doświadczenie instruktora szkoleniowca
Załącznik nr 10 do SWZ Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami .
Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionego przez Oferenta wykazu. Zamawiający może wezwać Oferenta do przedstawienia potwierdzonych za zgodność kopi dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie wykładowców /instruktorów. Niedostarczenie Zamawiającemu dokumentów w wymaganym terminie skutkować będzie uznaniem że Wykonawca uchyla się od podpisania umowy
Dodatkowo wskazani przez Wykonawcę instruktorzy/trenerzy zobowiązani są dostarczyć Zamawiającemu zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego. Obowiązek ten wprowadza punkt 3 cytowanego powyżej artykułu 21 ustawy o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich.
Osoba, o której mowa w ust. 1, przedkłada pracodawcy lub innemu organizatorowi informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 1939), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
Na etapie składania ofert oświadczenie (załącznik nr 4 do SWZ) o tym, że każdy prowadzący kursy/szkolenia przedłoży zaświadczenie o którym mowa powyżej najpóźniej dzień przed rozpoczęciem zajęć z uczniami
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał w formularzu ofertowym dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa powyżej, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych Zamawiający zażąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie dokumentów.
2. Pełnomocnictwa:
2.1 Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego
- jeżeli umocowanie do reprezentowania Wykonawcy/ Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego nie wynika z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
2.2 Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego ustanowione do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie rozumie się np. konsorcjum firm, spółkę cywilną. W przypadku wykonawców będących spółką cywilną, zaleca się aby pełnomocnictwo do reprezentowania wspólników jako wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zostało podpisane przez wszystkich wspólników spółki cywilnej.
W przypadku spółki cywilnej dokumentami zastępującymi pełnomocnictwo mogą być umowa spółki lub uchwała wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki (wszystkich wspólników). W przypadku konsorcjum ustanowienie pełnomocnika może być dokonane w umowie konsorcjum lub w odrębnym dokumencie pełnomocnictwa.
Jeżeli w imieniu Wykonawcy/ Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego/ podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2.1. Zamawiający w toku postępowania wezwie Wykonawcę do złożenia stosownego pełnomocnictwa. Zaleca się, aby Wykonawca w złożonym na wezwanie pełnomocnictwie lub w odrębnym oświadczeniu, potwierdził czynności dokonane przez tzw. pełnomocnika rzekomego w okresie kiedy nie posiadał on stosownego umocowania, pod rygorem nieważności czynności prawnej dokonanej w cudzym imieniu bez umocowania lub z przekroczeniem jego zakresu.
3. Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty, zgodnie z pkt 6.3 rozdziału VIII SWZ.2. Przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie rozumie się np. konsorcjum firm, spółkę cywilną. W przypadku Wykonawców będących spółką cywilną, zaleca się aby pełnomocnictwo do reprezentowania wspólników jako wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zostało podpisane przez wszystkich wspólników spółki cywilnej, zgodnie z pkt 6.3 rozdziału VIII SWZ.
3. W przypadku spółki cywilnej dokumentami zastępującymi pełnomocnictwo mogą być umowa spółki lub uchwała wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki (wszystkich wspólników). W przypadku konsorcjum ustanowienie pełnomocnika może być dokonane w umowie konsorcjum lub w odrębnym dokumencie pełnomocnictwa.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1. rozdziału VIII SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Jeżeli w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 1, Zamawiający w toku postępowania wezwie Wykonawcę do złożenia stosownego pełnomocnictwa. Zaleca się, aby Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w złożonym na wezwanie pełnomocnictwie lub w odrębnym oświadczeniu, potwierdzili czynności dokonane przez tzw. pełnomocnika rzekomego w okresie kiedy nie posiadał on stosownego umocowania, pod rygorem nieważności czynności prawnej dokonanej w cudzym imieniu bez umocowania lub z przekroczeniem jego zakresu
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zapisy zostały uwzględnione w projektowanych postanowieniach umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-24 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zsrzarnowiec
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-24 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-22
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wraz z ofertą należy złożyć:1 Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
2. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru,
3. Pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy,
4. Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp- jeśli dotyczy.
3. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r. poz. 507 z późn. zm.)
4. Postępowanie o udzielenie zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi o wartości mniejszej niż równowartość kwoty 750 000 euro, nie mniejszej
jednak niż równowartość kwoty 130 000 złotych prowadzone w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1) w związku z art. 359 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp. W sprawach nieuregulowanych zapisami niniejszej SWZ, stosuje się przepisy wspomnianej ustawy wraz z aktami wykonawczymi do tej ustawy