BZP: Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Przytok w 2024 r.
15.10.2024
2024/BZP 00547153/01
Lasy Państwowe Nadleśnictwo Przytok z siedzibą w Zielonej Górze
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Przytok w 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Przytok z siedzibą w Zielonej Górze
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970201291
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Kazimierza Wielkiego 24a
1.4.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.4.3.) Kod pocztowy: 65-001
1.4.4.) Województwo: lubuskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.4.7.) Numer telefonu: +48 68 4558589
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przytok@zielonagora.lasy.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-przytok/zamowienia-publiczne2
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00547153
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00534564
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Sposób przygotowania i złożenia oferty oraz wymagania dot. oferty określa SWZ, w szczególności rodz. 9 pkt 9.9. -9.10. oraz rozdz. 12. pkt 12.1.-
12.5. SWZ.
2. Termin związania ofertą wynosi 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 21.11.2024 r.
3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (Zadania) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Wskazanie takie należy umieścić na Ofercie. W przypadku braku wskazania w Ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.
4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegających na wykonywaniu robót budowlanych związanych z drogownictwem, w szczególności na wykonywaniu wszelkich prac ręcznych (stanowiska robotnicze), czynności wykonywane przez operatorów maszyn budowlanych oraz operatorów środków transportowych, o ile wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Obowiązki i uprawnienia Zamawiającego i Wykonawcy związane z ww. wymogiem zostały określone we Wzorze Umowy (zał. nr 10 do SWZ).
5. Uszczegółowienie warunków udziału w postępowaniu oraz warunków realizacji zamówienia określa SWZ, w tym także
projekt umowy oraz opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
6. Opis formalności, jakie będą musiały zostać spełnione po wyborze ofert w celu zawarcia umowy określa rozdz. 16 SWZ.
7. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wynosić będzie: 5 % ceny całkowitej (zł brutto) podanej w ofercie. Formy wniesienia zabezpieczenia oraz warunku wnoszenia i zwrotu określa rozdz. 19 SWZ.
8. W pkt 4.1.5 ogłoszenia wskazano łączną szacunkową wartość zamówienia (zł netto), stanowiącą sumę wartości wszystkich czterech planowanych do realizacji Zadań, opisanych dalej w pkt 4.2. W pkt. 4.2. 5) ogłoszenia podano wartość szacunkową zamówienia (zł netto), odrębnie dla każdego z Zadań.
9. Informacja o środkach ochrony prawnej przysługującej wykonawcy, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub miały interes w uzyskaniu zamówienia (...), została ujęta w pkt 18. SWZ.
Po zmianie:
1. Sposób przygotowania i złożenia oferty oraz wymagania dot. oferty określa SWZ, w szczególności rodz. 9 pkt 9.9. -9.10. oraz rozdz. 12. pkt 12.1.-
12.5. SWZ.
2. Termin związania ofertą wynosi 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 23.11.2024 r.
3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (Zadania) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Wskazanie takie należy umieścić na Ofercie. W przypadku braku wskazania w Ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.
4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegających na wykonywaniu robót budowlanych związanych z drogownictwem, w szczególności na wykonywaniu wszelkich prac ręcznych (stanowiska robotnicze), czynności wykonywane przez operatorów maszyn budowlanych oraz operatorów środków transportowych, o ile wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Obowiązki i uprawnienia Zamawiającego i Wykonawcy związane z ww. wymogiem zostały określone we Wzorze Umowy (zał. nr 10 do SWZ).
5. Uszczegółowienie warunków udziału w postępowaniu oraz warunków realizacji zamówienia określa SWZ, w tym także
projekt umowy oraz opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
6. Opis formalności, jakie będą musiały zostać spełnione po wyborze ofert w celu zawarcia umowy określa rozdz. 16 SWZ.
7. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wynosić będzie: 5 % ceny całkowitej (zł brutto) podanej w ofercie. Formy wniesienia zabezpieczenia oraz warunku wnoszenia i zwrotu określa rozdz. 19 SWZ.
8. W pkt 4.1.5 ogłoszenia wskazano łączną szacunkową wartość zamówienia (zł netto), stanowiącą sumę wartości wszystkich czterech planowanych do realizacji Zadań, opisanych dalej w pkt 4.2. W pkt. 4.2. 5) ogłoszenia podano wartość szacunkową zamówienia (zł netto), odrębnie dla każdego z Zadań.
9. Informacja o środkach ochrony prawnej przysługującej wykonawcy, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub miały interes w uzyskaniu zamówienia (...), została ujęta w pkt 18. SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej:
1) dla Zadania nr 1. – 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100),
2) dla Zadania nr 2. – 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100),
3) dla Zadania nr 3. – 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100),
4) dla Zadania nr 4. – 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
2. Wadium może być wnoszone, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO BP nr rachunku: 37 1020 5402 0000 0602 0115 2818, z dopiskiem o treści: „Wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Przytok – dot. Zadania nr ………” (należy podać nr Zadania).
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
4. Wymagania odnoszące się do treści dokumentów wadialnych opisano szczegółowo w pkt. 10.4.-10.7. SWZ.
Po zmianie:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej:
1) dla Zadania nr 1. – 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100),
2) dla Zadania nr 2. – 1.400,00 zł (słownie: tysiąc czterysta złotych 00/100),
3) dla Zadania nr 3. – 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100),
4) dla Zadania nr 4. – 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100).
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
2. Wadium może być wnoszone, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO BP nr rachunku: 37 1020 5402 0000 0602 0115 2818, z dopiskiem o treści: „Wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Przytok – dot. Zadania nr ………” (należy podać nr Zadania).
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
4. Wymagania odnoszące się do treści dokumentów wadialnych opisano szczegółowo w pkt. 10.4.-10.7. SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-10-23 10:00
Po zmianie:
2024-10-25 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-10-23 10:30
Po zmianie:
2024-10-25 10:30