BZP: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Barczewo w latach 2024-2025
16.10.2024
2024/BZP 00548501/01
GMINA BARCZEWO
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Barczewo w latach 2024-2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BARCZEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743574
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 1
1.5.2.) Miejscowość: Barczewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-010
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@barczewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://barczewo.bip.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Barczewo w latach 2024-2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bf3a133-1fa1-43e2-8e25-8dd8c97f67b3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00548501
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047185/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Barczewo w latach 2024-2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/barczewo3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/barczewo
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: :Ze względu na ograniczoną liczbę
znaków w formularzu ogłoszenia o zamówieniu informuję, że informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których
Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych
sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej oraz informacje dotyczące wymogu użycia podpisu
elektronicznego zostały szczegółowo określone w rozdziale XII i XV SWZ dostępnej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/barczewo
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Barczewie, Plac Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo, adres e-mail umb@barczewo.pl,
tel. 895148303, kontakt z osobą pełniącą funkcję Inspektora Ochrony Danych
za pomocą poczty elektronicznej pod adresem: iod@barczewo.pl
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Barczewo w latach 2024-2025” BI.271.21.2024 prowadzonym w trybie podstawowym.
3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a następnie przez okres zgodny z jednolitym rzeczowym wykazem akt stanowiącym załącznik nr 2
do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji
w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych lub
w przypadku zadania realizowanego przy udziale środków finansowych pochodzących z UE przez okres zgodny z umową o dofinansowanie projektu.
5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8. nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy
w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp. oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BI.271.21.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
1) odśnieżania dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych własnym, bądź najmowanym pojazdem samojezdnym,
2) usuwanie śliskości – materiałem wykonawcy.
2. Poprzez zimowe utrzymanie dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Barczewo rozumie się wykonywanie prac związanych
z odśnieżaniem oraz likwidacją gołoledzi i śliskości zimowej na drogach gminnych i gminnych ciągach komunikacyjnych wraz z chodnikami będącymi własnością gminy (wymienionych oraz podzielonych na sektory 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 8) wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego. Akcja zimowa odbywa się na wezwanie Zamawiającego i polega na odśnieżaniu i/lub zwalczaniu śliskości zimowej (posypywanie substancjami przeciwdziałającymi śliskości) dróg, ulic, chodników. Posypanie dróg, ulic, chodników piaskiem lub mieszanką musi być wykonane po każdorazowym wykonaniu odśnieżania. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje prace mające na celu ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu, zamiecie śnieżne, czy śliskość zimowa. Odśnieżanie polega na zgarnianiu z całej szerokości jezdni i poboczy (o ile jest to jest możliwe) śniegu luźnego, śniegu zajeżdżonego, błota pośniegowego, zasp, języków śniegowych w sposób umożliwiający bezpieczne korzystanie z dróg i ulic. Przy odśnieżaniu należy zwrócić uwagę, aby usuwany śnieg nie był przemieszczany na inne drogi zwłaszcza będące w innym zarządzie oraz nie były zasypywane wjazdy na sąsiednie nieruchomości.
3. Wykonawca utrzymuje drogi w sposób ciągły. Wykonawca w przypadku nasilenia się niekorzystnych warunków atmosferycznych gwarantować będzie realizację usług, przy zachowaniu zasady wymiany osób wykonujących pracę przez ich zmienników (przy zachowaniu zasad BHP i Kodeksu pracy). Zimowe utrzymanie dróg obejmuje prace mające na celu ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu, zamiecie śnieżne, czy śliskość zimowa
4. Usuwanie śliskości i gołoledzi polega na posypywaniu dróg, ulic oraz chodników piaskiem, bądź mieszanką piaskowo-solną w proporcji min 60% piasku i 40 % soli, na odcinkach o pochyleniu >5% lub w miejscach występowania niebezpiecznych łuków pionowych i poziomych, jak również skrzyżowania dróg, ulic, torów kolejowych, a także miejsca w obrębie przystanków autobusowych i przejść dla pieszych.
5. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi przy użyciu pojazdów samojezdnych będących własnością wykonawcy lub przez niego wynajmowanych oraz
przy użyciu materiału wykonawcy niezbędnego do odśnieżania oraz usuwania śliskości i gołoledzi przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje. Pojazdy samojezdne dopuszczone do odśnieżania powinny być przygotowane w takim stopniu, aby mogły być użyte w ciągu ……. godzin (ilość godzin zostanie ustalona w ofercie), od przyjęcia zgłoszenia od przedstawiciela Zamawiającego. Pojazdy będące w akcji muszą być wyposażone, w sygnał ostrzegawczy błyskowy barwy żółtej. W przypadku awarii ww. pojazdu, wykonawca zobowiązany jest podstawić do pracy (w ciągu jednej godziny) pojazd zastępczy sprawny technicznie
i spełniający wymagania Zamawiającego. Przez pojazdy samojezdne, które Zamawiający dopuszcza do odśnieżania i usuwania śliskości oraz gołoledzi należy rozumieć: samochody ciężarowe z pługiem odśnieżnym, ciągniki rolnicze
z pługiem odśnieżnym, spycharki oraz spycharko-ładowarki, piaskarki z pługiem, inne pojazdy przystosowane do odśnieżania i usuwania śliskości, gołoledzi oraz usuwania śniegu, lodu, błota pośniegowego itp. dostosowane do infrastruktury drogowej (tj. sprzęt lekki – do odśnieżania chodników w sektorach 1, 2, 5, 6); sprzęt ciężki – do odśnieżania pozostałych terenów).
6. Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego
we wszystkie dni tygodnia, święta i niezależnie od panujących warunków atmosferycznych. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności odśnieżania i usuwania śliskości ciągu ………….godzin (ilość godzin zostanie ustalona w ofercie), od przyjęcia zgłoszenia, a przejezdność dróg ma być uzyskana zgodnie
z wymaganiami określonymi w standardzie utrzymania dróg gminnych ujętych
w Zarządzeniu Nr 0050.236.2022 Burmistrza Barczewa z dnia 1 grudnia 2022 roku w sprawie ustalenia standardów zimowego utrzymania dróg na terenie Miasta i Gminy Barczewo i zakwalifikowania ich do poszczególnych standardów. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia ewidencji realizowanych usług. Wykonawca każdorazowo po wyjeździe w teren ma obowiązek wysłać wiadomość tekstową SMS na podany numer telefonu, o treści: „Start godz. … sektor…. Miejscowość……” oraz po zakończeniu odśnieżania ma obowiązek wysłać wiadomość tekstową sms o treści: „Koniec godz. … sektor…. miejscowość……” Wyjazd bez zgłoszenia SMS nie będzie rozliczany.
7. Wykonawca za każdy dzień gotowości do odśnieżania otrzyma wynagrodzenie w wysokości…… …….. zł za dobę (cena zostanie ustalona w ofercie).
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Barczewo w latach 2024 – 2025, w ilości do 50% godzin podanych w poszczególnych częściach i do 50% wartości szacunkowej każdej części.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Każda oferta niepodlegająca odrzuceniu zostanie oceniona wg wyżej
wymienionych zasad. Ocenę oferty stanowi suma punktów określona
dla poszczególnych kryteriów wg wzoru:
Of = Ck+B gdzie:
Of – ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę;
Ck – ilość punków uzyskana przez badana ofertę w kryterium ,,Cena brutto oferty’’;
B – ilość punków uzyskana przez badana ofertę w kryterium ,,Czasu podjęcia czynności odśnieżania
od przyjęcia zgłoszenia (w godz.)’’.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie
Pzp, oraz w swz i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli Zamawiający nie będzie
prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podjęcia czynności odśnieżania od przyjęcia zgłoszenia (w godz.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
1) odśnieżania dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych własnym, bądź najmowanym pojazdem samojezdnym,
2) usuwanie śliskości – materiałem wykonawcy.
2. Poprzez zimowe utrzymanie dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Barczewo rozumie się wykonywanie prac związanych
z odśnieżaniem oraz likwidacją gołoledzi i śliskości zimowej na drogach gminnych i gminnych ciągach komunikacyjnych wraz z chodnikami będącymi własnością gminy (wymienionych oraz podzielonych na sektory 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 8) wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego. Akcja zimowa odbywa się na wezwanie Zamawiającego i polega na odśnieżaniu i/lub zwalczaniu śliskości zimowej (posypywanie substancjami przeciwdziałającymi śliskości) dróg, ulic, chodników. Posypanie dróg, ulic, chodników piaskiem lub mieszanką musi być wykonane po każdorazowym wykonaniu odśnieżania. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje prace mające na celu ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu, zamiecie śnieżne, czy śliskość zimowa. Odśnieżanie polega na zgarnianiu z całej szerokości jezdni i poboczy (o ile jest to jest możliwe) śniegu luźnego, śniegu zajeżdżonego, błota pośniegowego, zasp, języków śniegowych w sposób umożliwiający bezpieczne korzystanie z dróg i ulic. Przy odśnieżaniu należy zwrócić uwagę, aby usuwany śnieg nie był przemieszczany na inne drogi zwłaszcza będące w innym zarządzie oraz nie były zasypywane wjazdy na sąsiednie nieruchomości.
3. Wykonawca utrzymuje drogi w sposób ciągły. Wykonawca w przypadku nasilenia się niekorzystnych warunków atmosferycznych gwarantować będzie realizację usług, przy zachowaniu zasady wymiany osób wykonujących pracę przez ich zmienników (przy zachowaniu zasad BHP i Kodeksu pracy). Zimowe utrzymanie dróg obejmuje prace mające na celu ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu, zamiecie śnieżne, czy śliskość zimowa
4. Usuwanie śliskości i gołoledzi polega na posypywaniu dróg, ulic oraz chodników piaskiem, bądź mieszanką piaskowo-solną w proporcji min 60% piasku i 40 % soli, na odcinkach o pochyleniu >5% lub w miejscach występowania niebezpiecznych łuków pionowych i poziomych, jak również skrzyżowania dróg, ulic, torów kolejowych, a także miejsca w obrębie przystanków autobusowych i przejść dla pieszych.
5. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi przy użyciu pojazdów samojezdnych będących własnością wykonawcy lub przez niego wynajmowanych oraz
przy użyciu materiału wykonawcy niezbędnego do odśnieżania oraz usuwania śliskości i gołoledzi przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje. Pojazdy samojezdne dopuszczone do odśnieżania powinny być przygotowane w takim stopniu, aby mogły być użyte w ciągu ……. godzin (ilość godzin zostanie ustalona w ofercie), od przyjęcia zgłoszenia od przedstawiciela Zamawiającego. Pojazdy będące w akcji muszą być wyposażone, w sygnał ostrzegawczy błyskowy barwy żółtej. W przypadku awarii ww. pojazdu, wykonawca zobowiązany jest podstawić do pracy (w ciągu jednej godziny) pojazd zastępczy sprawny technicznie
i spełniający wymagania Zamawiającego. Przez pojazdy samojezdne, które Zamawiający dopuszcza do odśnieżania i usuwania śliskości oraz gołoledzi należy rozumieć: samochody ciężarowe z pługiem odśnieżnym, ciągniki rolnicze
z pługiem odśnieżnym, spycharki oraz spycharko-ładowarki, piaskarki z pługiem, inne pojazdy przystosowane do odśnieżania i usuwania śliskości, gołoledzi oraz usuwania śniegu, lodu, błota pośniegowego itp. dostosowane do infrastruktury drogowej (tj. sprzęt lekki – do odśnieżania chodników w sektorach 1, 2, 5, 6); sprzęt ciężki – do odśnieżania pozostałych terenów).
6. Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego
we wszystkie dni tygodnia, święta i niezależnie od panujących warunków atmosferycznych. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności odśnieżania i usuwania śliskości ciągu ………….godzin (ilość godzin zostanie ustalona w ofercie), od przyjęcia zgłoszenia, a przejezdność dróg ma być uzyskana zgodnie
z wymaganiami określonymi w standardzie utrzymania dróg gminnych ujętych
w Zarządzeniu Nr 0050.236.2022 Burmistrza Barczewa z dnia 1 grudnia 2022 roku w sprawie ustalenia standardów zimowego utrzymania dróg na terenie Miasta i Gminy Barczewo i zakwalifikowania ich do poszczególnych standardów. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia ewidencji realizowanych usług. Wykonawca każdorazowo po wyjeździe w teren ma obowiązek wysłać wiadomość tekstową SMS na podany numer telefonu, o treści: „Start godz. … sektor…. Miejscowość……” oraz po zakończeniu odśnieżania ma obowiązek wysłać wiadomość tekstową sms o treści: „Koniec godz. … sektor…. miejscowość……” Wyjazd bez zgłoszenia SMS nie będzie rozliczany.
7. Wykonawca za każdy dzień gotowości do odśnieżania otrzyma wynagrodzenie w wysokości…… …….. zł za dobę (cena zostanie ustalona w ofercie).
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Barczewo w latach 2024 – 2025, w ilości do 50% godzin podanych w poszczególnych częściach i do 50% wartości szacunkowej każdej części
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Każda oferta niepodlegająca odrzuceniu zostanie oceniona wg wyżej
wymienionych zasad. Ocenę oferty stanowi suma punktów określona
dla poszczególnych kryteriów wg wzoru:
Of = Ck+B gdzie:
Of – ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę;
Ck – ilość punków uzyskana przez badana ofertę w kryterium ,,Cena brutto oferty’’;
B – ilość punków uzyskana przez badana ofertę w kryterium ,,Czasu podjęcia czynności odśnieżania
od przyjęcia zgłoszenia (w godz.)’’.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie
Pzp, oraz w swz i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli Zamawiający nie będzie
prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podjęcia czynności odśnieżania od przyjęcia zgłoszenia (w godz.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
1) odśnieżania dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych własnym, bądź najmowanym pojazdem samojezdnym,
2) usuwanie śliskości – materiałem wykonawcy.
2. Poprzez zimowe utrzymanie dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Barczewo rozumie się wykonywanie prac związanych
z odśnieżaniem oraz likwidacją gołoledzi i śliskości zimowej na drogach gminnych i gminnych ciągach komunikacyjnych wraz z chodnikami będącymi własnością gminy (wymienionych oraz podzielonych na sektory 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 8) wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego. Akcja zimowa odbywa się na wezwanie Zamawiającego i polega na odśnieżaniu i/lub zwalczaniu śliskości zimowej (posypywanie substancjami przeciwdziałającymi śliskości) dróg, ulic, chodników. Posypanie dróg, ulic, chodników piaskiem lub mieszanką musi być wykonane po każdorazowym wykonaniu odśnieżania. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje prace mające na celu ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu, zamiecie śnieżne, czy śliskość zimowa. Odśnieżanie polega na zgarnianiu z całej szerokości jezdni i poboczy (o ile jest to jest możliwe) śniegu luźnego, śniegu zajeżdżonego, błota pośniegowego, zasp, języków śniegowych w sposób umożliwiający bezpieczne korzystanie z dróg i ulic. Przy odśnieżaniu należy zwrócić uwagę, aby usuwany śnieg nie był przemieszczany na inne drogi zwłaszcza będące w innym zarządzie oraz nie były zasypywane wjazdy na sąsiednie nieruchomości.
3. Wykonawca utrzymuje drogi w sposób ciągły. Wykonawca w przypadku nasilenia się niekorzystnych warunków atmosferycznych gwarantować będzie realizację usług, przy zachowaniu zasady wymiany osób wykonujących pracę przez ich zmienników (przy zachowaniu zasad BHP i Kodeksu pracy). Zimowe utrzymanie dróg obejmuje prace mające na celu ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu, zamiecie śnieżne, czy śliskość zimowa
4. Usuwanie śliskości i gołoledzi polega na posypywaniu dróg, ulic oraz chodników piaskiem, bądź mieszanką piaskowo-solną w proporcji min 60% piasku i 40 % soli, na odcinkach o pochyleniu >5% lub w miejscach występowania niebezpiecznych łuków pionowych i poziomych, jak również skrzyżowania dróg, ulic, torów kolejowych, a także miejsca w obrębie przystanków autobusowych i przejść dla pieszych.
5. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi przy użyciu pojazdów samojezdnych będących własnością wykonawcy lub przez niego wynajmowanych oraz
przy użyciu materiału wykonawcy niezbędnego do odśnieżania oraz usuwania śliskości i gołoledzi przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje. Pojazdy samojezdne dopuszczone do odśnieżania powinny być przygotowane w takim stopniu, aby mogły być użyte w ciągu ……. godzin (ilość godzin zostanie ustalona w ofercie), od przyjęcia zgłoszenia od przedstawiciela Zamawiającego. Pojazdy będące w akcji muszą być wyposażone, w sygnał ostrzegawczy błyskowy barwy żółtej. W przypadku awarii ww. pojazdu, wykonawca zobowiązany jest podstawić do pracy (w ciągu jednej godziny) pojazd zastępczy sprawny technicznie
i spełniający wymagania Zamawiającego. Przez pojazdy samojezdne, które Zamawiający dopuszcza do odśnieżania i usuwania śliskości oraz gołoledzi należy rozumieć: samochody ciężarowe z pługiem odśnieżnym, ciągniki rolnicze
z pługiem odśnieżnym, spycharki oraz spycharko-ładowarki, piaskarki z pługiem, inne pojazdy przystosowane do odśnieżania i usuwania śliskości, gołoledzi oraz usuwania śniegu, lodu, błota pośniegowego itp. dostosowane do infrastruktury drogowej (tj. sprzęt lekki – do odśnieżania chodników w sektorach 1, 2, 5, 6); sprzęt ciężki – do odśnieżania pozostałych terenów).
6. Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego
we wszystkie dni tygodnia, święta i niezależnie od panujących warunków atmosferycznych. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności odśnieżania i usuwania śliskości ciągu ………….godzin (ilość godzin zostanie ustalona w ofercie), od przyjęcia zgłoszenia, a przejezdność dróg ma być uzyskana zgodnie
z wymaganiami określonymi w standardzie utrzymania dróg gminnych ujętych
w Zarządzeniu Nr 0050.236.2022 Burmistrza Barczewa z dnia 1 grudnia 2022 roku w sprawie ustalenia standardów zimowego utrzymania dróg na terenie Miasta i Gminy Barczewo i zakwalifikowania ich do poszczególnych standardów. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia ewidencji realizowanych usług. Wykonawca każdorazowo po wyjeździe w teren ma obowiązek wysłać wiadomość tekstową SMS na podany numer telefonu, o treści: „Start godz. … sektor…. Miejscowość……” oraz po zakończeniu odśnieżania ma obowiązek wysłać wiadomość tekstową sms o treści: „Koniec godz. … sektor…. miejscowość……” Wyjazd bez zgłoszenia SMS nie będzie rozliczany.
7. Wykonawca za każdy dzień gotowości do odśnieżania otrzyma wynagrodzenie w wysokości…… …….. zł za dobę (cena zostanie ustalona w ofercie).
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Barczewo w latach 2024 – 2025, w ilości do 50% godzin podanych w poszczególnych częściach i do 50% wartości szacunkowej każdej części.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Każda oferta niepodlegająca odrzuceniu zostanie oceniona wg wyżej
wymienionych zasad. Ocenę oferty stanowi suma punktów określona
dla poszczególnych kryteriów wg wzoru:
Of = Ck+B gdzie:
Of – ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę;
Ck – ilość punków uzyskana przez badana ofertę w kryterium ,,Cena brutto oferty’’;
B – ilość punków uzyskana przez badana ofertę w kryterium ,,Czasu podjęcia czynności odśnieżania
od przyjęcia zgłoszenia (w godz.)’’.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie
Pzp, oraz w swz i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli Zamawiający nie będzie
prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podjęcia czynności odśnieżania od przyjęcia zgłoszenia (w godz.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
1) odśnieżania dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych własnym, bądź najmowanym pojazdem samojezdnym,
2) usuwanie śliskości – materiałem wykonawcy.
2. Poprzez zimowe utrzymanie dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Barczewo rozumie się wykonywanie prac związanych
z odśnieżaniem oraz likwidacją gołoledzi i śliskości zimowej na drogach gminnych i gminnych ciągach komunikacyjnych wraz z chodnikami będącymi własnością gminy (wymienionych oraz podzielonych na sektory 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 8) wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego. Akcja zimowa odbywa się na wezwanie Zamawiającego i polega na odśnieżaniu i/lub zwalczaniu śliskości zimowej (posypywanie substancjami przeciwdziałającymi śliskości) dróg, ulic, chodników. Posypanie dróg, ulic, chodników piaskiem lub mieszanką musi być wykonane po każdorazowym wykonaniu odśnieżania. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje prace mające na celu ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu, zamiecie śnieżne, czy śliskość zimowa. Odśnieżanie polega na zgarnianiu z całej szerokości jezdni i poboczy (o ile jest to jest możliwe) śniegu luźnego, śniegu zajeżdżonego, błota pośniegowego, zasp, języków śniegowych w sposób umożliwiający bezpieczne korzystanie z dróg i ulic. Przy odśnieżaniu należy zwrócić uwagę, aby usuwany śnieg nie był przemieszczany na inne drogi zwłaszcza będące w innym zarządzie oraz nie były zasypywane wjazdy na sąsiednie nieruchomości.
3. Wykonawca utrzymuje drogi w sposób ciągły. Wykonawca w przypadku nasilenia się niekorzystnych warunków atmosferycznych gwarantować będzie realizację usług, przy zachowaniu zasady wymiany osób wykonujących pracę przez ich zmienników (przy zachowaniu zasad BHP i Kodeksu pracy). Zimowe utrzymanie dróg obejmuje prace mające na celu ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu, zamiecie śnieżne, czy śliskość zimowa
4. Usuwanie śliskości i gołoledzi polega na posypywaniu dróg, ulic oraz chodników piaskiem, bądź mieszanką piaskowo-solną w proporcji min 60% piasku i 40 % soli, na odcinkach o pochyleniu >5% lub w miejscach występowania niebezpiecznych łuków pionowych i poziomych, jak również skrzyżowania dróg, ulic, torów kolejowych, a także miejsca w obrębie przystanków autobusowych i przejść dla pieszych.
5. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi przy użyciu pojazdów samojezdnych będących własnością wykonawcy lub przez niego wynajmowanych oraz
przy użyciu materiału wykonawcy niezbędnego do odśnieżania oraz usuwania śliskości i gołoledzi przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje. Pojazdy samojezdne dopuszczone do odśnieżania powinny być przygotowane w takim stopniu, aby mogły być użyte w ciągu ……. godzin (ilość godzin zostanie ustalona w ofercie), od przyjęcia zgłoszenia od przedstawiciela Zamawiającego. Pojazdy będące w akcji muszą być wyposażone, w sygnał ostrzegawczy błyskowy barwy żółtej. W przypadku awarii ww. pojazdu, wykonawca zobowiązany jest podstawić do pracy (w ciągu jednej godziny) pojazd zastępczy sprawny technicznie
i spełniający wymagania Zamawiającego. Przez pojazdy samojezdne, które Zamawiający dopuszcza do odśnieżania i usuwania śliskości oraz gołoledzi należy rozumieć: samochody ciężarowe z pługiem odśnieżnym, ciągniki rolnicze
z pługiem odśnieżnym, spycharki oraz spycharko-ładowarki, piaskarki z pługiem, inne pojazdy przystosowane do odśnieżania i usuwania śliskości, gołoledzi oraz usuwania śniegu, lodu, błota pośniegowego itp. dostosowane do infrastruktury drogowej (tj. sprzęt lekki – do odśnieżania chodników w sektorach 1, 2, 5, 6); sprzęt ciężki – do odśnieżania pozostałych terenów).
6. Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego
we wszystkie dni tygodnia, święta i niezależnie od panujących warunków atmosferycznych. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności odśnieżania i usuwania śliskości ciągu ………….godzin (ilość godzin zostanie ustalona w ofercie), od przyjęcia zgłoszenia, a przejezdność dróg ma być uzyskana zgodnie
z wymaganiami określonymi w standardzie utrzymania dróg gminnych ujętych
w Zarządzeniu Nr 0050.236.2022 Burmistrza Barczewa z dnia 1 grudnia 2022 roku w sprawie ustalenia standardów zimowego utrzymania dróg na terenie Miasta i Gminy Barczewo i zakwalifikowania ich do poszczególnych standardów. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia ewidencji realizowanych usług. Wykonawca każdorazowo po wyjeździe w teren ma obowiązek wysłać wiadomość tekstową SMS na podany numer telefonu, o treści: „Start godz. … sektor…. Miejscowość……” oraz po zakończeniu odśnieżania ma obowiązek wysłać wiadomość tekstową sms o treści: „Koniec godz. … sektor…. miejscowość……” Wyjazd bez zgłoszenia SMS nie będzie rozliczany.
7. Wykonawca za każdy dzień gotowości do odśnieżania otrzyma wynagrodzenie w wysokości…… …….. zł za dobę (cena zostanie ustalona w ofercie).
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Barczewo w latach 2024 – 2025, w ilości do 50% godzin podanych w poszczególnych częściach i do 50% wartości szacunkowej każdej części.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Każda oferta niepodlegająca odrzuceniu zostanie oceniona wg wyżej
wymienionych zasad. Ocenę oferty stanowi suma punktów określona
dla poszczególnych kryteriów wg wzoru:
Of = Ck+B gdzie:
Of – ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę;
Ck – ilość punków uzyskana przez badana ofertę w kryterium ,,Cena brutto oferty’’;
B – ilość punków uzyskana przez badana ofertę w kryterium ,,Czasu podjęcia czynności odśnieżania
od przyjęcia zgłoszenia (w godz.)’’.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie
Pzp, oraz w swz i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli Zamawiający nie będzie
prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podjęcia czynności odśnieżania od przyjęcia zgłoszenia (w godz.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
1) odśnieżania dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych własnym, bądź najmowanym pojazdem samojezdnym,
2) usuwanie śliskości – materiałem wykonawcy.
2. Poprzez zimowe utrzymanie dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Barczewo rozumie się wykonywanie prac związanych
z odśnieżaniem oraz likwidacją gołoledzi i śliskości zimowej na drogach gminnych i gminnych ciągach komunikacyjnych wraz z chodnikami będącymi własnością gminy (wymienionych oraz podzielonych na sektory 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 8) wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego. Akcja zimowa odbywa się na wezwanie Zamawiającego i polega na odśnieżaniu i/lub zwalczaniu śliskości zimowej (posypywanie substancjami przeciwdziałającymi śliskości) dróg, ulic, chodników. Posypanie dróg, ulic, chodników piaskiem lub mieszanką musi być wykonane po każdorazowym wykonaniu odśnieżania. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje prace mające na celu ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu, zamiecie śnieżne, czy śliskość zimowa. Odśnieżanie polega na zgarnianiu z całej szerokości jezdni i poboczy (o ile jest to jest możliwe) śniegu luźnego, śniegu zajeżdżonego, błota pośniegowego, zasp, języków śniegowych w sposób umożliwiający bezpieczne korzystanie z dróg i ulic. Przy odśnieżaniu należy zwrócić uwagę, aby usuwany śnieg nie był przemieszczany na inne drogi zwłaszcza będące w innym zarządzie oraz nie były zasypywane wjazdy na sąsiednie nieruchomości.
3. Wykonawca utrzymuje drogi w sposób ciągły. Wykonawca w przypadku nasilenia się niekorzystnych warunków atmosferycznych gwarantować będzie realizację usług, przy zachowaniu zasady wymiany osób wykonujących pracę przez ich zmienników (przy zachowaniu zasad BHP i Kodeksu pracy). Zimowe utrzymanie dróg obejmuje prace mające na celu ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu, zamiecie śnieżne, czy śliskość zimowa
4. Usuwanie śliskości i gołoledzi polega na posypywaniu dróg, ulic oraz chodników piaskiem, bądź mieszanką piaskowo-solną w proporcji min 60% piasku i 40 % soli, na odcinkach o pochyleniu >5% lub w miejscach występowania niebezpiecznych łuków pionowych i poziomych, jak również skrzyżowania dróg, ulic, torów kolejowych, a także miejsca w obrębie przystanków autobusowych i przejść dla pieszych.
5. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi przy użyciu pojazdów samojezdnych będących własnością wykonawcy lub przez niego wynajmowanych oraz
przy użyciu materiału wykonawcy niezbędnego do odśnieżania oraz usuwania śliskości i gołoledzi przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje. Pojazdy samojezdne dopuszczone do odśnieżania powinny być przygotowane w takim stopniu, aby mogły być użyte w ciągu ……. godzin (ilość godzin zostanie ustalona w ofercie), od przyjęcia zgłoszenia od przedstawiciela Zamawiającego. Pojazdy będące w akcji muszą być wyposażone, w sygnał ostrzegawczy błyskowy barwy żółtej. W przypadku awarii ww. pojazdu, wykonawca zobowiązany jest podstawić do pracy (w ciągu jednej godziny) pojazd zastępczy sprawny technicznie
i spełniający wymagania Zamawiającego. Przez pojazdy samojezdne, które Zamawiający dopuszcza do odśnieżania i usuwania śliskości oraz gołoledzi należy rozumieć: samochody ciężarowe z pługiem odśnieżnym, ciągniki rolnicze
z pługiem odśnieżnym, spycharki oraz spycharko-ładowarki, piaskarki z pługiem, inne pojazdy przystosowane do odśnieżania i usuwania śliskości, gołoledzi oraz usuwania śniegu, lodu, błota pośniegowego itp. dostosowane do infrastruktury drogowej (tj. sprzęt lekki – do odśnieżania chodników w sektorach 1, 2, 5, 6); sprzęt ciężki – do odśnieżania pozostałych terenów).
6. Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego
we wszystkie dni tygodnia, święta i niezależnie od panujących warunków atmosferycznych. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności odśnieżania i usuwania śliskości ciągu ………….godzin (ilość godzin zostanie ustalona w ofercie), od przyjęcia zgłoszenia, a przejezdność dróg ma być uzyskana zgodnie
z wymaganiami określonymi w standardzie utrzymania dróg gminnych ujętych
w Zarządzeniu Nr 0050.236.2022 Burmistrza Barczewa z dnia 1 grudnia 2022 roku w sprawie ustalenia standardów zimowego utrzymania dróg na terenie Miasta i Gminy Barczewo i zakwalifikowania ich do poszczególnych standardów. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia ewidencji realizowanych usług. Wykonawca każdorazowo po wyjeździe w teren ma obowiązek wysłać wiadomość tekstową SMS na podany numer telefonu, o treści: „Start godz. … sektor…. Miejscowość……” oraz po zakończeniu odśnieżania ma obowiązek wysłać wiadomość tekstową sms o treści: „Koniec godz. … sektor…. miejscowość……” Wyjazd bez zgłoszenia SMS nie będzie rozliczany.
7. Wykonawca za każdy dzień gotowości do odśnieżania otrzyma wynagrodzenie w wysokości…… …….. zł za dobę (cena zostanie ustalona w ofercie).
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Barczewo w latach 2024 – 2025, w ilości do 50% godzin podanych w poszczególnych częściach i do 50% wartości szacunkowej każdej części.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Każda oferta niepodlegająca odrzuceniu zostanie oceniona wg wyżej
wymienionych zasad. Ocenę oferty stanowi suma punktów określona
dla poszczególnych kryteriów wg wzoru:
Of = Ck+B gdzie:
Of – ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę;
Ck – ilość punków uzyskana przez badana ofertę w kryterium ,,Cena brutto oferty’’;
B – ilość punków uzyskana przez badana ofertę w kryterium ,,Czasu podjęcia czynności odśnieżania
od przyjęcia zgłoszenia (w godz.)’’.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie
Pzp, oraz w swz i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli Zamawiający nie będzie
prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podjęcia czynności odśnieżania od przyjęcia zgłoszenia (w godz.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
1) odśnieżania dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych własnym, bądź najmowanym pojazdem samojezdnym,
2) usuwanie śliskości – materiałem wykonawcy.
2. Poprzez zimowe utrzymanie dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Barczewo rozumie się wykonywanie prac związanych
z odśnieżaniem oraz likwidacją gołoledzi i śliskości zimowej na drogach gminnych i gminnych ciągach komunikacyjnych wraz z chodnikami będącymi własnością gminy (wymienionych oraz podzielonych na sektory 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 8) wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego. Akcja zimowa odbywa się na wezwanie Zamawiającego i polega na odśnieżaniu i/lub zwalczaniu śliskości zimowej (posypywanie substancjami przeciwdziałającymi śliskości) dróg, ulic, chodników. Posypanie dróg, ulic, chodników piaskiem lub mieszanką musi być wykonane po każdorazowym wykonaniu odśnieżania. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje prace mające na celu ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu, zamiecie śnieżne, czy śliskość zimowa. Odśnieżanie polega na zgarnianiu z całej szerokości jezdni i poboczy (o ile jest to jest możliwe) śniegu luźnego, śniegu zajeżdżonego, błota pośniegowego, zasp, języków śniegowych w sposób umożliwiający bezpieczne korzystanie z dróg i ulic. Przy odśnieżaniu należy zwrócić uwagę, aby usuwany śnieg nie był przemieszczany na inne drogi zwłaszcza będące w innym zarządzie oraz nie były zasypywane wjazdy na sąsiednie nieruchomości.
3. Wykonawca utrzymuje drogi w sposób ciągły. Wykonawca w przypadku nasilenia się niekorzystnych warunków atmosferycznych gwarantować będzie realizację usług, przy zachowaniu zasady wymiany osób wykonujących pracę przez ich zmienników (przy zachowaniu zasad BHP i Kodeksu pracy). Zimowe utrzymanie dróg obejmuje prace mające na celu ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu, zamiecie śnieżne, czy śliskość zimowa
4. Usuwanie śliskości i gołoledzi polega na posypywaniu dróg, ulic oraz chodników piaskiem, bądź mieszanką piaskowo-solną w proporcji min 60% piasku i 40 % soli, na odcinkach o pochyleniu >5% lub w miejscach występowania niebezpiecznych łuków pionowych i poziomych, jak również skrzyżowania dróg, ulic, torów kolejowych, a także miejsca w obrębie przystanków autobusowych i przejść dla pieszych.
5. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi przy użyciu pojazdów samojezdnych będących własnością wykonawcy lub przez niego wynajmowanych oraz
przy użyciu materiału wykonawcy niezbędnego do odśnieżania oraz usuwania śliskości i gołoledzi przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje. Pojazdy samojezdne dopuszczone do odśnieżania powinny być przygotowane w takim stopniu, aby mogły być użyte w ciągu ……. godzin (ilość godzin zostanie ustalona w ofercie), od przyjęcia zgłoszenia od przedstawiciela Zamawiającego. Pojazdy będące w akcji muszą być wyposażone, w sygnał ostrzegawczy błyskowy barwy żółtej. W przypadku awarii ww. pojazdu, wykonawca zobowiązany jest podstawić do pracy (w ciągu jednej godziny) pojazd zastępczy sprawny technicznie
i spełniający wymagania Zamawiającego. Przez pojazdy samojezdne, które Zamawiający dopuszcza do odśnieżania i usuwania śliskości oraz gołoledzi należy rozumieć: samochody ciężarowe z pługiem odśnieżnym, ciągniki rolnicze
z pługiem odśnieżnym, spycharki oraz spycharko-ładowarki, piaskarki z pługiem, inne pojazdy przystosowane do odśnieżania i usuwania śliskości, gołoledzi oraz usuwania śniegu, lodu, błota pośniegowego itp. dostosowane do infrastruktury drogowej (tj. sprzęt lekki – do odśnieżania chodników w sektorach 1, 2, 5, 6); sprzęt ciężki – do odśnieżania pozostałych terenów).
6. Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego
we wszystkie dni tygodnia, święta i niezależnie od panujących warunków atmosferycznych. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności odśnieżania i usuwania śliskości ciągu ………….godzin (ilość godzin zostanie ustalona w ofercie), od przyjęcia zgłoszenia, a przejezdność dróg ma być uzyskana zgodnie
z wymaganiami określonymi w standardzie utrzymania dróg gminnych ujętych
w Zarządzeniu Nr 0050.236.2022 Burmistrza Barczewa z dnia 1 grudnia 2022 roku w sprawie ustalenia standardów zimowego utrzymania dróg na terenie Miasta i Gminy Barczewo i zakwalifikowania ich do poszczególnych standardów. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia ewidencji realizowanych usług. Wykonawca każdorazowo po wyjeździe w teren ma obowiązek wysłać wiadomość tekstową SMS na podany numer telefonu, o treści: „Start godz. … sektor…. Miejscowość……” oraz po zakończeniu odśnieżania ma obowiązek wysłać wiadomość tekstową sms o treści: „Koniec godz. … sektor…. miejscowość……” Wyjazd bez zgłoszenia SMS nie będzie rozliczany.
7. Wykonawca za każdy dzień gotowości do odśnieżania otrzyma wynagrodzenie w wysokości…… …….. zł za dobę (cena zostanie ustalona w ofercie).
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Barczewo w latach 2024 – 2025, w ilości do 50% godzin podanych w poszczególnych częściach i do 50% wartości szacunkowej każdej części.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Każda oferta niepodlegająca odrzuceniu zostanie oceniona wg wyżej
wymienionych zasad. Ocenę oferty stanowi suma punktów określona
dla poszczególnych kryteriów wg wzoru:
Of = Ck+B gdzie:
Of – ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę;
Ck – ilość punków uzyskana przez badana ofertę w kryterium ,,Cena brutto oferty’’;
B – ilość punków uzyskana przez badana ofertę w kryterium ,,Czasu podjęcia czynności odśnieżania
od przyjęcia zgłoszenia (w godz.)’’.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie
Pzp, oraz w swz i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli Zamawiający nie będzie
prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podjęcia czynności odśnieżania od przyjęcia zgłoszenia (w godz.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
1) odśnieżania dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych własnym, bądź najmowanym pojazdem samojezdnym,
2) usuwanie śliskości – materiałem wykonawcy.
2. Poprzez zimowe utrzymanie dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Barczewo rozumie się wykonywanie prac związanych
z odśnieżaniem oraz likwidacją gołoledzi i śliskości zimowej na drogach gminnych i gminnych ciągach komunikacyjnych wraz z chodnikami będącymi własnością gminy (wymienionych oraz podzielonych na sektory 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 8) wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego. Akcja zimowa odbywa się na wezwanie Zamawiającego i polega na odśnieżaniu i/lub zwalczaniu śliskości zimowej (posypywanie substancjami przeciwdziałającymi śliskości) dróg, ulic, chodników. Posypanie dróg, ulic, chodników piaskiem lub mieszanką musi być wykonane po każdorazowym wykonaniu odśnieżania. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje prace mające na celu ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu, zamiecie śnieżne, czy śliskość zimowa. Odśnieżanie polega na zgarnianiu z całej szerokości jezdni i poboczy (o ile jest to jest możliwe) śniegu luźnego, śniegu zajeżdżonego, błota pośniegowego, zasp, języków śniegowych w sposób umożliwiający bezpieczne korzystanie z dróg i ulic. Przy odśnieżaniu należy zwrócić uwagę, aby usuwany śnieg nie był przemieszczany na inne drogi zwłaszcza będące w innym zarządzie oraz nie były zasypywane wjazdy na sąsiednie nieruchomości.
3. Wykonawca utrzymuje drogi w sposób ciągły. Wykonawca w przypadku nasilenia się niekorzystnych warunków atmosferycznych gwarantować będzie realizację usług, przy zachowaniu zasady wymiany osób wykonujących pracę przez ich zmienników (przy zachowaniu zasad BHP i Kodeksu pracy). Zimowe utrzymanie dróg obejmuje prace mające na celu ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu, zamiecie śnieżne, czy śliskość zimowa
4. Usuwanie śliskości i gołoledzi polega na posypywaniu dróg, ulic oraz chodników piaskiem, bądź mieszanką piaskowo-solną w proporcji min 60% piasku i 40 % soli, na odcinkach o pochyleniu >5% lub w miejscach występowania niebezpiecznych łuków pionowych i poziomych, jak również skrzyżowania dróg, ulic, torów kolejowych, a także miejsca w obrębie przystanków autobusowych i przejść dla pieszych.
5. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi przy użyciu pojazdów samojezdnych będących własnością wykonawcy lub przez niego wynajmowanych oraz
przy użyciu materiału wykonawcy niezbędnego do odśnieżania oraz usuwania śliskości i gołoledzi przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje. Pojazdy samojezdne dopuszczone do odśnieżania powinny być przygotowane w takim stopniu, aby mogły być użyte w ciągu ……. godzin (ilość godzin zostanie ustalona w ofercie), od przyjęcia zgłoszenia od przedstawiciela Zamawiającego. Pojazdy będące w akcji muszą być wyposażone, w sygnał ostrzegawczy błyskowy barwy żółtej. W przypadku awarii ww. pojazdu, wykonawca zobowiązany jest podstawić do pracy (w ciągu jednej godziny) pojazd zastępczy sprawny technicznie
i spełniający wymagania Zamawiającego. Przez pojazdy samojezdne, które Zamawiający dopuszcza do odśnieżania i usuwania śliskości oraz gołoledzi należy rozumieć: samochody ciężarowe z pługiem odśnieżnym, ciągniki rolnicze
z pługiem odśnieżnym, spycharki oraz spycharko-ładowarki, piaskarki z pługiem, inne pojazdy przystosowane do odśnieżania i usuwania śliskości, gołoledzi oraz usuwania śniegu, lodu, błota pośniegowego itp. dostosowane do infrastruktury drogowej (tj. sprzęt lekki – do odśnieżania chodników w sektorach 1, 2, 5, 6); sprzęt ciężki – do odśnieżania pozostałych terenów).
6. Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego
we wszystkie dni tygodnia, święta i niezależnie od panujących warunków atmosferycznych. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności odśnieżania i usuwania śliskości ciągu ………….godzin (ilość godzin zostanie ustalona w ofercie), od przyjęcia zgłoszenia, a przejezdność dróg ma być uzyskana zgodnie
z wymaganiami określonymi w standardzie utrzymania dróg gminnych ujętych
w Zarządzeniu Nr 0050.236.2022 Burmistrza Barczewa z dnia 1 grudnia 2022 roku w sprawie ustalenia standardów zimowego utrzymania dróg na terenie Miasta i Gminy Barczewo i zakwalifikowania ich do poszczególnych standardów. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia ewidencji realizowanych usług. Wykonawca każdorazowo po wyjeździe w teren ma obowiązek wysłać wiadomość tekstową SMS na podany numer telefonu, o treści: „Start godz. … sektor…. Miejscowość……” oraz po zakończeniu odśnieżania ma obowiązek wysłać wiadomość tekstową sms o treści: „Koniec godz. … sektor…. miejscowość……” Wyjazd bez zgłoszenia SMS nie będzie rozliczany.
7. Wykonawca za każdy dzień gotowości do odśnieżania otrzyma wynagrodzenie w wysokości…… …….. zł za dobę (cena zostanie ustalona w ofercie).
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Barczewo w latach 2024 – 2025, w ilości do 50% godzin podanych w poszczególnych częściach i do 50% wartości szacunkowej każdej części.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Każda oferta niepodlegająca odrzuceniu zostanie oceniona wg wyżej
wymienionych zasad. Ocenę oferty stanowi suma punktów określona
dla poszczególnych kryteriów wg wzoru:
Of = Ck+B gdzie:
Of – ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę;
Ck – ilość punków uzyskana przez badana ofertę w kryterium ,,Cena brutto oferty’’;
B – ilość punków uzyskana przez badana ofertę w kryterium ,,Czasu podjęcia czynności odśnieżania
od przyjęcia zgłoszenia (w godz.)’’.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie
Pzp, oraz w swz i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli Zamawiający nie będzie
prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podjęcia czynności odśnieżania od przyjęcia zgłoszenia (w godz.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że do realizacji przedmiotu zamówienia dysponuje lub będzie dysponował conajmniej jednym pojazdem mechanicznym zaopatrzonym w podwieszany
pług oraz podwieszaną przystawkę do posypywania mieszanką piasku i soli oraz jednym pojazdem mechanicznym lekkim
do odśnieżania chodników (jeżeli Wykonawca złoży ofertę na część 1, 2, 5, 6 (sektor), na którym taki sprzęt jest niezbędny
do należytego wykonania przedmiotu zamówienia).
Pojazdy mechaniczne muszą być dopuszczone przez właściwe instytucje do ruchu na drogach publicznych, mieć
zamontowaną lampę ostrzegawczą
z pomarańczowym, migającym światłem ostrzegawczym. Sprzęt zatrudniony do prac winien być wyposażony w liny
holownicze, haki, łopaty. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić utrzymanie pełnej sprawności technicznej sprzętu, a w
przypadku jego niesprawności zapewnić w czasie nie dłuższym niż jedna godzina sprzęt zastępczy spełniający te same
wymogi.
UWAGA:
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część (sektor), Wykonawca powinien dysponować np. dla dwóch
sektorów, dwoma jednostkami sprzętu
do odśnieżania, tzn. w ofertach nie można powtarzać tej samej jednostki sprzętowej
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy,
w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia
16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 8 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz
narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych
dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z załącznikiemnr 2 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ (załącznik nr 3
do SWZ);
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 7 SWZ (załącznik nr 7 do SWZ propozycja
zobowiązania);
3) wykaz podwykonawców, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 4 SWZ (załącznik nr 5 do SWZ);
4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu
Wykonawcy jest umocowana
do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego,
Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba,
że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a Wykonawca w formularzu
oferty wskazał dane (tj. nr KRS,
nr NIP lub REGON) umożliwiające dostęp do tych dokumentów,
w odniesieniu do Wykonawcy jak również do podmiotów udostępniających zasoby.;
5) odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
- pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie
do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z
dokumentów, o których mowa w pkt 4 powyżej.
- pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie
do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania
Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
6) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdziale XI
(załącznik nr 4 do SWZ propozycja oświadczenia).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania
ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w
Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy
z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w
jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają
do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik 4 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających
się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia został opisany we wzorze umowy tj.: w § 12 załącznika nr 1do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-24 08:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/barczewo
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-24 08:35
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-22
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
Część 7 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia liczby Wykonawców, których zaprosi do negocjacji, tj. maksymalnie trzechWykonawców, których niepodlegające odrzuceniu oferty uzyskały najwyższą łączną liczbę punktów według kryteriów oceny
ofert określonych w Rozdziale XIX SWZ .