BZP: Pełnienie kompleksowego nadzoru oraz zarządzanie kontraktem pn.: Budowa obwodnicy Sławy - Etap II w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
17.10.2024
2024/BZP 00550534/01
Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie kompleksowego nadzoru oraz zarządzanie kontraktem pn.: Budowa obwodnicy Sławy - Etap II w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006092820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 32
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-042
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48683280300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdw@zdw.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie kompleksowego nadzoru oraz zarządzanie kontraktem pn.: Budowa obwodnicy Sławy - Etap II w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-773a6322-e27c-412e-90b3-9cd529607ad3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00550534
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051833/28/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Pełnienie kompleksowego nadzoru oraz zarządzanie kontraktem pn.: "Budowa obwodnicy Sławy - Etap II- w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie dofinansowane z programu funduszy UE: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (EFRR) pn. Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-773a6322-e27c-412e-90b3-9cd529607ad33.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie
eZamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy
eZamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
3. Sposób sporządzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią
elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej „Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych).
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
rozporządzenia Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla
rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych
(zw. dalej „Rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności”), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy pzp, ww. regulacje nie będą miały
bezpośredniego zastosowania.
5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów
elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się
jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
„Formularza do komunikacji”).
6. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z
jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i zadawanie pytań. Formularze do komunikacji umożliwiają
również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z
ustawą pzp lub Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, podpisem typu zewnętrznego lub
wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty
wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
Z uwagi na limit znaków pozostałe wymagania zawarte są w Rozdziale I SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 RODO -administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich Al. Niepodległości 32 ,65-042 Zielona Góra . Pozostałe
informacje znajdują się w SWZ w rozdziale V.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.2910.113.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zwanej dalej Nadzorem polegającej na zarządzaniu i nadzorze nad realizacją umowy na wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych wraz z kontrolą rozliczenia finansowego Kontraktu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określone zostały w Rozdziale III SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1140 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: cena, doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia -Inżyniera Projektu, doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia –Inspektora Nadzoru Robót Drogowych, doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia –
Weryfikatora Dokumentacji Projektowej w zakresie branży drogowej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia - Inżyniera Projektu
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – Inspektora Nadzoru Robót Drogowych
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – Weryfikatora Dokumentacji Projektowej w zakresie branży drogowej
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
- dot. zdolności technicznej lub zawodowej:W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże minimalny poziom zdolności, tj.:
1) wykaże usługi* wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych
również wykonywanych, w okresie ostatnich 10 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem
dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj.:
* przez usługi zamawiający rozumie wykonanie:
- min. 1 usługi (rozpoczętej i zakończonej) polegającej na pełnieniu nadzoru
inwestorskiego nad robotami budowlanymi (wraz z kontrolą rozliczenia budowy) nad
realizacją inwestycji polegającej na budowie lub rozbudowie drogi (z wyłączeniem
chodników, ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych) klasy Z lub wyższej
o długości min. 3,0 km dla realizacji której uzyskano pozwolenie na budowę lub
zezwolenie na realizację inwestycji drogowej (ZRID),
oraz
- min. 1 usługi (rozpoczętej i zakończonej) polegającej na pełnieniu nadzoru
inwestorskiego nad robotami budowlanymi (wraz z kontrolą rozliczenia budowy) nad
realizacją inwestycji polegającej na budowie drogowego obiektu inżynierskiego
(z wyłączeniem kładek dla pieszych) o najwyższej klasie obciążenia (klasa A lub klasa
I) i długości całkowitej obiektu min. 10 mb.
Zamawiający uzna za spełniający warunek doświadczenia zawodowego usługę polegającą
na pełnieniu nadzoru nad realizacją inwestycji polegającej na budowie lub rozbudowie drogi
w zakresie jezdni.
Zamawiający nie uzna za spełniający warunek doświadczenia zawodowego usługę polegającą
na pełnieniu nadzoru nad realizacją inwestycji polegającej na rozbudowie drogowego obiektu
inżynierskiego.
Zamawiający nie wymaga, aby ww. usługi były wykonane w ramach jednej inwestycji.
Nie dopuszcza się sumowania długości odcinków celem spełnienia warunku.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunki opisane w pkt 8.1 d)1)
mogą być spełnione łącznie tzn. jeden podmiot wykaże się doświadczeniem polegającym na
pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji polegającej na budowie lub
rozbudowie drogi, a drugi doświadczeniem polegającym na budowie drogowego obiektu
inżynierskiego
W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają
usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
2) wykaże osoby skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj.:
- INŻYNIERA PROJEKTU (INŻYNIERA KONTRAKTU) posiadającego w swoim doświadczeniu
zawodowym min. 1 zadanie w zakresie pełnienia funkcji Inżyniera Projektu (Kontraktu) /
Dyrektora Kontraktu, od początku realizacji i doprowadzenia do odbioru i rozliczenia
końcowego roboty budowlanej w zakresie budowy lub rozbudowy drogi
(z wyłączeniem chodników, ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych) klasy Z
lub wyższej o długości min. 3,0 km dla realizacji którego uzyskano pozwolenie na
budowę lub zezwolenie na realizację inwestycji drogowej (ZRID)
Zamawiający NIE DOPUSZCZA łączenie funkcji Inżyniera Projektu (Inżyniera Kontraktu)
z funkcją Inspektora Nadzoru.
- INSPEKTORA NADZORU ROBÓT DROGOWYCH, posiadającego uprawnienia bez
ograniczeń do kierowania robotami w zakresie dróg, w rozumieniu ustawy Prawo
budowlane.
Inspektor Nadzoru Robót Drogowych winien posiadać w swoim doświadczeniu zawodowym
min. 1 zadanie w zakresie pełnienia funkcji Inspektora nadzoru/Kierownika
budowy/Kierownika robót branży drogowej, od początku realizacji i doprowadzenia do
odbioru i rozliczenia końcowego roboty budowlanej w zakresie budowy lub rozbudowy
drogi (z wyłączeniem chodników, ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych)
klasy Z lub wyższej o długości min. 3,0 km dla realizacji której uzyskano pozwolenie na
budowę lub zezwolenie na realizację inwestycji drogowej (ZRID).
Zamawiający DOPUSZCZA łączenie funkcji Inspektora Nadzoru branży drogowej
z funkcją Inspektora Nadzoru branży mostowej.
- INSPEKTORA NADZORU ROBÓT MOSTOWYCH – posiadającego uprawnienia bez
ograniczeń do kierowania robotami w zakresie mostów w rozumieniu ustawy Prawo
budowlane,
Inspektor Nadzoru Robót Mostowych winien posiadać w swoim doświadczeniu zawodowym
min. 1 zadanie w zakresie pełnienia funkcji Inspektora nadzoru /Kierownika
budowy/Kierownika robót branży mostowej, od początku realizacji i doprowadzenia do
odbioru i rozliczenia końcowego robót budowlanych, w zakresie budowy drogowego
obiektu inżynierskiego (z wyłączeniem kładek dla pieszych) o najwyższej klasie
obciążenia (klasa A lub klasa I) i długości całkowitej min. 10 m.
Zamawiający NIE UZNA za spełniający warunek doświadczenia zawodowego zadania
polegającego na ROZBUDOWIE drogowego obiektu inżynierskiego
Zamawiający DOPUSZCZA łączenie funkcji Inspektora Nadzoru branży mostowej
z funkcją Inspektora Nadzoru branży drogowej
- INSPEKTORA NADZORU ROBÓT SANITARNYCH – posiadającego uprawnienia do
kierowania robotami w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych w rozumieniu ustawy
Prawo budowlane
- INSPEKTORA NADZORU ROBÓT GAZOWYCH – posiadającego uprawnienia do
kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych w rozumieniu ustawy
Prawo budowlane,
- INSPEKTORA NADZORU ROBÓT ELEKTROENERGETYCZNYCH – posiadającego
uprawnienia do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane,
- INSPEKTORA NADZORU ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH – posiadającego
uprawnienia do kierowania robotami w zakresie telekomunikacji w rozumieniu ustawy Prawo
budowlane,
- OSOBĘ UPRAWNIONĄ DO WERYFIKACJI DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ
W ZAKRESIE BRANŻY DROGOWEJ posiadającą uprawnienia do projektowania
bez ograniczeń w zakresie dróg, w rozumieniu ustawy Prawo budowlane.
Osoba uprawniona do weryfikacji dokumentacji projektowej w zakresie branży
drogowej winna posiadać w swoim doświadczeniu zawodowym zrealizowany min. 1 projekt
budowy lub rozbudowy drogi (z wyłączeniem chodników, ścieżek rowerowych i ciągów
pieszo-rowerowych) klasy Z lub wyższej o długości min. 3,0 km dla realizacji którego
uzyskano pozwolenie na budowę lub zezwolenie na realizację inwestycji drogowej
(ZRID) jako projektant/weryfikator/sprawdzający.
- OSOBĘ UPRAWNIONĄ DO WERYFIKACJI DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ
W ZAKRESIE BRANŻY MOSTOWEJ posiadającą uprawnienia do projektowania bez
ograniczeń w zakresie mostów, w rozumieniu ustawy Prawo budowlane.
Osoba uprawniona do weryfikacji dokumentacji projektowej w zakresie branży
mostowej winna posiadać w swoim doświadczenie zawodowym zrealizowany
min. 1 projekt budowy drogowego obiektu inżynierskiego (z wyłączeniem kładek dla
pieszych i obiektów tymczasowych) o najwyższej klasie obciążenia (klasa A lub
klasa I) i długości całkowitej obiektu min. 10 m, jako
projektant/weryfikator/sprawdzający.
Zamawiający NIE UZNA za spełniający warunek doświadczenia zawodowego zadania
polegającego na ROZBUDOWIE drogowego obiektu inżynierskiego.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek może być spełniony łącznie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający odstępuje od wymogu składania dokumentów podmiotowych w tym zakresie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda następujących dokumentów:
1.1. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 10 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
1.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
NIE DOTYCZY5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta w terminie składania winna zawierać:1) wypełniony formularz oferty, zgodnie ze wzorem udostępnionym na Platformie e-Zamówienia;
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu (odpowiednio wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą
bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
3) pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 2 ppkt 2);
4) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Potwierdza ono brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 15 ppkt 1.1, przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
5) doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia Inżyniera Projektu -wypełniony załącznik nr 4 do formularza oferty;
6) doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia Inspektora Nadzoru Robót Drogowych - wypełniony załącznik nr 4a do formularza oferty;
7) doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia Weryfikatora
Dokumentacji Projektowej w zakresie branży drogowej - wypełniony załącznik nr 4b do formularza oferty;
8) wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 5 do formularza oferty;
9) podmiotowe środki dowodowe:
9.1) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby może być
zastąpione innym podmiotowym środkiem dowodowym potwierdzającym, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu. Ww. dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.
9.2) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które usługi, wykonają poszczególni wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ. Ww. dokument składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oraz wykonawcy prowadzących działalność w formie spółki cywilnej.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 zł) przed upływem terminu składania ofert.2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310, 836, 1572).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w Banku SANTANDER BANK POLSKA SA nr 77 1090 1535 0000 0001 4912 9741 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu WZP.2910.113.2024 na „Pełnienie kompleksowego nadzoru oraz zarządzanie kontraktem pn.: Budowa obwodnicy Sławy - Etap II w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń należy złożyć w oryginale w postaci elektronicznej. Wadium należy złożyć wraz z ofertą, przed upływem terminu składania ofert. Beneficjentem wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu jest Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze.
6. Oryginał dokumentu należy złożyć jako osobny plik, obok innych plików stanowiących ofertę i skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP).
7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w
art. 98 ust. 6 ustawy pzp.
8. Wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert.
9. Wadium wniesione w gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub poręczeniu składane przez konsorcjum firm winno być wystawione na wszystkich członków tego konsorcjum.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania znajdują się w SWZ w rozdziale I6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Informacje znajdują się w SWZ w rozdziale IV7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-28 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-26
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
1. Przedmiotem negocjacji może być treść ofert w zakresie kryterium ceny.2.Zamawiający zaprosi do negocjacji wszystkich wykonawców, którzy złożą oferty niepodlegające odrzuceniu.
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Termin wykonania zamówienia:Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 1 140 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
2. Zamawiający zgodnie z art. 121 pkt 1 zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących zamówień na usługi tj. w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego (Inżynier Projektu).