BZP: Dostawa testów do wykrywania narkotyków na rzecz izb administracji skarbowej na terenie kraju.
17.10.2024
2024/BZP 00550777/01
Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa testów do wykrywania narkotyków na rzecz izb administracji skarbowej na terenie kraju.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001020884
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Generała Władysława Sikorskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-454
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.zielonagora@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.kas.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Skarb Państwa - Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 929 14 15 264
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: ul. Generała Władysława Sikorskiego 2
1.11.4.) Miejscowość: Zielona Góra
1.11.5.) Kod pocztowy: 65-454
1.11.6.) Województwo: lubuskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.11.9.) Numer telefonu: + 48 68 456 07 00
1.11.10.) Numer faksu: + 48 68 456 07 01
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: ias.zielonagora@mf.gov.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.lubuskie.kas.gov.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa testów do wykrywania narkotyków na rzecz izb administracji skarbowej na terenie kraju.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2261c0b-7126-4342-9469-fb9f7496d7d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00550777
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00242388/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 2024 - Dostawa testów do wykrywania narkotyków dla na rzecz izb administracji skarbowej na terenie kraju
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/9995973.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/999597
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierana dokumentów elektronicznych, oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w regulaminie Platformy zakupowej (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin) oraz w Rozdziale XI SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 0801-ILZ-1.260.22.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2024 r.) w I gatunku testów do wykrywania narkotyków, które są wskazane w Ustawie z dnia 29 Lipca 2005 roku o przeciwdziałaniu narkomanii, opisanych w Wykazie, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ, zwanych dalej Jednostkami Organizacyjnymi.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawierają Załącznik nr 1 do SWZ. Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia zawiera także Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ, do którego podpisania będzie zobowiązany Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38544000-0 - Aparatura do wykrywania narkotyków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje:
a) co najmniej jedną dostawę testów do wykrywania narkotyków o wartości min. 70 000,00 zł brutto. Zamawiający dopuszcza również wykazanie się sumą dwóch tożsamych dostaw testów na wykrywanie narkotyków na łączną kwotę co najmniej 120 000,00 zł brutto;
Jedna dostawa oznacza dostawę wykonaną/wykonywaną na podstawie jednej umowy.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku, Wykonawca składa dokumenty, o których mowa w Rozdziale X do SWZ.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania wartości wykonanych dostaw realizowanych w ramach kilku (wielu) umów w celu uzyskania wartości wymaganej dla wykazania spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu.
W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zobowiązani są oni wykazać, że wspólnie wykonali lub co najmniej jeden z nich wykonał dostawy o wartościach wskazanych w pkt 4 dla poszczególnych części.
Poprzez dostawę wykonywaną Zamawiający rozumie dostawę będącą w trakcie realizacji, przy czym do oceny zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna wartość zrealizowanej części dostawy w ramach zawartej umowy na dzień składania ofert.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik nr 6 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zawierającego co najmniej jedną dostawę (o której mowa w rodz. IX ust. 2 pkt 4 SWZ), wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ) oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Uwaga!
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny by wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik nr 6 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium, na podstawie art. 281 ust. 2 pkt 10 ustawy Pzp.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3. Zamawiający określa kwotę wadium w następującej wysokości 2.300,00 zł.
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze:
NBP O/O Zielona Góra nr 49 1010 1704 0021 0513 9120 0000,
z adnotacją: wadium – nr sprawy 0801-ILZ-1.260.22.2024 – Dostawa testów do wykrywania narkotyków dla funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej na rzecz izb administracji skarbowej.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
Więcej informacji dotyczących wadium znajduje się w Rozdz. XXI SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy. Warunki zmiany umowy zostały określone w § 14 Projektu umowystanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.