BZP: Dostawa echokardiografu z funkcją echokardiografii przezprzełykowej.
22.10.2024
2024/BZP 00558462/01
Mazowiecki Szpital Wojewódzki mi. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa echokardiografu z funkcją echokardiografii przezprzełykowej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Szpital Wojewódzki mi. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141944750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 26
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozp@szpital.siedlce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.siedlce.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa echokardiografu z funkcją echokardiografii przezprzełykowej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df61d32b-9648-4ad2-8afd-99f9d9c3009c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558462
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/szpitalsiedlce3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/szpitalsiedlce
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegóły zawiera SWZ udostępniona na stronie internetowej prowadzonego postępowania: Dział X. Sposób komunikacji z Wykonawcami, wyjaśnienia treści SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FZP.2810.90.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wyładunkiem, montażem, instalacją i uruchomieniem echokardiografu z funkcją echokardiografii przezprzełykowej, zwanego dalej „sprzętem” w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeprowadzenie szkolenia dla personelu medycznego oraz technicznego Zamawiającego.
Szkolenia, o których mowa Wykonawca przeprowadzi po dostawie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Wykonawca obowiązany jest do utrzymania gwarancji i serwisu sprzętu.
Zakup realizowany w ramach projektu „Poprawa dostępu do szpitalnej diagnostyki i leczenia chorób sercowo – naczyniowych poprzez dofinansowanie zakupu echokardiografu”.
Szczegółowy opis, wymagania dla przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SWZ – Formularz oferty technicznej zawierający opisy i parametry wymagane dla danego urządzenia oraz zapisy dotyczące warunków gwarancji i serwisu oferowanych urządzeń.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33112340-3 - Echokardiografy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:a) nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 108 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
Zdolności do występowania w obrocie prawnym.
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie, jeżeli Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie, w którym posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania. (Krajowy Rejestr Sądowy (KRS), do którego powinny być wpisane podmioty prowadzące działalność gospodarczą w określonej formie prawnej, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), czyli spis przedsiębiorców będących osobami fizycznymi.
W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że posiada autoryzację wytwórcy na czynności związane z instalacją i przeprowadzeniem szkolenia z zakresu obsługi oferowanego wyrobu. Wykonawca będzie dysponował na czas realizacji zadania min. 1 pracownikiem, którzy posiada aktualne potwierdzone certyfikatem szkolenie u wytwórcy sprzętu medycznego lub w innej jednostce szkolącej realizującej program szkoleniowy w zakresie serwisowania sprzętu medycznego – teoretycznie i praktycznie zgodny z procedurami producenta wyrobu medycznego - na potwierdzenie Wykonawca wraz z ofertą złoży wymagany dokument ( o ile do instalacji wyrobu wytwórca wymaga wykwalifikowanego personelu).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę aktualnie obowiązujących dokumentów dopuszczających przedmiot zamówienia do obrotu na terenie RP, zgodnie z ustawa z dnia 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych – Załącznik nr 4 do SWZ.b) Dokładny opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzającego spełnienie parametrów przedmiotu zamówienia w formie np. prospektów producenta sprzętu, katalogów producenta sprzętu, instrukcji obsługi itp. w języku polskim. Zamawiający przewiduję uzupełnienie wyżej wymienionych przedmiotowych środków dowodowych
c) Oświadczenie wykonawcy dot. wyrobów niesklasyfikowanych jako wyrób medycznych (jeżeli jest wymagane).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę aktualnie obowiązujących dokumentów dopuszczających przedmiot zamówienia do obrotu na terenie RP, zgodnie z ustawa z dnia 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych – Załącznik nr 4 do SWZ.b) Dokładny opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzającego spełnienie parametrów przedmiotu zamówienia w formie np. prospektów producenta sprzętu, katalogów producenta sprzętu, instrukcji obsługi itp. w języku polskim. Zamawiający przewiduję uzupełnienie wyżej wymienionych przedmiotowych środków dowodowych
c) Oświadczenie wykonawcy dot. wyrobów niesklasyfikowanych jako wyrób medycznych (jeżeli jest wymagane).