BZP: Dostawa oleju napędowego do zbiornika o pojemności 5000l znajdującego się na terenie siedziby ZUK Sp. z o.o. w Sulęcinie.
23.10.2024
2024/BZP 00559430/01
Zakład Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju napędowego do zbiornika o pojemności 5000l znajdującego się na terenie siedziby ZUK Sp. z o.o. w Sulęcinie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 211024632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chrobrego 3
1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zuksulecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zuk.sulecin.com.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju napędowego do zbiornika o pojemności 5000l znajdującego się na terenie siedziby ZUK Sp. z o.o. w Sulęcinie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b2681a2-1173-4d71-8cbe-648afce790f1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00559430
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8b2681a2-1173-4d71-8cbe-648afce790f13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje opisane szczegółowo w Rozdziale 10 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę oleju napędowego w szacunkowej
ilości 100 000 litrów przez okres od dnia 17.11.2024r. do dnia 31.12.2025r. do zbiornika o
pojemności 5 000 litrów, znajdującego się na terenie siedziby Zakładu Usług Komunalnych
Sp. z o.o. w Sulęcinie przy ulicy Chrobrego 3, o parametrach opisanych aktualnie
obowiązującą Polską Normą z uwzględnieniem odrębnych parametrów w okresie letnim i
zimowym, w zależności od warunków atmosferycznych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga wykazania spełnienia następujących warunków określonych wart. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczących:
a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego albo inny
dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy rolniczego
Ubezpieczenia lub inny dokument potwierdzający odpowiednio, że Wykonawca nie
zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów: - aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi obejmującymi olej napędowy wydaną
przez uprawniony organ; - aktualną opłacona polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Jeżeli
przedstawiona polisa nie została opłacona w dniu jej zawarcia, celem
udokumentowania jej opłaty należy przedłożyć np. dowód jej opłaty względem
poszczególnych rat.