BZP: Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Gminy Miasto Świnoujście
24.10.2024
2024/BZP 00562968/01
Gmina Miasto Świnoujście
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Gminy Miasto Świnoujście
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świnoujście
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: (91) 321 24 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.swinoujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Gminy Miasto Świnoujście
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90caf6b4-e35b-45c0-96b5-86cbb153df92
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00562968
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037237/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.27 Miejski plan adaptacji do zmian klimatu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat i Środowisko
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/um_swinoujscie
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.1. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa za pośrednictwem platformy do obsługi postępowań przetargowych, dostępnej pod adresem: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie (zwanej dalej „Platformą”).
1.2. Składanie ofert oraz wszelkich oświadczeń odbywa się przy użyciu Platformy. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania.
1.3. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty, wymaga założenia konta użytkownika. W celu założenia konta użytkownika konieczne jest posiadanie przez użytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
1.4. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa regulamin Platformy (dostępny pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin) oraz instrukcje dla wykonawców (dostępne pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje). Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.
1.5. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: bzp@um.swinoujscie.pl;
1.6. W sprawach merytorycznych związanych z danym postępowaniem Zamawiający przewiduje możliwość porozumiewania się wyłącznie drogą elektroniczną, poprzez wykorzystanie na Platformie przycisku: Wiadomości.
1.7. W sprawach technicznych związanych z obsługą Platformy należy korzystać z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udzieli wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy. Centrum Wsparcia Klienta dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. Od 7.00 do 17.00 pod nr tel. 22 101 02 02.
1.8. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie z Platformy to przeglądarka internetowa EDGE, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. Platforma jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (dalej jako „RODO”), informuję, że:
1.1. administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Świnoujście, reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świnoujście z siedzibą: Urząd Miasta Świnoujście ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście;
1.2. kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta Świnoujście, mail: iodo@um.swinoujscie.pl;
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
1.5. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, jeżeli obowiązek taki będzie wynikać z przepisów prawa; Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, np. podmioty świadczące pomoc prawną, usługi informatyczne, usługi niszczenia dokumentów, jak również inni administratorzy danych osobowych przetwarzający dane we własnym imieniu,
np. podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską;
1.6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
1.7. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
1.8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1.9. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.10. nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.1.32.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
a) sporządzenie dokumentu pn. „Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Gminy Miasto Świnoujście” oraz zapewnienie możliwości udziału społeczeństwa na zasadach i w trybie określonych w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.) i dołączenie do Miejskiego Planu Adaptacji wymaganego przepisami uzasadnienia,
b) przeprowadzenie Strategicznej Oceny Oddziaływania na Środowisko, w tym wykonanie opracowania pn. „Prognoza oddziaływania na środowisko Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Gminy Miasta Świnoujście” oraz dołączenie do Prognozy wymaganego przepisami podsumowania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71351611-9 - Usługi klimatologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
73220000-0 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne
90700000-4 - Usługi środowiska naturalnego
90711400-8 - Usługi oceny oddziaływań na środowisko innych niż powodowanych przez branżę budowlaną
90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej
90712000-1 - Planowanie środowiska naturalnego
90712100-2 - Planowanie rozwoju środowiska miejskiego
90713000-8 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska
90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami
98133100-5 - Usługi w zakresie poprawy oraz wspierania administracji samorządowej i wspólnot samorządowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-18
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) Cena – 60 % (C )
2) Dodatkowe doświadczenie Eksperta ds. Planowania Zieleni – 20% (Z)
3) Dodatkowe doświadczenie Eksperta ds. Gospodarki Wodnej – 20% (W)
Ad. 1) Cena – waga kryterium: 60 %
Sposób przyznania punktów w kryterium „cena” (C):
C = 0,6 x (Cmin / Cob) x 100 pkt
gdzie:
Cmin - cena brutto najniższa,
Cob - cena brutto oferty badanej
Ad. 2) Dodatkowe doświadczenie Eksperta ds. Planowania Zieleni – waga kryterium: 20%
Sposób przyznania punktów w kryterium Dodatkowe doświadczenie Eksperta ds. Planowania Zieleni
Za skierowanie do realizacji zamówienia Eksperta ds. Planowania Zieleni tj. osoby posiadającej wykształcenie wyższe w zakresie architektury krajobrazu, dendrologii lub nauk przyrodniczych legitymującej się niżej opisanym doświadczeniem Zamawiający przyzna następującą punktację:
a) 10 punktów – w przypadku osoby legitymującej się doświadczeniem polegającym na wykonaniu trzech usług w zakresie przygotowania dokumentacji, polegających na:
- przygotowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru/dzielnicy miasta, lub
- przygotowaniu studium krajobrazowego dla obszaru dzielnicy/miasta, lub
- realizacji badań naukowych związanych z zagospodarowaniem zieleni miejskiej, z technologiami sadzenia roślin.
b) 20 punktów – w przypadku osoby legitymującej się doświadczeniem polegającym na wykonaniu co najmniej czterech usług w zakresie przygotowania dokumentacji, polegających na:
- przygotowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru/dzielnicy miasta, lub
- przygotowaniu studium krajobrazowego dla obszaru dzielnicy/miasta lub
- realizacji badań naukowych związanych z zagospodarowaniem zieleni miejskiej, z technologiami sadzenia roślin.
Ad. 3) Dodatkowe doświadczenie Eksperta ds. Gospodarki Wodnej – waga kryterium: 20%
Sposób przyznania punktów w kryterium Dodatkowe doświadczenie Eksperta ds. Gospodarki Wodnej
Za skierowanie do realizacji zamówienia Eksperta ds. Gospodarki Wodnej, posiadającego uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów w kraju, w którym zostały wydane i posiadającego co najmniej 5-cio letnie doświadczenie w pracy projektanta, legitymującego się niżej opisanym doświadczeniem Zamawiający przyzna następującą punktację:
a) 10 punktów – w przypadku osoby legitymującej się doświadczeniem polegającym na należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert trzech usług w zakresie przygotowania dokumentacji projektowej budowy lub przebudowy sieci kanalizacji deszczowej lub pokrewnej, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto.
b) 20 punktów – w przypadku osoby legitymującej się doświadczeniem polegającym na należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej czterech usług w zakresie przygotowania dokumentacji projektowej budowy lub przebudowy sieci kanalizacji deszczowej lub pokrewnej, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto.
Łączna liczba punktów dla oferty (S) w kryteriach stanowić będzie sumę liczby punktów uzyskanych w kryterium cena (C), Dodatkowe doświadczenie Eksperta ds. Planowania Zieleni (Z), Dodatkowe doświadczenie Eksperta ds. Gospodarki Wodnej (W).
S = C + Z + W
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie Eksperta ds. Planowania Zieleni
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie Eksperta ds. Gospodarki Wodnej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.2.1 zdolności technicznej lub zawodowej:
Minimalny poziom zdolności:
- zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwa dokumenty o charakterze strategicznym - plany adaptacji do zmian klimatu dla miast z co najmniej 30 000 mieszkańców,
b) dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.:
- co najmniej jedną osobą do pełnienia funkcji Eksperta ds. Klimatu, posiadającą wykształcenie wyższe w zakresie klimatologii lub meteorologii, która brała udział w realizacji co najmniej dwóch usług z zakresu analizy zmian klimatu polegających na:
• opracowaniu dokumentu o charakterze strategicznym z zakresu adaptacji do zmian klimatu, lub
• realizacji badań naukowych lub pracy rozwojowej służącej wdrożeniu działań technicznych mających na celu adaptację do zmian klimatu,
- co najmniej jedną osobą do pełnienia funkcji Eksperta ds. Gospodarki Wodnej, posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów w kraju, w którym zostały wydane i posiadającą co najmniej 5-cio letnie doświadczenie w pracy projektanta, która wykonała należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, minimum dwie usługi polegające na
• wykonaniu dokumentacji projektowej budowy lub przebudowy sieci kanalizacji deszczowej lub pokrewnej, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto – każda,
- co najmniej jedną osobą do pełnienia funkcji Eksperta ds. Ochrony Środowiska, posiadającą wykształcenie wyższe w zakresie ochrony środowiska lub inżynierii środowiska biorącą udział w realizacji co najmniej dwóch usług polegających na:
• opracowywaniu prognozy oddziaływania na środowisko w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, lub
• sporządzeniu kart informacyjnych przedsięwzięcia lub raportów o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko,
- co najmniej jedną osobą do pełnienia funkcji Eksperta ds. Inwestycji adaptacyjnych, posiadającą wykształcenie wyższe w zakresie ekonomii, finansów, zarządzania lub inwestycji, która brała udział w realizacji co najmniej dwóch usług w zakresie adaptacji do zmian klimatu, polegających na:
• opracowaniu studium wykonalności inwestycji dotyczącej adaptacji do zmian klimatu w obszarze wód deszczowych, lub
• realizacji badań naukowych lub szkoleń w tym zakresie,
- co najmniej jedną osobą do pełnienia funkcji Eksperta ds. Planowania Zieleni, posiadającą wykształcenie wyższe w zakresie architektury krajobrazu, dendrologii lub nauk przyrodniczych, która brała udział w realizacji co najmniej dwóch usług w zakresie przygotowania dokumentacji, polegających na:
• przygotowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru/dzielnicy miasta, lub
• przygotowaniu studium krajobrazowego dla obszaru dzielnicy/miasta, lub
• realizacji badań naukowych związanych z zagospodarowaniem zieleni miejskiej, z technologiami sadzenia roślin.
Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji wskazanych powyżej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.2. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
2.3. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga składania przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1. Rozdziału VIII SWZ powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Oświadczenie powinno został złożone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem w Postępowaniu.
W przypadku, gdy wykonawca posługiwać się będzie zasobami podmiotów trzecich w celu potwierdzania spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 2.1 Rozdziału VIII SWZ.
6. Oferta powinna zawierać:
6.1. Wypełniony formularz ofertowy wykonawcy – (załącznik nr 1 do SWZ);
6.2. Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – (załącznik nr 2 do SWZ); w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie ww. oświadczenie składa każdy z nich;
6.3. Zobowiązanie podmiotów trzecich, na których zasoby powołuje się wykonawca (załącznik nr 5 do SWZ) wraz z oświadczeniem podmiotu udostępniającego o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SWZ);
6.4. Dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentacji wykonawcy, w tym pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy, także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
6.5. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego dotyczące usług wykonywanych przez poszczególnych wykonawców (składane w trybie art. 117 ust. 4 Pzp) (załącznik nr 7 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wraz z ofertą wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SWZ; w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie ww. oświadczenie składa każdy z nich.2. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu umowę regulującą współpracę partnerów przy realizacji przedmiotowego zamówienia, w przypadku, gdy za ofertę najkorzystniejszą uznano ofertę złożoną przez partnerów ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia (art. 58 ustawy Pzp).
3. Wraz z ofertą wykonawca zobowiązany jest złożyć dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentacji wykonawcy, w tym pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy, także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Wraz z ofertą wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego dotyczące usług wykonywanych przez poszczególnych wykonawców (składane w trybie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) (załącznik nr 7 do SWZ).
5. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinny w swej treści mieć wymienionych wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, tj. członków konsorcjum/spółki cywilnej.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana postanowień Umowy może nastąpić tylko w formie pisemnej w postaci aneksu do Umowy. Katalog zmian zawiera § 10 projektu umowy (załącznik nr 6 do SWZ).7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-04 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/um_swinoujscie
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-04 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-03
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
W związku z koniecznością określenia w ogłoszeniu terminu realizacji w dniach, miesiącach, albo poprzez wskazanie konkretnej daty Zamawiający podaje termin realizacji zamówienia, który został wskazany w rozdziale V SWZ tj.:1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać i dostarczyć dokumenty stanowiące przedmiot zamówienia w następujących terminach cząstkowych:
1) projekt MPA – część diagnostyczna: do 3 miesięcy od daty podpisania umowy,
2) projekt MPA - projekt całego dokumentu: do 8 miesięcy od daty wstępnego uzgodnienia
z Zamawiającym treści części diagnostycznej;
3) projekt Prognozy – do 1 miesiąca od daty uzgodnienia z właściwymi organami zakresu Prognozy, dokonywanego niezwłocznie po wstępnej akceptacji przez Zamawiającego projektu MPA; stosowną korespondencję w sprawie przeprowadzenia/odstąpienia od SOOŚ, a następnie opinii odpowiednich organów, wraz z całością niezbędnej dokumentacji, należy przygotować w terminie do 5 dni roboczych od wstępnej akceptacji projektu MPA /projektu Prognozy;
4) działania promocyjno – informacyjne szczegółowo określone
a) w pkt. 3 ppkt. 3.6.8 lit. a-d Opisu Przedmiotu Zamówienia stanowiącego załącznik 6.1 w II i III kwartale 2025 r.
b) w pkt. 3 ppkt. 3.6.8 lit. e Opisu Przedmiotu Zamówienia stanowiącego załącznik 6.1 w IV kwartale 2026 r.
2. Odbiór końcowy przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego nie wcześniej niż po przyjęciu przez Radę Miasta Świnoujście uchwały w sprawie przyjęcia MPA, do dnia 18 grudnia 2026 r.