BZP: Opracowanie projektu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy Milejów
25.10.2024
2024/BZP 00563421/01
Gmina Milejów
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Opracowanie projektu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy Milejów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Milejów
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019550
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Partyzancka 13a
1.4.2.) Miejscowość: Milejów-Osada
1.4.3.) Kod pocztowy: 21-020
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.4.7.) Numer telefonu: 814787610
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@milejow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.milejow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563421
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00530626
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium
(w %)
1 Cena (PC) 60
2 Doświadczenie głównego projektanta (PD) 40
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
17.2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
CN
PC = ------- x 60 pkt
CB
gdzie,
PC – ilość punktów za kryterium cena.
CN- najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
CB- cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
17.3. Punkty przyznawane w kryterium ,,Doświadczenie głównego projektanta” Zamawiający przyzna za doświadczenie osoby mającej pełnić funkcję Głównego Projektanta przy realizacji niniejszego zamówienia wskazanego w wykazie osób.
Wykonawca otrzyma punkty zgodnie z podziałem wskazanym poniżej za posiadanie przez w/w osobę doświadczenia, polegającego na wykonaniu (jako autor lub współautor) usługi w zakresie opracowania uchwalonego, opublikowanego we właściwym dzienniku urzędowym województwa i obowiązującego (tj. dla którego w postępowaniu nadzorczym wojewoda nie stwierdził nieważności) studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy i/lub miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy i/lub miasta.
a) za wykonanie od 3 do 6 opracowań studium i/lub planu miejscowego (lub zmiany planu miejscowego) – 20 pkt,
b) za wykonanie od 7 i więcej opracowań studium i/lub planu miejscowego (lub zmiany planu miejscowego) - 40 pkt,
Uwaga:
Wartość punktowa za kryterium doświadczenie głównego projektanta będzie ustalana na podstawie ilości opracowań podanych przez Wykonawcę w formularzu oferty oraz zostanie obliczona wg podanego niżej wzoru.
Wykonawca jest zobowiązany do wskazania tej samej osoby w ramach kryterium oceny ofert i warunku udziału w postępowaniu, jako pełniącego funkcję projektanta głównego, kierownika zespołu projektowego lub innej funkcji z powierzeniem odpowiedzialności za sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
W przypadku wskazania 2 opracowań studium i/lub planu miejscowego (lub zmiany planu miejscowego) Zamawiający przyzna 0 pkt.
17.4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru:
Przyznana ilość punktów = PC+PD
gdzie:
PC- ilość punktów za kryterium ,,Cena”
PD- ilość punktów za kryterium ,,Doświadczenie głównego projektanta”
Po zmianie:
17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium
(w %)
1 Cena (PC) 60
2 Doświadczenie głównego projektanta (PD) 40
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
17.2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
CN
PC = ------- x 60 pkt
CB
gdzie,
PC – ilość punktów za kryterium cena.
CN- najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
CB- cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
17.3. Punkty przyznawane w kryterium ,,Doświadczenie głównego projektanta” Zamawiający przyzna za doświadczenie osoby mającej pełnić funkcję Głównego Projektanta przy realizacji niniejszego zamówienia wskazanego w wykazie osób.
Wykonawca otrzyma punkty zgodnie z podziałem wskazanym poniżej za posiadanie przez w/w osobę doświadczenia w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, polegającego na wykonaniu (jako autor lub współautor):
aktu lub aktów planowania przestrzennego wraz ze sporządzeniem danych przestrzennych do APP (plik gml)
zmiany aktu lub aktów planowania przestrzennego wraz ze sporządzeniem danych przestrzennych do APP (plik gml)
studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, wraz ze sporządzeniem danych przestrzennych do APP (plik gml)
zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, wraz ze sporządzeniem danych przestrzennych do APP (plik gml),
jednocześnie:
akty lub opracowania wskazane powyżej stały się obowiązujące lub weszły w życie,
akty lub opracowania wskazane powyżej obejmowały powierzchnię co najmniej 100 ha.
a) za wykonanie od 3 do 6 opracowań zgodnie z powyższymi wymogami Wykonawca otrzyma – 20 pkt,
b) za wykonanie od 7 i więcej opracowań zgodnie z powyższymi wymogami Wykonawca otrzyma – 40 pkt,
Uwaga:
Wartość punktowa za kryterium doświadczenie głównego projektanta będzie ustalana na podstawie ilości opracowań podanych przez Wykonawcę w formularzu oferty oraz zostanie obliczona wg podanego wyżej wzoru.
Wykonawca jest zobowiązany do wskazania tej samej osoby w ramach kryterium oceny ofert i warunku udziału w postępowaniu, jako pełniącego funkcję projektanta głównego, kierownika zespołu projektowego lub innej funkcji z powierzeniem odpowiedzialności za sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
W przypadku wskazania 2 opracowań Zamawiający przyzna 0 pkt.
17.4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru:
Przyznana ilość punktów = PC+PD
gdzie:
PC- ilość punktów za kryterium ,,Cena”
PD- ilość punktów za kryterium ,,Doświadczenie głównego projektanta”
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
co najmniej 2 zamówienia, z których każde:
a) polegało na:
opracowaniu aktu lub aktów planowania przestrzennego wraz ze sporządzeniem danych przestrzennych do APP (plik gml)
lub
opracowaniu zmiany aktu lub aktów planowania prze-strzennego wraz ze sporządzeniem danych przestrzennych do APP (plik gml)
lub
opracowaniu studium uwarunkowań i kierunków zagospo-darowania przestrzennego, wraz ze sporządzeniem danych przestrzennych do APP (plik gml)
lub
opracowaniu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, wraz ze sporządzeniem danych przestrzennych do APP (plik gml),
b) obejmowało akty lub opracowania wskazane w lit a), które stały się obowiązujące lub weszły w życie,
c) obejmowało akty lub opracowania wskazane w lit a) o po-wierzchni co najmniej 100 ha.
2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia
i skierują do jego realizacji:
a) min. jedną osobą, którą Wykonawca wyznaczy do pełnienia funkcji projektanta głównego, kierownika zespołu projektowego lub innej funkcji z powierzeniem odpowiedzialności za sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (zwanej w SWZ Projektantem Głównym), która:
posiada uprawnienia wynikające z zapisów art. 5 ustawy z dnia 27.03.2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzen-nym (t. j. Dz.U. z 2023 roku poz. 977 ze zm).,
jest autorem lub współautorem wykonanych w oparciu o wyżej wymienioną ustawę, co najmniej 2 (dwóch) opracowań studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy lub miejscowego planu zagospodarowania przestrzenne-go lub zmiany tych dokumentów, o powierzchni co najmniej 100 ha każde opracowanie,
posiada doświadczenie w pracach, w co najmniej 1 komisji urbanistyczno-architektonicznej powołanej na mocy ustawy z dnia 27.03.2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu prze-strzennym (t. j. Dz.U. z 2023 roku poz. 977 ze zm),
b) min. jedną osobą - projektanta posiadającego doświadczenie w sporządzaniu danych przestrzennych do aktu planowania przestrzennego, w formie plików *.gml, zgodnie z ustawą pizp.
DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykonawca powinien w wykazie usług wyraźnie określić zakres usług, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.
2) Zgodnie z orzeczeniem TSUE C-387/14 (ESAPROJEKT) Zamawiający wskazuje, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w przypadku korzystania z podmiotów udostępniających zasoby na podstawie art. 118 ustawy Pzp Wykonawca lub minimum jeden Wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienie lub minimum jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu wskazane w pkt. 6.1.4, ppkt. 1 SWZ
3) Zamawiający dopuszcza wskazanie tej samej osoby w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu wskazane w pkt. 6.1.4 ppkt 2 lit. a), b).
Po zmianie:
6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
co najmniej 2 zamówienia, z których każde:
a) polegało na:
opracowaniu aktu lub aktów planowania przestrzennego wraz ze sporządzeniem danych przestrzennych do APP (plik gml)
lub
opracowaniu zmiany aktu lub aktów planowania prze-strzennego wraz ze sporządzeniem danych przestrzennych do APP (plik gml)
lub
opracowaniu studium uwarunkowań i kierunków zagospo-darowania przestrzennego, wraz ze sporządzeniem danych przestrzennych do APP (plik gml)
lub
opracowaniu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, wraz ze sporządzeniem danych przestrzennych do APP (plik gml),
b) obejmowało akty lub opracowania wskazane w lit a), które stały się obowiązujące lub weszły w życie,
c) obejmowało akty lub opracowania wskazane w lit a) o po-wierzchni co najmniej 100 ha.
2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia
i skierują do jego realizacji:
a) min. jedną osobą, którą Wykonawca wyznaczy do pełnienia funkcji projektanta głównego, kierownika zespołu projektowego lub innej funkcji z powierzeniem odpowiedzialności za sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (zwanej w SWZ Projektantem Głównym), która:
posiada uprawnienia wynikające z zapisów art. 5 ustawy z dnia 27.03.2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzen-nym (t. j. Dz.U. z 2023 roku poz. 977 ze zm).,
jest autorem lub współautorem wykonanych w oparciu o wyżej wymienioną ustawę, co najmniej 2 (dwóch) opracowań studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy lub miejscowego planu zagospodarowania przestrzenne-go lub zmiany tych dokumentów, o powierzchni co najmniej 100 ha każde opracowanie,
posiada doświadczenie w pracach, w co najmniej 1 komisji urbanistyczno-architektonicznej powołanej na mocy ustawy z dnia 27.03.2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu prze-strzennym (t. j. Dz.U. z 2023 roku poz. 977 ze zm),
b) min. jedną osobą - projektanta posiadającego doświadczenie w sporządzaniu danych przestrzennych do aktu planowania przestrzennego, w formie plików *.gml, zgodnie z ustawą pizp.
DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykonawca powinien w wykazie usług wyraźnie określić zakres usług, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.
2) Zgodnie z orzeczeniem TSUE C-387/14 (ESAPROJEKT) Zamawiający wskazuje, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w przypadku korzystania z podmiotów udostępniających zasoby na podstawie art. 118 ustawy Pzp Wykonawca lub minimum jeden Wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienie lub minimum jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu wskazane w pkt. 6.1.4, ppkt. 1 SWZ
3) Zamawiający dopuszcza wskazanie tej samej osoby w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu wskazane w pkt. 6.1.4 ppkt 2 lit. a), b).
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
8.2.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu:
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzają-cych się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okre-sie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i pod-miotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te do-stawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 1 SWZ.
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamó-wienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadcze-nie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifi-kacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia nie-zbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ oraz załącznikiem dowodów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. ppkt 2 lit. a), b) SWZ.
Po zmianie:
8.2.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu:
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzają-cych się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okre-sie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i pod-miotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te do-stawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 6 miesięcy zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 1 SWZ.
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamó-wienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadcze-nie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifi-kacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia nie-zbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ oraz załącznikiem dowodów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. ppkt 2 lit. a), b) SWZ.