BZP: Usługi kompleksowego wykonywania prac porządkowych i utrzymania czystości w Tychach przy ulicy Kubicy 6, Budowlanych 43 oraz Dojazdowej 10.
25.10.2024
2024/BZP 00564343/01
PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi kompleksowego wykonywania prac porządkowych i utrzymania czystości w Tychach przy ulicy Kubicy 6, Budowlanych 43 oraz Dojazdowej 10.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: PEC Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272713960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Melchiora Kubicy 6
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 325-64-11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pec.tychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pec.tychy.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gaz i energia cieplna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
dostarczanie ciepła
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi kompleksowego wykonywania prac porządkowych i utrzymania czystości w Tychach przy ulicy Kubicy 6, Budowlanych 43 oraz Dojazdowej 10.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0c8194d-7265-486d-b506-8f7743dd1466
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00564343
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10031863.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1003186
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę wraz z załącznikami, przygotowaną w języku polskim, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Ofertę wraz z załącznikami, Wykonawca podpisuje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformazakupowa.pl.
4. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej platformazakupowa.pl pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/regulamin
5. Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały w ww. Regulaminie.
6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego
i formularza „Wyślij wiadomość” dostępnego na stronie Platformy dotyczącej wskazanego postępowania.
19. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) Komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) Włączona obsługa JavaScript,
e) Zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
20. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) Akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/regulamin w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) Zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/instrukcje-wykonawca
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).
Pozostałe informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania dokumentów zostały określone w SWZ w rozdziale XIII.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie przepisu art. 13 ust. 1 i 2 i art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej: „RODO”, informujemy, że:
1. Administrator danych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. z siedzibą w Tychach, 43-100 Tychy ul. Kubicy 6, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego – Rejestru Przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice – Wschód w Katowicach pod numerem KRS 0000101552, NIP 646-10-15-439, Kapitał zakładowy: 150.783.600,00 zł, tel. +48 32 325 64 11, @: biuro@pec.tychy.pl, www: pec.tychy.pl (zwany dalej „Administratorem” lub „PEC”).
W sprawach dotyczących Pani/Pana danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z inspektorem ochrony danych osobowych na adres pocztowy PEC lub adres elektroniczny: iodo@pec.tychy.pl.
2. Cele oraz podstawy przetwarzania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora w następujących celach:
a. w związku z wykonaniem umowy, a także w celu podjęcia czynności niezbędnych przed jej zawarciem tj. na podstawie przepisu art. 6 ust. 1 lit. b RODO (dot. wykonawcy będącego osobą fizyczną),
b. w związku z realizacją postanowień zawartej umowy tj. na podstawie przepisu podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (dotyczy reprezentanta i pracownika wykonawcy),
c. w celu dochodzenia roszczeń, obrony przed roszczeniami, a także przechowywania dokumentów w celach dowodowych dla zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, co jest prawnie uzasadnionym interesem administratora tj. na podstawie przepisu podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
3. Kategorie odnośnych danych osobowych
Kategorie odnośnych danych osobowych, które mogą być przetwarzane przez osoby działające z upoważnienia Administratora w związku z realizacją wyżej wskazanych celów obejmują: imię, nazwisko, stanowisko, zakres kompetencji, zakres upoważnienia określonego przez Wykonawcę, informacje zawarte w KRS i/lub CEIDG, numer PESEL, adres zamieszkania oraz dane kontaktowe takie jak: numery telefonów i adresy mailowe, a w przypadkach konieczności identyfikacji uprawnień konkretnej osoby również: numer PESEL albo numer dowodu tożsamości.
4. Odbiorcy danych
W zakresie uzasadnionymi wyżej wskazanymi celami i podstawami prawnymi przetwarzania oraz w ich granicach, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: Poczta Polska, firmy kurierskie, podmioty świadczące usługi doradcze, audytowe, podatkowe, księgowe, rachunkowe, dostawcy usług IT, dostawcy usług poczty elektronicznej, kontrolujące organy publiczne, instytucje lub podmioty trzecie uprawnione
do żądania dostępu lub otrzymania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5. Okres przetwarzania danych
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora:
a. W zakresie realizacji zawartej między Administratorem, a Wykonawcą umowy, przez okres jej wykonywania; po tym czasie przez okres w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń,
b. W zakresie dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami do upływu okresu przedawnienia tych roszczeń.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 6. Przysługujące prawa
Ma Pani/Pan prawo do:
a. żądania od Administratora dostępu do danych osobowych,
b. żądania od Administratora sprostowania lub uzupełniania danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych,
c. żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego,
d. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Nie przysługuje Pani/Panu:
a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
7. Prawo do sprzeciwu
Ma Pani/Pan prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, jeżeli podstawę przetwarzania stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. W takim przypadku Administrator nie będzie już przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykaże istnienie ważnych, nadrzędnych, prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
8. Skarga dotycząca przetwarzania danych osobowych
Oprócz uprawnień przewidzianych powyżej, w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez Administratora Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, więcej informacji na stronie: https://uodo.gov.pl/pl/p/kontakt).
9. Źródło pochodzenia danych osobowych
Jeżeli Pani/Pana dane osobowe nie zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana, wówczas zostały otrzymane przez Administratora od Wykonawcy.
10. Dobrowolność podania danych oraz skutki ich niepodania
Podanie danych osobowych jest dobrowolne jednak niezbędne do realizacji celów opisanych w pkt 2. powyżej
11. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
W oparciu o dane, które Pani/Pana dotyczą Administrator nie będzie podejmował decyzji w sposób zautomatyzowany, nie będą one także poddawane profilowaniu.
12. Transfer danych poza EOG
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 17/IX/NZ/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie:
Usługi kompleksowego wykonywania prac porządkowych i utrzymania czystości w siedzibie i pomieszczeniach biurowych, a także w obrębie nieruchomości zlokalizowanych w Tychach przy ulicy Kubicy 6, Budowlanych 43 oraz Dojazdowej 10.
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania czystości w budynkach administracyjno-biurowych, należących do Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Tychach. Realizacja przedmiotowych usług odbędzie się w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 15:00 do 19:00 każdego dnia.
3. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie usługi polegającej na kompleksowym wykonywaniu prac porządkowych i utrzymaniu czystości w siedzibie i pomieszczeniach biurowych, a także w obrębie posesji Zamawiającego zlokalizowanych w Tychach przy:
ul. Kubicy 6,
ul. Budowlanych 43,
ul. Dojazdowej 10,
o łącznej powierzchni około 2 223,6 m²
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:
a) Istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści umowy wraz z załącznikami.
b) Załączniku nr 6 - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu kryteriów i ich znaczenia otrzyma najwyższą ilość punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ust. 2 Pzp:1. Zdolność techniczna i zawodowa: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje
co najmniej 1 usługę polegającą na świadczeniu usługi sprzątania obiektów biurowych lub użyteczności publicznej o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
1. Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
Zamawiający odstąpi od wezwania do złożenia ww. oświadczenia w sytuacji,
gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta.
2. Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
- art. 108 ust. 1 pkt 3 Pzp,
- art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
- art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
- art. 108 ust. 1 pkt 6 Pzp.
3. Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę̨ oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507) oraz art. 5k ust. 1 Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. U. UE. L. 2014.229.1 ze zm.).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
1. Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu (w tym powierzchni), dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W skład oferty przygotowanej w języku polskim wchodzą następujące dokumenty, które należy złożyć przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego Wykonawcy:1. formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ,
2. oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 125 Pzp - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ,
3. zobowiązanie innego podmiotu (udostępniającego zasoby), zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ, (jeżeli dotyczy)
4. pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy(ów) ubiegającego(cych) się o udzielenie zamówienia, (jeżeli dotyczy)
5. oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia (jeżeli dotyczy), zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ
6. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ, (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Pełnomocnictwo musi być złożone przez Wykonawcę w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby udzielającej pełnomocnictwa, a w przypadku notarialnej kopii kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym notariusza.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w formie oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SWZ). Dokument ten stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
7. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik (lider) Wykonawców składających wspólną ofertę.