BZP: Remont ulicy Ofiar Katynia w Zabrzu (droga powiatowa nr S 8212) z podziałem na części.
25.10.2024
2024/BZP 00564689/01
Miejski Zarząd Dróg
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont ulicy Ofiar Katynia w Zabrzu (droga powiatowa nr S 8212) z podziałem na części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242783530
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Kasprowicza 8
1.4.2.) Miejscowość: Zabrze
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-803
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzd.miastozabrze.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.miastozabrze.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00564689
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00531693
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi robota budowlana pn. Remont ulicy Ofiar Katynia w Zabrzu w podziale na części.
Część 2: Remont ulicy Ofiar Katynia w Zabrzu (droga powiatowa nr S 8212) - odcinek 1
– km 0+0,00 – km 1 +038,53. Zamówienie obejmuje odcinek od skrzyżowania z ul. Kopalnianą do skrzyżowania z ul. Donnersmarcka.
Zamówienie pn. Część 2: Remont ulicy Ofiar Katynia w Zabrzu (droga powiatowa
nr S 8212)- odcinek 1 – km 0+0,00 – km 1 +038,53 obejmuje:
a) wykonanie robót budowlanych składających się na przedmiot zamierzenia budowlanego:
- wymianę warstw bitumicznych,
- naprawę nawierzchni chodników,
- wymianę uszkodzonych krawężników i obrzeży,
- wykonaniu nawierzchni betonowej zatoki autobusowej,
- regulację i/lub wymianę armatury wpustów ulicznych,
- ścinanie i utwardzenie poboczy destruktem asfaltowym,
- wymianę oznakowania pionowego,
- odtworzenie oznakowania poziomego.
b) wykonanie następujących czynności:
- zorganizowanie i utrzymanie zaplecza budowy;
- oznakowanie oraz zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób niepowołanych;
- wykonanie robót przygotowawczych (obsługa geodezyjna, nadzory branżowe
z gestorami sieci), rozbiórkowych i tymczasowych;
- zabezpieczenie istniejącego drzewostanu podczas prowadzenia robót budowlanych;
- wykonanie regulacji wysokościowej studzienek i innych urządzeń zlokalizowanych na remontowanym odcinku drogi;
- wykonanie robót wykończeniowych;
- odtworzenie terenów naruszonych podczas wykonywania robót;
- zagospodarowanie odpadów - Wykonawca jest zobowiązany do wywozu i utylizacji odpadów powstałych podczas prowadzonych robót budowlanych na legalne składowisko, zgodnie z Ustawą o odpadach i przepisami prawa. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów transportu, utylizacji odpadów;
- doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy i terenów przyległych wykorzystywanych w czasie remontu;
- likwidacja zaplecza budowy;
c) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o dofinansowaniu zamówienia z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg wraz z konstrukcją wsporczą. Tablica winna być wykonana zgodnie z wytycznymi w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych dla Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg (Serwis Rzeczypospolitej Polskiej: https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne oraz Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane
z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych);
d) wprowadzenie i utrzymanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (wraz
z wykonaniem i uzgodnieniem projektu tymczasowej organizacji ruchu);
e) odtworzenie i wprowadzenie docelowej organizacji ruchu;
f) dostawę materiałów niezbędnych do wykonania robót;
g) przeprowadzenie prób i badań wymaganych dla wykonanych budowli;
h) opracowanie dokumentacji powykonawczej;
i) sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, z naniesieniem na mapy
w Zasobie Geodezyjnym w UM w Zabrzu;
j) stosowanie się do zapisów wszystkich decyzji, uzgodnień oraz warunków wydanych
na etapie opracowania dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim dotyczą one zamówienia;
Miejsce montażu tablicy informacyjnej o dofinansowaniu zamówienia z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na obszarze objętym zamówieniem winno zostać uzgodnione i zaakceptowane przez Zamawiającego. Tablica informacyjna powinna być trwała, odporna na warunki atmosferyczne oraz na promienie UV, wykonana w powłoce antigraffiti, zapewniająca czytelne wyeksponowanie, montowana jako wolnostojąca na malowanej konstrukcji wsporczej z profilu zamkniętego stalowego, w sposób zapewniający bezpieczeństwo. Tablica informacyjna oraz konstrukcja wsporcza winny być wykonane z materiałów zgodnych z obowiązującymi normami i posiadającymi odpowiednie atesty. Całość konstrukcji winna zapewniać stabilność całej powierzchni zamontowanej na niej tablicy informacyjnej. Rozmiar tablicy 180cm x 120cm.
Zamawiający wymaga dokonania przez Wykonawcę uzgodnień i załatwienia wszelkich wymaganych spraw formalnych w imieniu i na rzecz Zamawiającego, tj. zaopiniowania lokalizacji tablic informacyjnych w Wydziale Infrastruktury Miejskiej i Planowania Strategicznego Urzędu Miasta w Zabrzu oraz dokonania zgłoszenia wraz z wymaganymi załącznikami
o zamiarze przystąpienia do umieszczenia tablicy informacyjnej w Wydziale Budownictwa Urzędu Miasta w Zabrzu. Treść informacji, które winny zostać zamieszczone na tablicy zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego. Projekt graficzny tablicy należy przedłożyć do Miejskiego Zarządu Dróg celem uzyskania akceptacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SWZ.
Po zmianie:
Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi robota budowlana pn. Remont ulicy Ofiar Katynia w Zabrzu w podziale na części.
Część 2: Remont ulicy Ofiar Katynia w Zabrzu (droga powiatowa nr S 8212) - odcinek 1
– km 0+0,00 – km 1 +038,07. Zamówienie obejmuje odcinek od skrzyżowania z ul. Kopalnianą do skrzyżowania z ul. Donnersmarcka.
Zamówienie pn. Część 2: Remont ulicy Ofiar Katynia w Zabrzu (droga powiatowa nr S 8212)- odcinek 1 – km 0+0,00 – km 1 +038,07 obejmuje:
a) wykonanie robót budowlanych składających się na przedmiot zamierzenia budowlanego:
- wymianę warstw bitumicznych,
- naprawę nawierzchni chodników,
- wymianę uszkodzonych krawężników i obrzeży,
- wykonaniu nawierzchni betonowej zatoki autobusowej,
- regulację i/lub wymianę armatury wpustów ulicznych,
- ścinanie i utwardzenie poboczy destruktem asfaltowym,
- wymianę oznakowania pionowego,
- odtworzenie oznakowania poziomego.
b) wykonanie następujących czynności:
- zorganizowanie i utrzymanie zaplecza budowy;
- oznakowanie oraz zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób niepowołanych;
- wykonanie robót przygotowawczych (obsługa geodezyjna, nadzory branżowe z gestorami sieci), rozbiórkowych i tymczasowych;
- zabezpieczenie istniejącego drzewostanu podczas prowadzenia robót budowlanych;
- wykonanie regulacji wysokościowej studzienek i innych urządzeń zlokalizowanych na remontowanym odcinku drogi;
- wykonanie robót wykończeniowych;
- odtworzenie terenów naruszonych podczas wykonywania robót;
- zagospodarowanie odpadów - Wykonawca jest zobowiązany do wywozu i utylizacji odpadów powstałych podczas prowadzonych robót budowlanych na legalne składowisko, zgodnie z Ustawą o odpadach i przepisami prawa. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów transportu, utylizacji odpadów;
- doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy i terenów przyległych wykorzystywanych w czasie remontu;
- likwidacja zaplecza budowy;
c) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o dofinansowaniu zamówienia z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg wraz z konstrukcją wsporczą. Tablica winna być wykonana zgodnie z wytycznymi w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych dla Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg (Serwis Rzeczypospolitej Polskiej: https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne oraz Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane
z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych);
d) wprowadzenie i utrzymanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (wraz
z wykonaniem i uzgodnieniem projektu tymczasowej organizacji ruchu);
e) odtworzenie i wprowadzenie docelowej organizacji ruchu;
f) dostawę materiałów niezbędnych do wykonania robót;
g) przeprowadzenie prób i badań wymaganych dla wykonanych budowli;
h) opracowanie dokumentacji powykonawczej;
i) sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, z naniesieniem na mapy
w Zasobie Geodezyjnym w UM w Zabrzu;
j) stosowanie się do zapisów wszystkich decyzji, uzgodnień oraz warunków wydanych
na etapie opracowania dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim dotyczą one zamówienia;
Miejsce montażu tablicy informacyjnej o dofinansowaniu zamówienia z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na obszarze objętym zamówieniem winno zostać uzgodnione i zaakceptowane przez Zamawiającego. Tablica informacyjna powinna być trwała, odporna na warunki atmosferyczne oraz na promienie UV, wykonana w powłoce antigraffiti, zapewniająca czytelne wyeksponowanie, montowana jako wolnostojąca na malowanej konstrukcji wsporczej z profilu zamkniętego stalowego, w sposób zapewniający bezpieczeństwo. Tablica informacyjna oraz konstrukcja wsporcza winny być wykonane z materiałów zgodnych z obowiązującymi normami i posiadającymi odpowiednie atesty. Całość konstrukcji winna zapewniać stabilność całej powierzchni zamontowanej na niej tablicy informacyjnej. Rozmiar tablicy 180cm x 120cm.
Zamawiający wymaga dokonania przez Wykonawcę uzgodnień i załatwienia wszelkich wymaganych spraw formalnych w imieniu i na rzecz Zamawiającego, tj. zaopiniowania lokalizacji tablic informacyjnych w Wydziale Infrastruktury Miejskiej i Planowania Strategicznego Urzędu Miasta w Zabrzu oraz dokonania zgłoszenia wraz z wymaganymi załącznikami
o zamiarze przystąpienia do umieszczenia tablicy informacyjnej w Wydziale Budownictwa Urzędu Miasta w Zabrzu. Treść informacji, które winny zostać zamieszczone na tablicy zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego. Projekt graficzny tablicy należy przedłożyć do Miejskiego Zarządu Dróg celem uzyskania akceptacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium na cały okres związania ofertą tj. od dnia 28.10.2024 do dnia: 26.11.2024 jako zabezpieczenie dotrzymania warunków złożonej oferty w wysokości:
Dla części 1: 40 000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych)
Dla części 2: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)
Po zmianie:
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium na cały okres związania ofertą tj. od dnia 30.10.2024 roku do dnia: 28.11.2024 roku jako zabezpieczenie dotrzymania warunków złożonej oferty w wysokości:
Dla części 1: 40 000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych)
Dla części 2: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-10-28 10:00
Po zmianie:
2024-10-30 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-10-28 11:00
Po zmianie:
2024-10-30 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-11-26
Po zmianie:
2024-11-28