BZP: Pełnienie nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót oraz zarządzanie kontraktem nad realizacją zadania Budowa Zachodniej Obwodnicy Zielonej Góry – odcinek I i odcinek II
25.10.2024
2024/BZP 00564889/01
Miasto Zielona Góra - Urząd Miasta Zielona Góra
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót oraz zarządzanie kontraktem nad realizacją zadania Budowa Zachodniej Obwodnicy Zielonej Góry – odcinek I i odcinek II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zielona Góra - Urząd Miasta Zielona Góra
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770178
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Podgórna 22
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-424
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 68 45 64 100
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 68 45 64 455
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.zielona-gora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zielona-gora.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót oraz zarządzanie kontraktem nad realizacją zadania Budowa Zachodniej Obwodnicy Zielonej Góry – odcinek I i odcinek II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95246e16-ad39-4b8b-ad2d-03fea9996397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00564889
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00206753/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.23 Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: „Budowa zachodniej obwodnicy Zielonej Góry - odcinek I ("obwodnica Przylepu") i odcinek II ("rondo w Przylepie").
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-95246e16-ad39-4b8b-ad2d-03fea99963973.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, z zastrzeżeniem pkt 25 SWZ w zakresie składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/) za pośrednictwem Formularzy do komunikacji
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DO-ZP.271.91.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania, które obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz robót budowlanych, dla odcinka od nowo projektowanego ronda w ciągu drogi wojewódzkiej nr 298 do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 280 w km około 7+000. Orientacyjna długość trasy głównej wynosi około 3,1 km.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr I.4 do SWZ oraz
w dokumentach, o których mowa w pkt 3.4. SWZ.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Program Funkcjonalno-Użytkowym oraz pozostałymi dokumentami zawartymi w załączniku nr I.6 do SWZ.
4. Zamawiający informuje, iż mogące wystąpić w SWZ wraz z załącznikami wskazania nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów, zdjęć w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech wizualnych, technicznych
i jakościowych. Użyte w SWZ wraz z załącznikami nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe - Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów (materiałów, sprzętów) równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia, w żadnym stopniu nie może obniżać standardu i nie może zmienić zasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w niniejszej SWZ, a tym samym pozbawiać Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających ze SWZ.
5. Zamawiający informuje, iż w przypadku odniesienia się w opisie przedmiotu zamówienia zawartego w SWZ wraz z załącznikami do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych
i systemów referencji technicznych dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, przez które rozumie się takie rozwiązania techniczne, eksploatacyjne i użytkowe, które zapewniają spełnienie wymagań minimalnych na poziomie nie gorszym niż określono to odpowiednio w ww. dokumentach, umożliwiającego uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą wskazanych w SWZ wraz z załącznikami rozwiązań technicznych. W przypadku odwołania się w SWZ wraz z załącznikami do konkretnych norm lub innych przepisów, które spełniać mają materiały, sprzęt, urządzenia i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, obowiązywać będą postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm lub przepisów, o ile w dokumentach zamówienia nie wskazano inaczej.
6. Zawarte w niniejszej SWZ wraz z załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji są danymi minimalnymi - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu.
7. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy pzp Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, w szczególności zgodnie
z zasadami projektowania uniwersalnego, o których mowa w Konwencji o prawach osób niepełnosprawnych z dnia 13 grudnia 2006 r. (Dz.U. 2012 r. poz. 1169 z późn. zm.).
8. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.
9. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie
z wymaganiami w zakresie elektromobilności, o których mowa w pkt 43 SWZ.
10. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie zgodnym z Warunkami Ogólnymi kontraktu
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 39 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie personelu Wykonawcy (Konsultanta)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający minimalne warunki udziału w postępowaniu umożliwiające ocenę zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, dotyczące:1. zdolności technicznej (w zakresie doświadczenia) umożliwiającej realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości tj. w okresie ostatnich 5 lat (liczonych wstecz od dnia upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali usługi polegające na pełnieniu nadzoru nad realizacją:
a) co najmniej dwóch zadań (zakończonych) polegających na:
- projektowaniu i budowie lub
- projektowaniu i przebudowie lub
- budowie lub
- przebudowie
dróg lub ulic klasy co najmniej Z oraz o wartości robót co najmniej 30.000.000,00 zł brutto każde,
b) jednego zadania (zakończonego), w ramach którego wybudowano lub przebudowano co najmniej obiekt mostowy o klasie A lub pierwszej albo jeden obiekt drogowy zlokalizowany pod lub nad linią kolejową.
Z uwagi na ograniczenia techniczne pozostały opis warunków udziału w postępowania zawarty jest w dokumentach zamówienia (SWZ- pkt 5.1)
2. zdolności zawodowej (w zakresie personelu) umożliwiającej realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości tj. do realizacji zamówienia publicznego skierowane zostaną przez Wykonawcę osoby:
1) Inżynier kontraktu – przedstawiciel Wykonawcy, posiadający:
a) minimum 24 miesiące doświadczenia przy realizacji jednego lub dwóch zadań zakończonych (tzn. wymagane łączne doświadczenie nabyte na jednym lub maksymalnie dwóch zadaniach) obejmujących budowę lub przebudowę lub remont (realizowanego w trybie buduj albo projektuj i buduj) lub nadzór nad budową lub przebudową lub remontem (realizowanego w trybie buduj albo projektuj i buduj) obiektu budowlanego o wartości robót co najmniej 30.000.000,00 zł brutto każde na stanowisku/stanowiskach:
- Inżyniera Kontraktu lub,
- Inżyniera Projektu lub,
- Koordynator zespołu inspektorów nadzoru lub,
- Dyrektora Kontraktu lub,
- Inżynier Rezydenta lub,
- Zastępcy Dyrektora Kontraktu lub,
- Zastępcy Inżyniera Kontraktu/ Inżyniera Rezydenta,
b) 60 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku/ stanowiskach samodzielnych lub kierowniczych przy realizacji zadań obejmujących roboty budowlane w ramach inwestycji polegających na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu budowlanego.
2) Główny Inspektor Nadzoru specjalności inżynieryjnej drogowej, posiadający minimum 24 miesiące doświadczenia przy realizacji jednego lub dwóch zadań zakończonych (tzn. wymagane łączne doświadczenie nabyte na jednym lub maksymalnie dwóch zadaniach) obejmujących budowę, przebudowę lub remont (realizowanego w trybie buduj albo projektuj i buduj) lub nadzór nad budową, przebudową lub remontem (realizowanego w trybie buduj albo projektuj i buduj) dróg lub ulic klasy min. Z o wartości robót co najmniej 30.000.000,00 zł brutto każde na stanowisku/ stanowiskach:
- Kierownika budowy lub
- Kierownika robót drogowych lub
- Inspektora Nadzoru specjalności inżynieryjnej drogowej lub
- Inżyniera Kontraktu lub
- Inżyniera Rezydenta.
3) Główny Inspektor Nadzoru specjalności inżynieryjnej mostowej, posiadający minimum 24 miesiące doświadczenia przy realizacji co najmniej jednego obiektu mostowego kolejowego lub obiektu mostowego drogowego zlokalizowanego pod lub nad linią kolejową na stanowisku/stanowiskach:
- Kierownika budowy lub
- Kierownika robót mostowych lub
- Inspektora Nadzoru specjalności inżynieryjnej mostowej lub
- Inżynier Kontraktu lub
- Inżyniera Rezydenta.
4) Specjalista ds. rozliczeń, posiadający:
a) minimum 24 miesiące doświadczenia przy realizacji jednego lub dwóch zadań zakończonych (tzn. wymagane łączne doświadczenie nabyte na jednym lub maksymalnie dwóch zadaniach) obejmujących budowę, przebudowę lub remont (realizowanego w trybie buduj albo projektuj i buduj) obiektu budowlanego o wartości robót co najmniej 30.000.000,00 zł brutto każde, na stanowisku/stanowiskach:
- stanowisku ds. rozliczeń lub
- Inżyniera Kontraktu lub
- Inżynier Projektu lub
- Koordynator zespołu inspektorów nadzoru lub
- Inżyniera Rezydenta lub
- Zastępcy Inżyniera Kontraktu/Inżyniera Rezydenta,
albo
b) minimum 60 miesięcy doświadczenia, przy realizacji jednego lub dwóch lub trzech zadań (tzn. wymagane łączne doświadczenie nabyte na jednym lub dwóch lub maksymalnie trzech zadaniach) obejmujących budowę lub przebudowę lub remont dróg lub ulic klasy min. Z o wartości robót co najmniej 30.000.000,00 zł brutto każde na stanowisku/stanowiskach:
- Dyrektora jednostki organizacyjnej, która realizuje drogi min powiatowe jako inwestor lub
- Dyrektora lub Zastępcy Dyrektora pionu do spraw realizacji inwestycji w jednostce organizacyjnej, która realizuje drogi min. powiatowe jako inwestor lub
- Naczelnika lub osoby kierującej Wydziałem/Zespołem do spraw realizacji inwestycji w jednostce organizacyjnej, która realizuje drogi min. powiatowe jako inwestor lub
- Kierownika Projektu w jednostce organizacyjnej, która realizuje drogi min. powiatowe jako inwestor lub
- Specjalisty do spraw analizy rozliczeń w jednostce organizacyjnej, która realizuje drogi min. powiatowe jako inwestor.
5) Specjalista ds. roszczeń, posiadający:
a) minimum 24 miesiące doświadczenia przy realizacji jednego lub dwóch zadań zakończonych (tzn. wymagane łączne doświadczenie nabyte na jednym lub maksymalnie dwóch zadaniach) obejmujących budowę, przebudowę lub remont (realizowanego w trybie buduj albo projektuj i buduj) obiektu budowlanego o wartości robót co najmniej 30.000.000,00 zł brutto każde, na stanowisku/stanowiskach:
- stanowisku ds. roszczeń lub
- Inżyniera Kontraktu lub
- Inżynier Projektu lub
- Koordynator zespołu inspektorów nadzoru lub
- Inżyniera Rezydenta lub
- Zastępcy Inżyniera Kontraktu/Inżyniera Rezydenta,
albo
b) minimum 60 miesięcy doświadczenia, przy realizacji jednego lub dwóch lub trzech zadań (tzn. wymagane łączne doświadczenie nabyte na jednym lub dwóch lub maksymalnie trzech zadaniach) obejmujących budowę lub przebudowę lub remont dróg lub ulic klasy min. Z o wartości robót co najmniej 30.000.000,00 zł brutto każde na stanowisku/stanowiskach:
- Dyrektora jednostki organizacyjnej, która realizuje drogi min powiatowe jako inwestor lub
- Dyrektora lub Zastępcy Dyrektora pionu do spraw realizacji inwestycji w jednostce organizacyjnej, która realizuje drogi min. powiatowe jako inwestor lub
- Naczelnika lub osoby kierującej Wydziałem/Zespołem do spraw realizacji inwestycji w jednostce organizacyjnej, która realizuje drogi min. powiatowe jako inwestor lub
- Kierownika Projektu w jednostce organizacyjnej, która realizuje drogi min. powiatowe jako inwestor lub
- Specjalisty do spraw analizy roszczeń w jednostce organizacyjnej, która realizuje drogi min. powiatowe jako inwestor.
6) Główny Weryfikator dokumentacji projektowej specjalności inżynieryjnej drogowej, posiadający:
a) minimum 10 miesięcy doświadczenia przy realizacji jednego lub dwóch zadań (tzn. wymagane łączne doświadczenie nabyte na jednym lub maksymalnie dwóch zadaniach) obejmujących opracowanie dokumentacji projektowej składającej się co najmniej z projektu budowalnego na budowę lub przebudowę dróg lub ulic klasy min. Z o łącznej długości tych dróg lub ulic min. 2,0 km na stanowisku/stanowiskach:
- Głównego Projektanta lub
- Projektanta Drogowego lub
- Kierownik Zespołu Projektowego
albo
b) doświadczenie przy realizacji jednego lub dwóch zadań obejmujących sprawdzenie dokumentacji projektowej składającej się co najmniej z projektu budowalnego na budowę lub przebudowę dróg lub ulic klasy min. Z o łącznej długości tych dróg lub ulic min. 2,0 km (tzn. wymagane doświadczenie nabyte na jednym lub maksymalnie dwóch zadaniach) na stanowisku/stanowiskach:
- Głównego Weryfikatora dokumentacji projektowej lub
- Weryfikatora dokumentacji projektowej robót drogowych.
7) Główny Weryfikator dokumentacji projektowej specjalności inżynieryjnej mostowej, posiadający:
a) minimum 10 miesięcy doświadczenia przy opracowaniu dokumentacji projektowej składającej się co najmniej z projektu budowlanego na budowę, przebudowę lub remont co najmniej 1 obiektu mostowego kolejowego lub obiektu mostowego drogowego zlokalizowanego pod lub nad linią kolejową, oraz długości całkowitej obiektu minimum 15,0 m mierzonej pomiędzy skrajnymi dylatacjami obiektu na stanowisku/stanowiskach:
- Głównego Projektanta lub
- Projektanta Mostowego lub
- Kierownik Zespołu Projektowego
albo
b) doświadczenie przy sprawdzeniu dokumentacji projektowej składającej się co najmniej z projektu budowlanego na budowę lub przebudowę co najmniej 1 obiektu mostowego kolejowego oraz długości całkowitej obiektu minimum 15,0 m mierzonej pomiędzy skrajnymi dylatacjami obiektu na stanowisku/stanowiskach:
- Głównego Weryfikatora dokumentacji projektowej lub
- Weryfikatora dokumentacji projektowej robót mostowych.
Z uwagi na ograniczenia techniczne pozostały opis warunków udziału w postępowania zawarty jest w dokumentach zamówienia (SWZ- pkt 5.1)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy składającego ofertę:1) wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik załącznika Nr I.1 do SWZ;
2) wypełnione i podpisane oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganie wykluczeniu wg załącznika Nr I.2 do SWZ, z zachowaniem pkt 6.5 SWZ;
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
4) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy, którego umocowanie nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt 6.1.3) SWZ;
5) pisemne zobowiązanie wg załącznika Nr I.2.A do SWZ lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.3. SWZ, o ile Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy pzp, oraz
6) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, oraz
7) wypełnione i podpisane przez podmiot udostępniający zasoby oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganie wykluczeniu wg załącznika Nr I.2.B do SWZ, o ile Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy pzp, z zachowaniem pkt 6.4 SWZ;
8) oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.3) SWZ wg załącznika Nr I.3 do SWZ, o ile ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie, oraz
9) dokumenty, o których mowa w pkt 6.1.3) lub 6.1.4) SWZ określające zakres umocowania do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, o ile ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie;
2. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona:
1) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od dnia upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane wg załącznika nr II.1 do SWZ, z załączeniem dowodów określających czy usługi te zostały wykonane należycie, z zastrzeżeniem pkt 6.6. SWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 5.1.1. SWZ;
2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami wg załącznika nr II.2 do SWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 5.1.2. SWZ.
Z uwagi na ograniczenia techniczne szczegółowa informacja z temat wymaganych dokumentów zawarta jest w pkt 6 SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej Wykonawców (współpartnerów) wchodzących w skład np. konsorcjum lub spółki cywilnej musi być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego podmiotui spełniać następujące wymagania:
1) współpartnerzy (zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy pzp) muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie winno zostać przedłożone wraz z ofertą - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
2) UWAGA: w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, o których mowa w pkt 5.1. SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą polegać na zdolnościach tych współpartnerów, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane;
3) zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenie (wg załącznika nr I.3 do SWZ), z którego treści wyraźnie będzie wynikać, z zachowaniem pkt 10.2) SWZ, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni współpartnerzy;
4) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich współpartnerów;
5) wszelka korespondencja dokonywana będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem);
6) wypełniając formularz oferty (załącznik Nr I.1 do SWZ), jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę” w miejscu np. „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich współpartnerów, a nie ich pełnomocnika – lidera lub jednego ze współpartnerów;
7) w przypadku złożenia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, dokument ten powinien być wystawiony na wszystkich współpartnerów łącznie, a nie ich pełnomocnika lub jednego ze