BZP: KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIA ŚLĄSKIEJ SIECI METROPOLITALNEJ SP. Z O.O
25.10.2024
2024/BZP 00564938/01
NORD PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIA ŚLĄSKIEJ SIECI METROPOLITALNEJ SP. Z O.O
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: NORD PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871079932
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubicka 16
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.dujsp@np.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nordpartner.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
• Działalność w zakresie telekomunikacji bezprzewodowej, z wyłączeniem telekomunikacji satelitarnej
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: NORD PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 871079932
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Lubicka 16
1.11.4.) Miejscowość: Toruń
1.11.5.) Kod pocztowy: 87-100
1.11.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.dujsp@np.com.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.nordpartner.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIA ŚLĄSKIEJ SIECI METROPOLITALNEJ SP. Z O.O
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cafb23a-83e4-466f-ab64-7146bc90c53e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00564938
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/nordpartner/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
2. Pełnomocnik Zamawiającego informuje, iż SWZ zawiera informacje o charakterze poufnym zawarte w załącznikach nr 6, 6A, 6B, 6C, 6D SWZ..3. Sposób dostępu do informacji poufnych oraz wymagania związane z ochroną poufnego charakteru informacji:
3.1. Pełnomocnik Zamawiającego na podstawie art. 18 ust. 4 oraz art. 280 ust. 3 ustawy Pzp udostępni opis przedmiotu zamówienia tym Wykonawcom, którzy bezpośrednio zwrócą się ze stosownym wnioskiem o udostępnienie informacji poufnych dotyczących mienia i działalności Śląskiej Sieci Metropolitalnej Sp. z o.o. zamieszczonych w załącznikach nr 6, 6A, 6B, 6C, 6D SWZ. – Wzór wniosku o udostępnienie informacji poufnych stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
3.2. Informacje poufne, o których mowa w ust. 2, udostępniane będą wyłącznie podmiotom prowadzącym działalność ubezpieczeniową w świetle przepisów ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j.: Dz.U. z 2024 r., poz. 838 ze zm.) - zwanej dalej „ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej”.
3.3. Wykonawca zobowiązany jest przesłać wniosek w formie elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzony podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/nordpartner/proceedings i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/nordpartner/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Pełnomocnikiem
Zamawiającego a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
środków komunikacji za pośrednictwem Platformy zakupowej Nord Partner Sp. o.o. dostępnej pod
adresem https://platformazakupowa.pl/pn/nordpartner
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdz. XXV SWZ oraz Oświadczenia w formularzach ofertowych - załączniki 1A, 1B, do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 46.24.P.DUJSP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. CZĘŚĆ I zamówienia – ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej:
A. ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk;
B. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-12-07 do 2026-12-06
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Fakultatywne warunki ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.2. CZĘŚĆ II zamówienia – ubezpieczenia komunikacyjne:
A. obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych;
B. ubezpieczenie autocasco;
C. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów;
D. ubezpieczenie assistance.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-12-01 do 2026-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Fakultatywne warunki ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie ustawy Pzp oraz Rozdziału XI SWZ;
1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Pełnomocnika Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
2.1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile wynika to z odrębnych przepisów) -
posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej w zakresie grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia dla danej części zamówienia lub, w przypadku prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na innej podstawie niż zezwolenie, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca uprawniony jest do wykonywania działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w zakresie grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia dla danej części zamówienia.
Wykonawca ma obowiązek posiadania stosownych zezwoleń przez cały okres trwania umowy oraz ich okazywania Zamawiającemu na każde jego wezwanie. W przypadku, gdyby którekolwiek z dotychczasowych zezwoleń wygasło lub zostało cofnięte w okresie obowiązywania niniejszej umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić nowe zezwolenie w tym zakresie, nie później niż w ostatnim dniu obowiązywania dotychczasowego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.: Dz.U. z 2024, poz. 594 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ;
3.2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie określonym w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajdują się w załączniku nr 4A, 4B - wzory umów.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-08 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Na Platformie zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/nordpartner/proceedings na stronie internetowej prowadzonego postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-08 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-07
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
ZMIANA SEKCJI I - ZAMAWIAJĄCY:Nazwa Zamawiającego: Śląska Sieć Metropolitalna sp. z o.o.
Adres: ul. Bojkowska 37P; 44-100 Gliwice
Numer telefonu: +48 32 441 90 00
Godziny pracy/ urzędowania: 7:30 – 15:30
REGON: 241069249
NIP: 6312578261
KRS: 322774
Kapitał zakładowy: 47 300 500,00 ZŁ
Adres poczty elektronicznej (e-mail): biuro@ssm.silesia.pl
Adres strony internetowej: https://ssm.silesia.pl/