BZP: Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania biurowego dla MOPS, jednostek oświatowych, UMO i innych jednostek nieoświatowych
25.10.2024
2024/BZP 00564956/01
Centrum Informatycznych Usług Wspólnych Olsztyna
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania biurowego dla MOPS, jednostek oświatowych, UMO i innych jednostek nieoświatowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Informatycznych Usług Wspólnych Olsztyna
1.3.) Oddział zamawiającego: CIUWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381775740
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 18/19 lok. 21
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-118
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ciuwo.olsztyn.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ciuwo.olsztyn.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Informatyzacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania biurowego dla MOPS, jednostek oświatowych, UMO i innych jednostek nieoświatowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2841c740-e05f-4828-8132-a4b85274d668
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00564956
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046172/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego dla MOPS, jednostek oświatowych, UMO i innych jednostek nieoświatowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.olsztyn.eu/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Przetargowej Gminy Olsztyn, dostępnej pod adresem https://zamowienia.olsztyn.eu/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Olsztyn opisane zostały pod linkiem:
https://zamowienia.olsztyn.eu/#/help w następującym zakresie:
a) regulamin korzystania z Platformy zamówień publicznych Gminy Olsztyn,
b) instrukcja dla Wykonawcy,
c) help desk Platformy zamówień publicznych Gminy Olsztyn: hd@zeto.lublin
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zamowienia.olsztyn.eu/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Postanowienia dot. RODO zawarto w SWZ (Rozdział II Ochrona danych osobowych –klauzula informacyjna)
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Postanowienia dot. RODO zawarto w SWZ (Rozdział II Ochrona danych osobowych – klauzula informacyjna)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CIUWO.232.25.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Komputery dla MOPS
(a) 74 szt. komputerów przenośnych
(b) 74 szt. stacji dokujących USB-C
(c) 74 szt. monitorów
(d) 74 szt. klawiatur przewodowych USB
(e) 74 szt. myszy USB
(w komplecie wszystkie niezbędne do uruchomienia kable zasilające, kable sygnałowe, akcesoria montażowe)
Zamawiający wymaga, aby wraz z Urządzeniami Wykonawca zapewnił prawo do korzystania z oprogramowania biurowego (z dostępem dla 74 stanowisk) wskazanego w SOPZ dla części 1 zawartym w załączniku nr 1 do wzoru umowy w sprawie zamówienia publicznego dla części 1 (załącznik nr 5a do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteriami oceny ofert są cena oraz inne kryteria odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
Cena (C) - 60 punktów, Całość konfiguracji komputera pochodząca od producenta (K) - 20 punktów, Zastosowanie w komputerach przenośnych pamięci typu DDR5 (D) - 15 punktów, Certyfikat EPEAT klasy Gold na Polskę dla komputerów przenośnych (E) - 5 punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Całość konfiguracji komputera pochodząca od producenta (K)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zastosowanie w komputerach przenośnych pamięci typu DDR5 (D)
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Certyfikat EPEAT klasy Gold na Polskę dla komputerów przenośnych (E)
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Komputery dla pozostałych jednostek nieedukacyjnych „NIEEDU”
(a) 10 szt. komputerów stacjonarnych typu 1
(b) 50 szt. komputerów stacjonarnych typu 2
(c) 50 szt. monitorów typu 1
(d) 10 szt. monitorów typu 2
(e) 30 szt. komputerów przenośnych
(f) 30 szt. stacji dokujących USB-C
(g) 30 szt. monitorów typu 3
(h) 30 szt. klawiatur przewodowych USB
(i) 30 szt. myszy USB
(w komplecie wszystkie niezbędne do uruchomienia kable zasilające, kable sygnałowe, akcesoria montażowe)
Zamawiający wymaga, aby wraz z Urządzeniami Wykonawca zapewnił prawo do korzystania z oprogramowania biurowego (z dostępem dla 80 stanowisk) wskazanego w SOPZ dla części 2 zawartym w załączniku nr 1 do wzoru umowy w sprawie zamówienia publicznego dla części 2 (załącznik nr 5b do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteriami oceny ofert są cena oraz inne kryteria odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
Cena (C) - 60 punktów, Całość konfiguracji komputera pochodząca od producenta (K) - 20 punktów, Zastosowanie w komputerach przenośnych pamięci typu DDR5 (D) - 15 punktów, Certyfikat EPEAT klasy Gold na Polskę dla komputerów przenośnych (E) - 5 punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Całość konfiguracji komputera pochodząca od producenta (K)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zastosowanie w komputerach przenośnych pamięci typu DDR5 (D)
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Certyfikat EPEAT klasy Gold na Polskę dla komputerów przenośnych (E)
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Komputery dla jednostek edukacyjnych EDU
(a) 50 szt. komputerów stacjonarnych
(b) 50 szt. monitorów
(w komplecie wszystkie niezbędne do uruchomienia kable zasilające, kable sygnałowe, akcesoria montażowe)
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteriami oceny ofert są cena oraz inne kryteria odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
Cena (C) - 75 punktów, Całość konfiguracji komputera pochodząca od producenta (K) - 20 punktów, Certyfikat EPEAT klasy Gold na Polskę (E) - 5 punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 75
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Całość konfiguracji komputera pochodząca od producenta (K)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Certyfikat EPEAT klasy Gold na Polskę (E)
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) dla Części 1:1.1. w odniesieniu do komputerów przenośnych:
- Certyfikat ISO9001, ISO14001 dla producenta sprzętu,
- Deklarację zgodności CE,
- oświadczenia Wykonawcy potwierdzające spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci,
- oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnienie wymagań, że podmiot świadczący usługi gwarancyjne posiada certyfikat ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzację producenta komputera (w przypadku, gdy podmiotem świadczącym usługi gwarancyjne jest producentem nie jest wymagane oświadczenie w zakresie autoryzacji)
- warunki gwarancji potwierdzające spełnienie wymogu, że w przypadku awarii dysk twardy zostaje u Zamawiającego lub oświadczenie producenta komputera albo Wykonawcy o spełnieniu tego warunku
2) dla Części 2:
2.1. w odniesieniu do komputerów stacjonarnych typu 1, komputerów stacjonarnych typu 2 oraz komputerów przenośnych:
- Certyfikat ISO9001, ISO14001 dla producenta sprzętu,
- Deklarację zgodności CE,
- oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych,
- oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnienie wymagań, że podmiot świadczący usługi gwarancyjne posiada certyfikat ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzację producenta komputera (w przypadku, gdy podmiotem świadczącym usługi gwarancyjne jest producentem nie jest wymagane oświadczenie w zakresie autoryzacji)
- warunki gwarancji potwierdzające spełnienie wymogu, że w przypadku awarii dysk twardy zostaje u Zamawiającego lub oświadczenie producenta komputera albo Wykonawcy o spełnieniu tego warunku.
3) dla Części 3:
- Certyfikat ISO9001, ISO14001 dla producenta sprzętu,
- Deklarację zgodności CE,
- oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci,
- oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnienie wymagań, że podmiot świadczący usługi gwarancyjne posiada certyfikat ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzację producenta komputera (w przypadku, gdy podmiotem świadczącym usługi gwarancyjne jest producentem nie jest wymagane oświadczenie w zakresie autoryzacji)
- warunki gwarancji potwierdzające spełnienie wymogu, że w przypadku awarii dysk twardy zostaje u Zamawiającego lub oświadczenie producenta sprzętu albo Wykonawcy o spełnieniu tego warunku.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) dla Części 1:1.1. w odniesieniu do komputerów przenośnych:
- Certyfikat ISO9001, ISO14001 dla producenta sprzętu,
- Deklarację zgodności CE,
- oświadczenia Wykonawcy potwierdzające spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci,
- oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnienie wymagań, że podmiot świadczący usługi gwarancyjne posiada certyfikat ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzację producenta komputera (w przypadku, gdy podmiotem świadczącym usługi gwarancyjne jest producentem nie jest wymagane oświadczenie w zakresie autoryzacji)
- warunki gwarancji potwierdzające spełnienie wymogu, że w przypadku awarii dysk twardy zostaje u Zamawiającego lub oświadczenie producenta komputera albo Wykonawcy o spełnieniu tego warunku
2) dla Części 2:
2.1. w odniesieniu do komputerów stacjonarnych typu 1, komputerów stacjonarnych typu 2 oraz komputerów przenośnych:
- Certyfikat ISO9001, ISO14001 dla producenta sprzętu,
- Deklarację zgodności CE,
- oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych,
- oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnienie wymagań, że podmiot świadczący usługi gwarancyjne posiada certyfikat ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzację producenta komputera (w przypadku, gdy podmiotem świadczącym usługi gwarancyjne jest producentem nie jest wymagane oświadczenie w zakresie autoryzacji)
- warunki gwarancji potwierdzające spełnienie wymogu, że w przypadku awarii dysk twardy zostaje u Zamawiającego lub oświadczenie producenta komputera albo Wykonawcy o spełnieniu tego warunku.
3) dla Części 3:
- Certyfikat ISO9001, ISO14001 dla producenta sprzętu,
- Deklarację zgodności CE,
- oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci,
- oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnienie wymagań, że podmiot świadczący usługi gwarancyjne posiada certyfikat ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzację producenta komputera (w przypadku, gdy podmiotem świadczącym usługi gwarancyjne jest producentem nie jest wymagane oświadczenie w zakresie autoryzacji)
- warunki gwarancji potwierdzające spełnienie wymogu, że w przypadku awarii dysk twardy zostaje u Zamawiającego lub oświadczenie producenta sprzętu albo Wykonawcy o spełnieniu tego warunku.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:w zakresie części 1 - 3 700,00 PLN (słownie: trzy tysiące siedemset złotych 00/100),
w zakresie części 2 – 4 800,00 PLN (słownie: cztery tysiące osiemset złotych 00/100).
w zakresie części 3 – 1 600,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100).
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, w zależności od wyboru Wykonawcy.
3. Szczegóły dotyczące wadium zawarto w SWZ (Rozdział XXI Wymagania dotyczące wadium)
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian postanowień zawartej umowy dla danej części w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy określa: § 8 wzoru umowy: dla części 1 (Załącznik nr 5a do SWZ) i dla części 2 (Załącznik nr 5b do SWZ) oraz § 7 wzoru umowy dla części 3 (Załącznik nr 5c do SWZ).7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-04 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.olsztyn.eu/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-04 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-03
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia liczby Wykonawców, których zaprosi do negocjacji, tj. maksymalnie trzech Wykonawców, których niepodlegające odrzuceniu oferty uzyskały najwyższą łączną liczbę punktów według kryteriów oceny ofert określonych w Rozdziale XXV niniejszej SWZ.SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes prawny w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale IX ustawy: Środki ochrony prawnej.2. Odwołanie przysługuje na:
1) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;
3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo że Zamawiający był do tego obowiązany.
3. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby wraz z dowodem uiszczenia wpisu.
4. Terminy na wniesienie odwołania wynosi 5 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub dokumentów zamówienia na stronie internetowej.
6. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w ust. 4 i 5 wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.