BZP: „USŁUGI DOZORU STARGARDZKIEGO CENTRUM KULTURY I OCHRONY IMPREZ ARTYSTYCZNYCH, NIEMASOWYCH ORGANIZOWANYCH PRZEZ STARGARDZKIE CENTRUM KULTURY”
25.10.2024
2024/BZP 00565260/01
STARGARDZKIE CENTRUM KULTURY
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„USŁUGI DOZORU STARGARDZKIEGO CENTRUM KULTURY I OCHRONY IMPREZ ARTYSTYCZNYCH, NIEMASOWYCH ORGANIZOWANYCH PRZEZ STARGARDZKIE CENTRUM KULTURY”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: STARGARDZKIE CENTRUM KULTURY
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810684158
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 105
1.4.2.) Miejscowość: Stargard
1.4.3.) Kod pocztowy: 73-110
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sck.stargard.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sck.stargard.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565260
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00565243
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Udzielenie przedmiotowych zamówień będzie możliwe, o ile w trakcie realizacji usług lub w okresie nie dłuższym niż 3 lata od zawarcia umowy po przeprowadzeniu przedmiotowego postepowania okaże się, że pierwotny zakres usług może być rozszerzony, czy to w ramach obiektów objętych niniejszym postępowaniem, czy też nowych obiektów i imprez plenerowych i masowych, jak np. imprezy jakie mają się odbywać w Teatrze Letnim, czy też imprezy typu Sylwester. W takich okolicznościach możliwe jest udzielenie zamówień o jakich stanowi art. 214 ust. 1 pkt 7 p.z.p. pod warunkiem dysponowania środkami przez Zamawiającego i pod warunkiem, że wartość tak udzielanego zamówienia nie przekroczy 100 % wartości zamówienia podstawowego w odniesieniu do każdej z części postępowania.
Po zmianie:
2. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w stosunku do Części 1 lub Części 2 przedmiotu zamówienia oraz przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 p.z.p. w stosunku do Części 2 przedmiotu zamówienia.
1) W przypadku Części 1 – Zamawiający uprawniony jest do przedłużenia okresu obowiązywania niniejszej umowy nie dłużej jednak niż o trzy miesiące. Zamawiający uprawniony jest do wielokrotnego korzystania z prawa opcji do wyczerpania limitu określonego w zdaniu pierwszym. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w przypadku nie podpisania nowej umowy na świadczenie usług dozoru w 2026r., do dnia 15 grudnia 2025r. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług w przedłużonym terminie według stawek wynikających z umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania.
2) W przypadku Części 2 – Zamawiający uprawniony jest do zwiększenia w okresie obowiązywania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania limitu roboczogodzin, w których ma być świadczona usługa nie więcej jednak niż o 300 roboczogodzin. Zamawiający uprawniony jest do wielokrotnego korzystania z prawa opcji do wyczerpania limitu określonego w zdaniu pierwszym. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w przypadku gdyby ochrona danej imprezy wymagała ilości roboczogodzin większej niż wskazana w „Harmonogramie pracy ochrony imprez w roku 2025”- Załącznik nr 9 do SWZ lub Zamawiający zamierza zorganizować imprezę nie ujętą w tym harmonogramie. W przypadku konieczności ochrony imprez nie ujętych w harmonogramie, o którym mowa powyżej Zamawiający winien złożyć oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji co najmniej na 14 dni przed dniem w którym ma być świadczona usługa ochrony. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi za wynagrodzeniem obliczonym według stawek za jedną roboczogodzinę wynikających z umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania.
3) W stosunku do Części 2 Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o jakich stanowi art. 214 ust. 1 pkt 7 p.z.p. tj. usług ochrony imprez artystycznych organizowanych przez Zamawiającego. Ewentualnie zawierane z Wykonawcą umowy w trybie zamówienia z wolnej ręki nie mogą przekroczyć łącznie limitu 500 roboczogodzin świadczenia usługi. Umowy zawierane będą na warunkach zbieżnych z warunkami określonymi we wzorze umowy stanowiącym znacznik nr 7 do niniejszej SWZ z tym zastrzeżeniem, cena za jedną roboczogodzinę świadczenia usługi nie może być wyższa o więcej niż 30% od ceny jednej roboczogodziny wynikającej z umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania. Cena jednej roboczogodziny ustalona zostanie pomiędzy stronami w trybie negocjacji.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Udzielenie przedmiotowych zamówień będzie możliwe, o ile w trakcie realizacji usług lub w okresie nie dłuższym niż 3 lata od zawarcia umowy po przeprowadzeniu przedmiotowego postepowania okaże się, że pierwotny zakres usług może być rozszerzony, czy to w ramach obiektów objętych niniejszym postępowaniem, czy też nowych obiektów i imprez plenerowych i masowych, jak np. imprezy jakie mają się odbywać w Teatrze Letnim, czy też imprezy typu Sylwester. W takich okolicznościach możliwe jest udzielenie zamówień o jakich stanowi art. 214 ust. 1 pkt 7 p.z.p. pod warunkiem dysponowania środkami przez Zamawiającego i pod warunkiem, że wartość tak udzielanego zamówienia nie przekroczy 100 % wartości zamówienia podstawowego w odniesieniu do każdej z części postępowania.
Po zmianie:
2. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w stosunku do Części 1 lub Części 2 przedmiotu zamówienia oraz przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 p.z.p. w stosunku do Części 2 przedmiotu zamówienia.
1) W przypadku Części 1 – Zamawiający uprawniony jest do przedłużenia okresu obowiązywania niniejszej umowy nie dłużej jednak niż o trzy miesiące. Zamawiający uprawniony jest do wielokrotnego korzystania z prawa opcji do wyczerpania limitu określonego w zdaniu pierwszym. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w przypadku nie podpisania nowej umowy na świadczenie usług dozoru w 2026r., do dnia 15 grudnia 2025r. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług w przedłużonym terminie według stawek wynikających z umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania.
2) W przypadku Części 2 – Zamawiający uprawniony jest do zwiększenia w okresie obowiązywania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania limitu roboczogodzin, w których ma być świadczona usługa nie więcej jednak niż o 300 roboczogodzin. Zamawiający uprawniony jest do wielokrotnego korzystania z prawa opcji do wyczerpania limitu określonego w zdaniu pierwszym. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w przypadku gdyby ochrona danej imprezy wymagała ilości roboczogodzin większej niż wskazana w „Harmonogramie pracy ochrony imprez w roku 2025”- Załącznik nr 9 do SWZ lub Zamawiający zamierza zorganizować imprezę nie ujętą w tym harmonogramie. W przypadku konieczności ochrony imprez nie ujętych w harmonogramie, o którym mowa powyżej Zamawiający winien złożyć oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji co najmniej na 14 dni przed dniem w którym ma być świadczona usługa ochrony. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi za wynagrodzeniem obliczonym według stawek za jedną roboczogodzinę wynikających z umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania.
3) W stosunku do Części 2 Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o jakich stanowi art. 214 ust. 1 pkt 7 p.z.p. tj. usług ochrony imprez artystycznych organizowanych przez Zamawiającego. Ewentualnie zawierane z Wykonawcą umowy w trybie zamówienia z wolnej ręki nie mogą przekroczyć łącznie limitu 500 roboczogodzin świadczenia usługi. Umowy zawierane będą na warunkach zbieżnych z warunkami określonymi we wzorze umowy stanowiącym znacznik nr 7 do niniejszej SWZ z tym zastrzeżeniem, cena za jedną roboczogodzinę świadczenia usługi nie może być wyższa o więcej niż 30% od ceny jednej roboczogodziny wynikającej z umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania. Cena jednej roboczogodziny ustalona zostanie pomiędzy stronami w trybie negocjacji.