BZP: Sukcesywne dostawy żywności do Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej w Dębnie na rok 2025
28.10.2024
2024/BZP 00566391/01
Regionalna Placówka Opiekuńczo-Terapeutyczna w Dębnie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy żywności do Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej w Dębnie na rok 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Placówka Opiekuńczo-Terapeutyczna w Dębnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321563275
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 30B
1.5.2.) Miejscowość: Dębno
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-400
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rpot.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rpot.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Świadczenie usług bytowych, opiekuńczych, wspomagających i edukacyjnych na poziomie obowiązującego standardu w zakresie i formach wynikających z indywidualnych potrzeb osób w nim przebywających
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Centrum Usług Wspólnych Powiatu Myśliborskiego
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5971734440
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Północna
1.11.4.) Miejscowość: Myślibórz
1.11.5.) Kod pocztowy: 74-300
1.11.6.) Województwo: zachodniopomorskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwmysliborz.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://bip.cuwmysliborz.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy żywności do Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej w Dębnie na rok 2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48df6464-1c77-4c43-a660-8563e80c1afc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00566391
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035095/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywne dostawy żywności do Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej w Dębnie na rok 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://cuwmysliborz.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://cuwmysliborz.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu Pełnomocnik Zamawiającego dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:
1) Elektronicznie na adres e-mail: sekretariat@cuwmysliborz.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://cuwmysliborz.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Pełnomocnika Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Pełnomocnika Zamawiającego przed upływem tego terminu (w godzinach pracy Pełnomocnika Zamawiającego, w dni robocze). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Pełnomocnika Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres
e-mail Pełnomocnika Zamawiającego. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem ust. 8 niniejszego Rozdziału;
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Centrum Usług Wspólnych Powiatu Myśliborskiego; https://cuwmysliborz.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Pełnomocnik Zamawiającego zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej.
Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Pełnomocnikiem Zamawiającego a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w niniejszej pozycji Pełnomocnik Zamawiającego nie miał możliwości zamieszczenia wszystkich danych. Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale X SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Usług Wspólnych Powiatu Myśliborskiego
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: kontakt@szczecinrodo.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w niniejszej pozycji Pełnomocnik Zamawiającego nie miał możliwości zamieszczenia wszystkich danych. Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale II SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CUW.131.103.2024.KpK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych:
Warzywa i owoce powinny być:
− świeże, jędrne, dojrzałe, soczyste, zdrowe i czyste,
− kształt i barwa charakterystyczne dla odmiany, miąższ owoców soczysty, bez śladów pleśni,
− prawidłowo wykształcone z typowym zabarwieniem, bez widocznych plam,
− średniej wielkości – niedopuszczalne: przejrzałe, przerośnięte lub niedojrzałe,
− bez uszkodzeń mechanicznych, obcych ciał,
− wolne od szkodników i uszkodzeń przez nie spowodowanych, bez obcych zapachów, smaków, oznak podgnicia i pleśni, bez oparzelin słonecznych.
− Niedopuszczalne: zaparzenie, nadmarznięcie, zamarzniecie, pozostałości środków ochrony roślin, nadgnicie i zgnicie oraz pleśń.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W ramach przedmiotu umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w każdej części zamówienia na następujących zasadach:1) Prawo opcji polegało będzie na możliwości dokonania przez Zamawiającego dodatkowego zakupu/zamówienia produktów żywnościowych o wartości nieprzekraczającej 50% wartości brutto podstawowego zamówienia w zakresie każdej z części.
2) Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji od wystąpienia potrzeby dostarczenia towarów oraz posiadania środków finansowych na ten cel.
3) Ewentualne skorzystanie z prawa opcji (wezwanie Wykonawcy do dostawy produktów spożywczych) może nastąpić w całym okresie obowiązywania umowy i dodatkowo po jej zrealizowaniu, jednak nie później niż ostatnim dniu jej obowiązywania.
4) Oświadczenie w przedmiocie skorzystania z prawa opcji zostanie przekazane Wykonawcy w formie pisemnej lub pocztą elektroniczną, według wyboru Zamawiającego.
5) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawca będzie zobowiązany do dalszego świadczenia dostaw przez maksymalny dodatkowy okres 6 miesięcy przypadający po upływie podstawowego terminu realizacji umowy, określonego w §2 umowy.
6) Rozliczenie przedmiotu umowy objętego prawem opcji nastąpi na podstawie cen wskazanych w ofercie Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień umownych zawartych w § 7 ust. 5.
7) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
8) Zasady dotyczące zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego.
9) Skorzystanie z opcji przez Zamawiającego nie stanowi zmiany umowy, czy też zawarcia dodatkowej umowy.
10) Zasady przedmiotu umowy objętego prawem opcji zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
11) Wykonawcy nie przysługuje roszczenie dotyczące wykonania zamówienia uzupełniającego na przedstawionych powyżej zasadach.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 Sukcesywne dostawy warzyw i owoców mrożonych:
Wyroby mrożone powinny mieć następujące cechy:
− wygląd – owoce lub warzywa czyste, sypkie, nieoblodzone, bez trwałych zlepieńców, bez uszkodzeń mechanicznych,
− smak i zapach w stanie zamrożonym – charakterystyczny nieco osłabiony, bez zapachów i posmaków obcych,
− owoce i warzywa zdrowe bez uszkodzeń spowodowanych przez choroby lub szkodniki.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W ramach przedmiotu umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w każdej części zamówienia na następujących zasadach:1) Prawo opcji polegało będzie na możliwości dokonania przez Zamawiającego dodatkowego zakupu/zamówienia produktów żywnościowych o wartości nieprzekraczającej 50% wartości brutto podstawowego zamówienia w zakresie każdej z części.
2) Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji od wystąpienia potrzeby dostarczenia towarów oraz posiadania środków finansowych na ten cel.
3) Ewentualne skorzystanie z prawa opcji (wezwanie Wykonawcy do dostawy produktów spożywczych) może nastąpić w całym okresie obowiązywania umowy i dodatkowo po jej zrealizowaniu, jednak nie później niż ostatnim dniu jej obowiązywania.
4) Oświadczenie w przedmiocie skorzystania z prawa opcji zostanie przekazane Wykonawcy w formie pisemnej lub pocztą elektroniczną, według wyboru Zamawiającego.
5) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawca będzie zobowiązany do dalszego świadczenia dostaw przez maksymalny dodatkowy okres 6 miesięcy przypadający po upływie podstawowego terminu realizacji umowy, określonego w §2 umowy.
6) Rozliczenie przedmiotu umowy objętego prawem opcji nastąpi na podstawie cen wskazanych w ofercie Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień umownych zawartych w § 7 ust. 5.
7) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
8) Zasady dotyczące zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego.
9) Skorzystanie z opcji przez Zamawiającego nie stanowi zmiany umowy, czy też zawarcia dodatkowej umowy.
10) Zasady przedmiotu umowy objętego prawem opcji zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
11) Wykonawcy nie przysługuje roszczenie dotyczące wykonania zamówienia uzupełniającego na przedstawionych powyżej zasadach.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 Sukcesywne dostawy warzyw i owoców przetworzonych:
− Warzywa i owoce przetworzone powinny być dostarczone w opakowaniach szczelnych, nieuszkodzonych.
– warzywa i owoce powinny być dostarczane w gramaturze wskazanej przez Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
. W ramach przedmiotu umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w każdej części zamówienia na następujących zasadach:1) Prawo opcji polegało będzie na możliwości dokonania przez Zamawiającego dodatkowego zakupu/zamówienia produktów żywnościowych o wartości nieprzekraczającej 50% wartości brutto podstawowego zamówienia w zakresie każdej z części.
2) Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji od wystąpienia potrzeby dostarczenia towarów oraz posiadania środków finansowych na ten cel.
3) Ewentualne skorzystanie z prawa opcji (wezwanie Wykonawcy do dostawy produktów spożywczych) może nastąpić w całym okresie obowiązywania umowy i dodatkowo po jej zrealizowaniu, jednak nie później niż ostatnim dniu jej obowiązywania.
4) Oświadczenie w przedmiocie skorzystania z prawa opcji zostanie przekazane Wykonawcy w formie pisemnej lub pocztą elektroniczną, według wyboru Zamawiającego.
5) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawca będzie zobowiązany do dalszego świadczenia dostaw przez maksymalny dodatkowy okres 6 miesięcy przypadający po upływie podstawowego terminu realizacji umowy, określonego w §2 umowy.
6) Rozliczenie przedmiotu umowy objętego prawem opcji nastąpi na podstawie cen wskazanych w ofercie Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień umownych zawartych w § 7 ust. 5.
7) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
8) Zasady dotyczące zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego.
9) Skorzystanie z opcji przez Zamawiającego nie stanowi zmiany umowy, czy też zawarcia dodatkowej umowy.
10) Zasady przedmiotu umowy objętego prawem opcji zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
11) Wykonawcy nie przysługuje roszczenie dotyczące wykonania zamówienia uzupełniającego na przedstawionych powyżej zasadach.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 Sukcesywne dostawy jaj:
Jaja powinny być:
− świeże,
− waga 65 g - 75 g,
− skorupka o normalnym kształcie, czysta, nieuszkodzona,
− białko przejrzyste, gęste, bez obcych ciał,
− tarcza zarodkowa niewidoczna,
− zapach swoisty, bez obcych zapachów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
. W ramach przedmiotu umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w każdej części zamówienia na następujących zasadach:1) Prawo opcji polegało będzie na możliwości dokonania przez Zamawiającego dodatkowego zakupu/zamówienia produktów żywnościowych o wartości nieprzekraczającej 50% wartości brutto podstawowego zamówienia w zakresie każdej z części.
2) Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji od wystąpienia potrzeby dostarczenia towarów oraz posiadania środków finansowych na ten cel.
3) Ewentualne skorzystanie z prawa opcji (wezwanie Wykonawcy do dostawy produktów spożywczych) może nastąpić w całym okresie obowiązywania umowy i dodatkowo po jej zrealizowaniu, jednak nie później niż ostatnim dniu jej obowiązywania.
4) Oświadczenie w przedmiocie skorzystania z prawa opcji zostanie przekazane Wykonawcy w formie pisemnej lub pocztą elektroniczną, według wyboru Zamawiającego.
5) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawca będzie zobowiązany do dalszego świadczenia dostaw przez maksymalny dodatkowy okres 6 miesięcy przypadający po upływie podstawowego terminu realizacji umowy, określonego w §2 umowy.
6) Rozliczenie przedmiotu umowy objętego prawem opcji nastąpi na podstawie cen wskazanych w ofercie Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień umownych zawartych w § 7 ust. 5.
7) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
8) Zasady dotyczące zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego.
9) Skorzystanie z opcji przez Zamawiającego nie stanowi zmiany umowy, czy też zawarcia dodatkowej umowy.
10) Zasady przedmiotu umowy objętego prawem opcji zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
11) Wykonawcy nie przysługuje roszczenie dotyczące wykonania zamówienia uzupełniającego na przedstawionych powyżej zasadach.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich:
Wyroby powinny charakteryzować się następującymi cechami:
− masło: barwa jednolita, powierzchnia gładka, sucha konsystencja, jednolita zwarta, smarowna, lekko mazista, smak i zapach czysty, lekko kwaśny, mlekowy,
− twaróg półtłusty i chudy: smak i zapach czysty, barwa biała do kremowej, jednolita w całej masie,
− śmietana: powinna być płynem jednolitym bez kłaczków ściętego sernika, bez podstoju, barwy jednolitej jasnokremowej lub kremowej; o czystym lekko kwaśnym smaku, bez obcych smaków i zapachów;
− ser żółty: bez uszkodzeń mechanicznych, bez śladów pleśni i obcych zapachów, obcych ciał, barwa jednolita,
− desery mleczne i jogurty: opakowania nieuszkodzone, z natłoczonym terminem ważności na opakowaniu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W ramach przedmiotu umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w każdej części zamówienia na następujących zasadach:1) Prawo opcji polegało będzie na możliwości dokonania przez Zamawiającego dodatkowego zakupu/zamówienia produktów żywnościowych o wartości nieprzekraczającej 50% wartości brutto podstawowego zamówienia w zakresie każdej z części.
2) Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji od wystąpienia potrzeby dostarczenia towarów oraz posiadania środków finansowych na ten cel.
3) Ewentualne skorzystanie z prawa opcji (wezwanie Wykonawcy do dostawy produktów spożywczych) może nastąpić w całym okresie obowiązywania umowy i dodatkowo po jej zrealizowaniu, jednak nie później niż ostatnim dniu jej obowiązywania.
4) Oświadczenie w przedmiocie skorzystania z prawa opcji zostanie przekazane Wykonawcy w formie pisemnej lub pocztą elektroniczną, według wyboru Zamawiającego.
5) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawca będzie zobowiązany do dalszego świadczenia dostaw przez maksymalny dodatkowy okres 6 miesięcy przypadający po upływie podstawowego terminu realizacji umowy, określonego w §2 umowy.
6) Rozliczenie przedmiotu umowy objętego prawem opcji nastąpi na podstawie cen wskazanych w ofercie Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień umownych zawartych w § 7 ust. 5.
7) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
8) Zasady dotyczące zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego.
9) Skorzystanie z opcji przez Zamawiającego nie stanowi zmiany umowy, czy też zawarcia dodatkowej umowy.
10) Zasady przedmiotu umowy objętego prawem opcji zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
11) Wykonawcy nie przysługuje roszczenie dotyczące wykonania zamówienia uzupełniającego na przedstawionych powyżej zasadach.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6 Sukcesywne dostawy pieczywa i pieczywa cukierniczego:
Wyroby piekarnicze pszenne, żytnie i mieszane oraz wyroby cukiernicze powinny mieć następujące cechy jakościowe:
− świeże wyprodukowane w ciągu 12 godzin do momentu dostarczenia do Zamawiającego,
− foremny kształt (nierozlany, niezgnieciony, nieporozrywany),
− skóra nie oddzielająca się od miękiszu, niezabrudzona, niespalona,
− miękisz suchy, o wyraźnie właściwej porowatości, bez zakalca, bez zanieczyszczeń oraz obecności grudek mąki lub soli,
− miękisz o właściwym smaku (niegorzki, niezbyt kwaśny, zbyt słony lub niesłony). Wyroby powinny być bez uszkodzeń mechanicznych, bez śladów pleśni i obcych zapachów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W ramach przedmiotu umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w każdej części zamówienia na następujących zasadach:1) Prawo opcji polegało będzie na możliwości dokonania przez Zamawiającego dodatkowego zakupu/zamówienia produktów żywnościowych o wartości nieprzekraczającej 50% wartości brutto podstawowego zamówienia w zakresie każdej z części.
2) Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji od wystąpienia potrzeby dostarczenia towarów oraz posiadania środków finansowych na ten cel.
3) Ewentualne skorzystanie z prawa opcji (wezwanie Wykonawcy do dostawy produktów spożywczych) może nastąpić w całym okresie obowiązywania umowy i dodatkowo po jej zrealizowaniu, jednak nie później niż ostatnim dniu jej obowiązywania.
4) Oświadczenie w przedmiocie skorzystania z prawa opcji zostanie przekazane Wykonawcy w formie pisemnej lub pocztą elektroniczną, według wyboru Zamawiającego.
5) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawca będzie zobowiązany do dalszego świadczenia dostaw przez maksymalny dodatkowy okres 6 miesięcy przypadający po upływie podstawowego terminu realizacji umowy, określonego w §2 umowy.
6) Rozliczenie przedmiotu umowy objętego prawem opcji nastąpi na podstawie cen wskazanych w ofercie Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień umownych zawartych w § 7 ust. 5.
7) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
8) Zasady dotyczące zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego.
9) Skorzystanie z opcji przez Zamawiającego nie stanowi zmiany umowy, czy też zawarcia dodatkowej umowy.
10) Zasady przedmiotu umowy objętego prawem opcji zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
11) Wykonawcy nie przysługuje roszczenie dotyczące wykonania zamówienia uzupełniającego na przedstawionych powyżej zasadach.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7 Sukcesywne dostawy ryby i przetworów z ryb:
Ryby powinny posiadać:
− przydatność do spożycia nie krótszą niż 3 dni od dnia dostawy towaru (dotyczy ryb świeżych),
− zapach neutralny,
− wygląd - nie może posiadać tzw. oparzeliny mrozowej, a więc wszelkich ubytków świadczących o niewłaściwym obchodzeniu się z rybą.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W ramach przedmiotu umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w każdej części zamówienia na następujących zasadach:1) Prawo opcji polegało będzie na możliwości dokonania przez Zamawiającego dodatkowego zakupu/zamówienia produktów żywnościowych o wartości nieprzekraczającej 50% wartości brutto podstawowego zamówienia w zakresie każdej z części.
2) Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji od wystąpienia potrzeby dostarczenia towarów oraz posiadania środków finansowych na ten cel.
3) Ewentualne skorzystanie z prawa opcji (wezwanie Wykonawcy do dostawy produktów spożywczych) może nastąpić w całym okresie obowiązywania umowy i dodatkowo po jej zrealizowaniu, jednak nie później niż ostatnim dniu jej obowiązywania.
4) Oświadczenie w przedmiocie skorzystania z prawa opcji zostanie przekazane Wykonawcy w formie pisemnej lub pocztą elektroniczną, według wyboru Zamawiającego.
5) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawca będzie zobowiązany do dalszego świadczenia dostaw przez maksymalny dodatkowy okres 6 miesięcy przypadający po upływie podstawowego terminu realizacji umowy, określonego w §2 umowy.
6) Rozliczenie przedmiotu umowy objętego prawem opcji nastąpi na podstawie cen wskazanych w ofercie Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień umownych zawartych w § 7 ust. 5.
7) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
8) Zasady dotyczące zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego.
9) Skorzystanie z opcji przez Zamawiającego nie stanowi zmiany umowy, czy też zawarcia dodatkowej umowy.
10) Zasady przedmiotu umowy objętego prawem opcji zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
11) Wykonawcy nie przysługuje roszczenie dotyczące wykonania zamówienia uzupełniającego na przedstawionych powyżej zasadach.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 8 Sukcesywne dostawy produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych:
Mięso drobiowe powinno mieć następujące cechy jakościowe:
− elementy właściwe umięśnione, nie dopuszcza się mięśni i skóry niezwiązanych ze sobą, linie cięcia równe, w asortymentach ze skrzydełkami dopuszcza się brak ostatniego członu skrzydła,
− połówka oraz ćwiartka przednia może być z szyją lub bez szyi,
− barwa charakterystyczna, naturalna dla skóry i mięśni danego gatunku drobiu, nie dopuszcza się wylewów krwawych w mięśniach piersi i nóg, dopuszcza się przyciemnienie naturalnej barwy powierzchni elementów mrożonych, dopuszcza się lekkie zaczerwienienie ostatniego członu skrzydła,
− zapach naturalny, charakterystyczny dla mięsa danego gatunku drobiu,
− niedopuszczalny zapach obcy, zapach świadczący o rozkładzie mięsa przez drobnoustroje oraz zapach zjełczałego tłuszczu.
Mięso wieprzowe i wołowe powinno posiadać następujące cechy jakościowe:
− mięso czyste, bez śladów zanieczyszczeń ciałem obcym, dobrze wykrwawione,
− konsystencja jędrna, elastyczna, odkształcająca się,
− smak, przydatność, zapach – swoisty, charakterystyczny dla mięsa, bez oznak zaparzenia i zepsucia.
Wędliny i podroby powinny posiadać:
− klasę przydatności, świeżość, powierzchnię suchą, osłonkę ściśle przylegającą, równomiernie pomarszczoną, niedopuszczalne zacieki tłuszczu pod osłonką, jej pęknięcia i wyciek farszu, w osłonkach naturalnych lub sztucznych;
− przydatność do spożycia wędlin nie może być krótsza niż 15 dni od dnia dostawy towaru;
− przydatność do spożycia podrobów nie może być krótsza niż 10 dni od dnia dostawy towaru.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15119000-5 - Mięsa różne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15112000-6 - Drób
15111000-9 - Mięso wołowe
15113000-3 - Wieprzowina
15115100-8 - Jagnięcina
15131500-0 - Produkty drobiowe
15131130-5 - Wędliny
15114000-0 - Podroby
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W ramach przedmiotu umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w każdej części zamówienia na następujących zasadach:1) Prawo opcji polegało będzie na możliwości dokonania przez Zamawiającego dodatkowego zakupu/zamówienia produktów żywnościowych o wartości nieprzekraczającej 50% wartości brutto podstawowego zamówienia w zakresie każdej z części.
2) Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji od wystąpienia potrzeby dostarczenia towarów oraz posiadania środków finansowych na ten cel.
3) Ewentualne skorzystanie z prawa opcji (wezwanie Wykonawcy do dostawy produktów spożywczych) może nastąpić w całym okresie obowiązywania umowy i dodatkowo po jej zrealizowaniu, jednak nie później niż ostatnim dniu jej obowiązywania.
4) Oświadczenie w przedmiocie skorzystania z prawa opcji zostanie przekazane Wykonawcy w formie pisemnej lub pocztą elektroniczną, według wyboru Zamawiającego.
5) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawca będzie zobowiązany do dalszego świadczenia dostaw przez maksymalny dodatkowy okres 6 miesięcy przypadający po upływie podstawowego terminu realizacji umowy, określonego w §2 umowy.
6) Rozliczenie przedmiotu umowy objętego prawem opcji nastąpi na podstawie cen wskazanych w ofercie Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień umownych zawartych w § 7 ust. 5.
7) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
8) Zasady dotyczące zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego.
9) Skorzystanie z opcji przez Zamawiającego nie stanowi zmiany umowy, czy też zawarcia dodatkowej umowy.
10) Zasady przedmiotu umowy objętego prawem opcji zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
11) Wykonawcy nie przysługuje roszczenie dotyczące wykonania zamówienia uzupełniającego na przedstawionych powyżej zasadach.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 9 Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych:
− Artykuły ogólnospożywcze powinny posiadać co najmniej 2 miesięczną datę przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego (dotyczy produktów o długoterminowym okresie przydatności do spożycia), co najmniej 14 dniowy termin przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego (dotyczy produktów o krótkim okresie przechowywania).
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W ramach przedmiotu umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w każdej części zamówienia na następujących zasadach:1) Prawo opcji polegało będzie na możliwości dokonania przez Zamawiającego dodatkowego zakupu/zamówienia produktów żywnościowych o wartości nieprzekraczającej 50% wartości brutto podstawowego zamówienia w zakresie każdej z części.
2) Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji od wystąpienia potrzeby dostarczenia towarów oraz posiadania środków finansowych na ten cel.
3) Ewentualne skorzystanie z prawa opcji (wezwanie Wykonawcy do dostawy produktów spożywczych) może nastąpić w całym okresie obowiązywania umowy i dodatkowo po jej zrealizowaniu, jednak nie później niż ostatnim dniu jej obowiązywania.
4) Oświadczenie w przedmiocie skorzystania z prawa opcji zostanie przekazane Wykonawcy w formie pisemnej lub pocztą elektroniczną, według wyboru Zamawiającego.
5) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawca będzie zobowiązany do dalszego świadczenia dostaw przez maksymalny dodatkowy okres 6 miesięcy przypadający po upływie podstawowego terminu realizacji umowy, określonego w §2 umowy.
6) Rozliczenie przedmiotu umowy objętego prawem opcji nastąpi na podstawie cen wskazanych w ofercie Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień umownych zawartych w § 7 ust. 5.
7) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
8) Zasady dotyczące zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego.
9) Skorzystanie z opcji przez Zamawiającego nie stanowi zmiany umowy, czy też zawarcia dodatkowej umowy.
10) Zasady przedmiotu umowy objętego prawem opcji zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
11) Wykonawcy nie przysługuje roszczenie dotyczące wykonania zamówienia uzupełniającego na przedstawionych powyżej zasadach.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
UWAGA! Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Pełnomocnik Zamawiającego może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w załączniku nr 2 do SWZ
2) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 3 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
3. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Zmiany treści umowy mogą nastąpić jedynie na warunkach i w okolicznościach, o których mowa w art. 455 ustawy.
3.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany asortymentu będącego przedmiotem dostawy na produkt tej samej lub lepszej jakości, przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy wskazany w ofercie Wykonawcy produkt, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, nie będzie dostępny na rynku (zakończenie produkcji lub brak produktu o tych parametrach na rynku). Zmiana ta nie będzie powodować zmiany wynagrodzenia wykonawcy3.
4. Zamawiający zastrzega sobie zgodnie z § 5 ust. 2 umowy możliwość zamówienia mniejszej ilości poszczególnych produktów, nie mniej jednak niż 60% i z tego tytułu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Okoliczność,
o której mowa w zdaniu pierwszym, nie wymaga podpisania aneksu do niniejszej umowy.
5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy, w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, w tym z obowiązkiem zmiany wynagrodzenia należnego podwykonawcy wg następujących zasad:
1) podstawą do wnioskowania zmiany wynagrodzenia Wykonawcy z uwagi na zmianę (wzrost/spadek) ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia będzie zmiana wzrost/spadek o co najmniej 20% wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny za kwartał poprzedzający kwartał
w którym wystąpi podstawa wnioskowania, względem wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny za kwartał poprzedzający dzień złożenia oferty przez Wykonawcę. Poziom zmiany zostanie obliczony metodą nawiązań łańcuchowych.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w niniejszej pozycji Pełnomocnik Zamawiającego nie miał możliwości umieszczenia szczegółowych danych. Wszystkie informacje zostały umieszczone w paragrafie 7 załącznika nr 4 do SWZ.