BZP: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Miasta Pszów w sezonie 2024/2025
28.10.2024
2024/BZP 00567234/01
MIASTO PSZÓW
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Miasta Pszów w sezonie 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO PSZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pszowska 534
1.5.2.) Miejscowość: Pszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-370
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@pszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Miasta Pszów w sezonie 2024/2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2aadd76-1bb1-4915-8674-1b259d416a7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00567234
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052457/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Akcja Zima 2024/2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f2aadd76-1bb1-4915-8674-1b259d416a7b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f2aadd76-1bb1-4915-8674-1b259d416a7b
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy, „w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, (…), oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym”.
1.1. Forma elektroniczna oznacza opatrzenie dokumentu (pliku) elektronicznego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
1.2. Rygor nieważności opisany w pkt 9.1. SWZ dotyczy zatem przypadków niedochowania formy złożenia następujących dokumentów:
1.2.1. Formularza Ofertowego i dołączanych do niego innych dokumentów składających się na sensu stricte treść oferty Wykonawcy.
1.2.2. Oświadczeń z art. 125 ust. 1 ustawy, tj. oświadczeń o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, o których mowa w pkt 7.1.6. SWZ, składanych samodzielnie przez Wykonawców, zgodnie z pkt 7.1.6. lit. a SWZ.
1.2.3. Oświadczeń z art. 125 ust. 1 ustawy składanych – na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy – przez podmioty, o których mowa w pkt 7.1.6. lit. b SWZ, tj. podmioty, które nie są Wykonawcami, ale udostępniają Wykonawcy swoje zasoby w celu wykazania spełniania określonego warunku/ów udziału w postępowaniu.
1.2.4. Pełnomocnictw, o których mowa w pkt 7.1.3. lit. b SWZ.
2. Pozostałe dokumenty i oświadczenia, inne niż wymienione w pkt 9.1. SWZ, w tym w szczególności:
2.1. podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 7.2. SWZ, w tym oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1.5. SWZ (tzw.oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 ustawy),
2.2. dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, o których mowa w pkt 7.1.3. SWZ – inne niż pełnomocnictwa,odpisy lub informacje z KRS, CEIDG lub innego właściwego rejestru – a zatem dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio:
2.2.1. Wykonawcy,
2.2.2. Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego,
2.2.3. podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy,
2.2.4. podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach – jeżeli dotyczy,
2.3. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 7.1.4. SWZ,
2.4. przedmiotowe środki dowodowe – o ile są wymagane w postępowaniu,
2.5. inne niż ww. informacje, oświadczenia lub dokumenty, o ile przepisy szczególne nie dopuszczają dodatkowych form lub sposobów ich "sporządzania i przekazywania" - przekazywane są w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a zatem z zachowaniem tej samej formy i postaci co dokumenty wymienione w pkt 9.1. SWZ, z tą różnicą, iż w przypadku niedochowania formy i/lub postaci przekazania brak jest sankcji nieważności.
3. W przypadku, gdy odpisy lub informacje z KRS/CEIDG lub innego właściwego rejestru, a także inne podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe, lub inne dokumenty opisane w § 6 ust. 1 rozporządzenia przywołanego w pkt 9.4. SWZ poniżej, zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, jako dokument elektroniczny - przekazuje się ten dokument. W przypadku natomiast, gdy ww. kategorie dokumentów zostały wystawione jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o RODO, należy przez to rozumieć:
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (por. art. 13 ust. 4). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę/przez osobno każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zawarcie umowy, wraz z ofertą oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SWZ.
3. Zamawiający informuje o przetwarzaniu danych osobowych, w związku z realizacją niniejszego zamówienia. Szczegółowa klauzula informacyjna stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
4. Ponadto, zgodnie z art. 18 ust. 6 ustawy, Zamawiający zastrzega, że będzie udostępniał dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy, do upływu terminu na ich wniesienie.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowa klauzula informacyjna stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AIR.271.11.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Rejon I
Świadczenie usługi zimowego utrzymania dróg w Pszowie w zakresie:
1. ul. Karola Miarki (boczne) - pow. 12.650,00 m2
2. ul. Rodakowskiego - pow. 1.770,00 m2
3. ul. Łąkowa (dawniej ul. Fornalskiej) - pow. 2.400,00 m2
4. ul. POW - pow. 3.100,00 m2
5. ul. Westerplatte (boczne) - pow. 7.774,00 m2
6. ul. Staffa (boczne) - pow. 2.426,00 m2
7. ul. Drzymały (ciąg główny) - pow. 855,00 m2
8. ul. Drzymały (boczne) - pow. 1.200,00 m2
9. ul. A. Asnyka - pow. 3.600,00 m2
10. ul. Plebiscytowa (dawniej ul. Komuny Paryskiej - pow. 1.200,00 m2
11. ul. Kasprowicza - pow. 2.000,00 m2
12. ul. Paderewskiego (boczne) - pow. 8.800,00 m2
13. ul. Niepodległości (boczne) - pow. 14.853,00 m2
14. ul. Marusarzówny - pow. 1.209,00 m2
15. ul. Zgrzebnioka - pow. 540,00 m2
16. ul. Rejtana - pow. 1.932,00 m2
17. ul. Astronautów - pow. 1.855,00 m2
18. ul. Śląska (boczne) - pow. 5.618,00 m2
19. ul. Pszowska (boczne) - pow. 12.378,00 m2
20. ul. Konopnickiej (boczne) - pow. 6.735,00 m2
RAZEM: - pow. 92.895,00 m2, przy czym:
1) Usługa wykonywana będzie w dni robocze, niedziele i święta, w systemie całodobowym, niezależnie od pory dnia w miarę potrzeb, w zależności od warunków atmosferycznych,
2) Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić ewidencję wykonanych prac zapisywaną w formie raportów dziennych oraz składać telefonicznie meldunki z wykonanych prac wyznaczonemu pracownikowi Urzędu Miasta Pszów. Meldunki muszą zawierać niezbędne informacje związane z realizacją zamówienia,
3) Wykonawca zobowiązany jest do odśnieżania dróg na całej szerokości jezdni, odśnieżania skrzyżowań na całej powierzchni, na wąskich drogach w widocznych miejscach do odśnieżania tzw. mijanek,
4) Podczas prowadzenia odśnieżania zabronione jest zasypywanie przyległych do dróg chodników, parkingów, przystanków autobusowych, przejść dla pieszych, dojazdów i innych miejsc. W przypadku ich zasypania Wykonawca zobowiązany jest do ich niezwłocznego odśnieżenia. Ponadto zabronione jest zachlapywanie elewacji budynków, ogrodzeń i innych obiektów podczas prowadzonego odśnieżania i usuwania błota pośniegowego. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia powstałych z tego tytułu szkód,
5) W przypadku wydania polecenia przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań w ciągu 1 godz. od wydania polecenia,
6) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość, terminowość i bezpieczeństwo wykonywanych robót,
7) Wykonawca będzie świadczył usługi w sposób niezagrażający innym użytkownikom dróg,
8) Wykonawca ponosi odpowiedzialność prawną i finansową za wszelkie szkody wyrządzone w toku wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia, jak również szkody powstałe w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy,
9) Wykonawca umożliwi zabudowę systemu monitorowania pracy sprzętu pracującego przy realizacji umowy, a także zapewni całodobową łączność osoby odpowiedzialnej, jak również operatorów sprzętu, z wyznaczonym przedstawicielem Zamawiającego.
Szczegółowy opis zakresu i sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia stanowią SWZ i Projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Rejon II
Świadczenie usługi zimowego utrzymania dróg w Pszowie w zakresie:
1. ul. Kolberga (boczne) - o pow. 1.883,00 m2
2. ul. Zielona - o pow. 1.239, 00 m2
3. ul. Workowa - o pow. 1.372,00 m2
4. ul. Gospodarcza - o pow. 1.554,00 m2
5. ul. Krzyżowa - o pow. 1.750,00 m2
6. ul. Dolna - o pow. 2.834,50 m2
7. ul. Okrzei wraz z bocznymi - o pow. 7.119,00 m2
8. ul. Daleka - o pow. 1.064,00 m2
9. ul. Szkolna - o pow. 1.397,50 m2
10. ul. Dożynkowa - o pow. 925,20 m2
11. ul. Armii krajowej (boczne) - o pow. 1.000,00 m2
12. ul. Dworska wraz z bocznymi - o pow. 5.241,00 m2
13. ul. Łanowa - o pow. 3.023,00 m2
14. ul. Cisowa + łącznik z ul. Łanową - o pow. 4.050,00 m2
15. ul. Lubomska (boczna) - o pow. 1.950,00 m2
16. ul. Żużlowa - o pow. 9.300,00 m2
17. ul. Jesionowa + łącznik od ul. Krzyżkowickiej - o pow. 4.145,00 m2
18. ul. Jaskółcza - o pow. 2.229,00 m2
RAZEM: 52.075,00 m2 przy czym:
1) Usługa wykonywana będzie w dni robocze, niedziele i święta, w systemie całodobowym, niezależnie od pory dnia w miarę potrzeb, w zależności od warunków atmosferycznych,
2) Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić ewidencję wykonanych prac zapisywaną w formie raportów dziennych oraz składać telefonicznie meldunki z wykonanych prac wyznaczonemu pracownikowi Urzędu Miasta Pszów. Meldunki muszą zawierać niezbędne informacje związane z realizacją zamówienia,
3) Wykonawca zobowiązany jest do odśnieżania dróg na całej szerokości jezdni, odśnieżania skrzyżowań na całej powierzchni, na wąskich drogach w widocznych miejscach do odśnieżania tzw. mijanek,
4) Podczas prowadzenia odśnieżania zabronione jest zasypywanie przyległych do dróg chodników, parkingów, przystanków autobusowych, przejść dla pieszych, dojazdów i innych miejsc. W przypadku ich zasypania Wykonawca zobowiązany jest do ich niezwłocznego odśnieżenia. Ponadto zabronione jest zachlapywanie elewacji budynków, ogrodzeń i innych obiektów podczas prowadzonego odśnieżania i usuwania błota pośniegowego. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia powstałych z tego tytułu szkód,
5) W przypadku wydania polecenia przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań w ciągu 1 godz. od wydania polecenia,
6) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość, terminowość i bezpieczeństwo wykonywanych robót,
7) Wykonawca będzie świadczył usługi w sposób niezagrażający innym użytkownikom dróg,
8) Wykonawca ponosi odpowiedzialność prawną i finansową za wszelkie szkody wyrządzone w toku wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia, jak również szkody powstałe w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy,
9) Wykonawca umożliwi zabudowę systemu monitorowania pracy sprzętu pracującego przy realizacji umowy, a także zapewni całodobową łączność osoby odpowiedzialnej, jak również operatorów sprzętu, z wyznaczonym przedstawicielem Zamawiającego.
Szczegółowy opis zakresu i sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia stanowią SWZ i Projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. z 2024 r. Dz.U. poz. 507).2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.
Warunek spełni Wykonawca, który wykaże się dysponowaniem:
- co najmniej jednym ciągnikiem z pługiem do odśnieżania o mocy minimalnej 34 KM (dla każdej części zamówienia),
- co najmniej jednym rozsiewaczem o minimalnej ładowności 200 kg (dla każdej części zamówienia),
- jedną koparko-ładowarką (niezależnie od liczby części zamówienia).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu/-ach, o którym/-ch mowa w pkt 7.1.6.1. SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w pkt 6.1. SWZ odpowiednio:
a) samego Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
b) podmiotu/-ów, na którego/-ych zdolnościach polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy, według wzorów zaproponowanych odpowiednio w formatach A-B załącznika nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, tj. wykaz posiadanego sprzętu (pojazdów) wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ - na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w pkt 6.2.4. SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz Oferty,2. Dokumenty potwierdzające, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania(KRS,CEiDG, pełnomocnictwo),
3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - jeżeli dotyczy,
4. Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - jeżeli dotyczy,
5. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 i 5 Pzp,
6. Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych (RODO).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Informacja na temat Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy, zostały szczegółowo opisane w pkt 8 SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zawiera załącznik nr 6 do SWZ. Postanowienia dotyczące zmian umowy zawiera §8 Projektowanych postanowień umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy