BZP: Rozwój świetlicy środowiskowej jako placówki wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży w Gminie Łazy. Uruchomienie Punktu Konsultacyjnego Wsparcia dla rodziny – Gmina Łazy.
28.10.2024
2024/BZP 00567603/01
GMINA ŁAZY
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Rozwój świetlicy środowiskowej jako placówki wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży w Gminie Łazy. Uruchomienie Punktu Konsultacyjnego Wsparcia dla rodziny – Gmina Łazy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258865
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Traugutta 15
1.5.2.) Miejscowość: Łazy
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-450
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wirum@lazy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umlazy.finn.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozwój świetlicy środowiskowej jako placówki wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży w Gminie Łazy. Uruchomienie Punktu Konsultacyjnego Wsparcia dla rodziny – Gmina Łazy.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2873c93e-81d5-4608-9ac7-515d771e9143
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00567603
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039305/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Rozwój świetlicy środowiskowej jako placówki wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży w Gminie Łazy. Uruchomienie Punktu Konsultacyjnego Wsparcia dla rodziny – Gmina Łazy.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt jest dofinansowany w ramach Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.07.00-Fundusze Europejskie dla społeczeństwa dla Działania: FESL.07.07-Wsparcie rodziny, dzieci i młodzieży oraz deinstytucjonalizacja pieczy zastępczej Projekt pt. „Rozwój usług społecznych poprzez wsparcie rodziny, dzieci i młodzieży w Gminie Łazy”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2873c93e-81d5-4608-9ac7-515d771e91433.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
2. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia.
3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
3. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej.
4. Zamawiający dopuszcza także możliwość składania przez Wykonawców dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e - mail: wirum@lazy.pl (z wyłączeniem składania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
2. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
4. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym
mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby oraz pełnomocnictwo sporządza się w postaci
elektronicznej, w formatach danych określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. Pozostałe informacje, oświadczenia lub dokumenty sporządza się w postaci elektronicznej w formatach danych określonych w przepisach ww. rozporządzenia lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
5. Do podpisania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
6. Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego" udostępnionego przez Zamawiającego na
Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe".
7. Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określono w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Łaz z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Łazach, ul. Traugutta 15, 42-450 Łazy, tel. 32 6729434, fax. 32 6729448, e-mail: um@lazy.pl
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:
1) pod adresem poczty elektronicznej: iod@lazy.pl
2) pod numerem telefonu: 32 6729434
3) pisemnie na adres: Urząd Miejski w Łazach, 42-450 Łazy, ul. Traugutta 15 z dopiskiem „Inspektor ochrony danych”.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.);
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO.
Gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
INFORMACJA O WYMOGU/DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH ORAZ KONSEKWENCJACH NIEPODANIA DANYCH OSOBOWYCH.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest związane z Pani/Pana udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego a obowiązek ich podania wynika z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikają z ustawy Pzp.
ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, PROFILOWANIE.
Nie będzie Pani/Pan podlegać decyzji, opierającej się na zautomatyzowanym przetwarzaniu, która jednocześnie będzie wywoływała wobec Pani/Pana skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Panią/Pana wpływała. Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WID. 271. 26. 2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 539024,39 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 298536,59 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Opis zadania nr 1. Udzielanie specjalistycznego wsparcia psychoterapeutycznego dla uczestników i uczestniczek projektu.
1) Warunki wykonywania usługi:
a) forma zaangażowania: umowa zlecenie,
b) termin realizacji usługi: 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.
c) miesięczny wymiar zaangażowania: maksymalnie 20 godz. lekcyjnych/miesięcznie
d) stałe wsparcie osób realizujących projekt.
2) Wykonawca jest odpowiedzialny za:
Świadczenie usług pomocy psychoterapeutycznej dla uczestniczek i uczestników projektu „Rozwój usług społecznych poprzez wsparcie rodziny, dzieci i młodzieży w Gminie Łazy” :
a) diagnozowanie i analizowanie trudności z jakimi zgłasza się uczestnik projektu;
b) prowadzenie konsultacji, poradnictwa, wsparcia i psychoterapii dla dzieci dorosłych oraz rodzin;
c) staranne dobranie metod i technik pracy do potrzeb i problematyki wnoszonej przez uczestników ;
d) zapewnienie uczestnikom warunków sprzyjających otwartości, zbudowanie atmosfery zaufania;
e) wykonywanie obowiązków zgodnie z zasadami etyki zawodowej, zachowanie tajemnicy zawodowej, podejmowanie działań uwzględniających dobro osoby lub rodziny;
f) podejmowanie wobec uczestników działań i interwencji psychoterapeutycznych, zgodnie ze zdiagnozowanymi u nich problemami, trudnościami oraz potrzebami; W sytuacjach tego wymagających - skierowanie do pozostałych specjalistów pełniących dyżury w Punkcie Konsultacyjnym;
g) współpraca z pracownikami merytorycznymi i z personelem projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów projektu;
h) prowadzenie dokumentacji z udzielanego wsparcia;
i ) stała współpraca z Zamawiającym i dostarczanie na jego wezwanie niezbędnej dokumentacji z zakresu działalności Punktu Konsultacyjnego w zakresie prowadzonego wsparcia
3) Wykonawca oprócz pracy bezpośrednio z uczestnikami projektu zobowiązany będzie do:
a) wykonywania swoich zadań w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z harmonogramem spotkań,
b) terminowego i właściwego realizowania powierzonych zadań projektowych,
c) ewidencjonowania godzin i zrealizowania zadania dotyczącego wykonywanych obowiązków w systemie miesięcznym, w sposób zgodny z obowiązującymi Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków ramach EFS + na lata 2021 – 2024,
d) przedstawiania dokumenty rozliczeniowej niezwłocznie po zakończeniu każdego miesiąca,
e) prowadzenia dokumentacji zgodnie z Regulaminem placówki i wymogami projektu, w szczególności: formularz rekrutacyjny, deklaracja udziału w projekcie, formularz rodo, plan pracy dostosowany do zdiagnozowanych potrzeb grupy docelowej, karta poradnictwa psychoterapeutycznego, oraz protokoły.
f) propagowania działań informacyjno-promocyjnych dot. realizowanego projektu oraz przestrzegania zasad równości szans i niedyskryminacji, w tym zasady dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn,
g) przestrzegała przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z Ustawą,
h) zobowiązana do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji służbowych dot. działalności Punktu Konsultacyjnego, jej uczestników i ich rodzin.
4) Warunkiem skorzystania z pomocy/konsultacji w Punkcie Konsultacyjnym jest:
- wcześniejsze, telefoniczne zgłoszenie chęci spotkania ze specjalistą telefonicznie, e-mailowo lub osobiście w siedzibie Punktu. Dane zostaną przekazane poszczególnym specjalistom, którzy będą umawiać się z osobami wymagającymi wsparcia bezpośrednio telefonicznie. Konsultacje mogą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-19.00.
5) Miejsce pracy: Zamawiający zapewni siedzibę w budynku przy ul. Spółdzielczej 2 w Łazach. W szczególnie uzasadnionych przypadkach osób ze szczególnymi potrzebami, w tym osób niepełnosprawnych dopuszcza się możliwość świadczenia usługi/poradnictwa w miejscu zamieszkania osoby korzystającej ze wsparcia po wcześniejszym uzgodnieniu tego faktu z danym specjalistą.
4.2.5.) Wartość części: 87804,88 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85312320-8 - Usługi doradztwa
85320000-8 - Usługi społeczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Po zakończeniu umowy przewiduje się kontynuację w okresie kolejnych 24 miesięcy4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZADANIE NR 1, 2 i 3
2.1.Kryterium „cena” –wskaźnik C, ranga –60%.
Wskaźnik C obliczany jest wg wzoru:
C = (C m / C b) x 100 pkt x 60%
gdzie:
C m –najniższa cena oferty,
C b –cena oferty badanej
2.2.Kryterium Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia (D) - 30%
W kryterium „doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia” Zamawiający przyzna punkty jeśli wyznaczona osoba posiada doświadczenie w pracy z dziećmi lub rodziną powyżej 3 lat (3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną lub 3-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi lub rodziną w innej formie niż umowa o pracę np. na umowę zlecenie). Wykonawca może zsumować różne okresy doświadczenia zawodowego dotyczące tej danej osoby która będzie realizowała zadanie / usługę. W celu uzyskania punktów w przedmiotowym kryterium Wykonawca winien w formularzu oferty wskazać pełną liczbę lat doświadczenia w pracy osoby wyznaczonej do realizacji usługi. Ocena tego kryterium zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w formularzu oferty.
Ocenie będzie podlegać doświadczenie wskazanej osoby powyżej 3 lat. Za większą niż 6 liczbę lat doświadczenia Wykonawca nie otrzyma dodatkowych punktów i Zamawiający oceni ofertę tak jak Wykonawcę, który wykazał osobę posiadającą powyżej 6-lat doświadczenia w pracy z dziećmi lub rodziną. W przypadku braku wskazania doświadczenia osoby wyznaczonej do realizacji usługi w formularzu oferty Wykonawca w przedmiotowym kryterium oceny otrzyma 0 pkt.
Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana zgodnie z zasadą:
− 3-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi lub rodziną - oferta otrzyma 0 pkt,
− powyżej 3 lat doświadczenia do 5 lat doświadczenia w pracy z dziećmi lub rodziną - oferta otrzyma 10 pkt,
− powyżej 5 lat doświadczenia do 6 lat doświadczenia w pracy z dziećmi lub rodziną - oferta otrzyma 20 pkt,
− powyżej 6 lat doświadczenia w pracy z dziećmi lub rodziną - oferta otrzyma 30 pkt.
Ilość lat doświadczenia dla każdego zadania proszę wpisać w formularzu ofertowym.
2.3. Kryterium: Zatrudnienie do realizacji zamówienia osób znajdujących się w trudnej sytuacji na rynku pracy (Z) – 10%.
Sposób przyznania punktów w kryterium „Zatrudnienie do realizacji zamówienia co najmniej
jednej osoby znajdującej się w trudnej sytuacji na rynku pracy”:
a) Kryterium dotyczy zatrudnienia przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia osoby/osób z grup przedstawionych poniżej:
- niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, i/lub
-bezrobotne, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, i/lub
- osoby poszukujące pracy, niepozostające w zatrudnieniu lub niewykonujące innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy; na podstawie umowy o pracę, cywilnoprawnych form zatrudnienia lub umowy o wykonywaniu świadczeń przez wolontariusza zgodnie z przepisami ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1057 ze zm.).
b) Punkty w zakresie niniejszego kryterium zostaną przyznane w następujący sposób:
Brak wskazania zatrudnienia do realizacji zamówienia osoby znajdującej się w trudnej sytuacji na rynku pracy - 0 pkt
Wskazanie do realizacji zamówienia osoby znajdującej się w trudnej sytuacji na rynku pracy - 10 pkt
Ocena kryterium nastąpi na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w Formularzu oferty – załącznik nr 1 do SWZ.
3.Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:
Lp = C + D + Z
gdzie:
Lp –liczba punktów uzyskanych przez ofertę,
C –liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,
D –liczba punktów uzyskanych w kryterium „Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia”.
Z - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Zatrudnienie do realizacji zamówienia osób znajdujących się w trudnej sytuacji na rynku pracy”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie do realizacji zamówienia osób znajdujących się w trudnej sytuacji na rynku pracy
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis zadania nr 2. Udzielanie specjalistycznego wsparcia psychologicznego dla uczestników i uczestniczek projektu.
1) Warunki wykonywania usługi:
a) forma zaangażowania: umowa zlecenie,
b) termin realizacji usługi: 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.
c) miesięczny wymiar zaangażowania: maksymalnie 30 godz. zegarowych / miesięcznie
d) stałe wsparcie osób realizujących projekt.
2) Wykonawca jest odpowiedzialny za:
Świadczenie usług pomocy psychologicznej dla uczestniczek i uczestników projektu „Rozwój usług społecznych poprzez wsparcie rodziny, dzieci i młodzieży w Gminie Łazy”:
a) prowadzenie indywidualnej i rodzinnej terapii psychologicznej oraz udzielanie wsparcia psychologicznego wszystkim uczestnikom projektu;
b) diagnozowaniu, prowadzeniu terapii i podejmowaniu działań profilaktycznych zgodnie ze zdiagnozowanym zapotrzebowaniem występującym u uczestników i uczestniczek projektu
c) wstępna informacja i edukacja nt. metod, form pomocy oraz możliwości podjęcia leczenia
uzależnień, współuzależnienia i przeciwdziałaniu przemocy domowej
d) prowadzenie wsparcia dla uczestników projektu, zgodnie z ustalonymi potrzebami,
e) udzielanie wsparcia psychologicznego osobom z najbliższego otoczenia uczestników, w tym członków rodziny i opiekunów (dzieci, małżonkowie, rodzice biologiczni, opiekunowie prawni);
f) kierowanie do udziału w terapii psychologicznej i psychospołecznej oraz pedagogiczno-logopedycznej oraz kierowanie do innych specjalistów i instytucji pomocowych lub terapeutycznych
w szczególnych przypadkach zdiagnozowania barier, np. współuzależnienie, przemoc;
g) prowadzenie grup warsztatowo- samopomocowych dla rodzin;
h) prowadzenie warsztatów tematycznych dla wychowanków świetlicy środowiskowej;
i) przezwyciężeniu apatii powstałej w wyniku trudnej sytuacji osobistej i/lub zawodowej,
j) niwelowaniu barier natury psychologicznej, radzeniu sobie w sytuacjach trudnych i stresowych, radzeniu sobie z krytyką i negatywnym nastawieniem innych, wzmocnieniu pewności siebie, wiary we własne możliwości, wiary w słuszność wyznaczanych sobie celów,
k) współpraca z rodzicami (opiekunami prawnymi) oraz zachęcanie ich do współpracy w rozwiązywaniu problemów dziecka oraz do udziału w bieżącym życiu świetlicy,
l) współpraca z pracownikami merytorycznymi i z personelem projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów projektu;
m) prowadzenie dokumentacji z udzielanego wsparcia;
n) przestrzeganie i promowanie zasad równości szans kobiet i mężczyzn;
o) stała współpraca z Zamawiającym i dostarczanie na jego wezwanie niezbędnej dokumentacji z zakresu działalności Punktu Konsultacyjnego;
3) Osoba składająca ofertę oprócz pracy bezpośrednio z uczestnikami projektu będzie:
a) wykonywała swoje zadania w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z harmonogramem zajęć,
b) terminowo i właściwie realizowała powierzone zadania projektowe,
c) ewidencjonowała godziny i zrealizowane zadania dotyczące wykonywanych obowiązków w systemie miesięcznym, w sposób zgodny z obowiązującymi Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków ramach EFS + na lata 2021 – 2024,
d) przedstawiała dokumenty rozliczeniowe niezwłocznie po zakończeniu każdego miesiąca,
e) prowadziła dokumentację zgodnie z Regulaminem placówki i wymogami projektu, w szczególności: formularz rekrutacyjny, deklaracja udziału w projekcie, formularz rodo, plan pracy dostosowany do zdiagnozowanych potrzeb grupy docelowej, karta poradnictwa psychologicznej, oraz protokoły, karty pracy indywidualnej oraz dziennik zajęć grupowych.
f) propagowała działania informacyjno-promocyjne dot. realizowanego projektu oraz przestrzegała zasad równości szans i niedyskryminacji, w tym zasady dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn,
g) przestrzegała przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z Ustawą,
h) zobowiązana do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji służbowych dot. działalności Punktu Konsultacyjnego, jej uczestników i ich rodzin.
4) Warunkiem skorzystania z pomocy/konsultacji w Punkcie Konsultacyjnym jest:
- wcześniejsze, telefoniczne zgłoszenie chęci spotkania ze specjalistą telefonicznie, e-mailowo lub osobiście w siedzibie Punktu. Dane zostaną przekazane poszczególnym specjalistom, którzy będą umawiać się z osobami wymagającymi wsparcia bezpośrednio telefonicznie. Konsultacje mogą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-19.00.
5) Miejsce pracy: Zamawiający zapewni siedzibę w budynku przy ul. Spółdzielczej 2 w Łazach. W szczególnie uzasadnionych przypadkach osób ze szczególnymi potrzebami, w tym osób niepełnosprawnych dopuszcza się możliwość świadczenia usługi/poradnictwa w miejscu zamieszkania osoby korzystającej ze wsparcia po wcześniejszym uzgodnieniu tego faktu
z danym specjalistą.
4.2.5.) Wartość części: 131707,32 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85312320-8 - Usługi doradztwa
85320000-8 - Usługi społeczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Po zakończeniu umowy przewiduje się kontynuację w okresie kolejnych 24 miesięcy4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZADANIE NR 1, 2 i 3
2.1.Kryterium „cena” –wskaźnik C, ranga –60%.
Wskaźnik C obliczany jest wg wzoru:
C = (C m / C b) x 100 pkt x 60%
gdzie:
C m –najniższa cena oferty,
C b –cena oferty badanej
2.2.Kryterium Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia (D) - 30%
W kryterium „doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia” Zamawiający przyzna punkty jeśli wyznaczona osoba posiada doświadczenie w pracy z dziećmi lub rodziną powyżej 3 lat (3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną lub 3-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi lub rodziną w innej formie niż umowa o pracę np. na umowę zlecenie). Wykonawca może zsumować różne okresy doświadczenia zawodowego dotyczące tej danej osoby która będzie realizowała zadanie / usługę. W celu uzyskania punktów w przedmiotowym kryterium Wykonawca winien w formularzu oferty wskazać pełną liczbę lat doświadczenia w pracy osoby wyznaczonej do realizacji usługi. Ocena tego kryterium zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w formularzu oferty.
Ocenie będzie podlegać doświadczenie wskazanej osoby powyżej 3 lat. Za większą niż 6 liczbę lat doświadczenia Wykonawca nie otrzyma dodatkowych punktów i Zamawiający oceni ofertę tak jak Wykonawcę, który wykazał osobę posiadającą powyżej 6-lat doświadczenia w pracy z dziećmi lub rodziną. W przypadku braku wskazania doświadczenia osoby wyznaczonej do realizacji usługi w formularzu oferty Wykonawca w przedmiotowym kryterium oceny otrzyma 0 pkt.
Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana zgodnie z zasadą:
− 3-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi lub rodziną - oferta otrzyma 0 pkt,
− powyżej 3 lat doświadczenia do 5 lat doświadczenia w pracy z dziećmi lub rodziną - oferta otrzyma 10 pkt,
− powyżej 5 lat doświadczenia do 6 lat doświadczenia w pracy z dziećmi lub rodziną - oferta otrzyma 20 pkt,
− powyżej 6 lat doświadczenia w pracy z dziećmi lub rodziną - oferta otrzyma 30 pkt.
Ilość lat doświadczenia dla każdego zadania proszę wpisać w formularzu ofertowym.
2.3. Kryterium: Zatrudnienie do realizacji zamówienia osób znajdujących się w trudnej sytuacji na rynku pracy (Z) – 10%.
Sposób przyznania punktów w kryterium „Zatrudnienie do realizacji zamówienia co najmniej
jednej osoby znajdującej się w trudnej sytuacji na rynku pracy”:
a) Kryterium dotyczy zatrudnienia przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia osoby/osób z grup przedstawionych poniżej:
- niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, i/lub
-bezrobotne, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, i/lub
- osoby poszukujące pracy, niepozostające w zatrudnieniu lub niewykonujące innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy; na podstawie umowy o pracę, cywilnoprawnych form zatrudnienia lub umowy o wykonywaniu świadczeń przez wolontariusza zgodnie z przepisami ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1057 ze zm.).
b) Punkty w zakresie niniejszego kryterium zostaną przyznane w następujący sposób:
Brak wskazania zatrudnienia do realizacji zamówienia osoby znajdującej się w trudnej sytuacji na rynku pracy - 0 pkt
Wskazanie do realizacji zamówienia osoby znajdującej się w trudnej sytuacji na rynku pracy - 10 pkt
Ocena kryterium nastąpi na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w Formularzu oferty – załącznik nr 1 do SWZ.
3.Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:
Lp = C + D + Z
gdzie:
Lp –liczba punktów uzyskanych przez ofertę,
C –liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,
D –liczba punktów uzyskanych w kryterium „Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia”.
Z - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Zatrudnienie do realizacji zamówienia osób znajdujących się w trudnej sytuacji na rynku pracy”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie do realizacji zamówienia osób znajdujących się w trudnej sytuacji na rynku pracy
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis zadania nr 3. Świadczenie usług Mediatora dla uczestników i uczestniczek projektu.
1) Warunki wykonywania usługi:
a) forma zaangażowania: umowa zlecenie,
b) termin realizacji usługi: 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.
c) miesięczny wymiar zaangażowania: maksymalnie 2 godz. zegarowe / miesięcznie
d) stałe wsparcie osób realizujących projekt.
2) Wykonawca jest odpowiedzialny za:
a) prowadzenie indywidualnych i rodzinnych konsultacji i mediacji;
b) kontakt ze stronami w celu ustalenia dogodnego terminu i miejsca spotkania mediacyjnego;
c) mediator uczestniczy w spotkaniu ze stronami lub może się spotkać indywidualnie z każdą ze stron i będzie pośredniczył w rozmowie między nimi, przekazując im stanowiska każdej z nich;
d) sporządzenia z przebiegu mediacji protokołu. Jeżeli strony zawarły ugodę, zostanie ona wpisana do protokołu albo do niego dołączona;
e) prowadzenie wsparcia dla uczestników projektu, zgodnie z ustalonymi potrzebami i/lub ewentualnie skierowanie ich do pozostałych specjalistów pełniących dyżury w Punkcie Konsultacyjnym;
f) współpraca z pracownikami merytorycznymi i z personelem projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów projektu;
g) prowadzenie dokumentacji z udzielanego wsparcia;
h) przestrzeganie i promowanie zasad równości szans kobiet i mężczyzn;
i) stała współpraca z Zamawiającym i dostarczanie na jego wezwanie niezbędnej dokumentacji z zakresu działalności Punktu Konsultacyjnego w zakresie prowadzonych mediacji;
3) Osoba składająca ofertę oprócz pracy bezpośrednio z uczestnikami projektu będzie:
a) wykonywała swoje zadania w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z harmonogramem spotkań,
b) terminowo i właściwie realizowała powierzone zadania projektowe,
c) ewidencjonowała godziny i zrealizowane zadania dotyczące wykonywanych obowiązków w systemie miesięcznym, w sposób zgodny z obowiązującymi Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków
d) przedstawiała dokumenty rozliczeniowe niezwłocznie po zakończeniu każdego miesiąca,
e) prowadziła dokumentację zgodnie z Regulaminem placówki i wymogami projektu, w szczególności: plan pracy dostosowany do zdiagnozowanych potrzeb grupy docelowej, karty pracy indywidualnej oraz protokoły mediacyjne,
f) propagowała działania informacyjno-promocyjne dot. realizowanego projektu oraz przestrzegała zasad równości szans i niedyskryminacji, w tym zasady dostępności dla osób
z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn,
g) przestrzegała przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z Ustawą,
h) zobowiązana do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji służbowych dot. działalności Punktu Konsultacyjnego, jej uczestników i ich rodzin.
4) Warunkiem skorzystania z pomocy/konsultacji w Punkcie Konsultacyjnym jest:
- wcześniejsze, telefoniczne zgłoszenie chęci spotkania ze specjalistą telefonicznie, e-mailowo lub osobiście w siedzibie Punktu. Dane zostaną przekazane poszczególnym specjalistom, którzy będą umawiać się z osobami wymagającymi wsparcia bezpośrednio telefonicznie. Konsultacje mogą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-19.00.
5) Miejsce pracy: Zamawiający zapewni siedzibę w budynku przy ul. Spółdzielczej 2 w Łazach. W szczególnie uzasadnionych przypadkach osób ze szczególnymi potrzebami, w tym osób niepełnosprawnych dopuszcza się możliwość świadczenia usługi/poradnictwa w miejscu zamieszkania osoby korzystającej ze wsparcia po wcześniejszym uzgodnieniu tego faktu
z danym specjalistą.
4.2.5.) Wartość części: 8780,49 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85312320-8 - Usługi doradztwa
85320000-8 - Usługi społeczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Po zakończeniu umowy przewiduje się kontynuację w okresie kolejnych 24 miesięcy4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZADANIE NR 1, 2 i 3
2.1.Kryterium „cena” –wskaźnik C, ranga –60%.
Wskaźnik C obliczany jest wg wzoru:
C = (C m / C b) x 100 pkt x 60%
gdzie:
C m –najniższa cena oferty,
C b –cena oferty badanej
2.2.Kryterium Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia (D) - 30%
W kryterium „doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia” Zamawiający przyzna punkty jeśli wyznaczona osoba posiada doświadczenie w pracy z dziećmi lub rodziną powyżej 3 lat (3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną lub 3-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi lub rodziną w innej formie niż umowa o pracę np. na umowę zlecenie). Wykonawca może zsumować różne okresy doświadczenia zawodowego dotyczące tej danej osoby która będzie realizowała zadanie / usługę. W celu uzyskania punktów w przedmiotowym kryterium Wykonawca winien w formularzu oferty wskazać pełną liczbę lat doświadczenia w pracy osoby wyznaczonej do realizacji usługi. Ocena tego kryterium zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w formularzu oferty.
Ocenie będzie podlegać doświadczenie wskazanej osoby powyżej 3 lat. Za większą niż 6 liczbę lat doświadczenia Wykonawca nie otrzyma dodatkowych punktów i Zamawiający oceni ofertę tak jak Wykonawcę, który wykazał osobę posiadającą powyżej 6-lat doświadczenia w pracy z dziećmi lub rodziną. W przypadku braku wskazania doświadczenia osoby wyznaczonej do realizacji usługi w formularzu oferty Wykonawca w przedmiotowym kryterium oceny otrzyma 0 pkt.
Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana zgodnie z zasadą:
− 3-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi lub rodziną - oferta otrzyma 0 pkt,
− powyżej 3 lat doświadczenia do 5 lat doświadczenia w pracy z dziećmi lub rodziną - oferta otrzyma 10 pkt,
− powyżej 5 lat doświadczenia do 6 lat doświadczenia w pracy z dziećmi lub rodziną - oferta otrzyma 20 pkt,
− powyżej 6 lat doświadczenia w pracy z dziećmi lub rodziną - oferta otrzyma 30 pkt.
Ilość lat doświadczenia dla każdego zadania proszę wpisać w formularzu ofertowym.
2.3. Kryterium: Zatrudnienie do realizacji zamówienia osób znajdujących się w trudnej sytuacji na rynku pracy (Z) – 10%.
Sposób przyznania punktów w kryterium „Zatrudnienie do realizacji zamówienia co najmniej
jednej osoby znajdującej się w trudnej sytuacji na rynku pracy”:
a) Kryterium dotyczy zatrudnienia przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia osoby/osób z grup przedstawionych poniżej:
- niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, i/lub
-bezrobotne, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, i/lub
- osoby poszukujące pracy, niepozostające w zatrudnieniu lub niewykonujące innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy; na podstawie umowy o pracę, cywilnoprawnych form zatrudnienia lub umowy o wykonywaniu świadczeń przez wolontariusza zgodnie z przepisami ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1057 ze zm.).
b) Punkty w zakresie niniejszego kryterium zostaną przyznane w następujący sposób:
Brak wskazania zatrudnienia do realizacji zamówienia osoby znajdującej się w trudnej sytuacji na rynku pracy - 0 pkt
Wskazanie do realizacji zamówienia osoby znajdującej się w trudnej sytuacji na rynku pracy - 10 pkt
Ocena kryterium nastąpi na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w Formularzu oferty – załącznik nr 1 do SWZ.
3.Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:
Lp = C + D + Z
gdzie:
Lp –liczba punktów uzyskanych przez ofertę,
C –liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,
D –liczba punktów uzyskanych w kryterium „Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia”.
Z - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Zatrudnienie do realizacji zamówienia osób znajdujących się w trudnej sytuacji na rynku pracy”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie do realizacji zamówienia osób znajdujących się w trudnej sytuacji na rynku pracy
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis zadania nr 4. Świadczenie usług pomocy prawnej dla uczestników i uczestniczek projektu.
1) Warunki wykonywania usługi:
a) forma zaangażowania: umowa zlecenie,
b) termin realizacji usługi: 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.
c) miesięczny wymiar zaangażowania: maksymalnie 16 godz. zegarowych / miesięcznie
d) stałe wsparcie osób realizujących projekt.
2) Wykonawca jest odpowiedzialny za:
a) poradnictwo prawne realizowane jest przez udzielanie informacji o obowiązujących przepisach z zakresu prawa rodzinnego i opiekuńczego, zabezpieczenia społecznego, ochrony praw lokatorów i innych przepisów właściwych dla udzielenia wsparcia rodzinie.
b)pomoc prawna dla uczestników i uczestniczek realizowana będzie poprzez informowania o spoczywających na nich obowiązkach, w tym w związku z toczącym się postępowaniem przygotowawczym, administracyjnym, sądowym lub sądowo administracyjnym.
c) sporządzenie projektu pisma o zwolnienie od kosztów sądowych lub ustanowienie pełnomocnika z urzędu w postępowaniu sądowym i sądowo administracyjnym oraz poinformowanie o kosztach postępowania i ryzyku finansowym związanym ze skierowaniem sprawy na drogę sądową.
e) wykonywanie obowiązków zgodnie z zasadami etyki zawodowej, zachowanie tajemnicy zawodowej, podejmowanie działań uwzględniających dobro osoby lub rodziny;
f) podejmowanie wobec uczestników działań w zakresie pomocy prawnej, zgodnie zgłoszonymi problemami, trudnościami oraz potrzebami; W sytuacjach tego wymagających - skierowanie do pozostałych specjalistów pełniących dyżury w Punkcie Konsultacyjnym;
g) współpraca z pracownikami merytorycznymi i z personelem projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów projektu;
h) prowadzenie dokumentacji z udzielanego wsparcia;
i ) stała współpraca z Zamawiającym i dostarczanie na jego wezwanie niezbędnej dokumentacji z zakresu działalności Punktu Konsultacyjnego w zakresie prowadzonego wsparcia
3) Wykonawca oprócz pracy bezpośrednio z uczestnikami projektu zobowiązany będzie do:
a) wykonywania swoich zadań w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z harmonogramem spotkań,
b) terminowego i właściwego realizowania powierzonych zadań projektowych,
c) ewidencjonowania godzin i zrealizowania zadania dotyczącego wykonywanych obowiązków w systemie miesięcznym, w sposób zgodny z obowiązującymi Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków ramach EFS + na lata 2021 – 2024,
d) przedstawiania dokumentacji rozliczeniowej niezwłocznie po zakończeniu każdego miesiąca,
e) prowadzenia dokumentacji zgodnie z Regulaminem placówki i wymogami projektu, w szczególności: formularz rekrutacyjny, deklaracja udziału w projekcie, formularz rodo, plan pracy dostosowany do zdiagnozowanych potrzeb grupy docelowej, karta poradnictwa prawnego, karty pracy indywidualnej,
f) propagowania działań informacyjno-promocyjnych dot. realizowanego projektu oraz przestrzegania zasad równości szans i niedyskryminacji, w tym zasady dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn,
g) przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z Ustawą,
h) zobowiązana do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji służbowych dot. działalności Punktu Konsultacyjnego, jej uczestników i ich rodzin.
4) Warunkiem skorzystania z pomocy/konsultacji w Punkcie Konsultacyjnym jest:
- wcześniejsze, telefoniczne zgłoszenie chęci spotkania ze specjalistą telefonicznie, e-mailowo lub osobiście w siedzibie Punktu. Dane zostaną przekazane poszczególnym specjalistom, którzy będą umawiać się z osobami wymagającymi wsparcia bezpośrednio telefonicznie. Konsultacje mogą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-19.00.
5) Miejsce pracy: Zamawiający zapewni siedzibę w budynku przy ul. Spółdzielczej 2 w Łazach. W szczególnie uzasadnionych przypadkach osób ze szczególnymi potrzebami, w tym osób niepełnosprawnych dopuszcza się możliwość świadczenia usługi/poradnictwa w miejscu zamieszkania osoby korzystającej ze wsparcia po wcześniejszym uzgodnieniu tego faktu
z danym specjalistą.
4.2.5.) Wartość części: 70243,90 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Po zakończeniu umowy przewiduje się kontynuację w okresie kolejnych 24 miesięcy4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZADANIE NR 4
2.1.Kryterium „cena” –wskaźnik C, ranga –60%.
Wskaźnik C obliczany jest wg wzoru:
C = (C m / C b) x 100 pkt x 60%
gdzie:
C m –najniższa cena oferty,
C b –cena oferty badanej
(wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku)
Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać – 60
2.2.Kryterium Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia (D)
W kryterium „doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia” Zamawiający przyzna punkty jeśli wyznaczona osoba posiada doświadczenie w świadczeniu porad prawnych powyżej 3 lat (3-letni staż pracy po zdaniu egzaminu po aplikacji). Wykonawca może zsumować różne okresy doświadczenia zawodowego dotyczące tej danej osoby która będzie realizowała zadanie / usługę. W celu uzyskania punktów w przedmiotowym kryterium Wykonawca winien w formularzu oferty wskazać pełną liczbę lat doświadczenia w pracy osoby wyznaczonej do realizacji usługi. Ocena tego kryterium zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w formularzu oferty.
Ocenie będzie podlegać doświadczenie wskazanej osoby powyżej 3 lat.
Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana zgodnie z zasadą:
− 3-letnie doświadczenie w świadczeniu porad prawnych- oferta otrzyma 0 pkt,
− powyżej 3 lat doświadczenia do 5 lat doświadczenia w świadczeniu porad prawnych - oferta otrzyma 10 pkt,
− powyżej 5 lat doświadczenia do 6 lat doświadczenia w świadczeniu porad prawnych - oferta otrzyma 20 pkt,
− powyżej 6 lat doświadczenia w świadczeniu porad prawnych - oferta otrzyma 30 pkt.
Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać – 30
Ilość lat doświadczenia dla każdego zadania proszę wpisać w formularzu ofertowym.
2.3. Kryterium: Zatrudnienie do realizacji zamówienia osób znajdujących się w trudnej
sytuacji na rynku pracy (Z) – 10%.
Sposób przyznania punktów w kryterium „Zatrudnienie do realizacji zamówienia co najmniej
jednej osoby znajdującej się w trudnej sytuacji na rynku pracy”:
a) Kryterium dotyczy zatrudnienia przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia
osoby/osób z grup przedstawionych poniżej:
- niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, i/lub
-bezrobotne, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, i/lub
- osoby poszukujące pracy, niepozostające w zatrudnieniu lub niewykonujące innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy; na podstawie umowy o pracę, cywilnoprawnych form zatrudnienia lub umowy o wykonywaniu świadczeń przez wolontariusza zgodnie z przepisami ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1057 ze zm.).
b) Punkty w zakresie niniejszego kryterium zostaną przyznane w następujący sposób:
Brak wskazania zatrudnienia do realizacji zamówienia osoby znajdującej się w trudnej sytuacji na rynku pracy - 0 pkt
Wskazanie do realizacji zamówienia osoby znajdującej się w trudnej sytuacji na rynku pracy - 10 pkt
Ocena kryterium nastąpi na podstawie oświadczenia złożonego przez 3.Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:
Lp = C + D + Z
gdzie:
Lp –liczba punktów uzyskanych przez ofertę,
C –liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,
D –liczba punktów uzyskanych w kryterium „Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia”.
Z - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Zatrudnienie do realizacji zamówienia osób znajdujących się w trudnej sytuacji na rynku pracy”
4.Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów (liczoną do dwóch miejsc po przecinku).
Wykonawcę w Formularzu oferty – załącznik nr 1 do SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie do realizacji zamówienia osób znajdujących się w trudnej sytuacji na rynku pracy
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Dla zadania nr 1.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jedną osobą o kwalifikacjach:
1) posiada tytuł zawodowy lekarza lub tytuł zawodowy magistra albo spełnia warunki określone w art. 63 ust. 1 ustawy z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów (Dz. U. z 2019 r. poz. 1026),
2) udokumentuje: ukończenie podyplomowego szkolenia w wymiarze co najmniej 1 200 godzin w zakresie oddziaływań psychoterapeutycznych mających zastosowanie w leczeniu zaburzeń zdrowia, prowadzonego metodami o udowodnionej naukowo skuteczności, w szczególności metodą terapii humanistyczno-doświadczeniowej lub integracyjnej, lub poznawczo-behawioralnej, lub psychoanalitycznej, lub psychodynamicznej, lub systemowej, obejmującego psychoterapię własną lub doświadczenie własne, superwizję psychoterapii i staże, albo ukończenie przed dniem 31 grudnia 2028 r. rozpoczętego przed 1 stycznia 2024 r. podyplomowego szkolenia w zakresie oddziaływań psychoterapeutycznych mających zastosowanie w leczeniu zaburzeń zdrowia, prowadzonego metodami o udowodnionej naukowo skuteczności, w szczególności metodą terapii humanistyczno-doświadczeniowej lub integracyjnej, lub poznawczo-behawioralnej, lub psychoanalitycznej, lub psychodynamicznej, lub systemowej, i odbycie - realizowanych po rozpoczęciu szkolenia - psychoterapii własnej, doświadczenia własnego, superwizji psychoterapii lub staży, które łącznie ze szkoleniem obejmują co najmniej 1200 godzin, albo ukończenie przed 2012 r. podyplomowego szkolenia w zakresie oddziaływań psychoterapeutycznych mających zastosowanie w leczeniu zaburzeń zdrowia w wymiarze czasu określonym w programie tego szkolenia,
3) zdała egzamin certyfikujący przeprowadzony przez komisję zewnętrzną wobec podmiotu kształcącego, w skład której nie wchodzą przedstawiciele podmiotu kształcącego, w szczególności powołaną przez stowarzyszenia wydające certyfikaty psychoterapeuty.
lub:
1) osoba, która uzyskała tytuł specjalisty w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży lub osoba posiadająca decyzję ministra właściwego do spraw zdrowia o uznaniu dorobku naukowego lub zawodowego za równoważny ze zrealizowaniem programu szkolenia specjalizacyjnego w tej dziedzinie, zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 24 lutego 2017 r. o uzyskiwaniu tytułu specjalisty w dziedzinach mających zastosowanie w ochronie zdrowia (Dz. U. z 2023 r. poz. 506), lub
2) osoba, która uzyskała tytuł specjalisty w dziedzinie psychoterapii lub osoba posiadająca decyzję ministra właściwego do spraw zdrowia o uznaniu dorobku naukowego lub zawodowego za równoważny ze zrealizowaniem programu szkolenia specjalizacyjnego w tej dziedzinie, zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 24 lutego 2017 r. o uzyskiwaniu tytułu specjalisty w dziedzinach mających zastosowanie w ochronie zdrowia.
3) osoba, która ubiega się o otrzymanie certyfikatu psychoterapeuty i posiada tytuł zawodowy lekarza lub tytuł zawodowy magistra albo spełnia warunki określone w art. 63 ust. 1 ustawy o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów, posiada status osoby odbywającej szkolenie (wymienione w punktach powyżej) i zaświadczenie wydane przez podmiot prowadzący to szkolenie o ukończeniu co najmniej 2 roku tego szkolenia, albo spełnia warunek, o którym mowa w pkt 1 lit. b, uczestniczy w superwizji psychoterapii i posiada zaświadczenie w tym zakresie wystawione przez superwizora psychoterapii, lub
4) osoba w trakcie specjalizacji z psychoterapii dzieci i młodzieży lub
psychoterapii, która: posiada status osoby w trakcie szkolenia specjalizacyjnego, ukończyła co najmniej 2 rok szkolenia specjalizacyjnego i posiada zaświadczenie wydane przez podmiot prowadzący kształcenie o ukończeniu co najmniej drugiego roku tego szkolenia oraz zaświadczenie od pracodawcy o pracy pod nadzorem osoby z certyfikatem
psychoterapeuty lub specjalisty w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży, lub specjalisty w dziedzinie psychoterapii.
5) nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na tle Seksualnym, o których mowa w ustawie z dnia 13.05.2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym
6) nie figuruje w Rejestrze karnym
Dla zadania nr 2.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jedną osobą o kwalifikacjach:
1) wykształcenie wyższe psychologiczne, tj. która ukończyła 5-letnie studia psychologiczne oraz zdobyła pozytywną opinię ze stażu klinicznego,
2) posiada czynne prawo do wykonywania zawodu psychologa,
3) posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie pracy terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą,
4) nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na tle Seksualnym, o których mowa w ustawie z dnia 13.05.2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym
5) nie figuruje w Rejestrze karnym.
Dla zadania nr 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jedną osobą o kwalifikacjach:
1) osoba pełnoletnia, która ukończyła 26 lat,
2) posiada obywatelstwo polskie,
3) posiada pełnię praw publicznych,
4) ma wiedzę i umiejętności w zakresie prowadzenia mediacji;
5) zna język polski;
6) nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na tle Seksualnym, o których mowa w ustawie z dnia 13.05.2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym
7) nie figuruje w Rejestrze karnym;
Dla zadania nr 4.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jedną osobą o kwalifikacjach:
1) 1 osobą posiadającą wykształcenie prawnicze i tytuł zawodowy radcy prawnego, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1166) lub adwokata, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 maja 1982r. o adwokaturze (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1184), przy czym każda z osób musi posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie w czynnym wykonywaniu zawodu jako adwokat bądź radca prawny.
2) nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na tle Seksualnym, o których mowa w ustawie z dnia 13.05.2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym
3) nie figuruje w Rejestrze karnym.
Tą samą osobą nie można wykazać się do więcej niż jednego zadania.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu zostaną spełnione w sytuacji, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie łącznie wykażą spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4.Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych . W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
6.1. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 6 niniejszego rozdziału SWZ, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
- sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą
7. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
9. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających: brak podstaw wykluczenia:
3.1.oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający odstępuje od wezwania wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających: spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków – zgodnego z załącznikiem nr 2 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:1.1.„Formularz Oferty” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 SWZ, zgodnie z załączonym wzorem.
1.2.Oświadczenie/oświadczenia Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/podmiotów udostępniających zasoby o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
1.3. Pełnomocnictwo / Pełnomocnictwa dla osoby / osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty).Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. -Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
1.4.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
1.5.Zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia zasobów, jeśli Wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów.
1.6.Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia polegając na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
1.7.Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa ,w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
5. Oferta podmiotów występujących wspólnie:1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej, konsorcjum, porozumienia zawartego między podmiotami, itp).
2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
4) Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (Zamawiającym).
5) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 1 ppkt 3) (wg załącznika 2 do SWZ) składa odrębnie każdy z Wykonawców. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia w postępowaniu
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-06 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-06 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-05
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
16. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495)obejmują następujące rodzaje czynności –.
Dla zadania nr 1: Udzielanie specjalistycznego wsparcia psychoterapeutycznego dla uczestników i uczestniczek projektu.
Dla zadania nr 2: Udzielanie specjalistycznego wsparcia psychologicznego dla uczestników i uczestniczek projektu.
Dla zadania nr 3: Świadczenie usług Mediatora dla uczestników i uczestniczek projektu.
Dla zadania nr 4: Świadczenie usług pomocy prawnej dla uczestników i uczestniczek projektu.
16.1. Wykonawca będący zorganizowanym zakładem pracy (np. firmą, instytucją), przy realizacji zamówienia zobowiązany będzie do zatrudnienia na umowę o pracę osoby realizującej wykonywanie usługi (odpowiednio do zadania ), przez cały okres realizacji zamówienia. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób fizycznych składających osobiście ofertę.
16.2 sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób:
3 dni od daty rozpoczęcia realizacji umowy Wykonawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu listę osób zatrudnionych na umowę o pracę, wyznaczonych do wykonania niniejszej umowy w zakresie czynności wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia w SWZ.
16.3. uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:
Wykonawca ma obowiązek każdorazowo przedstawić Zamawiającemu oświadczenie o ewentualnych zmianach osób zatrudnionych na umowę o prace realizujących przedmiot zamówienia.
Nieprzedłożenie przez Wykonawcę zaktualizowanego oświadczenia o którym mowa wyżej lub uchylanie się od jego przedstawienia na żądanie Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników skierowanych do realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
W przypadku stwierdzenia, że Wykonawca nie wypełnia obowiązku zatrudnienia wymaganych w w/w wykazie osób na umowę o pracę lub stwierdzenia, że zadanie realizowane jest przez osoby nie wymienione w w/w wykazie, Zamawiający zgłosi taki przypadek do Państwowej Inspekcji Pracy.