BZP: Wykonanie gadżetów z przeznaczeniem na cele promocji gospodarczej miasta Katowice. Zamówienie udzielane w 14 częściach.
29.10.2024
2024/BZP 00568176/01
MIASTO KATOWICE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie gadżetów z przeznaczeniem na cele promocji gospodarczej miasta Katowice. Zamówienie udzielane w 14 częściach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KATOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 4
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-098
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@katowice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie gadżetów z przeznaczeniem na cele promocji gospodarczej miasta Katowice. Zamówienie udzielane w 14 częściach.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-020b5753-39f6-47d9-a44c-af0d6ddd3d58
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00568176
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028883/29/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.58 Wykonanie gadżetów z przeznaczeniem na cele promocji gospodarczej miasta Katowice. Zamówienie udzielane w 14 częściach.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umkatowice.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Marketplanet znajdującej się pod adresem:
https://umkatowice.ezamawiajacy.pl zwanej dalej Platformą. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu
komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W niniejszym postępowaniu
komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
2) Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje
przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Marketplanet znajdującej się pod adresem:
https://umkatowice.ezamawiajacy.pl
3) Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:
a) Zamawiający zgodnie z art. 64 ustawy określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
i. dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
ii. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", w takim przypadku wymagany będzie oddzielny plik z
podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z podpisem.
b) Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
i. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
ii. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
iii. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0;
iv. Włączona obsługa JavaScript;
Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf
c) Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: pdf., excel., doc., zip.
d) Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj:
- Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany format kodowania UTF8.
Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
- Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu – zegarem Głównego Instytutu Miar.
4) Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem Platformy.
Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda
ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.
Osoba wskazana do porozumiewania się z wykonawcami: Katarzyna Woś
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą
przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2) Wszelkie pozostałe informacje związane z ochroną danych osobowych znajdują się w załączniku nr 4 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.1.70.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 14
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A - Skarpetki
Opis: Para skarpet powyżej kostki z etykietą, skład min. 70% bawełny.
Ilość: 300 szt.
Rozmiar: 38-42 cm
Kolor: czarny
Znakowanie: Trwałe znakowanie logo w kolorze białym, wykonane zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego, umieszczone na górnej części skarpety od zewnętrznej strony.
B - Czapka baseballowa
Opis: Czapka Baseballowa ze składem minimum 70% bawełny (140-160 g/m²). Regulowane zapięcie na plastikowy zatrzask.
Ilość: 100 szt.
Rozmiar: uniwersalny
Kolor: czarny
Znakowanie: Trwałe znakowanie (haft) logo w kolorze białym, wykonane zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego, umieszczone na przedniej części czapki na czasze.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: A – opakowanie
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: B – rodzaj zapięcia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Parasol
Opis: Parasol automatyczny składany na trzy, z bezpiecznym mechanizmem otwierania i zamykania, stelaż
z metalu, czasza wykonana z poliestru, prosta rączka z pianki EVA, zapięcie manualne na zatrzask.
Ilość : 100 szt.
Wymiary: czasza o średnicy 100 cm (+/- 5 cm)
Kolor: czarny
Znakowanie: Trwałe znakowanie logo w kolorze białym, wykonane zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego, umieszczone na jednym ze skrzydeł parasola.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rodzaj materiału rączki
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A - Notesik
Opis: Notesik otwierany z okładką, 70 (+/- 10 stron) czystych stron z długopisem piszącym na niebiesko, po 20
(+/- 5 stron) dużych i małych samoprzylepnych kartek i po 25 (+/- 5 stron) kolorowych karteczek do markowania w minimum trzech kolorach.
Ilość : 200 szt.
Wymiar: 12x 14x 1,5 cm (+/- 0,5 cm).
Kolorystyka: okładka notesiku w kolorze naturalny brąz z kolorowymi karteczkami do markowania - kolor karteczek według uznania (minimum trzy kolory), większe kartki w kolorze białym, długopis w kolorze naturalny brąz
Znakowanie: Trwałe znakowanie logo w kolorze czarnym, wykonane zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego, umieszczone na okładce notesiku.
B - Notes
Opis: Notes w formacie A6 w twardej matowej oprawie z kartonu pokrytego miękką w dotyku okładką z PVC. Max. 100 kartek w linie o gramaturze 40-60 g/m². Zakładka w formie wstążki i elastyczne zamknięcie na gumkę.
Ilość : 100 szt.
Wymiar: format A6
Kolor: białe strony, czarna okładka oraz zamknięcie gumką i zakładka
Znakowanie: Trwałe znakowanie logo w kolorze białym, wykonane zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego, umieszczone na okładce notesu w prawnym dolnym rogu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowy ołówek
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowy długopis
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A - Bambusowa ładowarka
Opis: Bambusowa ładowarka bezprzewodowa z funkcją podstawki. Wyjście odpowiednie do szybkiego ładowania. Kompatybilna z najnowszymi modelami Android, iPhone.
Ilość : 200 szt.
Wymiar: 13x8x2 cm (+/- 0,5 cm).
Kolor: naturalny brąz i biały kabel
Znakowanie: Trwałe znakowanie (grawer) logo, wykonane zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego, umieszczone na przedniej części ładowarki. Połowa produktów będzie znakowana innym logo.
B - Korkowy kabel do ładowania
Opis: Korkowy kabel do ładowania, 2 końcówki: USB typu C oraz końcówka kompatybilna z urządzeniami iOS
z wyjściem do ładowarki typu USB.
Ilość: 100 szt.
Wymiar: 110 cm (+/- 10 cm).
Kolor: naturalny brąz, białe końcówki
Znakowanie: Trwałe znakowanie logo w kolorze białym, wykonane zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego, umieszczone w widocznym miejscu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: A – opakowanie
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: B – dodatkowa końcówka
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A - Ogrzewacz/schładzacz do rąk
Opis: Okład chłodząco-ogrzewający, wypełniony żelowymi kulkami umieszczonymi w przeźroczystym opakowaniu PVC.
Ilość: 200 szt.
Wymiar: 10x10x1,5cm (+/- 0,5 cm).
Kolor: przeźroczysty wkład oraz materiał zewnętrzny
Znakowanie: Trwałe znakowanie logo w kolorze czarnym, wykonane zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego, umieszczone jednostronnie na środku ogrzewacza.
B - Piłeczka antystresowa
Opis: Piłeczka antystresowa. Materiał PVC.
Ilość : 200 szt.
Wymiar: średnica 6,5 cm (+/- 1 cm)
Kolor: czarny
Znakowanie: Trwałe znakowanie logo w kolorze białym, wykonane zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego.
C– Termoizolowany worek
Opis: Termoizolowany worek z poliestru, ściągany dwoma sznurkami, możliwość założenia worka na ramiona, wytrzymałość do 5 kg.
Ilość: 200 szt.
Wymiar: 32x42 cm (+/- 2 cm).
Kolor: czarny
Znakowanie: Trwałe znakowanie logo w kolorze białym, wykonane zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego, umieszczone na przedniej stronie worka na środku.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: A – kolor wkładu
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: B – kształt produktu
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: C – dodatkowa kieszeń
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A - Zestaw biurkowy
Opis: Zestaw biurkowy 6-elementowy z naturalnych materiałów: bambusowa linijka, drewniana temperówka, ołówek, gumka, długopis papierowy z czarnym wkładem, piórnik z bawełny zamykany na suwak.
Ilość: 100 szt.
Wymiary: piórnik 19x8,5x1cm (+/- 0,5 cm).
Kolorystyka: czarny piórnik wewnątrz i zewnątrz, kolor elementów w piórniku w kolorze naturalnym.
Znakowanie: Trwałe znakowanie logo w kolorze białym, wykonane zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego, umieszczone na przedniej stronie produktu
B - Zestaw piśmienniczy
Opis: Zestaw piśmienniczy z automatycznym aluminiowym długopisem (niebieski wkład) i mechanicznym ołówkiem w etui.
Ilość: 100 szt.
Wymiary: zawartość - średnica 0,8 cm (+/- 0,2 cm), długość 15 cm (+/- 1 cm), etui 15 x 5,5 x 2 cm (+/- 1 cm)
Kolor: srebrne opakowanie etui, czarne wnętrze etui, długopis i ołówek czarno-srebrny
Znakowanie: Trwałe znakowanie logo w kolorze czarnym, wykonane zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego, umieszczone na zewnętrznej stronie etui.
C - Długopis z touch pen’em i stojakiem na telefon
Opis: Długopis z twardego plastiku, wyposażony w końcówkę touch-pen oraz klips służący jako stojak na telefon. Wkład do długopisu w kolorze czarnym. Mechanizm otwarcia na kliknięcie.
Ilość: 200 szt.
Wymiary: średnica 0,8 cm (+/- 0,2 cm), długość 15 cm (+/- 1 cm).
Kolor: czarny
Znakowanie: Trwałe znakowanie logo w kolorze białym, wykonane zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego, umieszczone na górnej części długopisu.
D - Ołówek
Opis: Drewniany ołówek HB z gumką, naostrzony.
Ilość: 200 szt.
Wymiary: średnica 0,7 cm (+/- 0,2 cm), długość 18 cm (+/- 1 cm).
Kolor: naturalny brąz z białą gumką
Znakowanie: Trwałe znakowanie logo w kolorze czarnym, wykonane zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego, umieszczone na górnej części ołówka.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: A – rodzaj materiału
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: B – opakowanie
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: C – rodzaj materiału
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: D – kolor gumki
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A - Pudełko na lunch
Opis: Pudełko śniadaniowe z tworzywa sztucznego PP z szczelnie zamykanym bambusowym wieczkiem. Pudełko powinno być przystosowane do zmywarki i mikrofalówki.
Ilość: 100 szt.
Wymiar: 20x14x7 cm (+/- 2 cm)
Kolor: czarny pojemnik i bambusowe wieczko
Znakowanie: Trwałe znakowanie logo w kolorze czarnym, wykonane zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego, umieszczone na bambusowym wieczku.
B - Podkładka pod szklankę
Opis: Plastikowa, kwadratowa podkładka pod szklankę wyposażona w otwieracz do butelek i antypoślizgową powłokę na spodzie.
Ilość: 100 szt.
Wymiar: 8x8x0,5cm (+/- 0,2 cm)
Kolor: czarny
Znakowanie: Trwałe znakowanie logo, w kolorze białym, wykonane zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego, umieszczone na stronie wierzchniej podkładki.
C - Termoizolowany kubek
Opis: Dwuwarstwowy, termoizolowany kubek z zakręcaną pokrywką zabezpieczającą przed rozlaniem oraz silikonowym uchwytem.
Ilość: 300 szt.
Wymiar: pojemność 350 ml (+/- 50 ml)
Kolor: czarny kubek, pokrywka i uchwyt
Znakowanie Trwałe znakowanie logo, w kolorze białym oraz złotym, wykonane zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego, umieszczone na górnej części kubka. Połowa produktów będzie znakowana innym logo.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: A – dodatkowy wkład
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: B – kształt produktu
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: C – opakowanie
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A - Podkładka pod mysz
Opis: Elastyczna podkładka pod mysz z pianki poliuretanowej.
Ilość : 100 szt.
Wymiar: 18x22 cm (+/- 2 cm)
Kolor: czarny
Znakowanie: Trwałe znakowanie logo, w kolorze białym, wykonane zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego, umieszczone na stronie wierzchniej podkładki.
B - Pamięć USB
Opis: Pamięć USB Rotate o pojemności 32 GB, z gumy i aluminiowej części obrotowej.
Ilość : 100 szt.
Wymiar: 5,5x1,8x1 cm (+/- 0,5 cm)
Kolor: czarny
Znakowanie: Trwałe znakowanie logo, w kolorze białym, wykonane zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego, umieszczone na części obrotowej produktu.
C - Zasłona na kamerę internetową
Opis: Zasłona na kamerkę internetową na laptop/komputer z tworzywa sztucznego.
Ilość: 200 szt.
Wymiary: 3x1,5 cm (+/- 0,5 cm)
Kolor: czarny
Znakowanie: Trwałe znakowanie logo, w kolorze złotym, wykonane zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego umieszczone na przedniej części produktu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: A – antypoślizgowy spód
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: B – opakowanie
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: C – kształt produktu
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A - Zawieszka do bagażu
Opis: Zawieszka do bagażu w kształcie prostokąta z regulowanym zapięciem wykonana z PU.
Ilość: 300 szt.
Wymiar: 10x6 cm (+/- 2 cm)
Kolor: czarny
Znakowanie: Trwałe znakowanie logo w kolorze białym oraz złotym, wykonane zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego, umieszczone na przedniej, zewnętrznej części zawieszki. Połowa produktów będzie znakowana innym logo.
B - Stojak brzozowy na telefon
Opis: Stojak na telefon z drewna brzozowego, złożony z dwóch części montażowych.
Ilość: 200 szt.
Wymiar: 18x8x0,5 cm (+/- 0,2 cm)
Kolor: naturalny brąz
Znakowanie: Trwałe znakowanie logo, w kolorze czarnym, wykonane zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego, umieszczone na przedniej części stojaka w widocznym miejscu.
C - Uchwyt na torebkę
Opis: Składany, metalowy wieszak na torebkę, mocowany do blatu.
Ilość: 200 szt.
Wymiar: 4,5×1 cm (+/- 0,5 cm)
Kolor: srebrny
Znakowanie: Trwałe znakowanie logo w kolorze czarnym, wykonane zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: A – kształt produktu
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: B – nasiona brzozy
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: C – metoda znakowania
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10
A - Etui na karty kredytowe
Opis: Etui na karty kredytowe z ochroną RFID z PU. Wnętrze wyposażone w trzy lub cztery kieszenie po lewej stronie i jedną dużą przeźroczysta kieszeń po prawej stronie. Etui w pudełku kartonowym.
Ilość: 200 szt.
Wymiar: 11,5x7x0,5 cm (+/- 0,2 cm)
Kolor: czarny
Znakowanie: Trwałe znakowanie logo w kolorze białym oraz złotym, wykonane zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego umieszczone na zewnętrznej stronie etui. Połowa produktów będzie znakowana innym logo.
B - Wizytownik
Opis: Wizytownik z ekoskóry na nie mniej niż 20 wizytówek. Wykończenie metalowe, zamknięcie na magnes.
Ilość: 100 szt.
Wymiar: 9,5 x 6,5 cm (+/- 0,5 cm)
Kolor: czarny (wewnątrz i zewnątrz), jeśli pojawią się wykończenia metalowe to kolor srebrny
Znakowanie: Trwałe znakowanie logo, w kolorze białym, wykonane zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego umieszczone na zewnętrznej części produktu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: A – rodzaj materiału
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: B – opakowanie
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A - Biodegradowalna torba na zakupy
Opis: Biodegradowalna torba z plastiku (PP) na zakupy z wytrzymałymi uchwytami.
Ilość: 150 szt.
Wymiar: 40x38x12 cm (+/- 5 cm)
Kolor: czarny
Znakowanie: Trwałe znakowanie logo, w kolorze białym, wykonane zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego umieszczone na zewnętrznej, przedniej części torby.
B - Torba papierowa
Opis: Torba prezentowa o wytrzymałym papierze (nie mniej niż 170 gr/m²). Wzmocniona krawędź górna
z uchwytem ze skręcanym sznurkiem papierowym wklejonym wewnątrz.
Ilość: 300 szt.
Wymiar: 24x34x11 cm (+/- 2 cm)
Kolorystyka: biała torba, sznurek biały
Znakowanie: Trwałe znakowanie logo, w kolorze czarnym oraz złotym, wykonane zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego umieszczone z dwóch stron torby. Połowa produktów będzie znakowana innym logo.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: A – zamknięcie
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: B – wzmocnione dno
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podróżna wtyczka z USB
Opis: Uniwersalna ładowarka, adapter podróżny z 4 wyjściami USB. Moc ładowania 3.1A, AC Max 240V/350mA, USB Max 5.25V/3.1mA DC. Adapter zawiera cztery rodzaje wtyczek: Typ A, Typ G, Typ C oraz Typ I.
Ilość: 100 szt.
Wymiar: 7,5 x 5,5 x 2,9 cm (+/- 1 cm)
Kolor: biały
Znakowanie: Trwałe znakowanie logo, w kolorze złotym, wykonane zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego w widocznym miejscu adaptera.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Opakowanie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A - Zestaw podróżny
Opis: Zestaw podróżny z PVC z maską na oczy do spania z elastycznym paskiem, poduszką na szyję do samodzielnego nadmuchania oraz parą zatyczek do uszu.
Ilość: 200 szt.
Rozmiar poduszki i opaski: Uniwersalny dla osoby dorosłej.
kolor: czarny
Znakowanie: Trwałe znakowanie logo, w kolorze białym oraz złotym, wykonane zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego umieszczone na wybranych elementach zestawu – maska do oczu, poduszka. Połowa produktów będzie znakowana innym logo.
B - Koc
Opis: Koc turystyczny wykonany z ciepłej, oddychającej oraz szybkoschnącej tkaniny polarowej. Odpowiedni do prania w pralce – nie odkształca się. Koc można zwinąć w rulon i spiąć gumką dołączoną do produktu.
Ilość: 100 szt.
Wymiar: 120x180 (+/- 30 cm – co do drugiego wymiaru)
Kolor: szary/popielaty
Znakowanie: Trwałe znakowanie (haft) logo w kolorze czarnym, wykonane zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego, umieszczone na rogu koca.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: A – opakowanie
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: B – opakowanie
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A - Torba materiałowa ze sznurkiem
Opis: Wielofunkcyjna torba z płótna bawełnianego (200-220 gr/m²), ze sznurkiem ściągającym i uchwytami na na ramię.
Ilość: 150 szt.
Wymiar: torba 38x42 cm (+/- 2 cm)
Kolor: czarny worek oraz uchwyt, naturalny sznurek
Znakowanie: Trwałe znakowanie logo w kolorze złotym, wykonane zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego, umieszczone na przedniej, zewnętrznej części produktu.
B - Torba materiałowa na ramię
Opis: Torba materiałowa, 100% bawełna typu drelich, gramatura 260-280g/m2 z uchwytami na ramię oraz kieszonką wewnętrzną zapinaną na suwak.
Ilość: 150 szt.
Wymiar: torba 45x50x5 cm (+/- 2 cm), uchwyt 2x70 cm (+/-1cm), kieszonka wewnętrzna 20x25 cm (+/- 2 cm)
Kolorystyka: czarny (torba, uchwyt, zamek, kieszonka)
Znakowanie: Trwałe znakowanie logo w kolorze białym, wykonane zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego, umieszczone na przedniej, zewnętrznej stronie torby.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: A – dodatkowa kieszonka
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: B – rodzaj szycia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu załączonym do oferty, że nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie podstaw określonych:
‒ w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
‒ w art. 109 ust. 1 pkt 4-10 Pzp,
‒ w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
- Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
- Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący
uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie (załącznik nr 3), z którego wynika, które dostawy lub usługi
wykonają poszczególni wykonawcy.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy
wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do
oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanymw art. 454-455 Pzp (wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 5 do SWZ).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-06 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://umkatowice.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-06 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-05
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Niezależnie od podstaw wykluczenia, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnychrozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego, zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu:
a) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (dalej jako: „Ustawa”),
b) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu
pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U.2023.1124 t.j.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy,
c) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o
rachunkowości (Dz.U.2023.120 t.j. ) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został
wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.
1 pkt 3 Ustawy.
d) Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności wynikających z przepisów określonych w podrozdziale 3 ppkt 4 od
a) do c) . W przypadku wykonawcy wykluczonego na wyżej wskazanej podstawie, jego oferta zostanie odrzucona na
podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 ppkt a) PZP w zw. z art. 7 ust. 3 Ustawy.