BZP: „Dostawa oleju opałowego do szkół z terenu Gminy Kleczew w roku 2025”
29.10.2024
2024/BZP 00568437/01
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa oleju opałowego do szkół z terenu Gminy Kleczew w roku 2025”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310232489
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Kościuszki 7 lokal 1
1.5.2.) Miejscowość: Kleczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-540
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632700980
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@edukacja.kleczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.edukacja.kleczew.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa oleju opałowego do szkół z terenu Gminy Kleczew w roku 2025”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d90a1846-5f5a-4625-b1d5-58161f0db879
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00568437
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059924/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa oleju opałowego do szkół z terenu Gminy Kleczew w roku 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/centrum-uslug-wspolnych-w-kleczewie3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/centrum-uslug-wspolnych-w-kleczewie
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania, gdzie Wykonawca:po zalogowaniu się swoje konto wskazuje postępowanie i wchodzi w szczegóły wskazanego postępowania „Komunikacja”, która dotyczy wybranego postępowania wybiera opcję „Utwórz wiadomość” wybiera „Kategorię wiadomości” i wprowadza treść w polu „Wiadomość” można dodać załączyć „Dołącz plik”.
Wykonawca rejestrując się bezpłatnie lub w przypadku posiadania konta, logując się, akceptuje warunki określone w regulaminie dostępnym pod adresem:
https://app.sidaspzp.pl/assets/regulamin-SIDAS-PZP-Ds1-zucp.pdf
oraz uznaje go za wiążący.
Szczegółowa instrukcja obsługi jest zamieszczona pod adresem: https://sidaspzp.pl/instrukcje/
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny
z ww. instrukcją oraz treścią niniejszego SWZ.
Każdy zał. Plik musi być uprzednio opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez upoważnione osoby reprezentujące odpowiednio Wyk, Wyk. wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, inny podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp lub Wykonawców.Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę wysłania wiadomości wraz z załącznikiem z poziomu zakładki „Komunikacja”, która prezentowana jest również w wysłanej wiadomości.
Zaleca podpisywanie dokumentów PDF formatem PAdES. Dodatkowo Zamawiający informuje, że:pliki podpisane przy pomocy podpisu zewnętrznego XAdES należy załączać wraz z plikiem podpisu;formularz oferty podpisany przy użyciu podpisu zewnętrznego XAdES należy dodać w jeden z poniższych sposobów:z poziomu zakładki „Moje pliki” w miejscu do dodania pliku oferty należy umieścić plik, który był podpisywany, a plik z podpisem należy dodać oddzielnie jako załącznik lubspakować razem plik oferty i plik z podpisem do paczki „zip” i dołączyć z poziomu zakładki „Moje pliki” w miejscu do dodania pliku oferty.
dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s; komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 – lub nowsze wersje; zainstalowana co najmniej jedna przeglądarka internetowa w najnowszych wersjach: Firefox, Chrome,Opera; włączona obsługa JavaScript; zainstalowany program do obsługi formatów .pdf, np. Acrobat Reader; dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB: txt, rtf, pdf, xps, odt, ods,odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg,mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig,XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc; rekomendowane przez Zamawiającego formaty przesłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB:doc, docx, xls, xlsx, pdf, ze szczególnym wskazaniem na pdf oraz formaty kompresji danych: zip, 7zip; Zam. dopuszcza inne, niż określone powyżej formaty kompresji danych, w szczególności format .rar, pod warunkiem, że zam., korzystając z programu 7-zip (https://7-zip.org.pl/), będzie w stanie poprawnie otworzyć skompresowane pliki oferty, jeśli nie ofertę uznaje się za odrzuconą; pliki załączone i zapisane przez Wykonawcę na stronie internetowej nie są widoczne dla Zam., ponieważ w systemie występują jako zaszyfrowane do upływu terminu składania ofert; jako czas złożenia oferty przez stronę internetową przyjmuje się moment otrzymania żądania przez serwer po kliknięciu w opcję „Złóż ofertę”; czas jest w formacie hh:mm:ss, zgodnie ze strefą czasową na komputerze; czas serwera strony internetowej jest synchronizowany z czasem udostępnionym przez Główny Urząd Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej RODO) (Dz. Urz. UE L 119 /1), informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego „Dostawa oleju opałowego do szkół
z terenu Gminy Kleczew w roku 2025” jest Centrum Usług Wspólnych, pl. Kościuszki 7/1, 62-540 Kleczew, tel. (63) 2700 980;
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym w przypadku pytań dotyczących sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, kontakt
e-mail pod adresem: cuw@edukacja.kleczew.pl lub telefonicznie: 601-86-44-22.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy Pzp na dostawę oleju opałowego do szkół z terenu Gminy Kleczew w roku 2024. Podstawą prawną ich przetwarzania jest Pzp (Dz. U z 2024r., poz. 1320).
4. Odbiorcami Pani/Pana danych w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego będą podmioty i osoby zainteresowane, gdyż co do zasady postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa powyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych.
5. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG z zastrzeżeniem ograniczenia dostępu do Państwa danych uzasadnionych ochroną prywatności.
6. Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przechowywane będą przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia.
7. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem przysługuje Państwu prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, ich sprostowania (poprawiania), usunięcia w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego
z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej, ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
9. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienie publiczne jest wymogiem ustawowym. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
10. Przetwarzanie Pani/Pana danych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
11. Wykonawca, wypełniając obowiązki informacyjne wynikające z art. 13 lub art.
14 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu składa stosowne oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CUW.231.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości szacunk.124000 litrów do szkół z terenu gminy Kleczew:ZSP im. Arkadego Fiedlera w Budzisławiu Kościelnym, SP im. Józefa Jóźwiaka w Koziegłowach, SP im. Stanisława Staszica w Sławoszewku, SP im. Juliana Tuwima w Złotkowie. Zapotrzebowanie ilościowe na olej opałowy, stanowi przewidywane, szacunkowe (+/- 25%) zapotrzebowanie w okresie wykonania zamówienia i nie jest wiążące dla Zam.
Zamawiający wymaga, aby olej opałowy był zgodnie z Polską Normą PN-C-96024 i charakteryzował się następującymi parametrami: Gęstość w tem. 15 oC, max. 860 kg/m3, Tem. zapłonu, min. 56,0 oC Lepkość kinematyczna w tem. 20 oC max. 6,000 mm2/s Skład frakcyjny:do 250 oC destyluje max. 65% (V/V)do 350 oC destyluje min. 85% (V/V) Zawartość siarki max. 0,100 % (m/m) Pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej, max. 0,30% (m/m) Pozostałość po spopieleniu max. 0,010% (m/m) Zawartość wody max. 200 mg/kg Zawartość zanieczyszczeń stałych max. 24 mg/kg Tem. płynięcia, maksimum -20 oC Barwa czerwona. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, w miarę potrzeb, każdorazowo na zamówienie Zamawiającego, określające ilość i miejsce dostaw oleju opałowego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oleju opałowego w terminie zawartym w formularzu ofertowym Wykonawcy w pkt 1, stanowiącym Zał. nr 1 do SWZ, liczonym od każdego zgłoszenia wniosku przez Zam. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 4 dni robocze (oprócz dni wolnych od pracy) i musi zostać uzgodniony z Zam., tak aby dostawa odbyła się w godz. pracy danej placówki. Jednorazowo zamawiana ilość oleju opałowego wynosić będzie łącznie nie mniej niż 2000 l na wszystkie jednostki.Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie w oparciu o ilości rzeczywiście zatankowanego oleju (na podstawie przepływomierza) oraz cenę oleju opałowego obowiązującą u producenta wskazanego przez Wykonawcę w ofercie (w dniu wysłania zamówienia na adres e-mail), z uwzględnieniem upustu określonego w ofercie.Wyk. zobowiązany jest zapewnić transport oleju opałowego środkami transportu do tego przystosowanymi, tj. autocysterną wyposażoną w pompę ssąco-tłoczącą, wąż gumowy, legalizowany przepływomierz wskazujący dokładną ilość wydanego paliwa w temperaturze referencyjnej 15 oC. Ilość oleju opałowego winna być fakturowana zgodnie z objętościowym systemem sprzedaży paliw opartym na m3 w tem. referencyjnej 15 oC.Wyk. zobowiązany będzie fakturować dostarczane każdorazowo ilości oleju opałowego zgodnie z objętościowym systemem sprzedaży paliw opartym na m3 w temperaturze referencyjnej 15 oC – odrębnie dla każdej placówki wskazanej w Rozdziale 3 pkt 1 – według cen i zasad zawartych w ofercie i SWZ. Wspólny Słownik Zamówień – CPV 09135100-5 Olej opałowy.Podział zamówienia na części: nie i tym samym nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Brak możliwości podziału zamówienia na części z uwagi na specyfikę i jednorodność przedmiotu zamówienia. Taki podział groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi lub nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, lub też potrzebą skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, co mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, o których mowa w art. 92 ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp. Olej opałowy dostarczany będzie w dni robocze w godz. 8.00 – 15.00 do szkół z terenu Gminy Kleczew wskazanych w Rozdziale 3 pkt 1 – zgodnie ze zgłoszeniami Zamawiającego.Dostawy do poszczególnych placówek mogą być łączone. Faktury muszą być wystawione oddzielnie dla każdej placówki, dlatego też środek transportu musi umożliwiać dokonania dokładnego pomiaru dostarczonego oleju do poszczególnych placówek.Nadzór nad prawidłowością realizacji zamówienia sprawować będzie Zamawiający i dyrektorzy szkół, którzy mają prawo do osobistej obecności podczas dostawy przedmiotu zamówienia do poszczególnych placówek.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Upust
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 12 i 13 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:1) zdolności występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeżeli wynika to z odrębnych przepisów
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że:
a) posiada koncesję na obrót paliwami ciekłymi, wystawionej zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2024 r., poz. 266.).
Wykonawca winien posiadać ważną koncesję w okresie trwania umowy.
W przypadku, gdy ważność koncesji kończy się w okresie trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest o dostarczenia nowej, ważnej koncesji.
Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełnia.
b) posiada odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4ustawy Pzp;
Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły: spełnia – nie spełnia.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże, że:
a) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 150.000,00 zł. Uwaga: ubezpieczenie o którym mowa
w przedmiotowym warunku rozumiane jest jako ubezpieczenie prowadzonej działalności gospodarczej.
Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełnia.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
• art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „Pzp”,
• art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się
o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
– sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
b) Odpis lub informacja z krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
c) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r., poz. 594 ze zm.),
z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 5 do SWZ.
d) koncesja na obrót paliwami, wystawiona zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2024r., poz. 266).
Wykonawca winien posiadać ważną koncesję w okresie trwania umowy.
W przypadku, gdy ważność koncesji kończy się w okresie trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia nowej, ważnej koncesji.
e) Dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 150.000,00 zł.
f) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału
w postepowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców.
g) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 150.000,00 zł.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia.2. Wykonawcy muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. W ofercie powinien być podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny
z Pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik.
5. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty), Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej ich współpracę.
6. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
7. Sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
a) dokumenty dotyczące własnej firmy składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną w imieniu swojej firmy,
b) dokumenty wspólne takie jak np. formularz oferty - składa Pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.