BZP: BUDOWA PUNKTU PRZESIADKOWEGO WRAZ Z DROGĄ ROWEROWĄ W STARYCH OBORZYSKACH i BUDOWA PARKINGU DLA ROWERÓW W NOWYM DĘBCU
29.10.2024
2024/BZP 00569368/01
Gmina Kościan
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
BUDOWA PUNKTU PRZESIADKOWEGO WRAZ Z DROGĄ ROWEROWĄ W STARYCH OBORZYSKACH i BUDOWA PARKINGU DLA ROWERÓW W NOWYM DĘBCU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kościan
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050586
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Młyńska 15
1.4.2.) Miejscowość: Kościan
1.4.3.) Kod pocztowy: 64-000
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszkamackowiak@gminakoscian.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminakoscian.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00569368
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00548510
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
1. Opis dot. 1. części zamówienia pn. : „Budowa punktu przesiadkowego wraz z drogą rowerową w Starych Oborzyskach”
Zadanie realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj.
Przedmiotem zadania jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami, warunkami oraz decyzjami umożlwiającymi realizację przedsięwzięcia budowy punktu przesiadkowego wraz z drogą rowerową oraz wykonanie prac budowlanych.
1.1. Ogólne właściwości funkcjonalno-użytkowe
Podstawowe parametry punktu przesiadkowego wraz ze ścieżką rowerową:
1.1.1. Przystanek autobusowy – 120 m2 (nawierzchnia bitumiczna),
1.1.2. Parking – 1189,18 m2 (nawierzchnia z kostki brukowej betonowej),
1.1.3. Miejsca postojowe dla niepełnosprawnych – 108 m2 (nawierzchnia z kostki brukowej betonowej),
1.1.4. Jezdnia – 2724,46 m2 (nawierzchnia bitumiczna,
1.1.5. Droga rowerowa – 629,13 m2 (nawierzchnia bitumiczna)
1.1.6. Wiata rowerowa – 152,99 m2 (nawierzchnia z kostki brukowej betonowej),
1.1.7. Chodnik – 767,14 m2 (nawierzchnia z kostki brukowej betonowej),
1.1.8. Trawa – 1779,85 m2,
1.1.9. Klomb z trawy ozdobnej – 31,28 m2
1.1.10. Mała architektura w tym ławki – 7 szt., stacja naprawy rowerów – 1 szt., wiata autobusowa – 2 szt.
Dopuszczalne odchyłki zostały opisane w PFU.
1.2. Szczegółowe właściwości funkcjonalno- użytkowe
1.2.1. Roboty przygotowawcze:
- rozbiórki i demontaże,
- wycinka istniejącej zieleni,
-zabezpieczenie drzew na terenie inwestycji na czas budowy,
- usunięcie humusu, korytowanie,
1.2.2. Roboty budowlane:
- wydłużenie przepustów pod drogą;
- zakrycie cieku wodnego na działce nr 91/4 (skanalizowanie cieku);
- niwelacja gruntu;
- wykonanie wykopu pod fundamenty;
- wykonanie robót fundamentowych pod wiaty;
- montaż wiat: przystankowych, rowerowych i wiaty parkowej;
- montaż stacji naprawy rowerów;
- budowa chodników, jezdni i dróg rowerowych;
- malowanie pasów i miejsc postojowych dla osób z niepełnosprawnościami;
- montaż znaków drogowych (oznaczenie przystanków, wjazd i wyjazd z parkingu).
1.2.3. Roboty elektryczne
- montaż lamp zasilanych fotowoltaiką.
1.2.4. Zagospodarowanie terenu:
- zagospodarowanie terenu działki z obsianiem trawą, nasadzeniami zieleni (drzewa i krzewy, trawy ozdobne), założeniem klombu, wycinką drzew i krzewów lub ich przesadzeniem;
- wykonanie nowej nawierzchni utwardzonej, przeznaczonej do ruchu pieszego i kołowego wraz z wjazdem i wyjazdem na drogę publiczną;
- montaż małej architektury: ławek, koszy na odpady;
1.2.5. Odwodnienie
Wody opadowe z dachów projektowanych wiat należy rozprowadzić po terenie. Wody z parkingu i ciągów komunikacyjnych po uprzednim oczyszczeniu (za pomocą istniejącej studni lub innych urządzeń itp. – jeżeli przepisy prawa lub zasadami wiedzy technicznej tego wymagają) odprowadzić do rowu zgodnie z projektem i pozwoleniem wodno-prawny (jeśli jest wymagane).
1.2.6. Projektowany wewnętrzny układ komunikacyjny: Parametry techniczne
− Drogi - min 3,50 m do 5.00 m,
− Szerokość dróg rowerowych - min 2,00 m (jeżeli warunki terenowe nie pozwolą osiągnąć tego parametru dopuszcza się odpowiednie zmiany zgodnie z odpowiedzią z dnia 29.10.2024 r.),
− Szerokość chodników - min 1,50 m,
1.2.7. Konstrukcja nawierzchni
- Dla projektowanej konstrukcji drogi przewidziano nawierzchnię asfaltową;
- miejsca parkingowe z kostki betonowej z odpowiednią podbudową przeznaczoną dla transportu ciężkiego (nacisk min. 50 kN). Obramowanie nawierzchni komunikacji kołowej stanowi krawężnik betonowy o wym. 15x30x100 cm ułożony na ławie oporowej z betonu z podbudową i warstwą odsączającą.
- Drogi rowerowe - warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości 4 cm; warstwa wiążąca o grubości 3 cm; podbudowa z tłucznia łamanego o grubości 10 cm; warstwa odsączająca z piasku średniego o grubości 10 cm.
- Ciągi piesze z kostki betonowej o grubości 6 cm na podsypce piaskowej, podbudowa z betonu gr. 10 cm lub kruszywa gr. 15 cm ; na wyjazdach z posesji z kostki grubości 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej, podbudowa z betonu gr. 10 cm i kruszywa gr. 15 cm.
1.2.8. Stacja naprawy rowerów
Samoobsługowa stacja naprawy rowerów, z pompką 10 barów i wyposażoną w manometr i podwójną głowicę, umożliwiającą dopasowanie do każdego typu wentyla. Konstrukcja stacji wykonana jest z profili stalowych, starannie zabezpieczonych przed korozją poprzez ocynkowanie ogniowe oraz lakierowanie proszkowe. Dodatkowe elementy konstrukcyjne, takie jak śruby, linki i tablice, wykonane są ze stali nierdzewnej, co gwarantuje ich długotrwałą trwałość.
Stacja musi być wyposażona w dwa rodzaje uchwytów
- na koło oraz pod siodło, co zapewnia bezpieczne odstawienie roweru.
Zestawienie narzędzi:
− wkrętak krzyżowy PH2 ze stali nierdzewnej na łączniku obrotowym
− klucze płaskie: ze stali nierdzewnej 8x10/13x15mm na łączniku obrotowym − klucze imbusowe w zestawie, w rękojeści 10,8,5,4,3mm na łączniku
obrotowym
− klucze torks w zestawie T7/79/T15/T20/T25/T27/T30/T40
− pompka ręczna kompatybilna z zaworami Presta i Schradera
− klucz nastawny 0-24mm
− szczypce uniwersalne LP-7
− 2 szt łyżki stalowe do opon przystosowane do zdejmowania opon
bezdętkowych i opon drutowych powlekanych.
− klucz płaski 15mm do przykręcenia pedałów.
− tacka magnetyczna do tymczasowego przechowania drobnych elementów
(śrubek, podkładek itp)
Wszystkie narzędzia w stacji napraw rowerów są zawieszone na linkach ze stali nierdzewnej Ø 4mm w otulinie gumowej.
Specyfikacja:
Materiał - stal ocynkowana i malowana, stal nierdzewna
Komponenty - blacha 1mm ,2 mm, zestaw narzędzi naprawczych
Mocowanie - do przykręcenia
Sposób oznakowania - folia samoprzylepna
1.2.9. Wiata rowerowa
Wiata na rowery zapewniająca zadaszenie dla rowerów z pełnym oszalowaniem bocznym i tylnym.
Specyfikacja:
− zadaszenie materiał - poliwęglan komorowy-przeźroczysty 0,8cm;
− konstrukcja nośna: profile 80x80x5mm;
− konstrukcja zadaszenia: profile 50x30x3mm;
− materiał konstrukcji: stal ocynkowana m. ogniową, stal ocynkowana i malowana, stal
nierdzewna;
− mocowanie: do wbetonowania.
1.2.10. Wiata autobusowa
Specyfikacja:
− zadaszenie materiał - poliwęglan komorowy-przeźroczysty 0,8cm;
− konstrukcja nośna: profile 80x80x5mm;
− konstrukcja zadaszenia: profile 50x30x3mm;
− materiał konstrukcji: stal ocynkowana m. ogniową, stal ocynkowana i malowana, stal
nierdzewna;
− mocowanie: do wbetonowania.
1.2.11. Wiata parkowa- postojowa
Specyfikacja:
- konstrukcja drewniana
Po zmianie:
1. Opis dot. 1. części zamówienia pn. : „Budowa punktu przesiadkowego wraz z drogą rowerową w Starych Oborzyskach”
Zadanie realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj.
Przedmiotem zadania jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami, warunkami oraz decyzjami umożlwiającymi realizację przedsięwzięcia budowy punktu przesiadkowego wraz z drogą rowerową oraz wykonanie prac budowlanych.
1.1. Ogólne właściwości funkcjonalno-użytkowe
Podstawowe parametry punktu przesiadkowego wraz ze ścieżką rowerową:
1.1.1. Przystanek autobusowy – 120 m2 (nawierzchnia bitumiczna),
1.1.2. Parking – 1189,18 m2 (nawierzchnia z kostki brukowej betonowej),
1.1.3. Miejsca postojowe dla niepełnosprawnych – 108 m2 (nawierzchnia z kostki brukowej betonowej),
1.1.4. Jezdnia – 2724,46 m2 (nawierzchnia bitumiczna,
1.1.5. Droga rowerowa – 629,13 m2 (nawierzchnia bitumiczna)
1.1.6. Wiata rowerowa – 152,99 m2 (nawierzchnia z kostki brukowej betonowej),
1.1.7. Chodnik – 767,14 m2 (nawierzchnia z kostki brukowej betonowej),
1.1.8. Trawa – 1779,85 m2,
1.1.9. Klomb z trawy ozdobnej – 31,28 m2
1.1.10. Mała architektura w tym ławki – 7 szt., stacja naprawy rowerów – 1 szt., wiata autobusowa – 2 szt.
Dopuszczalne odchyłki zostały opisane w PFU.
1.2. Szczegółowe właściwości funkcjonalno- użytkowe
1.2.1. Roboty przygotowawcze:
- rozbiórki i demontaże,
- wycinka istniejącej zieleni,
-zabezpieczenie drzew na terenie inwestycji na czas budowy,
- usunięcie humusu, korytowanie,
1.2.2. Roboty budowlane:
- wydłużenie przepustów pod drogą;
- zakrycie cieku wodnego na działce nr 91/4 (skanalizowanie cieku);
- niwelacja gruntu;
- wykonanie wykopu pod fundamenty;
- wykonanie robót fundamentowych pod wiaty;
- montaż wiat: przystankowych, rowerowych i wiaty parkowej;
- montaż stacji naprawy rowerów;
- budowa chodników, jezdni i dróg rowerowych;
- malowanie pasów i miejsc postojowych dla osób z niepełnosprawnościami;
- montaż znaków drogowych (oznaczenie przystanków, wjazd i wyjazd z parkingu).
1.2.3. Roboty elektryczne
- montaż lamp zasilanych fotowoltaiką.
1.2.4. Zagospodarowanie terenu:
- zagospodarowanie terenu działki z obsianiem trawą, nasadzeniami zieleni (drzewa i krzewy, trawy ozdobne), założeniem klombu, wycinką drzew i krzewów lub ich przesadzeniem;
- wykonanie nowej nawierzchni utwardzonej, przeznaczonej do ruchu pieszego i kołowego wraz z wjazdem i wyjazdem na drogę publiczną;
- montaż małej architektury: ławek, koszy na odpady;
1.2.5. Odwodnienie
Wody opadowe z dachów projektowanych wiat należy rozprowadzić po terenie. Wody z parkingu i ciągów komunikacyjnych po uprzednim oczyszczeniu (za pomocą istniejącej studni lub innych urządzeń itp. – jeżeli przepisy prawa lub zasadami wiedzy technicznej tego wymagają) odprowadzić do rowu zgodnie z projektem i pozwoleniem wodno-prawny (jeśli jest wymagane). Możliwe jest też zaprojektowanie rozsączania części miejsc parkingowych.
1.2.6. Projektowany wewnętrzny układ komunikacyjny: Parametry techniczne
− Drogi - min 3,50 m do 5.00 m,
− Szerokość dróg rowerowych - min 2,00 m (jeżeli warunki terenowe nie pozwolą osiągnąć tego parametru dopuszcza się odpowiednie zmiany zgodnie z odpowiedzią z dnia 29.10.2024 r.),
− Szerokość chodników - min 1,50 m,
1.2.7. Konstrukcja nawierzchni
- Dla projektowanej konstrukcji drogi przewidziano nawierzchnię asfaltową;
- miejsca parkingowe z kostki betonowej z odpowiednią podbudową przeznaczoną dla transportu ciężkiego (nacisk min. 50 kN). Obramowanie nawierzchni komunikacji kołowej stanowi krawężnik betonowy o wym. 15x30x100 cm ułożony na ławie oporowej z betonu z podbudową i warstwą odsączającą.
- Drogi rowerowe - warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości 4 cm; warstwa wiążąca o grubości 3 cm; podbudowa z tłucznia łamanego o grubości 10 cm; warstwa odsączająca z piasku średniego o grubości 10 cm.
- Ciągi piesze z kostki betonowej o grubości 6 cm na podsypce piaskowej, podbudowa z betonu gr. 10 cm lub kruszywa gr. 15 cm ; na wyjazdach z posesji z kostki grubości 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej, podbudowa z betonu gr. 10 cm i kruszywa gr. 15 cm.
1.2.8. Stacja naprawy rowerów
Samoobsługowa stacja naprawy rowerów, z pompką 10 barów i wyposażoną w manometr i podwójną głowicę, umożliwiającą dopasowanie do każdego typu wentyla. Konstrukcja stacji wykonana jest z profili stalowych, starannie zabezpieczonych przed korozją poprzez ocynkowanie ogniowe oraz lakierowanie proszkowe. Dodatkowe elementy konstrukcyjne, takie jak śruby, linki i tablice, wykonane są ze stali nierdzewnej, co gwarantuje ich długotrwałą trwałość.
Stacja musi być wyposażona w dwa rodzaje uchwytów
- na koło oraz pod siodło, co zapewnia bezpieczne odstawienie roweru.
Zestawienie narzędzi:
− wkrętak krzyżowy PH2 ze stali nierdzewnej na łączniku obrotowym
− klucze płaskie: ze stali nierdzewnej 8x10/13x15mm na łączniku obrotowym − klucze imbusowe w zestawie, w rękojeści 10,8,5,4,3mm na łączniku
obrotowym
− klucze torks w zestawie T7/79/T15/T20/T25/T27/T30/T40
− pompka ręczna kompatybilna z zaworami Presta i Schradera
− klucz nastawny 0-24mm
− szczypce uniwersalne LP-7
− 2 szt łyżki stalowe do opon przystosowane do zdejmowania opon
bezdętkowych i opon drutowych powlekanych.
− klucz płaski 15mm do przykręcenia pedałów.
− tacka magnetyczna do tymczasowego przechowania drobnych elementów
(śrubek, podkładek itp)
Wszystkie narzędzia w stacji napraw rowerów są zawieszone na linkach ze stali nierdzewnej Ø 4mm w otulinie gumowej.
Specyfikacja:
Materiał - stal ocynkowana i malowana, stal nierdzewna
Komponenty - blacha 1mm ,2 mm, zestaw narzędzi naprawczych
Mocowanie - do przykręcenia
Sposób oznakowania - folia samoprzylepna
1.2.9. Wiata rowerowa
Wiata na rowery zapewniająca zadaszenie dla rowerów z pełnym oszalowaniem bocznym i tylnym.
Specyfikacja:
− zadaszenie materiał - poliwęglan komorowy-przeźroczysty 0,8cm;
− konstrukcja nośna: profile 80x80x5mm;
− konstrukcja zadaszenia: profile 50x30x3mm;
− materiał konstrukcji: stal ocynkowana m. ogniową, stal ocynkowana i malowana, stal
nierdzewna;
− mocowanie: do wbetonowania.
1.2.10. Wiata autobusowa
Specyfikacja:
− zadaszenie materiał - poliwęglan komorowy-przeźroczysty 0,8cm;
− konstrukcja nośna: profile 80x80x5mm;
− konstrukcja zadaszenia: profile 50x30x3mm;
− materiał konstrukcji: stal ocynkowana m. ogniową, stal ocynkowana i malowana, stal
nierdzewna;
− mocowanie: do wbetonowania.
1.2.11. Wiata parkowa- postojowa
Specyfikacja:
- konstrukcja drewniana