BZP: Zorganizowanie i przeprowadzenie 20 kursów dla uczestników projektu ,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych – etap II”
29.10.2024
2024/BZP 00569453/01
Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w Sztumie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie 20 kursów dla uczestników projektu ,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych – etap II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w Sztumie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292008
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reja 12
1.5.2.) Miejscowość: Sztum
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kadry@medyk.sztum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk.sztum.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorska Medyczna Szkoła Policealna im. Aliny Pienkowskiej w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220103669
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 31
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-346
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szkolagdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkolagdynia.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w Słupsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220114791
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bałtycka 29
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pmsp@medyk.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk.slupsk.pl
1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne
Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w Sztumie przeprowadzi postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. Każdy Zamawiający (będący w grupie zakupowej) po wyborze najkorzystniejszej oferty zobowiązał się do zawarcia umów (w zależności od części) z podmiotem wybranym w niniejszym postępowaniu. Zgodnie z art. 38 ustawy Pzp Zamawiający Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w Sztumie działa w imieniu swoim oraz na podstawie udzielonego umocowania w imieniu i na rzecz jednostek wskazanych poniżej:
1) Pomorska Medyczna Szkoła Policealna im. Aliny Pienkowskiej w Gdyni, ul. Żeromskiego 31, 81-346 Gdynia,
2) Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w Słupsku, ul. Bałtycka 29, 76-200 Słupsk.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie 20 kursów dla uczestników projektu ,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych – etap II”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c122c30-9b54-4aa9-8774-7d49ef147f15
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00569453
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00565253/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zorganizowanie i przeprowadzenie 20 kursów dla słuchaczy szkoły
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkól policealnych – etap II. Projekt realizowany jest w ramach działania 5.8 Edukacja ogólna i zawodowa programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10061463.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej.
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane winny być za pośrednictwem Platformy zakupowej za pomocą formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
4. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje elektronicznie za pośrednictwem Platformy zakupowej. Informacje, zawiadomienia, zmiany, odpowiedzi - Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie zakupowej. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana elektronicznie za pośrednictwem Platformy zakupowej do konkretnego Wykonawcy.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na Platformie zakupowej przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
6. Zamawiający wskazuje niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 256 kb/s,
2) przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies”.
Ponadto Zamawiający informuje, że występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można spakować programem do archiwizacji np. 7-Zip) przy maksymalnej wielkości 150 MB.
7. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej Platformy po linkiem w zakładce „Regulamin” oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert. Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.
9. W zakresie kwestii nieuregulowanych niniejszą SWZ obowiązują przepisy ustawy Pzp oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) współadministratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
a. Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w Słupsku, ul. Bałtycka 29, 76-200 Słupsk
b. Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w Sztumie, ul. Reja 12, 82-400 Sztum
c. Pomorska Medyczna Szkoła Policealna im. Aliny Pienkowskiej w Gdyni, ul. Żeromskiego 31, 81-346 Gdynia
2) współadministratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail odpowiednio:
a. iod@medyk.slupsk.pl
b. ido@medyk.sztum.pl
c. iod@szkolagdynia.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym poniżej progów unijnych w związku z:
ustawą z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1605 ze zm.);
ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz.U. 2020 poz. 164 ze zm).
4) Podstawą przetwarzania danych osób reprezentujących strony umów, wyznaczonych do kontaktów roboczych/służbowych podczas przeprowadzenia przedmiotowego postępowania lub osób odpowiedzialnych za koordynację i realizację umów jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), polegający na umożliwieniu kontaktu pomiędzy stronami umów lub jej sprawną realizacją.
5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia, w tym Open Nexus Sp. z o.o. jako właściciela Platformy zakupowej, oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Ze względu na brak miejsca pozostałe informacje dotyczące RODO zostały określone w rozdziale XXV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: K.261.1.2024/P05.08
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 20
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Terapia punktów spustowych” dla słuchaczy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej im. Aliny Pienkowskiej w Gdyni.
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
Teoria:
a. definicja punktów spustowych,
b. podstawy fizjologiczne punktów spustowych,
c. czynniki sprzyjające powstawaniu punktów spustowych,
d. sposoby lokalizacji i palpacji punktów spustowych,
e. metody i techniki terapeutyczne wspomagające pracę na punktach spustowych,
f. wskazania i przeciwwskazania do masażu,
g. przebieg masażu,
h. zasady bhp podczas wykonywania zabiegu.
Praktyka:
a. przygotowanie stanowiska pracy,
b. zasady palpacji punktów spustowych,
c. zastosowanie wybranych technik terapeutycznych (m.in. ucisk ischemiczny , rozluźnienie mięśniowo-powięziowe, PIR i inne),
d. opracowanie poszczególnych partii ciała oraz najczęściej spotykanych dolegliwości bólowych - ból w okolicy obręczy-barkowej, głowy, stawu łokciowego, nadgarstka, pleców (odcinek szyjny, piersiowy, lędźwiowy ) , obręczy biodrowej, stawu kolanowego i skokowego oraz stopy.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
- Cena - 60%
- Doświadczenie w prowadzeniu kursów - 40%.
Szczegółowy opis sposobu oceny znajduje się w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w prowadzeniu kursów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Masaż Kobido” dla słuchaczy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej im. Aliny Pienkowskiej w Gdyni.
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
Teoria:
a. historia i filozofia masażu Kobido,
b. definicja i istota masażu Kobido oraz jego efekty,
c. anatomia mięśni twarzy,
d. podstawowe zasady wykonywania masażu,
e. techniki stymulacyjne, energetyzujące, delikatne, wrażliwe,
f. wskazania i przeciwwskazania do zabiegu,
g. zasady bhp podczas wykonywania zabiegu.
Praktyka:
a. przygotowanie stanowiska pracy,
b. metodyka masażu,
c. doskonalenie technik wykorzystywanych w masażu.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
- Cena - 60%
- Doświadczenie w prowadzeniu kursów - 40%.
Szczegółowy opis sposobu oceny znajduje się w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w prowadzeniu kursów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Masaż Ajurwedyjski” dla słuchaczy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej im. Aliny Pienkowskiej w Gdyni.
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
Teoria:
a. główna koncepcja Ajurwedy – Teoria Panchamahabutas i trzech dosz,
b. Prakriti i Vikriti oraz metody balansujące – rozpoznawanie braku harmonii w sferze poszczególnych dosz,
c. wskazówki dotyczące ajurwedyjskiego podejścia do styl życia, diety i aktywności fizycznej,
d. metody diagnozy ajurwedyjskiej,
e. teoria terapii ajurwedyjskich, olejów i ziół,
f. anatomia ajurwedyjska i punkty Marma,
g. wskazania i przeciwwskazania do masażu Ajurwedyjskiego.
Praktyka:
a. przygotowanie gabinetu,
b. przebieg masażu,
c. zasady bhp podczas wykonywania zabiegu,
d. przygotowanie oleju do masażu
e. prowadzenie masażu Abhyanga/Vishesh – ajurwedyjski masaż całego ciała,
f. prowadzenie masażu Shiroabhyanga – hinduski masaż głowy.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
- Cena - 60%
- Doświadczenie w prowadzeniu kursów - 40%.
Szczegółowy opis sposobu oceny znajduje się w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w prowadzeniu kursów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Choreoterapia” dla słuchaczy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej im. Aliny Pienkowskiej w Gdyni.
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
a. krótki rys historyczny choreoterapii,
b. teoretyczne podstawy choreoterapii,
c. czynniki leczące w choreoterapii,
d. rozgrzewka uwalniająca jednostkę od napięć i otwierająca drogę do relaksacji,
e. ćwiczenia muzyczno-ruchowe (rozciągające, poprawiające koordynację ruchową, elastyczność, miękkość i obszerność ruchu, ćwiczenia wymagające pracy samodzielnej jak i współdziałania z jednym partnerem lub całą grupą),
f. improwizacje ruchowe przy muzyce,
g. podstawy tańca integracyjnego,
h. zabawa rytmem, dźwiękiem, tempem,
i. znaczenie przestrzeni w tańcu i w życiu,
j. ćwiczenia na rozwijanie świadomości ciała,
k. relaksacja przy muzyce,
l. trening terapeuty.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
- Cena - 60%
- Doświadczenie w prowadzeniu kursów - 40%.
Szczegółowy opis sposobu oceny znajduje się w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w prowadzeniu kursów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Makramy” dla słuchaczy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej im. Aliny Pienkowskiej w Gdyni.
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
a. krótki rys historyczny makramy,
b. teoretyczne podstawy makramy,
c. działania prozdrowotne wynikające z makramy,
d. nauka podstawowych węzłów makramy, w tym płaskiego, żebrowego oraz splotów ozdobnych,
e. wykonanie ozdób w technice makramy.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
- Cena - 60%
- Doświadczenie w prowadzeniu kursów - 40%.
Szczegółowy opis sposobu oceny znajduje się w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w prowadzeniu kursów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Florystyczny” dla słuchaczy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej im. Aliny Pienkowskiej w Gdyni.
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
a. zajęcia teoretyczne z wiedzy o perspektywie, kolorze i kompozycji,
b. najnowsze trendy florystyczne,
c. podstawy tworzenia kompozycji roślinnych,
d. kompozycja układana na gąbce florystycznej,
e. wykonanie bukietu okazjonalnego.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
- Cena - 60%
- Doświadczenie w prowadzeniu kursów - 40%.
Szczegółowy opis sposobu oceny znajduje się w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w prowadzeniu kursów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Masaż tkanek głębokich” dla słuchaczy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Słupsku.
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
Teoria:
a. definicja i istota masażu tkanek głębokich oraz jego efekty,
b. podstawowe zasady wykonywania masażu,
c. ergonomia pracy masażysty,
d. podstawy anatomii palpacyjnej i diagnostyka funkcjonalna,
e. obszary wymagające szczególnej ostrożności,
f. czytanie ciała i zasady strukturalnej pracy z ciałem,
g. zastosowanie technik w wybranych dysfunkcjach i jednostkach chorobowych (m.in. choroba zwyrodnieniowa stawów, dyskopatie, rwa kulszowa, niespecyficzne dolegliwości bólowe kręgosłupa, napięciowe bóle głowy, stany pourazowe i pooperacyjne),
h. planowanie strategii pracy,
i. wskazania i przeciwwskazania do masażu tkanek głębokich,
j. przygotowanie gabinetu,
k. praca w wybranych pozycjach ułożeniowych na mięśniach,
l. zasady bhp podczas wykonywania zabiegu.
Praktyka:
a. przygotowanie stanowiska pracy,
b. metodyka wykonywania zabiegów i strategii postępowania,
c. trening technik terapeutycznych w wybranych dysfunkcjach i jednostkach chorobowych.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
- Cena - 60%
- Doświadczenie w prowadzeniu kursów - 40%.
Szczegółowy opis sposobu oceny znajduje się w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w prowadzeniu kursów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Terapia punktów spustowych” dla słuchaczy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Słupsku.
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
Teoria:
a. definicja punktów spustowych,
b. podstawy fizjologiczne punktów spustowych,
c. czynniki sprzyjające powstawaniu punktów spustowych,
d. sposoby lokalizacji i palpacji punktów spustowych,
e. metody – techniki terapeutyczne wspomagające prace na punktach spustowych,
f. wskazania i przeciwwskazania do masażu,
g. przebieg masażu,
h. zasady bhp podczas wykonywania zabiegu.
Praktyka:
a. przygotowanie stanowiska pracy,
b. zasady palpacji punktów spustowych,
c. zastosowanie wybranych technik terapeutycznych (m.in. ucisk ischemiczny, rozluźnienie mięśniowo-powięziowe, PIR i inne),
d. opracowanie poszczególnych partii ciała oraz najczęściej spotykanych dolegliwości bólowych – ból w okolicy obręczy barkowej, głowy, stawu łokciowego, nadgarstka, pleców (odcinek szyjny, piersiowy, lędźwiowy), obręczy biodrowej, stawu kolanowego i skokowego oraz stopy
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
- Cena - 60%
- Doświadczenie w prowadzeniu kursów - 40%.
Szczegółowy opis sposobu oceny znajduje się w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w prowadzeniu kursów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Masaż Kobido” dla słuchaczy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Słupsku.
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
Teoria:
a. historia i filozofia masażu Kobido,
b. definicja i istota masażu Kobido oraz jego efekty,
c. anatomia mięśni twarzy,
d. podstawowe zasady wykonywania masażu,
e. techniki stymulacyjne, energetyzujące, delikatne, wrażliwe,
f. wskazania i przeciwwskazania do zabiegu,
g. zasady bhp podczas wykonywania zabiegu.
Praktyka:
a. przygotowanie stanowiska pracy,
b. metodyka masażu,
c. doskonalenie technik wykorzystywanych w masażu.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
- Cena - 60%
- Doświadczenie w prowadzeniu kursów - 40%.
Szczegółowy opis sposobu oceny znajduje się w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w prowadzeniu kursów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Masaż pielęgnacyjny w profilaktyce przeciwodleżynowej” dla słuchaczy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Słupsku.
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
Teoria:
a. podstawy anatomii z elementami fizjologii,
b. właściwości i działanie masażu pielęgnacyjnego w zapobieganiu odleżynom,
c. wskazania i przeciwwskazania do zabiegu,
d. pozycje ułożeniowe w masażu,
e. zasady i metodyka zabiegu,
f. rodzaje preparatów i środków wykorzystywanych w masażu,
g. zasady bhp podczas wykonywania zabiegu.
Praktyka:
a. przygotowanie stanowiska pracy,
b. trening technik masażu wykorzystywanych w masażu pielęgnacyjnym w profilaktyce przeciwodleżynowej.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
- Cena - 60%
- Doświadczenie w prowadzeniu kursów - 40%.
Szczegółowy opis sposobu oceny znajduje się w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w prowadzeniu kursów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Masaż relaksacyjny” dla słuchaczy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Słupsku.
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
Teoria:
a. podstawy anatomii z elementami fizjologii,
b. właściwości i działanie masażu,
c. wpływ masażu relaksacyjnego na organizm,
d. wskazania i przeciwwskazania do zabiegu,
e. przygotowanie do zabiegu,
f. zasady i metodyka zabiegu,
g. inne techniki relaksacji,
h. zasady bhp podczas wykonywania zabiegu.
Praktyka:
a. przygotowanie stanowiska pracy,
b. trening technik masażu wykorzystywanych w masażu relaksacyjnym.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
- Cena - 60%
- Doświadczenie w prowadzeniu kursów - 40%.
Szczegółowy opis sposobu oceny znajduje się w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w prowadzeniu kursów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Ziołolecznictwo” dla słuchaczy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Słupsku.
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
a. informacje ogólne o ziołolecznictwie: podstawowe informacje o leczeniu ziołami, skąd brać zioła, jak je suszyć, jak przechowywać, parzenie ziół: napar, odwar, wyciągi itp.
b. kiedy zioła mogą szkodzić?,
c. charakterystyka wybranych ziół i roślin stosowanych w ziołolecznictwie: pokrzywa, koper włoski, nawłoć, dziurawiec, chaber bławatek, chmiel zwyczajny, dzika róża, glistnik jaskółcze ziele, rumianek, czosnek, arnika górska, głóg dwuszyjkowy, brzoza, lipa, anyż, babka lancetowata, bez czarny, kminek zwyczajny, jałowiec pospolity – analiza działania i części roślin używanych w ziołolecznictwie,
d. zioła w leczeniu: chorób serca, układu oddechowego, przewodu pokarmowego, chorób skóry, biegunka, choroby jamy ustnej, choroby dróg moczowych, choroby wątroby, dolegliwości kobiece, otyłości, chorób układu krążenia,
e. receptury zielarskie na różne schorzenia,
f. ozdrowieńcze kąpiele w ziołach,
g. aromatoterapia: olejki aromatyczne i ich zastosowanie.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
- Cena - 60%
- Doświadczenie w prowadzeniu kursów - 40%.
Szczegółowy opis sposobu oceny znajduje się w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w prowadzeniu kursów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Choreoterapia” dla słuchaczy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Słupsku.
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
a. krótki rys historyczny choreoterapii,
b. teoretyczne podstawy choreoterapii,
c. czynniki leczące w choreoterapii,
d. rozgrzewka uwalniająca jednostkę od napięć i otwierająca drogę do relaksacji,
e. ćwiczenia muzyczno-ruchowe (rozciągające, poprawiające koordynację ruchową, elastyczność, miękkość i obszerność ruchu, ćwiczenia wymagające pracy samodzielnej jak i współdziałania z jednym partnerem lub całą grupą),
f. improwizacje ruchowe przy muzyce,
g. podstawy tańca integracyjnego,
h. zabawa rytmem, dźwiękiem, tempem,
i. znaczenie dotyku, automasaż,
j. znaczenie przestrzeni w tańcu i w życiu,
k. ćwiczenia na rozwijanie świadomości ciała,
l. relaksacja przy muzyce,
m. trening terapeuty.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
- Cena - 60%
- Doświadczenie w prowadzeniu kursów - 40%.
Szczegółowy opis sposobu oceny znajduje się w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w prowadzeniu kursów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Makramy” dla słuchaczy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Słupsku.
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
a. krótki rys historyczny makramy,
b. teoretyczne podstawy makramy,
c. działania prozdrowotne wynikające z makramy,
d. ćwiczenia wprowadzające (z użyciem podstawowych węzłów makramy), instrukcja obrazkowa wiązania węzłów,
e. ćwiczenia praktyczne – wykonywanie prac.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
- Cena - 60%
- Doświadczenie w prowadzeniu kursów - 40%.
Szczegółowy opis sposobu oceny znajduje się w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w prowadzeniu kursów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 15
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Florystyczny” dla słuchaczy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Słupsku.
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
a. zajęcia teoretyczne z wiedzy o perspektywie, kolorze i kompozycji,
b. najnowsze trendy florystyczne,
c. podstawy tworzenia kompozycji roślinnych,
d. kompozycja układana na gąbce florystycznej,
e. wykonanie bukietu okazjonalnego.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
- Cena - 60%
- Doświadczenie w prowadzeniu kursów - 40%.
Szczegółowy opis sposobu oceny znajduje się w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w prowadzeniu kursów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 16
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Masaż Tajski” dla słuchaczy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Sztumie.
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
Teoria:
a. historia masażu Tajskiego,
b. koncepcja krążenia energii w ciele człowieka,
c. zalety masażu Tajskiego,
d. wskazania i przeciwwskazania do masażu,
e. przygotowanie gabinetu,
f. przebieg masażu,
g. etyka obowiązująca w czasie masażu,
h. zasady bhp podczas wykonywania zabiegu.
Praktyka:
a. przygotowanie do zabiegu masażu,
b. metodyka masażu Tajskiego,
c. praca z ciałem, w tym:
- poprawne ułożenie ciała terapeuty,
- umiejętność właściwego użycia ciężaru własnego ciała w czasie zabiegu,
- techniki rozciągania kończyn i grzbietu,
- techniki nacisku.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
- Cena - 60%
- Doświadczenie w prowadzeniu kursów - 40%.
Szczegółowy opis sposobu oceny znajduje się w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w prowadzeniu kursów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 17
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Masaż Lomi Lomi” dla słuchaczy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Sztumie.
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
Teoria:
a. historia masażu Lomi Lomi,
b. rodzaje masażu Lomi Lomi,
c. wpływ masażu na organizm,
d. rodzaje olejów stosowanych w czasie masażu,
e. wskazania i przeciwwskazania do masażu Lomi Lomi,
f. metodyka masażu,
g. przygotowanie gabinetu,
h. etyka obowiązująca w czasie masażu Lomi Lomi,
i. zasady bhp podczas wykonywania zabiegu.
Praktyka:
a. przygotowanie oleju do masażu,
b. przygotowanie stanowiska pracy,
c. nauka kroków fregaty – elementy tańca Hawajskiego w czasie masażu,
d. prowadzenie masażu Lomi Lomi.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
- Cena - 60%
- Doświadczenie w prowadzeniu kursów - 40%.
Szczegółowy opis sposobu oceny znajduje się w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w prowadzeniu kursów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 18
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Kinesiotaping” dla słuchaczy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Sztumie.
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
Teoria:
a. wprowadzenie do koncepcji metody kinesiotapingu,
b. teoretyczne podstawy kinesiotapingu,
c. sprzęt i materiały do kinesiotapingu,
d. właściwości plastrów do kinesiotapingu,
e. wpływ taśmy na skórę i powięź powierzchniową oraz głęboką, na mięśnie, stawy i system krążeniowy/limfatyczny,
f. wskazania i przeciwskazania stosowania kinesiotapingu,
g. omówienie technik aplikacji kinesiotapingu,
h. etyka obowiązująca w czasie zabiegu,
i. zasady bhp podczas wykonywania zabiegu.
Praktyka:
a. przygotowanie do zabiegu,
b. praktyczna nauka oklejania w przykładowych dysfunkcjach,
c. techniki mięśniowe, przestrzenne, powięziowe,
d. techniki ścięgniste, więzadłowe, korekcyjne,
e. techniki limfatyczne,
f. kombinacje technik.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
- Cena - 60%
- Doświadczenie w prowadzeniu kursów - 40%.
Szczegółowy opis sposobu oceny znajduje się w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w prowadzeniu kursów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 19
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Warsztaty zdobienia paznokci One Stroke” dla słuchaczy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Sztumie.
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
Teoria:
a. rodzaje pędzli i sposób dbania o nie,
b. podstawy kompozycji,
c. dobór kompozycji do rodzaju płytki paznokcia,
d. proporcje,
e. technika mieszania barw,
f. technika pracy pędzlem,
g. technika aplikacji produktu,
h. zasady bhp podczas wykonywania zabiegu.
Praktyka:
a. przygotowanie podłoża do pracy,
b. malowanie cieniutkich linii i zawijasów,
c. technika aplikacji produktu na pędzel oraz na tipsa,
d. cieniowanie płatków i listków,
e. tworzenie kwiatowych kompozycji.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
- Cena - 60%
- Doświadczenie w prowadzeniu kursów - 40%.
Szczegółowy opis sposobu oceny znajduje się w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w prowadzeniu kursów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 20
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Warsztaty zdobienia paznokci Zhostovo” dla słuchaczy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Sztumie.
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
Teoria:
a. zarys historyczny Zhostovo,
b. omówienie niezbędnych pędzli i akcesoriów,
c. schemat łączenia kolorów,
d. dokładne rozplanowanie zdobienia z podziałem na poszczególne etapy,
e. analiza kolorystyczna,
f. schemat budowy płatków oraz liści, ich kierunek i kształt,
g. rodzaje pędzli i sposób dbania o nie,
h. kompozycja i światłocień,
i. sposoby zabezpieczenia wzorów,
j. zasady bhp podczas wykonywania zabiegu.
Praktyka:
a. przygotowanie podłoża do pracy,
b. opracowanie szkicu zdobienia,
c. prawidłowy ruch pędzlem,
d. malowanie cieniutkich linii i zawijasów,
e. wyeksponowanie detali,
f. prawidłowe proporcje i rozmieszczenie płatków oraz liści,
g. dobór i łączenie kolorów,
h. wrażenie głębi przez wykorzystanie właściwości barw.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
- Cena - 60%
- Doświadczenie w prowadzeniu kursów - 40%.
Szczegółowy opis sposobu oceny znajduje się w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w prowadzeniu kursów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga spełnienia warunku udziału w postępowaniu, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej dotyczącej osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednio wykwalifikowaną liczbą osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia. Tym samym, Zamawiający dokona weryfikacji wyłącznie na podstawie oświadczenia wstępnego, o którym mowa w Rozdziale IX. ust. 2 pkt 1 SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, tym samym zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, wykazu osób (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda złożenia przez wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia Zamawiający zbada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych Wykonawców.Wraz z ofertą należy złożyć oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ). Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w rozdziale VII SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale X SWZ.
Oświadczenie składają odrębnie:
− każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
− podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy.
Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego należy załączyć do oferty.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach:1) zmiany miejsca realizacji usług pod warunkiem, że nowe miejsce spełnia wszystkie określone ogłoszeniem wymagania, Wykonawca będzie zobowiązany do uzasadnienia przyczyny zmiany miejsca na piśmie oraz otrzymania zgody Zamawiającego na zmianę miejsce realizacji usługi;
2) w przypadku wystąpienia omyłek pisarskich lub rachunkowych umowę można zmienić
w zakresie sprostowania omyłek;
3) zmiany postanowień umowy związanych z odpowiednią zmianą obowiązujących przepisów, zaleceń, wytycznych itp. – w zakresie dostosowującym umowę do zmienionych przepisów,
w tym nowych wymagań w zakresie sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu przedmiotu umowy;
4) Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego o zgodę na zmianę osoby/osób, wskazanych w ofercie Wykonawcy jedynie w uzasadnionych okolicznościach, w szczególności w sytuacji gdy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, nie jest możliwe realizowanie umowy przy pomocy danej osoby wskazanej w formularzu ofertowym. Warunkiem dokonania zmiany jest wcześniejsze uzgodnienie tego faktu z Zamawiającym, uzyskanie pisemnej zgody Zamawiającego na taką zmianę i zawarcie stosownego aneksu do umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu nowego wykazu wraz z opisem kwalifikacji i doświadczenia nowej osoby. Zamawiający może wyrazić zgodę na taką zmianę wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie proponowanej nowej osoby będą takie same lub wyższe od wymaganych w warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (tj. pod warunkiem, że osoba ta spełnia wszystkie wymogi określone na potrzeby warunku udziału w postępowaniu). Dodatkowo Zamawiający przed wyrażeniem zgody ma prawo przeprowadzić weryfikację kompetencji nowej osoby (trenera), na tych samych zasadach, które zostały określone w ogłoszeniu o zamówienie. Powyższa procedura będzie realizowana w celu zweryfikowania, czy nowa osoba (trener) otrzymałby nie mniej punktów w kryterium „Doświadczenie w prowadzeniu kursów” niż pierwotnie wskazany trener. Jeżeli ocena wskazanej nowej osoby (trenera) będzie niższa niż uzyskana przez trenera pierwotnie wskazanego w formularzu ofertowym lub proponowana nowa osoba nie wykaże się stosowną wiedzą, Zamawiający nie wyrazi zgody na zawarcie aneksu. Decyzja Zamawiającego w powyższym zakresie ma charakter ostateczny. Brak zgody Zamawiającego na zmianę trenera skutkować będzie niewykonaniem umowy z winy Wykonawcy i upoważnia Zamawiającego do rozwiązania niniejszej umowy w trybie natychmiastowym oraz naliczenia Wykonawcy kary umownej, o której mowa w § 6 ust. 1 pkt 1 wzoru umowy (załącznik nr 6 do SWZ).
5) zmiana w trakcie wykonywania Umowy powszechnie obowiązujących przepisów prawa w tym stawki podatku VAT.
6) zmiana terminu realizacji umowy z powodu:
a) działania siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, nadzwyczajne, gwałtowne, niemożliwe do przewidzenia i nieuchronne, mające istotny wpływ lub uniemożliwiające wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie, o okres jej działania oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania,
b) wystąpienia nadzwyczajnych okoliczności (niebędących „siłą wyższą”), grożących rażącą stratą, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć w terminie zawarcia umowy, pomimo zachowania przez Strony należytej staranności o okres ich trwania oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania,
c) działań podmiotów trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron o okres trwania tych działań,
d) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy o okres trwania tych okoliczności.
Ze względu na brak miejsca pozostałe zmiany umowy zostały określone w § 5 wzoru Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa open nexus www.platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-07 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Projekt umowy stanowi załącznik nr 6 do SWZ.2. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy.
3. Okoliczności, w jakich zmieniona może zostać umowa, są opisane w § 5 wzoru umowy (Załącznik nr 6 do SWZ).
4. Pouczenie o środkach ochrony prawnej.
Wykonawcom, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej na zasadach przewidzianych w dziale IX ustawy Pzp.
5. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu.
6. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę na podstawie okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, które wystąpiły w odpowiednim okresie wskazanym w art. 111 ustawy Pzp.
7. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, o którym mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
8. Ponadto zgodnie z art. 5k Rozporządzenia 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie z dnia 8 kwietnia 2022 r. zakazuje się udzielania lub dalszego wykonywania wszelkich zamówień publicznych lub koncesji objętych zakresem dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, a także zakresem art. 10 ust. 1, 3, ust. 6 lit. a)-e), ust. 8, 9 i 10, art. 11, 12, 13 i 14 dyrektywy 2014/23/UE, art. 7 i 8, art. 10 lit. b)-f) i lit. h)-j) dyrektywy 2014/24/UE, art. 18, art. 21 lit. b)-e) i lit. g)-i), art. 29 i 30 dyrektywy 2014/25/UE oraz art. 13 lit. a)-d), lit. f)-h) i lit. j) dyrektywy 2009/81/WE na rzecz lub z udziałem:
a) obywateli rosyjskich lub osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów z siedzibą w Rosji;
b) osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a) niniejszego ustępu; lub
c) osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów działających w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w lit. a) lub b) niniejszego ustępu, w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia.
9. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym , w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Do przygotowania oferty zaleca się skorzystanie z Formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru Formularza oferty, oferta powinna zawierać wszystkie istotne informacje wymagane we wzorze.
10. Podpis osobisty to nie podpis odręczny.
11. Wraz z ofertą należy złożyć:
1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z Rozdziałem IX ust.2 pkt 1 SWZ)
2) pełnomocnictwo (zgodnie z Rozdziałem IX ust.2 pkt 2 SWZ)
3) zobowiązanie podmiotu trzeciego (zgodnie z Rozdziałem IX ust.2 pkt 3 SWZ)
4) zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (zgodnie z Rozdziałem IX ust. 2 pkt 4 SWZ)
5) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z Rozdziałem IX ust. 2 pkt 5) SWZ)