BZP: „Kompleksowe sprzątanie budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Strzelcach Krajeńskich w okresie od 02-01-2025r. do 31-12-2025r. ”
29.10.2024
2024/BZP 00570272/01
Szkoła Podstawowa nr 1 w Strzelcach Krajeńskich
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Kompleksowe sprzątanie budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Strzelcach Krajeńskich w okresie
od 02-01-2025r. do 31-12-2025r. ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 w Strzelcach Krajeńskich
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210308907
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Ks. J. Popiełuszki 31
1.4.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie
1.4.3.) Kod pocztowy: 66-500
1.4.4.) Województwo: lubuskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sp1@strzelce.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp1strzelce.edupage.org/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00570272
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00561194
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowe sprzątanie budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Strzelcach Krajeńskich oraz terenu wokół szkoły.
1 Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Przedmiot zamówienia został opisany w Opisie przedmiotu zamówienia, zwanym OPZ stanowiącym Załączniki nr 8 do SWZ.
W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usługi polegającej na sprzątaniu i utrzymaniu czystości codziennie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach:
Budynki Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Ks. J. Popiełuszki 31 w Strzelcach Kraj. codziennie przez 5 dni w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku w systemie zmianowym z zastrzeżeniem pkt 3.6.
Od godziny 7:00 – 14:00 – minimum 2 osoby (2 etaty)
Od godz. 14:00 – 21:00 – minimum 7 osób (7 etatów)
W ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany jest do dostarczania na własny koszt środków czystości do toalet, mydła w płynie, papieru toaletowego i ręczników papierowych, odświeżaczy powietrza o świeżym, przyjemnym zapachu, worków na śmieci oraz narzędzi, urządzeń technicznych i środków chemicznych niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowe sprzątanie budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Strzelcach Krajeńskich oraz terenu wokół szkoły.
1 Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Przedmiot zamówienia został opisany w Opisie przedmiotu zamówienia, zwanym OPZ stanowiącym Załączniki nr 8 do SWZ.
W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usługi polegającej na sprzątaniu i utrzymaniu czystości codziennie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach:
Budynki Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Ks. J. Popiełuszki 31 w Strzelcach Kraj. codziennie przez 5 dni w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku w systemie zmianowym z zastrzeżeniem pkt 3.6.
Od godziny 7:00 – 14:00 – minimum 2 osoby (2 etaty)
Od godz. 14:00 – 21:00 – minimum 7 osób (7 etatów)
W ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany jest do dostarczania na własny koszt środków czystości do toalet, mydła w płynie, papieru toaletowego i ręczników papierowych, odświeżaczy powietrza o świeżym, przyjemnym zapachu, worków na śmieci oraz narzędzi, urządzeń technicznych i środków chemicznych niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia.
W okresie ferii zimowych i letnich:
Od 20.01.2025 r. do 02.02. 2025 r. - 1 osoba, 3 godz. od 10:00 do 13:00
od 01.07.2025 r. do 17.08.2025 r. - 1 osoba, 3 godz. od 10:00 do 13:00
Wykonawca wyznaczy tylko 1 osobę, która będzie pełniła dyżur i wykonywała usługę sprzątania codziennie przez 3 godziny dziennie (w przedziale czasowym od 10:00 do 13:00). Zakres czynności osoby wykonującej usługę sprzątania musi zostać uzgodniony z Zamawiającym.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-10-31 16:30
Po zmianie:
2024-11-06 16:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-10-31 17:30
Po zmianie:
2024-11-06 17:00