BZP: Świadczenie usług hotelarskich dla pacjentów Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie.
30.10.2024
2024/BZP 00570320/01
Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług hotelarskich dla pacjentów Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351375886
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wielicka 265
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-663
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 333 96 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@usdk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalzdrowia.pl/kontakt/ bip.usdk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług hotelarskich dla pacjentów Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c6976a7-ec3d-4f19-8acc-9787f6fd47a7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00570320
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://usdk.eb2b.com.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://usdk.eb2b.com.pl
Szczegółowe informacje zawarte są w SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://usdk.eb2b.com.pl
Szczegółowe informacje zawarte są w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w specyfikacji warunków zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-271-2-172/TP/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 292418,51 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi: Usługa zakwaterowania pacjentów Zakładu Radioterapii Dzieci i Dorosłych Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie
Wymagania:
1.1. Wymagana minimalna liczba pokoi w obiekcie przeznaczonych na jednoczesne zakwaterowanie pacjentów skierowanych przez Zamawiającego – dla 13 osób ;
1.2. Odległość obiektu wskazanego przez Wykonawcę nie może przekraczać 2 km od siedziby Zamawiającego [adres Kraków ul. Wielicka 265] - liczona w linii prostej (jako promień okręgu) zgodnie z miarą ogólniedostępnych internetowych map elektronicznych (np. maps.google; zumi.pl; docelu.pl; mapa.targeo.pl itp.).
1.3. Pokoje hotelowe w odpowiedniej liczbie zapewniającej zakwaterowanie pacjentów skierowanych przez Zamawiającego:
1.3.1. 1 osobowe z własną łazienką lub
1.3.2. 2 osobowe z własną łazienką – do dyspozycji tylko jednej osoby lub
1.3.3. 3 osobowe z własną łazienką – do dyspozycji tylko jednej osoby,
1.4. Wszystkie oferowane pokoje w jednym obiekcie.
1.5. Zapewnienie pojedynczego miejsca do spania dla każdej osoby zakwaterowanej w pokoju,
1.6. Zapewnienie w obiekcie (poza pokojem) wyznaczonego miejsca dla osób które jeszcze nie zostały zakwaterowane lub po wykwaterowaniu ( np. świetlica lub inne pomieszczenie ).
1.7. Zapewnienie w obiekcie (poza pokojem) bezpiecznego miejsca na przechowanie bagaży dla osób które jeszcze nie zostały zakwaterowane lub po wykwaterowaniu.
1.8. Doba hotelowa – nie później niż do godziny 14:00
1.9. Obiekt ma być wpisany jest do Ewidencji Obiektów Hotelarskich prowadzonej przez Marszałka Województwa Małopolskiego.
1.10. W ramach usługi hotelarskiej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zakwaterowanie, pobyt, nocleg w pokojach hotelowych, śniadanie.
2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i warunków realizacji zawierają załączniki do SWZ :
Załącznik 1- PROJEKT UMOWY
Załącznik 2 - FORMULARZ OFERTY- zawierający opis przedmiotu zamówienia
4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4