BZP: DOSTAWA CIĄGNIKA WRAZ Z OSPRZĘTM (PŁUG I SZCZOTKA)
30.10.2024
2024/BZP 00570588/01
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA CIĄGNIKA WRAZ Z OSPRZĘTM (PŁUG I SZCZOTKA)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790007148
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Suwalska 38
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 87 610 25 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dm@puk.elk.pl,
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.puk.elk.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA CIĄGNIKA WRAZ Z OSPRZĘTM (PŁUG I SZCZOTKA)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-479cd5ba-616e-43f0-8d8c-90c4305ef313
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00570588
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00234679/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa ciągnika wraz z osprzętm: plug i szczotka
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pukelk.ezamawiajacy.pl/pn/pukelk/demand/180822/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pukelk.ezamawiajacy.pl/pn/pukelk/demand/180822/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami
w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://pukelk.ezamawiajacy.pl/pn/pukelk/demand/180822/notice/public/details
Korzystanie z platformy jest bezpłatne.
Zgłoszenie do postępowania celu złożenia oferty lub innych dokumentów postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Nazwa Jednostki: https://pukelk.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w PUK sp. z o. w Ełku ul. Suwalska 38;
b) jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Ełku, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z koordynatorem Ochrony Danych Osobowych w PUK sp. zo. o. w Ełku za pomocą adresu e-mail: kadry@puk.pl.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na:
DOSTAWA CIĄGNIKA WRAZ Z OSPRZĘTM (PŁUG I SZCZOTKA)
ZNAK SPRAWY: PUK/EŁK/6/2810/2024
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. poz. 1919 z późn., zm.), dalej „ustawa PZP";
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przechowywania dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): * Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku po-stępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
** W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PUK/EŁK/6/2810/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CIĄGNIK:
1. Przebieg: nie większy niż 20 mth
2. Moc silnika: minimum 40 KM – maksimum 60 KM,
3. Paliwo: olej napędowy
4. Typ przekładni: mechaniczna
5. Typ sprzęgła: mechaniczne
6. Tylny WOM: sprzęgło suche mechaniczne
7. Rozstaw tylnej osi: maksimum 1 500 mm
8. Napęd 4WD z mechanicznym załączaniem napędu
9. Tylny i przedni TUZ
10. 3 zawory hydrauliczne tylne (1 standard + 1 funkcja pływająca + 1 standard)
11. Maksymalna wysokość ciągnika 2 300 mm
12. Szyba przednia otwierana w kabinie
13. Kabina kierowcy cztero-słupkowa zapewniająca dobrą widoczność
14. Światło ostrzegawcze
15.Przekładania z biegami do przodu i do tyłu
16. Szkolenie pracowników na terenie Przedsiębiorstwa
17. Autoryzowany serwis dla ciągnika powinien być zlokalizowany w odległości nie większej niż 50 km od siedziby Zamawiającego
PŁUG ŚNIEŻNY:
1. Fabrycznie nowy,
2. Składany typu „V” o szerokości nie większej niż 1650 mm,
3. Gumowe, wymienne, elementy lemiesza
4. Siłowniki do sterowania skrętu, łamania i podnoszenia pługa
SZCZOTKA TYLNA DO ŚNIEGU:
1. Fabrycznie nowa, przeznaczona wyłącznie na okres zimowy: bez zbiornika na nieczystości, systemów zraszania i dodatkowych szczotek bocznych
2. Manualna regulacja kąta pracy
3. Szczotka z włosiem do śniegu
4. Szerokość robocza dostosowana do ciągnika, nie większa niż 1 250 mm
5. Montowana na tylny TUZ
GWARANCJA:
Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot zamówienia w wymiarze:
• CIĄGNIK wraz z osprzętem - min 12 miesięcy - realizowana przez Autoryzowany Serwis producenta zgodnie z warunkami producenta.
Autoryzowany serwis dla ciągnika powinien być zlokalizowany w odległości nie większej niż 50 km od siedziby Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium: Cena - znaczenie 60
2. Kryterium: Skrócenie terminu dostawy: 30
3. Termin płatności: 10
1.1. Kryterium Cena brutto (Wc)
Oferta z najniższą ceną otrzyma max. liczbę punktów - przy czym max liczba punktów w tym kryterium to 60 - pozostałym ofertom przyznana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów. Sposób punktacji za cenę oferty jest następujący:
Wc = Cn/Cp x 60
Cn - najniższa oferowana cena
Cp - cena oferty porównywanej
Wc – wynik
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt w ramach niniejszego kryterium.
1.2. Skrócenie terminu realizacji dostawy (Wst) od daty podpisania umowy
Xt
Wst = ------ x 30
Yt
Wst –obliczone punkty za kryterium skrócenie terminu realizacji dostawy
Xt –skrócenie terminu realizacji dostawy zdeklarowane przez Wykonawcę w badanej ofercie (w dniach od 1 do 23)
Yt –maksymalne skrócenie terminu realizacji dostawy ( 23 dni)
Warunki brzegowe:
- termin realizacji dostawy nie może być krótszy niż 7 dni.
- termin realizacji dostawy nie może być dłuższy niż 30 dni.
- maksymalne skrócenie terminu realizacji dostawy wynosi 23 dni.
Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez oferenta: 30 pkt.
Wykonawca, który nie zaoferuje skrócenia terminu realizacji zamówienia lub zaoferuje termin krótszy niż 7 dni lub dłuższy 30 dni otrzyma 0 pkt
1. Termin płatności :
Warunki brzegowe: termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i nie dłuższy niż 30 dni .
Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez oferenta: 10 pkt
Xp
Wsp = ------ x 10
Yp
Xp –terminu płatności faktury zadeklarowany przez Dostawcę w badanej ofercie (w dniach od 14 do 30)
Yp –maksymalny termin płatności faktury (30 dni)
Dostawca, który nie zaoferuje terminu płatności lub poniżej 14 dni i powyżej 30 dni otrzyma 0 pkt
Wynik bez terminu
Oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
W= Wc+Wst + Wsp
W - wynik punktowy oferty
Wc - wynik punktowy w kryterium ceny
Wst – wynik punktowy w kryterium skrócenie terminu realizacji dostawy
Wsp– wynik punktowy w kryterium termin płatności faktury
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu dostawy
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z przepisem art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wzywa wykonawcę, którego ofertazostała najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia
wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:
Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania, w tym na etapie składania ofert podlegających negocjacjom lub niezwłocznie po ich złożeniu, wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień ich złożenia.
Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, zamawiający może w każdym czasie wezwać wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawcówoświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy, tj. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu (wzór załącznik nr 2 SWZ)
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-08 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://pukelk.ezamawiajacy.pl/pn/pukelk/demand/180822/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-08 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-07
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
2. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835), z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. I pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.