BZP: Sukcesywne dostawy różnych materiałów do dializ II.
30.10.2024
2024/BZP 00571802/01
WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL - SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W ZGORZELCU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy różnych materiałów do dializ II.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL - SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W ZGORZELCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 231161448
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubańska 11-12
1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@spzoz.zgorzelec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzoz.zgorzelec.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy różnych materiałów do dializ II.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-398d2a62-faec-425b-9755-3912f7cf417c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00571802
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00577977/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.27 Sukcesywne dostawy materiałów do dializ II
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10082673.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1008267, zam.publ@spzoz.zgorzelec.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: nr zgodna z SWZ: 10.1.1 Oferty,
oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w
art. 117 ust. 4 ustawy PZP, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na
podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z
2024r. poz. 307 t.j. ze zm), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. (formaty danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt,
.xls, .xlsx).
10.1.2 Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w pkt 10.1.1 SWZ, przekazywane w postępowaniu, sporządza
się w postaci elektronicznej w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego
2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości
przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o którym mowa poniżej.
10.1.3 W przypadku, gdy zamawiający, na podstawie art. 65 ust. 1 ustawy PZP w całości lub w części odstąpi od wymagania lub nie
dopuści użycia środków komunikacji elektronicznej, co będzie wyraźnie zaznaczone w SWZ, oferty, oświadczenia, o których mowa w
art. 125 ust. 1 ustawy PZP, oraz inne informacje, oświadczenia lub dokumenty mogą być sporządzone w postaci innej niż
elektroniczna, w szczególności w postaci papierowej jako model fizyczny, model w skali lub próbki, w sposób i zakresie który
zostanie określony przez zamawiającego w SWZ.10.1.5 W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między
Zamawiającym, a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, w tym oświadczeń wg załącznika 3 do SWZ
odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
10.1.6 Dokumenty elektroniczne przekazuje się w postępowaniu przy użyciu dedykowanej elektronicznej Platformy Zakupowej
„openNexus” https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_zgorzelec, zwanej dalej Platformą zakupową lub za pomocą poczty
elektronicznej na adres: zam.publ@spzoz.zgorzelec.pl (nie dotyczy złożenia oferty). We wszelkiej korespondencji związanej z
niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem znaku sprawy – 45/ZP/2024.
10.1.7 W przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
zawierają informację stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 t.j.) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w
wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.
10.1.13 Dokumenty elektroniczne w postępowaniu muszą spełniać łącznie następujące wymagania:
być utrwalone w sposób umożliwiający ich wielokrotne odczytanie, zapisanie i powielenie, a także przekazanie przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznym nośniku danych;
umożliwiają prezentację treści w postaci elektronicznej, w szczególności przez wyświetlenie tej treści na monitorze ekranowym;
umożliwiają prezentację treści w postaci papierowej, w szczególności za pomocą wydruku;
zawierają dane w układzie niepozostawiającym wątpliwości co do treści i kontekstu zapisanych informacji.
10.1.14 Środki komunikacji elektronicznej w postępowaniu służące do odbioru dokumentów elektronicznych zawierających
oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w
art. 117 ust. 4 ustawy PZP, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, oraz informacje, oświadczenia lub dokumenty muszą
umożliwiać identyfikację podmiotów przekazujących te dokumenty elektroniczne oraz ustalenie dokładnego czasu i daty ich odbioru.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: nr zgodna z SWZ: 5.1.2.
W zakresie Pakietu nr 1 oraz pakietu nr 2, należy przesłać do Zamawiającego do upływu terminu składania ofert, wskazanego w pkt.
14.1 SWZ, próbki w ilościach i rodzajach wskaza-nych w punkcie 13.6.5 SWZ. Próbki należy przesłać na adres:
Wielospecjalistyczny Szpital – Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
Karina Suttor
59-900 Zgorzelec, ul. Lubańska 11/12
z dopiskiem NIE OTWIERAĆ POSTĘPOWANIE PRZETARGOWE – Znak sprawy 45/ZP/2024
PRÓBKI można złożyć w siedzibie Zamawiającego (adres jw.) za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia
23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 i 2320), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 45/ZP/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywna sprzedaż różnych materiałów do dializ. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141324-7 - Igły do dializy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-10-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
IV kwartał 20264.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: nr zgodna z SWZ: 16.1. Ocena ofert nieodrzuconych, złożonych przez Wykonawców niewykluczonych
z postępowania zostanie dokonana wg niżej opisanych zasad.
16.2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i jego znaczeniem: 1)
Oferowana cena brutto ofert: 60%.
W ramach tego kryterium istnieje możliwość uzyskania max. 60 punktów.
Sposób wyliczenia uzyskanych punktów, wg następującego wzoru:
wartość brutto oferty o najniższej cenie
ilość pkt. za cenę oferty = __________________________________ X 60
wartość brutto oferty badanej
W kryterium cena – oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów (zaokrąglenie zgodnie z zasadami
matematyki)
2) Walory użytkowe: 40%.
W ramach tego kryterium istnieje możliwość uzyskania max. 70 punktów, które zostaną przeliczone w kryterium walory użytkowe
zgodnie z wyżej wskazanym wzorem
Sposób wyliczenia uzyskanych punktów, wg następującego wzoru:
Ilość punktów uzyskanych oferty badanej
ilość pkt. za walory użytkowe = ____________________________________________ X 40
ilość punktów oferty z największą liczbą punktów
W kryterium walory użytkowe, Zamawiający przyzna punkty zgodnie z poniższym zestawieniem:
a) łatwość igły w użyciu, ostrość igły – maksymalnie 30 pkt,
b) wyposażenie igły - maksymalnie 30 pkt:
większy otwór w igle tętniczej – max. 6 pkt
niebieskie i czerwone zaciski na drenie, wygoda zapięcia – max. 6 pkt.
elastyczny dren, umożliwiający dowolne wygięcie - bez możliwości skręcenia – max. 6 pkt.
giętkie, obrotowe skrzydełka, z szorstką powierzchnią uchwytu – max. 6 pkt.
punkt orientacyjny w miejscu połączenia kaniuli z drenem wskazujący pozycję ostrza – max. 6 pkt.
c) brak odczynów alergicznych – maksymalnie 10 pkt.
16.3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów. Przy dokonywaniu wyboru
oferty Zamawiający stosował będzie wyłącznie kryteria określone w niniejszej SWZ.
16.4. W celu wyłonienia najkorzystniejszej oferty w świetle kryterium ceny, Zamawiający do porównania ofert będzie brał pod uwagę
cenę brutto.
16.5. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
16.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie
Prawo zamówień publicznych oraz SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: walory użytkowe
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywna sprzedaż różnych materiałów do dializ. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141324-7 - Igły do dializy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-10-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
IV kwartał 2026r.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: nr zgodna z SWZ: 16.1. Ocena ofert nieodrzuconych, złożonych przez Wykonawców niewykluczonych
z postępowania zostanie dokonana wg niżej opisanych zasad.
16.2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i jego znaczeniem: 1)
Oferowana cena brutto ofert: 60%.
W ramach tego kryterium istnieje możliwość uzyskania max. 60 punktów.
Sposób wyliczenia uzyskanych punktów, wg następującego wzoru:
wartość brutto oferty o najniższej cenie
ilość pkt. za cenę oferty = __________________________________ X 60
wartość brutto oferty badanej
W kryterium cena – oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów (zaokrąglenie zgodnie z zasadami
matematyki)
2) Walory użytkowe: 40%.
W ramach tego kryterium istnieje możliwość uzyskania max. 70 punktów, które zostaną przeliczone w kryterium walory użytkowe
zgodnie z wyżej wskazanym wzorem
Sposób wyliczenia uzyskanych punktów, wg następującego wzoru:
Ilość punktów uzyskanych oferty badanej
ilość pkt. za walory użytkowe = ____________________________________________ X 40
ilość punktów oferty z największą liczbą punktów
W kryterium walory użytkowe, Zamawiający przyzna punkty zgodnie z poniższym zestawieniem:
a) łatwość igły w użyciu, ostrość igły – maksymalnie 30 pkt,
b) wyposażenie igły - maksymalnie 30 pkt:
większy otwór w igle tętniczej – max. 6 pkt
niebieskie i czerwone zaciski na drenie, wygoda zapięcia – max. 6 pkt.
elastyczny dren, umożliwiający dowolne wygięcie - bez możliwości skręcenia – max. 6 pkt.
giętkie, obrotowe skrzydełka, z szorstką powierzchnią uchwytu – max. 6 pkt.
punkt orientacyjny w miejscu połączenia kaniuli z drenem wskazujący pozycję ostrza – max. 6 pkt.
c) brak odczynów alergicznych – maksymalnie 10 pkt.
16.3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów. Przy dokonywaniu wyboru
oferty Zamawiający stosował będzie wyłącznie kryteria określone w niniejszej SWZ.
16.4. W celu wyłonienia najkorzystniejszej oferty w świetle kryterium ceny, Zamawiający do porównania ofert będzie brał pod uwagę
cenę brutto.
16.5. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
16.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie
Prawo zamówień publicznych oraz SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: walory użytkowe
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nr zgodna z SWZ: 8.2. W
celu potwierdzenia braku podstaw obligatoryjnego wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda
następujących dokumentów:
8.2.1. Wypełnionego oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na załączniku nr 3 do SWZ– załączyć do oferty
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nr zgodna z SWZ:5.1. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określo-nymprzez Zamawiającego, Wykonawcy zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów (do-kumenty należy złożyć
wraz z ofertą):
5.1.1. Katalog lub prospekt lub folder - w języku polskim każdego zaoferowanego przedmiotu za-mówienia - zawierający
dane identyfikujące zaoferowany przedmiot zamówienia wraz z nume-rami katalogowymi zaoferowanego przedmiotu
zamówienia (numer katalogowy / kod musi być zgodny, z numerem podanym w formularzu cenowym) - w oparciu o które
została przygo-towana oferta. W katalogu/prospekcie/folderze należy wyraźnie zaznaczyć, których po-zycji i jakiego pakietu
(Załącznika nr 2 do SWZ) dotyczy dany zapis – celem identyfika-cji oferowanego przedmiotu zamówienia i numeru
katalogowego.
5.1.2. W zakresie Pakietu nr 1 oraz pakietu nr 2, należy przesłać do Zamawiającego do upływu terminu składania ofert,
wskazanego w pkt. 14.1 SWZ, próbki w ilościach i rodzajach wskaza-nych w punkcie 13.6.5 SWZ. Próbki należy przesłać na
adres:
Wielospecjalistyczny Szpital – Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
Karina Suttor
59-900 Zgorzelec, ul. Lubańska 11/12
z dopiskiem NIE OTWIERAĆ POSTĘPOWANIE PRZETARGOWE – Znak sprawy 45/ZP/2024
PRÓBKI można złożyć w siedzibie Zamawiającego (adres jw.) za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu
ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 i 2320), osobiście lub za pośrednictwem
posłańca.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
nr zgodna z SWZ: 5.1.1. Katalog lub prospekt lub folder - w języku polskim każdego zaoferowanego przedmiotu za-mówienia - zawierającydane identyfikujące zaoferowany przedmiot zamówienia wraz z nume-rami katalogowymi zaoferowanego przedmiotu
zamówienia (numer katalogowy / kod musi być zgodny, z numerem podanym w formularzu cenowym) - w oparciu o które
została przygo-towana oferta. W katalogu/prospekcie/folderze należy wyraźnie zaznaczyć, których po-zycji i jakiego pakietu
(Załącznika nr 2 do SWZ) dotyczy dany zapis – celem identyfika-cji oferowanego przedmiotu zamówienia i numeru
katalogowego
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
nr zgodna z SWZ:13.6. Zawartość oferty. Złożona oferta opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisemzaufanym lub podpisem osobistym, musi zawierać:
13.6.1. wypełniony załącznik nr 1 do SWZ - Formularz oferty,
13.6.2. wypełniony załącznik nr 2 do SWZ - Formularz cenowy, w zakresie pakietów na które Wykonawca składa ofertę
13.6.3. wypełniony załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
13.6.4. Katalog lub prospekt lub folder - w języku polskim każdego zaoferowanego przedmiotu zamówienia - zawierający
dane identyfikujące zaoferowany przedmiot zamówienia wraz z numerami katalogowymi zaoferowanego przedmiotu
zamówienia (numer katalogowy / kod musi być zgodny, z numerem podanym w formularzu cenowym) - w oparciu o które
została przygotowana oferta. W katalogu/prospekcie/folderze należy wyraźnie zaznaczyć, których pozycji i jakiego pakietu
(Załącznika nr 2 do SWZ) dotyczy dany zapis – celem identyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia i numeru
13.6.5. PRÓBKI przedmiotu zamówienia do Pakietu nr 1 i 2 które należy załączyć do
składanej oferty
Przedmiot zamówienia – pełny opis znajduje się w załączniku 2 do SWZ –
pakiet 1, poz. 1: Igła do hemodializy dotętnicza, silikonowa (z oczkiem), rozmiar 14G-17G, długość igły 20-25mm, długość
drenu 150 mm, obrotowy motylek -5 szt.
pakiet 1, poz. 2: Igła do hemodializy dożylna, silikonowa (z oczkiem) rozmiar 14G-17G, długość igły 20-25mm, długość
drenu 150 mm, obrotowy motylek -5 szt.
pakiet 2, poz. 1: Igła do hemodializy jednoigłowej Y (z oczkiem) rozmiar 15G - 17G, długość igły 20-25mm, długość drenu
150 mm, obrotowy motylek- 5 szt.
13.6.6. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli zamawiający może
je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do
tych dokumentów. Zapisy tego punktu stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego
zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy PZP lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym
zasoby na takich zasadach.
13.6.7. wykonawca złoży wraz z ofertą szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia rów-noważnego w którym
dla każdego produktu określi nazwę producenta, typ/model oraz inne cechy produktu pozwalające na jednoznaczną
identyfikację zaoferowanego produktu i po-twierdzenie zgodności z opisem przedmiotu zamówienia (zgodnie z treścią
punktu 2.2 SWZ) – jeżeli dotyczy
13.6.8. pełnomocnictwa – jeżeli niezbędne – vide pkt. 13.4. – 13.5. SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
nr zgodna z SWZ: 9. Oferta wspólna.9.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
9.2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 9.1., Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
9.3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w pkt. 9.1.
9.4. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa pkt. 9.1. została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem
umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
9.5. Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób:
9.5.1. partnerzy ustanawiają i wskazują pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby pełnomocnikiem (liderem) był jeden z partnerów.
9.5.2. oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich partnerów,
9.5.3. każdy z partnerów musi złożyć oświadczenie, wg wzoru na załączniku nr 3, potwierdzające, że nie podlega
wykluczeniu z postępowania,
9.5.4. składając ofertę wspólną należy złożyć do oferty oświadczenie wskazujące, która część zamówienia będzie
realizowana przez poszczególne podmioty konsorcjum,
9.5.5 wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem (lidera) konsorcjum.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
nr zgodna z SWZ: 20.1. Umowa zostanie zawarta na warunkach zawartych w projektach umów, które stanowią załącznik nr4 SWZ.
20.2. Zgodnie z treścią art. 455 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w postanowieniach umowy.
Możliwość dokonania zmian została ujęta w projekcie umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-08 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego https://platformazakupowa.pl/transakcja/989610 oraz próbki na adres 59-900 Zgorzelec, ul. Lubańska 11/12
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-08 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-07
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Nie
Część 2 : Tak