BZP: OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANO- WYKONAWCZEGO DOTYCZĄCEGO ADAPTACJI ZAMKU W OSTRÓDZIE
30.10.2024
2024/BZP 00572334/01
GMINA MIEJSKA OSTRÓDA
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANO- WYKONAWCZEGO DOTYCZĄCEGO ADAPTACJI ZAMKU W OSTRÓDZIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA OSTRÓDA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743404
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 24
1.4.2.) Miejscowość: Ostróda
1.4.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: karol.zuranski@um.ostroda.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipostroda.warmia.mazury.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572334
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00558644
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszelkich niezbędnych czynności i dokumentacji w celu uzyskania pozwolenia na budowę dla zadania dotyczącego adaptacji Zamku w Ostródzie, w szczególności:
1) pozyskanie materiałów geodezyjnych;
2) wykonanie inwentaryzacji architektonicznej stanu istniejącego;
3) wykonanie ekspertyzy stanu technicznego obiektu;
4) sporządzenie i wystąpienie w imieniu Zamawiającego z wnioskiem o wydanie pozwolenia na prowadzenie prac konserwatorskich, prac restauratorskich, badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz przygotowanie wszelkiej wymaganej przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków niezbędnej dokumentacji konserwatorskiej umożliwiającej uzyskanie pozwolenia, w tym programu prac konserwatorskich;
5) wykonanie badań archeologicznych;
6) opracowanie: projektu budowlanego, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), przedmiaru robót budowlanych, kosztorysu inwestorskiego, informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ)- lub wskazanie podstawy prawnej uzasadniającej odstąpienie od sporządzenia planu BIOZ, szczegółowego harmonogramu realizacji zadania;
7) uzyskanie w imieniu inwestora, na podstawie odrębnego pisemnego upoważnienia, niezbędnych do realizacji robót budowlanych pozwoleń oraz decyzji, a także wszelkich uzgodnień, opinii i zaleceń właściwych podmiotów i organów;
8) pełnienie nadzoru autorskiego (na zasadach prawa opcji);
zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ) i wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ);
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszelkich niezbędnych czynności i dokumentacji w celu uzyskania pozwolenia na budowę dla zadania dotyczącego adaptacji Zamku w Ostródzie, w szczególności:
1) pozyskanie materiałów geodezyjnych;
2) wykonanie inwentaryzacji architektonicznej stanu istniejącego;
3) wykonanie ekspertyzy stanu technicznego obiektu;
4) sporządzenie i wystąpienie w imieniu Zamawiającego z wnioskiem o wydanie pozwolenia na prowadzenie prac konserwatorskich, prac restauratorskich, badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz przygotowanie wszelkiej wymaganej przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków niezbędnej dokumentacji konserwatorskiej umożliwiającej uzyskanie pozwolenia, w tym programu prac konserwatorskich;
5) wykonanie badań archeologicznych;
6) opracowanie: projektu budowlanego, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), przedmiaru robót budowlanych, kosztorysu inwestorskiego, informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ)- lub wskazanie podstawy prawnej uzasadniającej odstąpienie od sporządzenia planu BIOZ, szczegółowego harmonogramu realizacji zadania;
7) uzyskanie w imieniu inwestora, na podstawie odrębnego pisemnego upoważnienia, niezbędnych do realizacji robót budowlanych pozwoleń oraz decyzji, a także wszelkich uzgodnień, opinii i zaleceń właściwych podmiotów i organów;
8) pełnienie nadzoru autorskiego (na zasadach prawa opcji);
9) wykonanie inwentaryzacji obiektu metodą skanu 3d (na zasadach prawa opcji);
zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ) i wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ);
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji Przed zmianą:
Prawo opcji obejmuje: Pełnienie nadzoru autorskiego na etapie przygotowania i prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem będzie wybór wykonawcy robót budowlanych realizowanych na podstawie opracowanego dokumentacji- w tym:
- na etapie przygotowania postępowania konsultacje w zakresie wskazania terminu wykonania robót budowlanych, ustalenia warunków udziału w postępowaniu i kryteriów oceny ofert;
- w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego bezzwłocznego udzielania odpowiedzi na wnioski o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia odnoszące się do opracowanej dokumentacji, w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze, a w sprawach skomplikowanych w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, a także przygotowanie,
w przypadku konieczności, modyfikacji elementów opracowanej dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia (m.in. rysunki zamienne, rysunki detali, itp.).
Maksymalna wartość opcji zgodnie ze złożoną ofertą.
Zasady skorzystania z prawa opcji zostały określone we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SWZ) oraz szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ).
Po zmianie:
Prawo opcji obejmuje:
1) Pełnienie nadzoru autorskiego na etapie przygotowania i prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem będzie wybór wykonawcy robót budowlanych realizowanych na podstawie opracowanego dokumentacji- w tym:
- na etapie przygotowania postępowania konsultacje w zakresie wskazania terminu wykonania robót budowlanych, ustalenia warunków udziału w postępowaniu i kryteriów oceny ofert;
- w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego bezzwłocznego udzielania odpowiedzi na wnioski o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia odnoszące się do opracowanej dokumentacji, w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze, a w sprawach skomplikowanych w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, a także przygotowanie,
w przypadku konieczności, modyfikacji elementów opracowanej dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia (m.in. rysunki zamienne, rysunki detali, itp.).
2) wykonanie inwentaryzacji obiektu metodą skanu 3d.
Maksymalna wartość opcji zgodnie ze złożoną ofertą.
Zasady skorzystania z prawa opcji zostały określone we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SWZ) oraz szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Termin wykonania zamówienia: 250 dni od dnia podpisania umowy, w tym:
1) 21 dni od dnia podpisania umowy- opracowanie propozycji programu prac konserwatorskich;
2) 120 dni od dnia podpisania umowy- zatwierdzenie programu prac konserwatorskich.
2. Pełnienie nadzoru autorskiego, na zlecenia Zamawiającego w ramach prawa opcji, może następować w okresie 60 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
3. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawcę:
1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz.Urz.UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, ze zm.; dalej: rozporządzenie 765) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz.Urz.UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, ze zm.; dalej: rozporządzenie 269) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. ustawy sankcyjnej;
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765 i rozporządzeniu 269 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765 i rozporządzeniu 269 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
4. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 3, następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 3.
5. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 3, Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.
6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta wybrana jako najkorzystniejsza została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy, wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości stanowiącej 5 % ceny ofertowej (za realizację zamówienia podstawowego).
Po zmianie:
1. Termin wykonania zamówienia: 250 dni od dnia podpisania umowy, w tym 120 dni od dnia podpisania umowy- zatwierdzenie programu prac konserwatorskich.
2. Pełnienie nadzoru autorskiego, na zlecenia Zamawiającego w ramach prawa opcji, może następować w okresie 60 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
3. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawcę:
1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz.Urz.UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, ze zm.; dalej: rozporządzenie 765) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz.Urz.UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, ze zm.; dalej: rozporządzenie 269) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. ustawy sankcyjnej;
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765 i rozporządzeniu 269 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765 i rozporządzeniu 269 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
4. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 3, następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 3.
5. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 3, Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.
6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta wybrana jako najkorzystniejsza została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy, wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości stanowiącej 5 % ceny ofertowej (za realizację zamówienia podstawowego).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-10-31 09:00
Po zmianie:
2024-11-06 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-10-31 09:10
Po zmianie:
2024-11-06 09:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-11-29
Po zmianie:
2024-12-05