BZP: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025
30.10.2024
2024/BZP 00572367/01
POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W MRĄGOWIE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W MRĄGOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751088
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowogródzka 1
1.5.2.) Miejscowość: Mrągowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-700
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd.sekretariat@powiat.mragowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.mragowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność wspomagająca transport lądowy, zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7bde26c-3488-4b0f-bb1e-0ee903f0a71d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572367
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038761/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_mragowo3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_mragowo
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia w tym składania ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między
Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną ( t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 344).
2. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzanie, wysyłanie i odbieranie korespondencji elektronicznej opisane są w; 1)
regulaminie internetowej platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o. dostępnym pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin 2) https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje..
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L z 2016 r. poz.119), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane
zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Powiatowy Zarząd Dróg w Mrągowie, ul. Nowogródzka 1, 11-700 Mrągowo,
tel. 89 741-95-80, e-mail: pzd.sekretariat@powiat.mragowo.pl.
2. Z Inspektorem ochrony danych osobowych można się skontaktować poprzez email:, e-mail: iod@powiat.mragowo.pl;
3. Pani/ Pana dane osobowe przetwarzane są w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.
„Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2024/2025” prowadzonym w trybie podstawowym art. 275 pkt 1;
4. Pana/Pani dane osobowe przetwarzamy przede wszystkim na podstawie art. 6 ust.1 lit, c RODO, w świetle którego przetwarzanie
jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, co w analizowanym przypadku wynika z mocy
ustawy Pzp
i wytycznych;
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym w przypadku zamówień objętych ustawą Pzp
zostanie udostępniona dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp oraz tym, którym na podstawie odrębnych przepisów przysługuje prawo kontroli jak
również zostaną udostępnione w oparciu o przepisy o dostępie do informacji publicznej.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 przez 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udziale
zamówienia a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych:- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych
osobowych ;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
8. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy.
9. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze
środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego.
10. Nie przysługuje Pani/ Panu:
a) w związku z art. 17, ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6, ust. 1 lit. c RODO.
11. Posiada Pani/ Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
12. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest dla zamówień:
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00268187 z dnia 2024-04-03
2024-04-03 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
a) objętych prawem zamówień publicznych wymogiem ustawowym określonym w ustawie Pzp związanym z udzielonym
zamówieniem publicznym. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
13. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.
22 RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DT.261.1.16.2024.MC
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu mrągowskiego w sezonie zimowym 2024/2025.
1. Zakres usług: Usługa zimowego utrzymania dróg powiatowych polegać będzie
na utrzymaniu w przejezdności wyznaczonych dróg powiatowych poprzez odśnieżanie pługami, zmniejszenie śliskości poprzez posypywanie dróg materiałami uszorstniającymi tj.: mieszanką piasku z solą 20%. Zakres usług oraz szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu zostały określone w formularzach cenowych przypisanych poszczególnym zadaniom. Służy to do wyliczenia szacunkowej wartości zamówienia przy składaniu ofert.
Wiążące dla Zamawiającego będą ceny jednostkowe pracy sprzętu oraz czas pracy sprzętu.
ZADANIE NR 1 - na terenie gminy Mikołajki
Przedmiot zamówienia obejmować będzie drogi powiatowe zgodnie z wykazem zimowego utrzymania ujętym w poniższej tabeli.
Lp. Numer drogi Nazwa drogi objętej zimowym utrzymaniem lokalizacja Ilość km
1. 1696N Mikołajki – Łuknajno - Tuchlin 1+964 – 4+850 2,886
2. 1775N Zełwągi ( dr.kraj.16) – dr. woj. nr 609 0+000 – 4+530 4,530
3. 1777N Mikołajki – Wejsuny – dr. kraj. nr 58 0+203 – 4+622 4,419
4. 1779N Tałty - Mikołajki 0+000 – 6+755 6,755
5. 1781N Górkło – Olszewo - Grabówka 0+000 – 5+818 5,818
6. 1793N Szymonka – Olszewo 0+000 -2+540 2,540
7. 1926N Kolonia Mikołajki - Woźnice 0+000 – 0+700
5+000 – 5+870 0,700
0,870
8. 1751N Zalec - Jora Wielka - Baranowo 4+776 - 15+055 15,055
Łącznie km drogi:
43,573
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu mrągowskiego w sezonie zimowym 2024/2025.
1. Zakres usług: Usługa zimowego utrzymania dróg powiatowych polegać będzie
na utrzymaniu w przejezdności wyznaczonych dróg powiatowych poprzez odśnieżanie pługami, zmniejszenie śliskości poprzez posypywanie dróg materiałami uszorstniającymi tj.: mieszanką piasku z solą 20%. Zakres usług oraz szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu zostały określone w formularzach cenowych przypisanych poszczególnym zadaniom. Służy to do wyliczenia szacunkowej wartości zamówienia przy składaniu ofert.
Wiążące dla Zamawiającego będą ceny jednostkowe pracy sprzętu oraz czas pracy sprzętu.
ZADANIE NR 2 - na terenie gminy Mrągowo, Sorkwity, Piecki.
Przedmiot zamówienia obejmować będzie drogi powiatowe zgodnie z wykazem zimowego utrzymania ujętym w poniższej tabeli.
Lp. Numer drogi Nazwa drogi objętej zimowym utrzymaniem lokalizacja Ilość km
1 1509N Młynowo – Mrągowo – Zyndaki – Choszczewo –
Borki Wlk. (odc. Młynowo-Zyndaki)
0+000 – 0+744
4+498-13+538
0,744
9,040
2 1618N Szestno - Nakomiady 0+000 –10+303 10,300
3 1628N dr.woj.nr590–Pilec
(gr. powiatu-Burszewo)
0+599 -2+516 1,917
4 1630N dr.woj.nr590-Gązwa 4+156 -4+363 0,207
5 1636N Odc. Rozogi - Rybno 6+139 -9+868 3,729
6 1699N Św. Lipka – Szestno 6+422-14+885 8,463
8 1755N Burszewo – Warpuny - Sorkwity 0+000 -11+992 11,992
9 1759N Sorkwity - Rozogi 0+000 -7+072 7,072
10 1634N Sorkwity – Grabowo – Krzywe 0+000 -0+160 0,160
11 1763N Bagienice -Grabowo 0+000 -0+928 0,928
12 Dawna droga nr .601/ DP bez numeru Babięta – Nawiady 0+000 -5+689 5,689
13 1638N Babieta - Nawiady 0+000 -7+203 7,121
14 1640N
1640sN dr. kraj. nr 59-Cierzpięty-Dobry Lasek
(odc. dr. kraj. nr 59 – Cierzpięty) 0+000 -2+558
0+000 -0+693 2,558
0,693
15 1761N BorowskiLas-dr.woj.nr600 0+000 -3+092 3,092
16 1765N dr.woj.nr600–Dłużec - Bobrówko 0+000 -22+169 22,089
17 1769N Piecki – Goleń – dr. nr 1638N 0+000 -6+950 6,950
18
1773N
dr.woj.nr610–Krutyń - Rosocha
0+000 -7+032
7,007
19
1454N
Czerwonka-dr.nr1755N
0+000 -5+344
5,344
20 1509N
odc. Zyndaki-Borki Wlk.
13+538 -25+041
11,503
21 1616N
dr. nr 1618N – Słabowo – Ryn
0+000 -3+525
3,525
22 1620N
Rydwągi - Gronowo
0+000 -0+400
0,400
23 1622N
Wyszembork – Słabowo
0+000 -4+740
4,740
24 1628N
dr. woj. Nr 590 - Pilec
2+516 -3+334
0,818
25 1630N Szymanowo - Gązwa 0+000 -4+156
4+363 -10+326 4,156
5,963
26 1632N
Młynik - Marcinkowo
4+520 -7+009
2,489
27 1634N
Sorkwity – Grabowo -Krzywe
0+000 -10+492
10,492
28
1636N dr.kraj.nr16-Rozogi–Dłużec
(odc. dr. K16 – Rozogi
(odc.Rybno-Dłużec) 0+000 -0+770
4+561-6+139
9+868- 22+674 0,770
1,578
12,806
29 1642N
dr. woj. Nr 610-Wojnowo-dr. kraj. nr 58
3+795 -4+331
0,536
30 1644N Nowy Most – Iznota
0+000 -1+620
1,620
31 1681N dr. kraj. nr 58 – Kolonia – dr. nr 1518N
0+000 -1+720 1,670
33 1739N Budziska – Sądry
1+000 -5+734
4,734
34 1741N dr. nr 1620N – Boże
0+000 -4+615
4,615
35 1743N Wyszembork – Zalec
0+000 -5+164
5,164
36 1745N odc. Popowo Salęckie - Młynowo
4+186 -8+002
3,735
37 1747N dr. kraj. nr 59 – Ostrów Pieckowski
0+545 -14+415
13,870
38 1749N dr. kraj. nr 59 – Kosowiec
0+000 -19+491
19,461
39 1753N Mierzejewo – Użranki
0+000 -5+858
5,858
40 1757N Gązwa – Sorkwity
0+000 -9+917
9,917
41 1763N Bagienice – Grabowo
0+500 -0+500
2+643 -5+913
0,500
3,270
42 1767N Nikutowo – Krzywe – Brejdyny
0+000 -9+866
9,829
43 1771N odc. Prusinowo – dr. kraj. nr 58
0+000 -6+362
6,362
44 1773N odc. Rosocha – Karwica
7+032 -8+713
1,662
50 1912N dr. nr 1498N – Gant 1+948 -2+648
0,700
51 1914N Nikutowo – Wierzbowo
0+000 -2+348
2,332
52 1916N NotystWlk. – Notyst Mały
0+000 -2+876
2,876
54 1968N Św. Lipka – Gronowo – dr.nr 1618N
10+768 -15+002
4,234
Łącznie km drogi:
277,280
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował w pełni sprawnymi jednostkami sprzetowo-transportowymi wymienionymi w formularzach cenowych na poszczególne zadania. Zadanie nr 1 na terenie gminy Mikołajki w pełni sprawnym sprzętem tj. ciągnik o mocy min. 80LM z pługiem min. 1 szt, ciagnik o mocy min. 80KM z pługiem + piaskarka min.1 szt., koparko-ładowarka min.1 szt. Zadanie nr 2 na terenie gminy Mrągowo, Sorkwity, Piecki ciągnik o mocy min. 100 km z pługiem + piaskarka min. 3 szt., koparko-ładowarka min. 1 szt.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3) Wykaz sprzętu / wykaz urządzeń technicznych ( wykaz sprzętu do zimowego utrzymania dróg ) dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie ich dysponowania(sporządzony wg załącznika
w zależności od zadania)
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ;
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o których mowa w Rozdziale XV ust. 1 SWZ składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie
z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówieniana warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr3 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.