BZP: Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Jarosławiu
30.10.2024
2024/BZP 00572435/01
SĄD REJONOWY W JAROSŁAWIU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Jarosławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W JAROSŁAWIU
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Administracyjny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324300
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 11
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 166240105
1.5.8.) Numer faksu: 166212383
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sad@jaroslaw.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jaroslaw.sr.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar Sprawiedliwości - Sądy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Jarosławiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ade4723-314a-414b-ab97-d6a00a4530ae
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572435
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00244679/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Jarosławiu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9ade4723-314a-414b-ab97-d6a00a4530ae3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Załącznik nr 8 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Załącznik nr 8 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: A.261.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Jarosławiu
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-03 do 2026-01-02
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji grupy interwencyjnej
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie pracowników ochrony
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez wykonawcę koncesji na działalność gospodarczą w zakresieusługi ochrony i mienia, wydaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia
(Dz.U.2021.1995 t.j.)
2. Wykonawca musi wykazać, że posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie w zakresie głównego przedmiotu zamówienia,
tj. wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy,
to w tym okresie), co najmniej trzy usługi ochrony osób i mienia, realizowanych w budynkach użyteczności publicznej, która
dotyczyła usług ochrony fizycznej w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 300
000,00 zł każda, z podaniem jej/ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania.
3. Zamawiający zastrzega, że wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę równą co najmniej:
- OC deliktowa 4 000 000 PLN,
- OC kontraktowa 4 000 000 PLN
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez wykonawcę koncesji na działalność gospodarczą w zakresie usługi ochrony i mienia, wydaną
zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.2021.1995 t.j.)
2. Wykonawca musi wykazać, że posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie w zakresie głównego przedmiotu zamówienia, tj.
wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym
okresie), co najmniej trzy usługi ochrony osób i mienia, realizowanych w budynkach użyteczności publicznej, która dotyczyła usług
ochrony fizycznej w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł każda, z podaniem
jej/ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania.
3. Zamawiający zastrzega, że wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę równą co najmniej:
- OC deliktowa 4 000 000 PLN,
- OC kontraktowa 4 000 000 PLN
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W
celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w niniejszej SWZ,
Zamawiający żąda również przedstawienia wraz z ofertą kopii certyfikatu ISO potwierdzającego posiadanie wdrożonego systemu
zarządzania jakością w zakresie usług ochrony osób i mienia lub innego dokumentu potwierdzającego wdrożenie w
przedsiębiorstwie wykonawcy równoważnych do ISO standardów jakościowych
2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikami do SWZ
3. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w niniejszej SWZ,Zamawiający żąda również przedstawienia wraz z ofertą kopii certyfikatu ISO potwierdzającego posiadanie wdrożonego
systemu zarządzania jakością w zakresie usług ochrony osób i mienia lub innego dokumentu potwierdzającego wdrożenie w
przedsiębiorstwie wykonawcy równoważnych do ISO standardów jakościowych
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Certyfikat ISO potwierdzającego posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością w zakresie usług ochrony osób imienia lub innego dokumentu potwierdzającego wdrożenie w przedsiębiorstwie wykonawcy równoważnych do ISO
standardów jakościowych