BZP: Zakup specjalistycznych lamp oświetleniowych na potrzeby Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu.
30.10.2024
2024/BZP 00572461/01
MUZEUM IM.JACKA MALCZEWSKIEGO W RADOMIU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup specjalistycznych lamp oświetleniowych na potrzeby Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM IM.JACKA MALCZEWSKIEGO W RADOMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000592584
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 11
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 362 43 29
1.5.8.) Numer faksu: 48 362 34 81
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malczewski@muzeum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup specjalistycznych lamp oświetleniowych na potrzeby Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0ee85f2-3cbd-4477-97b5-1040f625f7d9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572461
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00081908/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup specjalistycznych lamp oświetleniowych na potrzeby Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d0ee85f2-3cbd-4477-97b5-1040f625f7d93.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e–Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację dopuszcza się również przy użyciu poczty elektronicznej:
zamowieniapubliczne@muzeum.edu.pl ( nie dotyczy składania ofert)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne(wykaz poszczególnych dokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu oraz ich forma, sposób sporządzenia i przekazywania zostały określone przez Zamawiającego w Rozdziale XIII SWZ)
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem "formularzy do komunikacji" wynosi 25MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza)
Minimalne wymagania techniczne sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu z siedzibą w Radomiu, ul.
Rynek 11, 26-600 Radom, dane kontaktowe Inspektora ochrony danych osobowych e-mail: iodo@muzeum.edu.pl, tel. (48) 362 21
14 wew.126.
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, z tym, że udostępnienie danych, o których mowa w art. 10 RODO, może nastąpić
w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w Dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu ich
wniesienia.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do zgodnie z kategorią archiwalną akt B5, przez okres 5 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia.
5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
7. posiada Pani/Pan:
– na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, z zastrzeżeniem art. 75 ustawy Pzp ,
– na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych z zastrzeżeniem art. 19 ust. 2 i art. 76 ustawy
Pzp ,
– na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO , oraz art. 19 ust. 3 ustawy Pzp ,
– prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu:
– w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
– prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
– na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MJM-ZP.26.1/D/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 422625,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lampy oświetleniowe typ 1
Lampa do oświetlania obrazów światłem spot z możliwością kadrowania (wycinania strumienia świetlnego ) , o mocy 20W,od 650-750 LM, z funkcją ZOOM o kątach świecenia w minimalnych zakresach 25-36 oraz 15-25 stopni. Lampa musi posiadać możliwość montowania akcesoriów w postaci:
-obiektywów o kątach w minimalnych zakresach od 10/20/30/40/55 st z funkcją zoom,
-nakładki ograniczające strumień światła, możliwość montowania znaków graficznych wewnątrz obiektywu,
-filtrów dedykowanych do zastosowanej optyki takich jak filtry szklane UV, filtry koloryzujące, filtry dyfuzora, podkreślające CPL, filtry GND zmieniające temperaturę barwową,
Lampa powinna mieć zastosowaną diodę o temperaturze barwowej 3000K i wskaźniku oddawania barw nie mniej niż 98 CRI dedykowaną do oświetlania obrazów i ochroną UV, z możliwością zmiany natężenia światła DIM od 0%-100% za pomocą sterowania bluetooth BT za pomocą oprogramowania dedykowanego do urządzeń mobilnych jak ipad, smartfon, tablet. Lampa musi podać adapter 3F (trójfazowy) (dodatkowy opis w załączniku nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia), dostosowany do istniejącego w muzeum systemu szynowego (dodatkowy opis w załączniku nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia). Kolor lampy biały. Po wpięciu w szynę lampa powinna się obracać w minimalnych zakresach:
-w pionie o 359 st.
-w poziomie, 270 st.
Żywotność świecenia lampy nie mniej niż 50 tyś h
Materiał, z którego zostanie wykonana lampa – aluminium
Wymienne obiektywy stałe czy z zoom, powinny składać się z zespołu szklanych soczewek.
Lampy oświetleniowe typ 2
Lampa do oświetlania obrazów światłem spot z możliwością kadrowania (wycinania strumienia świetlnego ) , o mocy w przedziale 28W-30W,od 650-750 LM, z funkcją ZOOM o kątach świecenia w minimalnych zakresach 25-36 oraz 15-25 stopni. Lampa musi posiadać możliwość montowania akcesoriów w postaci:
-obiektywów o kątach w minimalnych zakresach od 10/20/30/40/55 st z funkcja zoom,
-nakładki ograniczające strumień światła, możliwość montowania znaków graficznych wewnątrz obiektywu,
-filtrów dedykowanych do zastosowanej optyki takich jak filtry szklane UV, filtry koloryzujące, filtry dyfuzora, podkreślające CPL, filtry GND zmieniające temperaturę barwową,
Lampa powinna mieć zastosowaną diodę o temperaturze barwowej 3000K i wskaźniku oddawania barw nie mniej niż 98 CRI dedykowaną do oświetlania obrazów i ochroną UV, z możliwością zmiany natężenia światła DIM od 0%-100% za pomocą sterowania bluetooth BT za pomocą oprogramowania dedykowanego do urządzeń mobilnych jak ipad, smartfon, tablet Lampa musi podać adapter 3F (trójfazowy) (dodatkowy opis w załączniku nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia), dostosowany do istniejącego w muzeum systemu szynowego (dodatkowy opis w załączniku nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia). Kolor lampy biały. Po wpięciu w szynę lampa powinna się obracać w minimalnych zakresach:
-w pionie o 359 st.
-w poziomie, 270 st.
Żywotność świecenia lampy nie mniej niż 50 tyś h
Materiał, z którego zostanie wykonana lampa – aluminium
Wymienne obiektywy stałe czy z zoom, powinny składać się z zespołu szklanych soczewek.
Lampy oświetleniowe typ 3
Lampa do oświetlania obrazów światłem spot z możliwością kadrowania (wycinania strumienia świetlnego ) , o mocy 28W, 850-950 LM, z funkcją ZOOM o kątach świecenia w minimalnych zakresach 25-36 oraz 15-25 stopni. Lampa musi posiadać możliwość montowania akcesoriów w postaci:
-obiektywów o kątach w minimalnych zakresach od 10/20/30/40/55 st z funkcja zoom,
-nakładki ograniczające strumień światła, możliwość montowania znaków graficznych wewnątrz obiektywu,
-filtrów dedykowanych do zastosowanej optyki takich jak filtry szklane UV, filtry koloryzujące, filtry dyfuzora, podkreślające CPL, filtry GND zmieniające temperaturę barwową,
Lampa powinna mieć zastosowaną diodę o temperaturze barwowej zmiennej w przedziale 2700K/300K/4000K/6000K i wskaźniku oddawania barw nie mniej niż 98 CRI dedykowaną do oświetlania obrazów i ochroną UV, z możliwością zmiany natężenia światła DIM od 0%-100% za pomocą sterowania bluetooth BT za pomocą oprogramowania dedykowanego do urządzeń mobilnych jak ipad, smartfon, tablet. Lampa musi podać adapter 3F (trójfazowy) (dodatkowy opis w załączniku nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia), dostosowany do istniejącego w muzeum systemu szynowego (dodatkowy opis w załączniku nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia). Kolor lampy biały. Po wpięciu w szynę lampa powinna się obracać w minimalnych zakresach:
-w pionie o 359 st.
-w poziomie, 270 st.
Żywotność świecenia lampy nie mniej niż 50 tyś h
Materiał, z którego zostanie wykonana lampa – aluminium
Wymienne obiektywy stałe czy z zoom, powinny składać się z zespołu szklanych soczewek.
Wymiary lamp po złożeniu oraz ilość
Typ lampy Max. wymiary Waga Ilość
Lampa typ 1 270 mm x 75mm +/- 1 mm max 1,5 kg 105 sztuk
Lampa typ 2 270 mm x 85mm +/- 1 mm max 1,5 kg 35 sztuk
Lampa typ 3 270 mm x 85mm +/- 1 mm max 1,5 kg 10 sztuk
TABLET DO STEROWANIA LAMPAMI ZA POMOCĄ OPROGRAMOWANIA
4.2.6.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: według kryteriów określonych w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja wykonawcy zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek IZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał należycie co najmniej trzy podobne dostawy i montaż systemów oświetleniowych służących do oświetlenia dzieł sztuki o wartości minimum 50 000 zł brutto każda.
UWAGA:
Zamawiający informuje, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek nie podlega sumowaniu, tj. jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem (warunek nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykaże się całym wymaganym doświadczeniem). Zgodnie z zasadą równego traktowania wykonawców oraz uczciwej konkurencji analogiczny zapis dotyczy braku możliwości sumowania doświadczenia przy poleganiu na zasobach innych podmiotów.
Warunek II
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Wykonawca powinien dysponować zespołem technicznym, składającym się co najmniej z:
• dwóch osób z doświadczeniem w montażu i kalibracji oświetlenia,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 4 ,5,7,8,10 ustawy Pzp.
2. Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
3. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 poz. 1497).
UWAGA:
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowego środka dowodowego, o którym mowa w pkt 1.1 i 3 dotyczącego tych podmiotów, potwierdzającego, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dostaw lub usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi został wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; Okres 3 lat liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.
2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych:- karty katalogowe lub opisy techniczne oferowanych produktów potwierdzające spełnienie przez oferowane produkty wymogów określonych w opisie przedmiotu zamówienia
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
- karty katalogowe lub opisy techniczne oferowanych produktów5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lubinnego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego
reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za
pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych
dokumentów. Niniejszy zapis dotyczy także podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118
ustawy Pzp.
2.Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy, jeżeli w imieniu
wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt
B.2.3. Niniejszy zapis dotyczy także podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - w przypadku
składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – ewentualnie umowę o
współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do
reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy.
4. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, zobowiązanie
podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego
zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ
5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunków dotyczących
wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane,
dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców(w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące
wymagania:
1 Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia
publicznego.
2 Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie
z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu ofertowym.
3 Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem
z ofertą.
4 Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika nr 3 do
SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się
wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4) ,
7),8),10) ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich
wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz wstępne
oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego.
5 Każdy z Wykonawców wy występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt B.3
SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
6 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy
wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są
zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie (załącznik nr 8 do SWZ), z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy
usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
7 Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady
określone w niniejszym rozdziale. Spółka cywilna ubiegająca się o zamówienie musi wyznaczyć pełnomocnika do jej
reprezentowania. Ustawowe zasady reprezentacji spółki cywilnej zezwalające każdemu wspólnikowi na jej reprezentowanie
w takich granicach, w jakich jest uprawniony do prowadzenia jej spraw, nie spełniają bowiem wymogu z art. 58 ust. 2
ustawy.
8 W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną wynagrodzenie należne Wykonawcy wpłacane będzie na konto
podmiotu zwanego Liderem, wskazanego wspólnie przez podmioty występujące jako Wykonawca.
9 Zamawiający nie określił odmiennych wymagań związanych z realizacją zamówienia w odniesieniu do Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone we wzorze umowy paragraf 12- załączniknr 10 do SWZ.