BZP: Zadanie nr 1: Dostawa, montaż i uruchomienie syst. rejestracji w Sądzie Okręgowym w Rybniku Zadanie nr 2: Dostawa, montaż i uruchomienie syst. rejestracji w Sądzie Rejonowym w Wodzisławiu Śląskim
30.10.2024
2024/BZP 00572513/01
Sąd Okręgowy w Rybniku
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zadanie nr 1: Dostawa, montaż i uruchomienie syst. rejestracji
w Sądzie Okręgowym w Rybniku
Zadanie nr 2: Dostawa, montaż i uruchomienie syst. rejestracji
w Sądzie Rejonowym w Wodzisławiu Śląskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Rybniku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384782901
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 33
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 7840491
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@rybnik.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rybnik.so.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zadanie nr 1: Dostawa, montaż i uruchomienie syst. rejestracji
w Sądzie Okręgowym w Rybniku
Zadanie nr 2: Dostawa, montaż i uruchomienie syst. rejestracji
w Sądzie Rejonowym w Wodzisławiu Śląskim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-625d9a96-1ced-42b2-918e-847ada31268d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572513
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00252462/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa i montaż systemu rejestracji audio-wideo w pokoju przyjaznych przesłuchań w Sądzie Okręgowym w Rybniku i Sądzie Rejonowym w Wodzisławiu Śląskim
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-625d9a96-1ced-42b2-918e-847ada31268d3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Z uwagi na ograniczoną ilość znaków zapisy dot. wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarte zostały w SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.rybnik.so.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Z uwagi na ograniczoną ilość znaków zapisy dot. wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarte zostały w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.261.8.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla zadań nr 1 i 2 jest:
- dostawa, montaż i uruchomienie systemów rejestracji audio-video w budynku Użytkownika, w pomieszczeniach związanych z „Pokojem przyjaznych przesłuchań”, t.j. w pokoju technicznym oraz w pokoju przesłuchań,
- przeszkolenie wskazanych przez Użytkownika osób w zakresie funkcjonalności systemu i obsługi urządzeń,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej obejmującej co najmniej: schemat (z opisem) rozmieszczenia i podłączenia urządzeń, atesty, certyfikaty lub świadectwa dopuszczenia urządzeń i materiałów, instrukcje obsługi systemu i zainstalowanych urządzeń,
- nieodpłatne świadczenie wsparcia technicznego w okresie udzielonej gwarancji,
- nieodpłatne wykonywanie czynności okresowych przeglądów technicznych i konserwacji w celu zapewnienia ciągłości i poprawności działania zabudowanych systemów (oraz jego poszczególnych elementów), w tym, czynności przewidzianych przez producentów zabudowanych urządzeń.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w dwóch odrębnych dokumentacjach technicznych dla zadania nr 1 i zadania nr 2, zamieszczonych w formie elektronicznej przez Zamawiającego wraz z ogłoszeniem o zamówieniu.
Systemy rejestracji audio-video należy dostarczyć, zamontować i uruchomić w zgodności i funkcjonalności opisanej w dokumentacjach technicznych, umowie, specyfikacji warunków zamówienia (SWZ), obowiązującymi przepisami i normami, w tym, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 28 września 2020 r. w sprawie sposobu przygotowania przesłuchania przeprowadzanego w trybie określonym w art. 185a-185c Kodeksu postępowania karnego (Dz.U. 2020 poz. 1691)
Zrealizowany przedmiot zamówienia musi zapewniać:
1) rejestrację i zapis dobrej jakości obrazu i dźwięku z przebiegu przesłuchania,
2) obserwowanie i słuchanie przebiegu przesłuchania przez uczestników czynności przebywających w pokoju technicznym,
3) przekazywanie sędziemu prowadzącemu przesłuchanie oraz biegłemu psychologowi pytań do świadka oraz wypowiedzi kierowanych przez uczestników czynności przebywających w pokoju technicznym,
4) utrwalanie pytań i wypowiedzi, o których mowa w pkt 3, w formie zapisu dźwięku,
5) zabezpieczenie utrwalonego obrazu i utrwalonego dźwięku, o których mowa w pkt 1 i 4, w taki sposób by dostęp do nich miały wyłącznie osoby upoważnione,
6) utrwalanie dźwięku z przesłuchania na dodatkowym nośniku,
7) umożliwienie uczestnikom znajdującym się w pokoju technicznym obserwację pokoju przesłuchań oraz osoby świadka ze szczególnym uwzględnieniem mimiki twarzy świadka,
8) odpowiednie rozmieszczenie urządzeń w pokoju przesłuchań dla uniknięcia rozpraszania uwagi świadka.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
51310000-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
3) sytuacji finansowej lub ekonomicznej:a) wymaga się aby Wykonawca nie zalegał z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków lub opłat innego dokumentu potwierdzającego, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
b) wymaga się aby Wykonawca nie zalegał z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne innego dokumentu potwierdzającego, że przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz należności;
c) wymaga się aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość złożonej oferty.