BZP: Dostawa sprzętu komputerowego do ZS im. I.J. Paderewskiego oraz ZSZ nr 2 w Knurowie w ramach projektu „Kształcenie zawodowe w Powiecie Gliwickim zgodne z potrzebami transformacji regionu
30.10.2024
2024/BZP 00572519/01
Powiat Gliwicki
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego do ZS im. I.J. Paderewskiego oraz ZSZ nr 2
w Knurowie w ramach projektu „Kształcenie zawodowe w Powiecie Gliwickim zgodne z potrzebami transformacji regionu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Gliwicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254985
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zygmunta Starego 17
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@starostwo.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starostwo.gliwice.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego do ZS im. I.J. Paderewskiego oraz ZSZ nr 2
w Knurowie w ramach projektu „Kształcenie zawodowe w Powiecie Gliwickim zgodne z potrzebami transformacji regionu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-002a5f6d-0f4a-4c63-aeec-cbee6217cbc5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572519
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016413/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa sprzętu komputerowego do ZS im. I.J. Paderewskiego oraz ZSZ nr 2 w Knurowie w ramach projektu „Kształcenie zawodowe w Powiecie Gliwickim zgodne z potrzebami transformacji regionu”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2024-2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-002a5f6d-0f4a-4c63-aeec-cbee6217cbc53.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, pisemnie. Składanie ofert i komunikacja w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (dalej jako Platforma) pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
Komunikacja za pośrednictwem Platformy jest preferowanym sposobem przekazywania informacji (a w przypadku składania ofert wymaganym bezwzględnie), natomiast Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: /pzgliwice/skrytka lub przetargi@starostwo.gliwice.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Wymagania techniczne umożliwiające pracę za pośrednictwem Platformy:
a) specyfikacja połączenia – formularze udostępniane są za pomocą protokołu TLS 1.2,
b) oznaczenie czasu odbioru danych wszelkie operacje opierają się o czas serwera
i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy.
Dostępny pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ Regulamin Platformy e-Zamówienia określa pozostałe szczegółowe minimalne wymagania dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z Platformy oraz zawiera informacje dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłania danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych.
5. Sposób sporządzania dokumentów, oświadczeń, wniosków, ofert, pełnomocnictw czy innych informacji winien być zgodny z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie
(Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
6. Informacje o sposobie składania ofert w postępowaniu zostały opisane w dokumencie „Oferty, wnioski i prace konkursowe” – instrukcja interaktywna, dostępnym pod adresem: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO
dot. osób będących:
• Wykonawcami – osobami fizycznymi,
• Wykonawcami – osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą
• pełnomocnikami Wykonawców,
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Gliwicki z siedzibą w Gliwicach przy ul. Zygmunta Starego 17;
w sprawach związanych z Pana/Pani danymi osobowymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, tel. 32 231 96 86, e-mail: iod@starostwo.gliwice.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej „ustawa Pzp”) w celu związanym z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr WIF.RZPO.272.00029.2024 oraz zawarcia i realizacji umowy;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, w szczególności w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, a także firma LTC Sp. z o.o. z Wielunia oraz Kancelaria Prawna COMESTOR Radca Prawny Ireneusz Żarłok z Katowic;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, tj. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, a także przepisów szczególnych;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Pani/Pana dane nie będą przekazywane odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji międzynarodowej;
posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIF-RZPO.272.00029.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa poniższych urządzeń:
Część I:
Komputerów przenośnych z systemem operacyjnym, myszką komputerową i podkładką (52 szt.);
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa poniższych urządzeń:
Część II:
Zestawów - komputer stacjonarny z systemem operacyjnym, monitorem, klawiaturą, myszką komputerową i podkładką (31 szt.).
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowaOpis spełnienia warunku:
Część I
A) Wykonanie co najmniej jednej (1) dostawy obejmującej sprzęt komputerowy (przez który Zamawiający rozumie komputery stacjonarne, monitory, komputery przenośne) o wartości nie mniejszej niż 125 000,00 PLN brutto (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100).
Część II
A) Wykonanie co najmniej jednej (1) dostawy obejmującej sprzęt komputerowy (przez który Zamawiający rozumie komputery stacjonarne, monitory, komputery przenośne) o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) w zakresie braku podstaw wykluczenia - oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp (oraz art. 125 ust. 5 ustawy pzp – w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotu trzeciego) – o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3A do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) w zakresie potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
• wykaz dostaw, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy - ZAŁĄCZNIK NR 5 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Część IKOMPUTER PRZENOŚNY Z SYSTEMEM OPERACYJNYM:
a) Raport z testu wydajności PassMark - CPU Mark - Multithread Rating - potwierdzający osiągnięcie przez procesor oferowanego komputera przenośnego wyniku na poziomie: min. 18 500 pkt (https://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html),
b) Raport z testu wydajności PassMark – Average G3D Mark - potwierdzający osiągnięcie przez kartę graficzną oferowanego komputera przenośnego wyniku na poziomie:
min. 7 000 pkt (https://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html),
c) Raport z testu wydajności BAPCO® CrossMark® Notebook - potwierdzający osiągnięcie przez konfigurację oferowanego komputera przenośnego wyniku na poziomie: Overall Performance min. 1 200 pkt (https://results.bapco.com/charts/facet/CrossMark/cpu/all/notebook),
d) certyfikat ISO 9001:2015 systemu zarządzania jakością,
e) certyfikat ISO 14001:2015 system zarządzania środowiskowego,
f) certyfikat EPEAT dla Polski lub innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub równoważny certyfikat wydany przez akredytowaną instytucję w analogicznym zakresie,
g) deklarację zgodności UE i oznakowanie CE,
h) certyfikat TCO,
i) karta produktowa oferowanego komputera przenośnego potwierdzająca spełnienie przez urządzenie wymogów określonych w pkt 12 (w zakresie: złączy cyfrowych, USB,
RJ-45) Załącznika nr 1 do SWZ.
Część II
KOMPUTERY STACJONARNE Z SYSTEMEM OPERACYJNYM:
a) Raport z testu wydajności PassMark - CPU Mark - Multithread Rating - potwierdzający osiągnięcie przez procesor oferowanego komputera stacjonarnego wyniku na poziomie: min. 30 000 pkt (https://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html),
b) Raport z testu wydajności PassMark – Average G3D Mark - potwierdzający osiągnięcie przez kartę graficzną oferowanego komputera stacjonarnego wyniku na poziomie:
min. 7 000 pkt (https://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html),
c) Raport z testu wydajności BAPCO® CrossMark® Desktop - potwierdzający osiągnięcie przez konfigurację oferowanego komputera stacjonarnego wyniku na poziomie: Overall Performance
min. 1 200 pkt (https://results.bapco.com/charts/facet/CrossMark/cpu/all/desktop)
d) certyfikat ISO 9001:2015 systemu zarządzania jakością,
e) certyfikat ISO 14001:2015 system zarządzania środowiskowego,
f) certyfikat EPEAT dla Polski lub innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub równoważny certyfikat wydany przez akredytowaną instytucję w analogicznym zakresie,
g) deklarację zgodności UE i oznakowanie CE,
h) certyfikat TCO,
i) karta produktowa oferowanego komputera stacjonarnego potwierdzająca spełnienie przez urządzenie wymogów określonych w pkt 8 (w zakresie: zasilacz), 9 (w zakresie: złączy video, USB, RJ-45) Załącznika nr 1 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Część IKOMPUTER PRZENOŚNY Z SYSTEMEM OPERACYJNYM:
a) Raport z testu wydajności PassMark - CPU Mark - Multithread Rating - potwierdzający osiągnięcie przez procesor oferowanego komputera przenośnego wyniku na poziomie: min. 18 500 pkt (https://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html),
b) Raport z testu wydajności PassMark – Average G3D Mark - potwierdzający osiągnięcie przez kartę graficzną oferowanego komputera przenośnego wyniku na poziomie:
min. 7 000 pkt (https://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html),
c) Raport z testu wydajności BAPCO® CrossMark® Notebook - potwierdzający osiągnięcie przez konfigurację oferowanego komputera przenośnego wyniku na poziomie: Overall Performance min. 1 200 pkt (https://results.bapco.com/charts/facet/CrossMark/cpu/all/notebook),
d) certyfikat ISO 9001:2015 systemu zarządzania jakością,
e) certyfikat ISO 14001:2015 system zarządzania środowiskowego,
f) certyfikat EPEAT dla Polski lub innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub równoważny certyfikat wydany przez akredytowaną instytucję w analogicznym zakresie,
g) deklarację zgodności UE i oznakowanie CE,
h) certyfikat TCO,
i) karta produktowa oferowanego komputera przenośnego potwierdzająca spełnienie przez urządzenie wymogów określonych w pkt 12 (w zakresie: złączy cyfrowych, USB,
RJ-45) Załącznika nr 1 do SWZ.
Część II
KOMPUTERY STACJONARNE Z SYSTEMEM OPERACYJNYM:
a) Raport z testu wydajności PassMark - CPU Mark - Multithread Rating - potwierdzający osiągnięcie przez procesor oferowanego komputera stacjonarnego wyniku na poziomie: min. 30 000 pkt (https://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html),
b) Raport z testu wydajności PassMark – Average G3D Mark - potwierdzający osiągnięcie przez kartę graficzną oferowanego komputera stacjonarnego wyniku na poziomie:
min. 7 000 pkt (https://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html),
c) Raport z testu wydajności BAPCO® CrossMark® Desktop - potwierdzający osiągnięcie przez konfigurację oferowanego komputera stacjonarnego wyniku na poziomie: Overall Performance
min. 1 200 pkt (https://results.bapco.com/charts/facet/CrossMark/cpu/all/desktop)
d) certyfikat ISO 9001:2015 systemu zarządzania jakością,
e) certyfikat ISO 14001:2015 system zarządzania środowiskowego,
f) certyfikat EPEAT dla Polski lub innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub równoważny certyfikat wydany przez akredytowaną instytucję w analogicznym zakresie,
g) deklarację zgodności UE i oznakowanie CE,
h) certyfikat TCO,
i) karta produktowa oferowanego komputera stacjonarnego potwierdzająca spełnienie przez urządzenie wymogów określonych w pkt 8 (w zakresie: zasilacz), 9 (w zakresie: złączy video, USB, RJ-45) Załącznika nr 1 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W takim przypadku Wykonawca składa wypełniony dokument – ZAŁĄCZNIK NR 6 do SWZ. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby winno potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:− zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
− sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
− czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia przewidziane względem Wykonawcy oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału
w postępowaniu:
a) przedstawia oświadczenie podmiotu trzeciego, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – ZAŁĄCZNIK NR 6 do SWZ, oraz
b) przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w ust. 2 pkt 1), na wezwanie Zamawiającego.
5. Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,
o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa ust. 1 pkt 1),
dane umożliwiające dostęp do tych środków.
6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Oświadczenie z art. 125 ustawy Pzp:1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy pzp, oświadczenie, aktualne na dzień jego złożenia, składa Wykonawca (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie), którego (których) oferta została najwyżej oceniona, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projekt umowy wraz z warunkami jej zmiany zawiera ZAŁĄCZNIK nr 4 do SWZ – osobno dla każdej części.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-08 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty (wraz z wymaganymi załącznikami) należy złożyć za pośrednictwem Platformy
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-08 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-07
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu „Kształcenie zawodowew Powiecie Gliwickim zgodne z potrzebami transformacji regionu” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej (Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji) w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027.
3. Oferta musi być sporządzona pisemnie w języku polskim. Wszelkie dokumenty obcojęzyczne załączone do oferty muszą być zaopatrzone w tłumaczenie na język polski.
Uwaga! Zastrzeżenie powyższe (dotyczące języka) nie dotyczy dokumentów przedmiotowych które mogą być składane również w języku angielskim.