BZP: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025 przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
31.10.2024
2024/BZP 00572995/01
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025 przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931963210
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 52C
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdp-olesnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zdp-olesnica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pełnienie funkcji zarządcy dróg powiatowych w rozumieniu przepisów ustawy o drogach
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025 przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d076a2d0-3079-40e6-b61a-48347842e0af
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572995
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10078353.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1007835
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między
Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_olesnica zwanej dalej „Platformą zakupową”. 2. Zamawiający będzie przekazywał
Wykonawcom informacje za pośrednictwem Platforma zakupowa Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji,
zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja,
której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem
Platforma zakupowa do konkretnego Wykonawcy. 3. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY
MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania
czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem Platformy zakupowej, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej
przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram,
procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich
nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer, 4) włączona obsługa JavaScript, 5)
zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) platforma zakupowa działa według
standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową
stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego
Urzędu Miar. 3. Szczegółowe informacje zostały zawarte w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych zebranych przez Zamawiającego w toku postępowania zostały zawarte w rozdziale XXI SWZ (Ochrona danych osobowych).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP-DZP.272.1.18.2024.MM-B
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025 zwane dalej „ZUD” przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie ZUD dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy na terenie powiatu oleśnickiego.
3. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo do podstawiania sprzętu wraz z jego obsługą na telefoniczne wezwanie, potwierdzone w formie pisemnej na karcie pracy, na wskazaną godzinę, nie później jednak niż w ciągu 60 minut od wezwania.
TEREN DZIAŁANIA OBWODU DROGOWEGO W OLEŚNICY
ZADANIE NR 1
Do 200 godz praca
Samochód ciężarowy z minimum 2 osiami napędowymi do piaskarki ŚNIEŻKA oraz pługa PO-97.
Ładowność powyżej 15 ton lub pojazd specjalny do zimowego utrzymania dróg jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. III SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane punktowo (1%=1pkt). Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025 zwane dalej „ZUD” przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie ZUD dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy na terenie powiatu oleśnickiego.
3. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo do podstawiania sprzętu wraz z jego obsługą na telefoniczne wezwanie, potwierdzone w formie pisemnej na karcie pracy, na wskazaną godzinę, nie później jednak niż w ciągu 60 minut od wezwania.
TEREN DZIAŁANIA OBWODU DROGOWEGO W OLEŚNICY
ZADANIE NR 2
Do 200 godz praca
Samochód ciężarowy z minimum 2 osiami napędowymi wraz z piaskarką o pojemności powyżej 5 m3 i pługiem o szerokości odśnieżania 2,7-3,2 m, który jest w dyspozycji Wykonawcy wraz z pracą kierowcy.
Szczegółowym opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. III SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane punktowo (1%=1pkt). Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025 zwane dalej „ZUD” przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie ZUD dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy na terenie powiatu oleśnickiego.
3. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo do podstawiania sprzętu wraz z jego obsługą na telefoniczne wezwanie, potwierdzone w formie pisemnej na karcie pracy, na wskazaną godzinę, nie później jednak niż w ciągu 60 minut od wezwania.
TEREN DZIAŁANIA OBWODU DROGOWEGO W OLEŚNICY
ZADANIE NR 3
Do 200 godz praca
Do 100 godz dyżur
Ładowarka czołowa lub koparko ładowarka o pojemności łyżki min. 0,8 m3, która jest w dyspozycji Wykonawcy wraz z pracą operatora. Wykorzystywana do załadunku materiałów, wykonywania mieszanki na bazie obwodu drogowego oraz w razie konieczności do odśnieżania dróg.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane punktowo (1%=1pkt). Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025 zwane dalej „ZUD” przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie ZUD dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy na terenie powiatu oleśnickiego.
3. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo do podstawiania sprzętu wraz z jego obsługą na telefoniczne wezwanie, potwierdzone w formie pisemnej na karcie pracy, na wskazaną godzinę, nie później jednak niż w ciągu 60 minut od wezwania.
TEREN DZIAŁANIA OBWODU DROGOWEGO W OLEŚNICY I W SYCOWIE
ZADANIE NR 4
Do 50 godz praca
Ładowarka czołowa, pojemność łyżki min. 3,0 m3, która jest w dyspozycji Wykonawcy wraz z pracą operatora.
Wykorzystywana do wykonywania mieszanki piasku i soli do ZUD oraz odśnieżania dróg.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. III SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane punktowo (1%=1pkt). Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025 zwane dalej „ZUD” przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie ZUD dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy na terenie powiatu oleśnickiego.
3. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo do podstawiania sprzętu wraz z jego obsługą na telefoniczne wezwanie, potwierdzone w formie pisemnej na karcie pracy, na wskazaną godzinę, nie później jednak niż w ciągu 60 minut od wezwania.
TEREN DZIAŁANIA OBWODU DROGOWEGO W SYCOWIE
ZADANIE NR 5
Do 200 godz praca
Samochód ciężarowy z minimum 2 osiami napędowymi z piaskarką o pojemności minimum 5,0 m3 który jest w dyspozycji Wykonawcy do pługa PO97SL stanowiącego własność Zamawiającego wraz z pracą kierowcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. III SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane punktowo (1%=1pkt). Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025 zwane dalej „ZUD” przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie ZUD dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy na terenie powiatu oleśnickiego.
3. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo do podstawiania sprzętu wraz z jego obsługą na telefoniczne wezwanie, potwierdzone w formie pisemnej na karcie pracy, na wskazaną godzinę, nie później jednak niż w ciągu 60 minut od wezwania.
TEREN DZIAŁANIA OBWODU DROGOWEGO W SYCOWIE
ZADANIE NR 6
Do 200 godz praca
Do 100 godz dyżur
Ładowarka czołowa lub koparko ładowarka o pojemności łyżki min. 0,8 m3, która jest w dyspozycji Wykonawcy wraz z pracą operatora. Wykorzystywana do załadunku materiałów, wykonywania mieszanki na bazie obwodu drogowego oraz w razie konieczności do odśnieżania dróg.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. III SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane punktowo (1%=1pkt). Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 7 Miasto Międzybórz
Odśnieżanie mechaniczne chodników, wspomagane ręcznym, likwidacja śliskości na chodnikach poprzez użycie mieszanki piasku i soli o stężeniu 10%, wg poniższego wykazu ulic.
Czas na wykonanie prac do 5 godzin od momentu uzyskania akceptacji Zamawiającego lub zlecenia przez Zamawiającego rozpoczęcia prac przez Wykonawcę.
Czas reakcji do jednej godziny od otrzymania zlecenia lub akceptacji Zamawiającego.
Wykaz ulic: Miasto Międzybórz:
Droga powiatowa nr 1495D (ul. Sycowska),
Droga powiatowa nr 1492 D (ul. Polna),
Droga powiatowa nr 1488 D (ul. Rynek, ul. Kolejowa),
Droga powiatowa nr 1508 D (ul. Graniczna). Maksymalna ilość usług:
wyjazdy w ilości do 60 (20 odśnieżanie i posypywanie
20 samo posypywanie
20 samo odśnieżanie).
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane punktowo (1%=1pkt). Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
3. Oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.