BZP: Śiadczenie usługi ochrony fizycznej budynku Urzędu Miejskiego w Sochaczewie oraz placu zabaw „Kraina Przygód” zlokalizowanego w Sochaczewie, róg Aleja 600- lecia i ul. Polnej w Sochaczewie
31.10.2024
2024/BZP 00573305/01
GMINA MIASTO SOCHACZEW
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Śiadczenie usługi ochrony fizycznej budynku Urzędu Miejskiego w Sochaczewie oraz placu zabaw „Kraina Przygód” zlokalizowanego w Sochaczewie, róg Aleja 600- lecia i ul. Polnej w Sochaczewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO SOCHACZEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148644
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 16
1.5.2.) Miejscowość: Sochaczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sochaczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sochaczew.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Śiadczenie usługi ochrony fizycznej budynku Urzędu Miejskiego w Sochaczewie oraz placu zabaw „Kraina Przygód” zlokalizowanego w Sochaczewie, róg Aleja 600- lecia i ul. Polnej w Sochaczewie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-327484b2-0e58-4663-9d3b-89ec2e4fa250
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00573305
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00252161/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Ochrona fizyczna budynku Urzędu Miejskiego w Sochaczewie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://sochaczew.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sochaczew.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawiera SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Sochaczew, adres: 1 Maja 16, 96-500 Sochaczew, tel. 46 862-22-35 w. 347, adres email: sekretariat@sochaczew.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.1.15.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są następujące zakresy ochrony :
A. 24 godzinna ochrona fizyczna obiektu w dni robocze, w soboty, święta oraz niedziele, na Posterunku stałym w budynku Urzędu Miejskiego w Sochaczewie przy ul. 1 Maja 16,
B. Ochrona fizyczna obiektu - placu zabaw „Kraina Przygód” zlokalizowanego w Sochaczewie, róg Aleja 600- lecia i ul. Polnej w Sochaczewie, mienia należącego do Gminy Miasto Sochaczew.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie miała najwyższą wartość, wyrażoną w punktach, z uwzględnieniem kryteriów oceny, wymienionych w ust. 2.
2. Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami:
- ceną – 60%
Zamawiający do oceny ofert w tym kryterium będzie brał sumę cen A + B + C z formularza oferty.
- czasem reakcji na zagrożenie (przyjazd grupy interwencyjnej) - 40%
Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta w kryteriach „cena, czas reakcji na zagrożenie (przyjazd grupy interwencyjnej) oraz doświadczenie w pełnieniu usług związanych z ochroną osób i mienia” wynosi 100 pkt. Przyjmuje się, że w zakresie kryteriów wyboru najkorzystniejszej oferty 1% wagi kryterium = 1 pkt.
1) Ocena wg kryterium „C - cena” będzie dokonywana na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę Formularza oferty. W kryterium tym oferta może uzyskać do 60 punktów. Cena określa koszt brutto (tj. z VAT) wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, wynikający z uwzględnienia wszystkich kosztów, jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Oferta złożona przez danego Wykonawcę otrzyma w kryterium „cena” zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą z następującego działania:
C = Cmin/Ci x 60 pkt
gdzie:
C liczba punktów, jakie otrzyma oferta badana za kryterium "cena "
Cmin najniższa cena brutto wykonania przedmiotu zamówienia spośród wszystkich ważnych i nie odrzuconych ofert
Ci cena brutto oferty badanej
2) Ocena wg kryterium „T - czas reakcji na zagrożenie (przyjazd grupy interwencyjnej)” będzie dokonywana na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty, czasu przybycia Grupy Interwencyjnej na potwierdzony sygnał alarmowy, a także na każde wezwanie pracowników ochrony stacjonarnej. Czas przyjazdu Grupy Interwencyjnej nie może być dłuższy niż 20 minut od chwili wezwania:
- najkrótszy możliwy do oceny kryterium czas reakcji : 10 minut,
- najdłuższy możliwy do oceny kryterium czas reakcji: 20 minut.
W kryterium tym można maksymalnie uzyskać 40 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczony następująco:
a) Wykonawca, który zaoferował w formularzu ofertowym czas reakcji : 10 minut – otrzyma 40 punktów w danym kryterium,
a) Wykonawca, który zaoferował w formularzu ofertowym czas reakcji : 15 minut – otrzyma 30 punktów w danym kryterium,
b) Wykonawca, który zaoferował w formularzu ofertowym czas reakcji : 20 minut – otrzyma 20 punktów w danym kryterium,
UWAGA!
Jeżeli Wykonawca nie wskaże w ofercie czasu przyjazdu Grupy Interwencyjnej na potwierdzony sygnał alarmowy, a także na każde wezwanie pracowników ochrony stacjonarnej lub zaoferuje czas inny niż 10,15 lub 20 minut, jego oferta, jako niezgodna z opisem przedmiotu zamówienia oraz wymaganymi Zamawiającego określonymi w Ogłoszeniu, nie będzie wzięta pod uwagę przy ocenie ofert.
3) Łączna ocena punktowa oferty polegać będzie na zsumowaniu punktów przyznanych wg poszczególnych kryteriów oceny ofert zgodnie z poniższym wzorem:
L= C + T
L - łączna liczba punktów;
C - liczba punktów uzyskanych wg kryterium „cena";
T - liczba punktów uzyskanych wg kryterium czas reakcji na zagrożenie (przyjazd grupy
interwencyjnej);
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: czasem reakcji na zagrożenie (przyjazd grupy interwencyjnej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że:1) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 PLN;
2) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 500.000 PLN;
2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:
1) należycie wykonał lub wykonuje co najmniej dwa zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia, tj. polegające na świadczeniu usługi ochrony fizycznej co najmniej jednego budynku wraz z terenem przyległym. Usługa powinna być świadczona w ramach jednej umowy przez okres co najmniej jednego roku, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie.
2) dysponuje następującymi osobami:
pracownikami ochrony wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (min. 3 osoby), posiadającymi min. 2 miesięczne doświadczenie zawodowe w ochronie budynków użyteczności publicznej w rozumieniu § 3 pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tj. Dz. U. 2022, poz. 1225 z poźn. zm.),
3. Wykonawca spełni warunek udziału w postepowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
1) posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia;