BZP: „Renowacja i rekonstrukcja rzeźb lwów w zabytkowym Parku Miejskim w Przemkowie”.
31.10.2024
2024/BZP 00573777/01
GMINA PRZEMKÓW
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Renowacja i rekonstrukcja rzeźb lwów w zabytkowym Parku Miejskim w Przemkowie”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZEMKÓW
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647624
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Plac Wolności 25
1.4.2.) Miejscowość: Przemków
1.4.3.) Kod pocztowy: 59-170
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.4.7.) Numer telefonu: (76) 83 19 210
1.4.8.) Numer faksu: (76) 83 19 208
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: p.info@przemkow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemkow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00573777
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-31
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00533659
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
2
Po zmianie:
8
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1.Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320) zwanej dalej „ustawą Pzp”.
2. W zakresie nieuregulowanym niniejszą Specyfikacją Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SWZ”, zastosowanie mają przepisy ustawy Pzp.
3. Wartość zamówienia przekracza kwotę 130 000,00 złotych, nie przekracza progów unijnych, o których mowa w art.3 ustawy Pzp.
4. Na realizację zadania gmina Przemków uzyskała wstępną promesę dotyczącą dofinansowania inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków nr Edycja2RPOZ/2023/7918/PolksiLad.
5. Teren, którego dotyczy realizacja przedmiotowego zadania jest objęty ochroną konserwatora zabytków, dlatego należy zwrócić szczególną uwagę na wytyczne Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
6. Termin wykonania zamówienia.
Rozpoczęcie – od dnia podpisania umowy.
Zakończenie zadania – 2 miesiące od dnia podpisania umowy.
7. Kompletna oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SWZ, zawierający w szczególności:
- wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia,
- łączną cenę ofertową brutto,
- zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności,
- oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy;
b) oświadczenia stanowiące załącznik nr 2 oraz 3 (jeżeli dotyczy) do niniejszej SWZ;
c) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 4 - jeżeli dotyczy.
d) oświadczenie z którego wynika, które usługi, wykonają poszczególni wykonawcy, w przypadku gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie –
załącznik nr 8 do SWZ (jeżeli dotyczy)
e) w przypadku gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CeiDG) lub wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub poświadczonej elektronicznie kopii (cyfrowe odwzorowanie pełnomocnictwa wystawionego w formie papierowej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej) .
f) KRS lub inny dokument rejestrowy w celu weryfikacji uprawnienia do podpisywania oświadczenia woli;
g) dowód wpłaty wadium lub oryginał gwarancji / poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż w pieniądzu.
Po zmianie:
1.Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320) zwanej dalej „ustawą Pzp”.
2. W zakresie nieuregulowanym niniejszą Specyfikacją Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SWZ”, zastosowanie mają przepisy ustawy Pzp.
3. Wartość zamówienia przekracza kwotę 130 000,00 złotych, nie przekracza progów unijnych, o których mowa w art.3 ustawy Pzp.
4. Na realizację zadania gmina Przemków uzyskała wstępną promesę dotyczącą dofinansowania inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków nr Edycja2RPOZ/2023/7918/PolksiLad.
5. Teren, którego dotyczy realizacja przedmiotowego zadania jest objęty ochroną konserwatora zabytków, dlatego należy zwrócić szczególną uwagę na wytyczne Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
6. Termin wykonania zamówienia.
Rozpoczęcie – od dnia podpisania umowy.
Zakończenie zadania – 8 miesięcy od dnia podpisania umowy.
7. Kompletna oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SWZ, zawierający w szczególności:
- wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia,
- łączną cenę ofertową brutto,
- zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności,
- oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy;
b) oświadczenia stanowiące załącznik nr 2 oraz 3 (jeżeli dotyczy) do niniejszej SWZ;
c) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 4 - jeżeli dotyczy.
d) oświadczenie z którego wynika, które usługi, wykonają poszczególni wykonawcy, w przypadku gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie –
załącznik nr 8 do SWZ (jeżeli dotyczy)
e) w przypadku gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CeiDG) lub wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub poświadczonej elektronicznie kopii (cyfrowe odwzorowanie pełnomocnictwa wystawionego w formie papierowej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej) .
f) KRS lub inny dokument rejestrowy w celu weryfikacji uprawnienia do podpisywania oświadczenia woli;
g) dowód wpłaty wadium lub oryginał gwarancji / poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż w pieniądzu.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-11-07 08:00
Po zmianie:
2024-11-21 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-11-07 09:00
Po zmianie:
2024-11-21 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-12-06
Po zmianie:
2024-12-20