BZP: Zakup wraz z dostawą sceny mobilnej na potrzeby Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Sportu w Chorzowie
31.10.2024
2024/BZP 00574242/01
Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup wraz z dostawą sceny mobilnej na potrzeby Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Sportu w Chorzowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271568673
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Dąbrowskiego, 113
1.4.2.) Miejscowość: Chorzów
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@moris.chorzow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.moris.chorzow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Rekreacja i sport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00574242
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-31
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00566363
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej, pochodzącej z bieżącej produkcji sceny mobilnej, która jest realizowana w ramach zadania pn.: „Zakup wraz z dostawą sceny mobilnej na potrzeby Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Sportu w Chorzowie”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera :
Specyfikacja sceny mobilnej:
a) wymiary sceny min.: 6 m x 6 m (powierzchnia sceny 36 m2),
b) wysokość całkowita 5,1 m,
c) rodzaj dachu – jednospadowy,
d) scena posiada plandekę zadaszenia,
e) skrzydła dźwiękowe Q250 + sztucery 0,5 m,
f) 4 szt. słupów z kratownicy Q250,
g) wszystkie stalowe elementy ocynkowane,
h) wysokość podłogi sceny – 1,00 m,
i) podłoga sceny: antypoślizgowa, wodoodporna, grubości min. 12-18 mm posiadająca atest ppoż.,
j) elektryczno-hydrauliczny system podnoszenia dachu oraz elektryczny system rozkładania sceny,
k) pokrycie dachu z PVC o gramaturze 650g/m2,
l) siatki szybkiego montażu/demontażu boczne oraz tylna w kolorze czarnym z atestem ppoż.,
m) maskownica sceny w kolorze czarnym,
n) barierki/poręcze ochronne na boki i tył sceny,
o) 1 szt. schodów regulowanych z poręczami,
p) podjazd techniczny,
q) wbudowane zasilanie akumulatorowe 12V,
r) narzędzia i elementy niezbędne do montażu sceny,
s) pokrowiec służący do okrycia przyczepy wraz ze złożoną sceną w trakcie jej dłuższego postoju (np. w okresie zimowym),
t) projekt graficzny umieszczony na skrzydłach dachowych sceny po ich złożeniu (napis do uzgodnienia przy podpisaniu umowy).
Specyfikacja podwozia:
a) podwozie na dwóch osiach z hamulcem oraz stabilizatorem jazdy,
b) niezależny napęd przyczepy z pilotem (system manewrowy),
c) podwozie ocynkowane,
d) koło zapasowe,
e) klucz do kół,
f) trójkąt ostrzegawczy,
g) DMC 2500 kg.
Wymagane dokumenty:
a) CE zgodne z EN ISO 1090, EN ISO 3834,
b) Europejskie Świadectwo Homologacji i inne dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu,
c) TUV potwierdzający jakość prac spawalniczych,
d) Obliczenia statyczne,
e) Atesty obciążeniowe/pogodowe,
f) Atesty materiałowe.
Po zmianie:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej, pochodzącej z bieżącej produkcji sceny mobilnej, która jest realizowana w ramach zadania pn.: „Zakup wraz z dostawą sceny mobilnej na potrzeby Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Sportu w Chorzowie”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera :
Specyfikacja sceny mobilnej:
a) wymiary sceny min.: 6 m x 6 m (powierzchnia sceny 36 m2),
b) wysokość całkowita w przedziale od 5,0 do 5,1 m,
c) rodzaj dachu: – jednospadowy, lub
– dwuspadowy - jedynie w przypadku, gdy przednia część dachu, od frontu sceny, będzie wystawać o min. 20 cm poza obrys sceny,
d) scena posiada plandekę zadaszenia,
e) skrzydła dźwiękowe Q250 + sztucery 0,5 m,
f) 4 szt. słupów z kratownicy Q250,
g) wszystkie stalowe elementy ocynkowane,
h) wysokość podłogi sceny – 1,00 m,
i) podłoga sceny: antypoślizgowa, wodoodporna, grubości min. 12-18 mm posiadająca atest ppoż.,
j) elektryczno-hydrauliczny system podnoszenia dachu oraz elektryczny system rozkładania sceny,
k) pokrycie dachu z PVC o gramaturze 650g/m2,
l) siatki szybkiego montażu/demontażu boczne oraz tylna w kolorze czarnym z atestem ppoż.,
m) maskownica sceny w kolorze czarnym,
n) barierki/poręcze ochronne na boki i tył sceny,
o) 1 szt. schodów regulowanych z poręczami,
p) podjazd techniczny,
q) wbudowane zasilanie akumulatorowe 12V,
r) narzędzia i elementy niezbędne do montażu sceny,
s) pokrowiec służący do okrycia przyczepy wraz ze złożoną sceną w trakcie jej dłuższego postoju (np. w okresie zimowym),
t) projekt graficzny umieszczony na skrzydłach dachowych sceny po ich złożeniu (napis do uzgodnienia przy podpisaniu umowy).
Specyfikacja podwozia:
a) podwozie na dwóch osiach z hamulcem oraz stabilizatorem jazdy,
b) niezależny napęd przyczepy z pilotem (system manewrowy),
c) podwozie ocynkowane,
d) koło zapasowe,
e) klucz do kół,
f) trójkąt ostrzegawczy,
g) DMC 2500 kg.
Wymagane dokumenty:
a) CE zgodne z EN ISO 1090, EN ISO 3834,
b) Europejskie Świadectwo Homologacji i inne dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu,
c) TUV potwierdzający jakość prac spawalniczych,
d) Obliczenia statyczne,
e) Atesty obciążeniowe/pogodowe,
Atesty materiałowe.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Zmianie ulegają zapisy umowy:
II. Załącznik nr 3 do SWZ – Wzór umowy:
1. Zapis § 3 pkt 5 umowy:
a) Zapis przed zmianą: „W dniu odbioru Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia instrukcję obsługi sprzętu w języku polskim lub w przypadku dokumentów w języku obcym, z dołączonym tłumaczeniem. Dodatkowo Wykonawca dostarczy wszystkie wymagane prawem dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu”.
b) Zapis po zmianie: „W dniu odbioru Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia instrukcję obsługi sprzętu w języku polskim lub w przypadku dokumentów w języku obcym, z dołączonym tłumaczeniem oraz przekaże Zamawiającemu dokumenty rejestracyjne pojazdy”.
2. Zapis § 5 pkt 3 umowy:
a) Zapis przed zmianą: „Podstawą wystawienia faktury będzie protokół odbioru podpisany bez zastrzeżeń”,
b) Zapis po zmianie: „Wykonawca dostarczy Zamawiającemu fakturę VAT wraz z niezbędnymi dokumentami na tydzień przed dostawą sceny w celu dokonania przez Zamawiającego zakupu ubezpieczenia OC
i rejestracji pojazdu w Wydziale Komunikacji. Po dokonanej rejestracji pojazdu dokumenty wraz z tablicą rejestracyjną zostaną przekazane Wykonawcy w celu dostarczenia sceny do Zamawiającego.”