BZP: Dostawa worków foliowych LDPE do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
31.10.2024
2024/BZP 00574289/01
"ZAKŁAD GOSPODARKI WODNO-KANALIZACYJNEJ W TOMASZOWIE MAZOWIECKIM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa worków foliowych LDPE do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "ZAKŁAD GOSPODARKI WODNO-KANALIZACYJNEJ W TOMASZOWIE MAZOWIECKIM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590761733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kępa 19
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgwk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgwk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka wodno-kanalizacyjna, działalność związana z gospodarką odpadami komunalnymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa worków foliowych LDPE do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae904d5f-0ad6-40e4-a017-72907d9b30bb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00574289
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10095213.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Udostępnione na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/1009521
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Udostępnione na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/1009521
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TWI.3201.13.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych worków foliowych LDPE do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, tj.
a) Worek na papier – 145 000 szt.
b) Worek na metale i tworzywa sztuczne – 305 000 szt.
c) Worek na szkło – 130 000 szt.
d) Worek na odpady biodegradowalne – 340 000 szt.
e) Worek na odpady zmieszane – 15 000 szt.
f) Worek na popiół – 30 000 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
2. Dokumenty stanowiące opis przedmiotu zamówienia są udostępnione na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1009521
4.2.6.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonegoz zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Za istotne zmiany umowy uznaje się:
a) przesunięcie terminu wykonania przedmiotu zamówienia,
b) zmianę wynagrodzenia,
c) zmianę zakresu rzeczowego, gdy wykonanie pierwotnego zakresu nie leży w interesie zamawiającego.
3. Przesunięcie terminu wykonania przedmiotu zamówienia możliwe jest w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
a) z przyczyn od Wykonawcy niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, nie jest możliwe dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy,
b) wystąpienia siły wyższej – rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonania jego zobowiązania w całości lub części; w razie wystąpienia siły wyższej strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia minimum opóźnienia
w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej,
c) działań osób trzecich niezależnych od stron umowy uniemożliwiających lub znacznie utrudniających wykonanie umowy we wskazanym terminie,
d) w przypadku, gdy okoliczności związane z ogłoszeniem lub trwaniem stanu epidemii
lub zagrożenia epidemicznego spowodowały niezawinione przez Wykonawcę opóźnienie.
4. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku:
a) zmiany urzędowej stawki podatku VAT na usługi i dostawy,
b) zmniejszenia zakresu rzeczowego umowy.
5. Zmianę zakresu przedmiotu zamówienia dopuszcza się, gdy wykonanie pierwotnego zakresu nie leży w interesie zamawiającego z jednoczesnym proporcjonalnym zmniejszeniem wynagrodzenia określonego kwotą w § 5 ust. 1