BZP: Dostawa punktu dostępowego wi-fi - 16 szt. oraz przełącznika sieciowego dla Powiatu Pińczowskiego
31.10.2024
2024/BZP 00574307/01
Powiat Pińczowski
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa punktu dostępowego wi-fi - 16 szt. oraz przełącznika sieciowego dla Powiatu Pińczowskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pińczowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009432
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zacisze
1.5.2.) Miejscowość: Pińczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-400
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413576001
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@pinczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinczow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa punktu dostępowego wi-fi - 16 szt. oraz przełącznika sieciowego dla Powiatu Pińczowskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52798d93-2478-4044-9862-08b84b3ec8d1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00574307
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050840/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Cyberbezpieczny Samorząd
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie na Rozwój cyfrowy 2021-2027 (FERC) działanie 2.2. pn. "wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa"
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-52798d93-2478-4044-9862-08b84b3ec8d13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 8.1. W postepowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu https://ezamowienia.gov.pl/pl .
8.2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
8.3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): EZamowienia
8.4. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-52798d93-2478-4044-9862-08b84b3ec8d1
8.5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów, wymagań technicznych oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów
elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe
odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych.
Dokumenty elektroniczne , o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje się jako załączniki.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 44.1. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się
skontaktować:
a) poprzez pocztę elektroniczną pod adresem iod@pinczow.net,
b) listownie - kierując korespondencję na adres siedziby administratora.
44.2. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych przez
Administratora oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
44.3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego pn. „Dostawa punktu dostepowego wi-fi - 16 szt. dla Powiatu Pińczowskiego” oraz wykonaniem umowy o powierzenie
grantu o numerze FERC.02.02_cs.01-001/23/2395/FERC.02.02-CS.01-001/23/2024. Dane posłużą również w celu realizacji tej
umowy i monitoringu Projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” zgodnie z podstawę prawną ich przetwarzania, którą stanowi ustawa z
dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z p.zm.) oraz rozporządzenie Ministra Rozwoju,
Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub
oświadczeń , jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020r. poz. 2415).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PiPR.IV.0272.11.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 80520 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa punktów zarządzanych dostępowych wi-fi oraz zarządzanego przełącznika sieciowego POE do rozbudowy infrastruktury sieciowej zamawiającego. Pełny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr4 OPZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 32418000-6 - Sieć radiowa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Do postepowania może przystąpić Wykonawca który:23.1. Spełnia warunki udziału w postepowaniu i złoży stosowne oświadczenie – załącznik nr 2 – „Oświadczenie Wykonawcy
dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu”
23.2. Złoży ważną ofertę wraz z załącznikami, spełniającą wymagania ogłoszenia i SWZ – załącznik nr 1 – „Formularz
oferty”.
23.3. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o którym mowa w art. 108 ust 1 pkt. oraz art. 109 ust. 1 pkt. 1, 4 i 7 ustawy
PZP i złoży stosowne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:
oświadczenia, o których mowa powyżej, stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w
postępowaniu na dzień składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o
których mowa w punkcie wyżej (pkt „a”) , składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia
oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby
przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 UPZP, także oświadczenie podmiotu udostępniającego
zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, Załącznik nr 2a i załącznik nr 3a do SWZ,
formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ,
pełnomocnictwo o którym mowa w pkt. 25.1 SWZ,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o którym
mowa w art. 125 ust. 1 UPZP – oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu oraz spełnienie warunków udziału – załącznik nr 3 i nr 2 do SWZ
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ,
Zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów Wykonawcy – zgodnie z załącznikiem nr 10
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
oświadczenie wykonawcy o przynależności/braku przynależności do tej samej grupy kapitałowejSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
33.1. Zamawiający ustala kwotę wadium w wysokości 2000,00 zł (dwa tysiące złotych 00 groszy). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwalnie do dnia upływu terminu związania z ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.33.2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu (w polskich złotych - PLN)
b) gwarancjach bankowych
c) gwarancjach ubezpieczonych
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2024 poz.419)
33.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego z dopiskiem „Cyberbezpieczny Samorząd – wi-fi/przełącznik ”
Numer rachunku: 17 8509 0002 2001 0000 0185 0002
33.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
33.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
33.6. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwalnie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku określonym ustawą PZP, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 UPZP.
33.7. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 98 ustawy UPZP.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
34.1. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza wniesienia należytego zabezpieczenia umowy w wysokości 4 % ceny całkowitej podanej na ofercie.34.2. Zabezpieczenie może być wnoszone, według wyboru wykonawcy, w jednej lub w kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
34.3. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach określonych w art. 450 ust. 2 UPZP.
34.4. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
34.5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zamówienia.
34.6. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy.
34.7. Zamawiający 30 % zabezpieczenia pozostawia na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady i gwarancji. Pozostałą cześć zabezpieczenia, tj. 70 % zwraca Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanymw art. 454-455 UPZP oraz wskazanych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 5 do SWZ.