BZP: Modernizacja budynku filii bibliotecznej w Ciecierzynie
31.10.2024
2024/BZP 00574574/01
Gminna Biblioteka Publiczna w Niemcach
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja budynku filii bibliotecznej w Ciecierzynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminna Biblioteka Publiczna w Niemcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431197687
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Niemce
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-025
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biblioteka@niemce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://biblioteka.niemce.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku filii bibliotecznej w Ciecierzynie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac18f654-774a-4837-9a66-a989447b9078
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00574574
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zadanie dofinansowane w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa PRIORYTET 2 KIERUNEK INTERWENCJI 2.1 INFRASTRUKTURA BIBLIOTEK 2021-2025
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ac18f654-774a-4837-9a66-a989447b90783.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04 maja 2016, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”, informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminna Biblioteka Publiczna w Niemcach, z siedzibą przy ul. Parkowej 6, 21-
025 Niemce.
Administrator powołał inspektor ochrony danych, z którą można się skontaktować za pomocą poczty elektronicznej:
ldrozdziel@gmail.com lub pod adresem administratora.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:
wypełnienia obowiązków wynikających z przepisu prawa zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
realizacji umów zawartych z kontrahentami zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w
zakresie i celu określonym w jej treści zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
Dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z realizacją zadań biblioteki polegających na zaspokojeniu potrzeb
oświatowych, kulturalnych i informacyjnych ogółu społeczeństwa oraz upowszechnianiu wiedzy i kultury i w oparciu o ogólne
rozporządzenie o ochronie danych oraz ustawę z 27 czerwca 1997 r. o bibliotekach.
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych osobowych i
uzyskania ich kopii, poprawiania, usunięcia (tzw. prawo do bycia zapomnianym), żądania ograniczenia przetwarzania danych
osobowych, przenoszenia danych oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
Jeżeli dane przetwarzane są na podstawie zgody osoby, ma ona prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w
dowolnej chwili.
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza
przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.(RODO).
Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim poza instytucjami upoważnionymi z
mocy prawa.
Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały automatycznemu profilowaniu.
Administrator danych nie będzie przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z: kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym
rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych; zapisów dokonanych w umowie; wyrażonej zgody.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W razie wystąpienia sytuacji, o której mowa w art. 14 RODO, wykonawca, biorąc udział w
postępowaniu zobowiązuje się względem zamawiającego do wykonania obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 14 RODO
względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które
zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z
wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GBP.271.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wykonanie projektu budowlanego i projektu technicznego z uwzględnieniem
planowanych do zastosowania technologii oraz rozwiązań technicznych
i materiałowych,
2) wykonanie opinii i ekspertyz niezbędnych dla należytego wykonania przedmiotu
zamówienia,
3) Sporządzenie STWiOR
4) wykonanie mapy do celów projektowych,
5) wykonanie inwentaryzacji istniejących budynków – (Inwestor jest w jej posiadaniu
w części rysunkowej) w niezbędnym zakresie do przedmiotu opracowania,
6) wykonanie pełno branżowej dokumentacji projektowej ze szczegółowością wraz ze
sporządzeniem informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ),
7) uzyskanie wynikających z przepisów opinii, uzgodnień, pozwoleń administracyjnych,
decyzji, zgód i zatwierdzeń oraz odstępstw od obowiązujących przepisów jeżeli
zajdzie taka konieczność; uzyskanie uzgodnienia dokumentacji projektowej
z rzeczoznawcami BHP, Sanepid, ppoż., ochrony środowiska jeżeli będą niezbędne
wg wymaganych przepisów; sporządzenie niezbędnych pozostałych projektów, np.:
ruchu na czas prowadzenia robót, projekty warsztatowe oraz inne, jak również
przeprowadzenie wymaganych badań, sprawdzeń, pomiarów, itd. niezbędnych dla
należytego wykonania przedmiotu zamówienia,
8) uzyskanie zgłoszenia robót budowlanych remontowych lub prawomocnej decyzji
6p
ozwolenia na budowę dla realizacji przedmiotu zamówienia
9) sporządzenie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR),
wykonanie robót budowlano-montażowych na podstawie zatwierdzonej
dokumentacji projektowej i w oparciu o harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji
zamówienia,
10) sprawowanie Nadzoru Autorskiego,
11) przygotowanie dokumentacji powykonawczej,
12) przeprowadzenie odbiorów robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia, jeżeli spełnia następujące warunki udziału w postępowaniudotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
18.1. Posiadanie doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, którym jest wykonanie (tj.
zakończenie; dla uniknięcia wątpliwości wskazuje się, że rozpoczęcie robót mogło nastąpić wcześniej) w okresie ostatnich
pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co
najmniej jednej roboty w zakresie budowy budynków w systemie zaprojektuj i wybuduj o wartości netto wynoszącej co
najmniej 500.000,00 zł.
W przypadku wykonanych robót, których wartość została wyrażona w innej walucie niż PLN (zł), należy dokonać
przeliczenia tej waluty na PLN (zł) przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót [w przypadku robót
rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN (zł)].
18.2. Dysponowanie osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.
UWAGA:
Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.
Dz. U. z 2021 r., poz. 2351, ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w
sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019
r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 tej
ustawy, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach
określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach
uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021, poz. 1646, ze
zm.).