BZP: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na części dz. nr 435 ob. 13 oraz części działki nr 70/6 ob. 12 miasto Kołobrzeg, ul. Okopowa
31.10.2024
2024/BZP 00575242/01
KOŁOBRZESKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na części dz. nr 435 ob. 13 oraz części działki nr 70/6 ob. 12 miasto Kołobrzeg, ul. Okopowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: KOŁOBRZESKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920104
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Artyleryjska 3
1.4.2.) Miejscowość: Kołobrzeg
1.4.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.4.7.) Numer telefonu: +48 722179009
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: lukaszzieba@ktbs.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ktbs.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575242
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-31
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00558923
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA I ZAMAWIAJĄCY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.1. Rola zamawiającego Przed zmianą:
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Po zmianie:
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.7. Numer telefonu Przed zmianą:
+48 722179009
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.6. Rodzaj zamawiającego Przed zmianą:
osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
Po zmianie:
jednostka samorządu terytorialnego
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.11.1. Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie Przed zmianą:
Po zmianie:
Kołobrzeskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.11.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
Po zmianie:
330920104
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.11.3. Ulica Przed zmianą:
Po zmianie:
Artyleryjska 3
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.11.4. Miejscowość Przed zmianą:
Po zmianie:
Kołobrzeg
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.11.5. Kod pocztowy Przed zmianą:
Po zmianie:
78-100 Kołobrzeg
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.11.6. Województwo Przed zmianą:
Po zmianie:
zachodniopomorskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.11.7. Kraj Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.11.8. Lokalizacja NUTS 3 Przed zmianą:
Po zmianie:
Koszaliński
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.11.9. Numer telefonu Przed zmianą:
Po zmianie:
94 35 474 71
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.11.11. Adres poczty elektronicznej Przed zmianą:
Po zmianie:
lukaszzieba@ktbs.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.11.12. Adres strony internetowej Przed zmianą:
Po zmianie:
http://www.ktbs.pl
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.13. Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia? Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.14. Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy,Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na części dz. nr 435 ob. 13 oraz części działki nr 70/6 ob. 12 miasto Kołobrzeg, ul. Okopowa 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi cz. III SWZ.
Po zmianie:
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na części dz. nr 435 ob. 13 oraz części działki nr 70/6 ob. 12 miasto Kołobrzeg, ul. Okopowa
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na części dz. nr 435 ob. 13 oraz części działki nr 70/6 ob. 12 miasto Kołobrzeg, ul. Okopowa 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi cz. III SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej
zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 5.000.000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych). W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie.
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wynosząca co najmniej 5 mln zł. ( słownie: pięć milionów).
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej , jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jedną robotę budowlaną polegające na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego, lub obiektu zamieszkania zbiorowego, lub budynku kat. 11, o której mowa w ustawie Prawo budowlane, o wartości nie mniejszej niż 12 000 000 złotych.
b) wykonawca wykonał co najmniej 1 robotę budowlana przy realizacji której była zastosowana gruntowa pompa ciepła.
c) Wykonał należycie co najmniej 1 robotę , która zawierała prace wykończeniowe w budynkach kat. 11, o której mowa w ustawie Prawo budowlane, dedykowane dla osób z niepełnosprawnościami (OZN), wykonane w co najmniej 25 pomieszczeniach.
Jako wykonanie (zakończenie) zadania (roboty budowlanej) należy rozumieć podpisanie Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi zostać spełniony co najmniej przez jednego wykonawcę.
d) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie objętym zamówieniem, tj.
1) kierownik budowy – wymagane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe:
posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiadający doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy, przy realizacji co najmniej jednej roboty polegającej na budowie budynków mieszkalnych wielorodzinnych, lub obiektu zamieszkania zbiorowego lub budynku kat. 11, o której mowa w ustawie Prawo budowlane.
2) kierownik robót - w specjalności instalacyjnej wymagane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe :
posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, oraz posiadający doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót przy realizacji co najmniej jednej roboty polegającej na budowie budynków mieszkalnych wielorodzinnych, lub obiektu zamieszkania zbiorowego, lub budynku kat. 11, o której mowa w ustawie Prawo budowlane.
3) kierownik robót drogowych – wymagane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe:
posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz posiadający doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót drogowych przy realizacji co najmniej jednej roboty polegającej na budowie dróg wewnętrznych lub dojazdowych do budynków z miejscami parkingowymi o pow. min. 1400 m2.
4) kierownik robót sanitarnych – wymagane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe:
posiadający uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, posiadający doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót sanitarnych na co najmniej jednej budowie budynków mieszkalnych
wielorodzinnych, lub obiektu zamieszkania zbiorowego, lub budynku kat. 11, o której mowa w ustawie Prawo budowlane, w ramach której realizowano montaż gruntowej pompy ciepła wraz z niezbędna infrastrukturą.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi zostać spełniony co najmniej przez jednego wykonawcę.
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej
zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 5.000.000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych). W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie.
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wynosząca co najmniej 5 mln zł. ( słownie: pięć milionów).
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej , jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jedną robotę budowlaną polegające na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego, lub obiektu zamieszkania zbiorowego, lub budynku kat. 11, o której mowa w ustawie Prawo budowlane, o wartości nie mniejszej niż 12 000 000 złotych.
b) Wykonawca wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną przy realizacji której była zastosowana gruntowa pompa ciepła stanowiąca element systemu grzewczego w budynku o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż planowy do realizacji przez Zamawiającego w ramach niniejszego postępowania.
c) Wykonał należycie co najmniej 1 robotę , która zawierała prace wykończeniowe w budynkach kat. 11, o której mowa w ustawie Prawo budowlane, dedykowane dla osób z niepełnosprawnościami (OZN), wykonane w co najmniej 25 pomieszczeniach.
Jako wykonanie (zakończenie) zadania (roboty budowlanej) należy rozumieć podpisanie Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi zostać spełniony co najmniej przez jednego wykonawcę.
d) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie objętym zamówieniem, tj.
1) kierownik budowy – wymagane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe:
posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiadający doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy, przy realizacji co najmniej jednej roboty polegającej na budowie budynków mieszkalnych wielorodzinnych, lub obiektu zamieszkania zbiorowego lub budynku kat. 11, o której mowa w ustawie Prawo budowlane.
2) kierownik robót - w specjalności instalacyjnej wymagane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe :
posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, oraz posiadający doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót przy realizacji co najmniej jednej roboty polegającej na budowie budynków mieszkalnych wielorodzinnych, lub obiektu zamieszkania zbiorowego, lub budynku kat. 11, o której mowa w ustawie Prawo budowlane.
3) kierownik robót drogowych – wymagane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe:
posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz posiadający doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót drogowych przy realizacji co najmniej jednej roboty polegającej na budowie dróg wewnętrznych lub dojazdowych do budynków z miejscami parkingowymi o pow. min. 1400 m2.
4) kierownik robót sanitarnych – wymagane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe:
posiadający uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, posiadający doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót sanitarnych na co najmniej jednej budowie budynków mieszkalnych
wielorodzinnych, lub obiektu zamieszkania zbiorowego, lub budynku kat. 11, o której mowa w ustawie Prawo budowlane, w ramach której realizowano montaż gruntowej pompy ciepła wraz z niezbędna infrastrukturą.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi zostać spełniony co najmniej przez jednego wykonawcę.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Zamawiający wymaga wadium Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany - przed upływem terminu składania ofert - wnieść wadium dla każdej części przedmiotu zamówienia oddzielnie, w wysokości: a) 130 000,00 zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art.
98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. ustawy P.z.p.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego.
5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 ppkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Dokument ten powinien zostać podpisany kwalifikowanym podpisem
elektronicznym przez gwaranta.
7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: PKO BP. Oddział
Kołobrzeg o numerze 98 1020 2791 0000 7102 0331 3079 z dopiskiem „Wadium w postępowaniu numer postępowania: DOI/1/10/2024 „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na części dz. nr 435 ob. 13 oraz części działki nr 70/6 ob. 12 miasto Kołobrzeg, ul. Okopowa”. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajduje się na koncie zamawiającego.
8. Dokument wadialny złożony w postaci elektronicznej nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu wadialnego do jego wystawcy. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w sytuacjach określonych w ustawie P.z.p.
9. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione.
10. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy P.z.p. zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 14) ustawy P.z.p.. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy P.z.p
11. Wadium złożone w formie gwarancji lub poręczenia powinno zawierać dane gwaranta, na które Zamawiający winien złożyć gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenie o zwolnieniu wadium. Sugeruje się podanie adresu e-mail lub ePUAP.
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-11-06 11:00
Po zmianie:
2024-11-08 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-11-06 11:30
Po zmianie:
2024-11-08 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-12-05
Po zmianie:
2024-12-07