BZP: Wykonanie audytu w wybranych obszarach dotyczących dotychczasowej działalności Miasta Chorzów
31.10.2024
2024/BZP 00575378/01
Miasto Chorzów - Miasto na Prawach Powiatu
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie audytu w wybranych obszarach dotyczących dotychczasowej działalności Miasta Chorzów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Chorzów - Miasto na Prawach Powiatu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255306
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rynek 1
1.4.2.) Miejscowość: Chorzów
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@chorzow.eu
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://chorzow.eu/#
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575378
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-31
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00567842
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie audytu dotyccącego dotychczasowej działalności Miasta Chorzów w obszarze realizacji następujących zadań:
1. Budowa Stadionu – w ramach zadania podstawowego
- zabezpieczenie finansowania dla realizacji inwestycji w tym finansowania zewnętrznego
- przygotowanie inwestycji do realizacji (projekty, pozwolenia na budowę wraz z działaniami podejmowanymi na rzecz utrzymania ważności pozwolenia na budowę
- dokumentacja związana z budową stadionu
- przekazanie zadania do spółek
- działania podejmowane przez spółki
2. Rozbudowa układu drogowego w rejonie ulic: Jałowcowa, Siemianowicka, 17 sierpnia, Bojarskiego (od ronda) oraz Bytkowskiej – w ramach zadania podstawowego
A. Ocena celowości działania, w tym ocena interesu publicznego w sprawie wywłaszczenia, z uwzględnieniem kontekstu własności nieruchomości.
B. Ocena kompletności i prawidłowości dokumentacji, w tym:
- wnioski ZRID,
- obligatoryjne elementy decyzji ZRID,
- uzasadnienie rygoru natychmiastowej wykonalności decyzji ZRID,
-terminowość wydania decyzji ZRID,
- odwołania od decyzji ZRID,
- wydanie decyzji ustalających wysokość odszkodowania, terminowość, wysokość odszkodowania w kontekście operatu szacunkowego
3. Modernizacja Rynku – w ramach zadania podstawowego
A. Etap przygotowania inwestycji:
1. Przedstawienie ogólnej chronologii postępowania w fazie przygotowania inwestycji.
2. Analiza Opisu Przedmiotu Zamówienia (PFU/ dokumentacja projektowa/kosztorys) pod kątem zgodności z prawem i adekwatności względem przedmiotu zamówienia.
3. Analiza postępowania przetargowego, w tym w szczególności badanie:
- adekwatności postawionych warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny i wyboru oferty,
- zapisów projektu umowy pod kątem praktycznej i sprawnej realizacji procesu inwestycyjnego oraz jej zgodności z prawem,
- postępowania przetargowego pod kątem jego zgodności z prawem oraz przyjętymi regulaminami wewnętrznymi,
- kompletności dokumentacji przetargowej,
- prawidłowości ustalenia szacowanej wartości zamówienia,
- badanie ofert wykonawców i wyboru oferty najkorzystniejszej.
B. Etap realizacji inwestycji:
1. Kontrola finansowo – księgowa inwestycji, zawierająca analizę prawidłowości finansowania i rozliczenia inwestycji, w tym finansowanie zewnętrzne.
2. Badanie odpowiedzialności i zaangażowania uczestników procesu budowlanego w trakcie trwania procesu inwestycyjnego.
3. Analiza zaangażowania rzeczowego i finansowego inwestycji na poszczególnych etapach jej realizacji.
4. Badanie postępowań z wolnej ręki oraz umów zawieranych z wyłączeniem ustawy związanych z danym przedsięwzięciem.
5. Analiza prawidłowości prowadzenia inwestycji zgodnie z zapisami umownymi.
6. Kontrola zawierania umów z podwykonawcami.
7. Analiza przebiegu inwestycji – badanie harmonogramów, uzyskiwania decyzji administracyjnych związanych z procesem budowlanym, ostatecznego rozliczenia, dziennika budowy oraz innych dokumentów towarzyszących prowadzeniu procesu inwestycyjnego.
8. Badanie zasadności i podstaw do wprowadzenia zmian w umowie z wykonawcą (
C. Podsumowanie, zawierające m.in. najważniejsze wydarzenia i decyzje jakie miały wpływ na przebieg procesu budowlanego oraz praktyczne wskazówki i sugestie pozwalające rozwiązać problem w przyszłości.
4. Modernizacja drogi 3Maja – w ramach prawa opcji
A. Etap przygotowania inwestycji:
1. Przedstawienie ogólnej chronologii postępowania w fazie przygotowania inwestycji.
2. Analiza Opisu Przedmiotu Zamówienia (PFU/ dokumentacja projektowa/kosztorys) pod kątem zgodności z prawem i adekwatności względem przedmiotu zamówienia.
3. Analiza postępowania przetargowego, w tym w szczególności badanie:
- adekwatności postawionych warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów wyboru oferty,
- zapisów projektu umowy pod kątem praktycznej i sprawnej realizacji procesu inwestycyjnego oraz jej zgodności z prawem,
- postępowania przetargowego pod kątem jego zgodności z prawem oraz przyjętymi regulaminami wewnętrznymi,
- kompletności dokumentacji przetargowej,
- prawidłowości ustalenia szacowanej wartości zamówienia,
- badanie ofert wykonawców i wyboru oferty najkorzystniejszej.
B. Etap realizacji inwestycji:
1. Kontrola finansowo – księgowa inwestycji, zawierająca analizę prawidłowości finansowania i rozliczenia inwestycji, w tym finansowanie zewnętrzne.
2. Badanie odpowiedzialności i zaangażowania uczestników procesu budowlanego w trakcie trwania procesu inwestycyjnego.
3. Analiza zaangażowania rzeczowego i finansowego inwestycji na poszczególnych etapach jej realizacji.
4. Badanie postępowań z wolnej ręki oraz umów zawieranych z wyłączeniem ustawy związanych z danym przedsięwzięciem.
5. Analiza prawidłowości prowadzenia inwestycji zgodnie z zapisami umownymi.
6. Kontrola zawierania umów z podwykonawcami.
7. Analiza przebiegu inwestycji – badanie harmonogramów, uzyskiwania decyzji administracyjnych związanych z procesem budowlanym, ostatecznego rozliczenia, dziennika budowy oraz innych dokumentów towarzyszących prowadzeniu procesu inwestycyjnego.
8. Badanie zasadności i podstaw do wprowadzenia zmian w umowie z wykonawcą
C. Podsumowanie, zawierające m.in. najważniejsze wydarzenia i decyzje jakie miały wpływ na przebieg procesu budowlanego oraz praktyczne wskazówki i sugestie pozwalające rozwiązać problem w przyszłości.
5. Budowa Muzeum Hutnictwa (wraz z naprawą maszyn i urządzeń oraz aranżacją wystawy) – w ramach prawa opcji
A. Etap przygotowania inwestycji:
1. Przedstawienie ogólnej chronologii postępowania w fazie przygotowania inwestycji.
2. Analiza Opisu Przedmiotu Zamówienia (PFU/ dokumentacja projektowa/kosztorys) pod kątem zgodności z prawem i adekwatności względem przedmiotu zamówienia.
3. Analiza postępowania przetargowego, w tym w szczególności badanie:
- adekwatności postawionych warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów wyboru oferty,
- zapisów projektu umowy pod kątem praktycznej i sprawnej realizacji procesu inwestycyjnego oraz jej zgodności z prawem,
- postępowania przetargowego pod kątem jego zgodności z prawem oraz przyjętymi regulaminami wewnętrznymi,
- kompletności dokumentacji przetargowej,
- prawidłowości ustalenia szacowanej wartości zamówienia,
- badanie ofert wykonawców i wyboru oferty najkorzystniejszej.
B. Etap realizacji inwestycji:
1. Kontrola finansowo – księgowa inwestycji, zawierająca analizę prawidłowości finansowania i rozliczenia inwestycji, w tym finansowanie zewnętrzne.
2. Badanie odpowiedzialności i zaangażowania uczestników procesu budowlanego w trakcie trwania procesu inwestycyjnego.
3. Analiza zaangażowania rzeczowego i finansowego inwestycji na poszczególnych etapach jej realizacji.
4. Badanie postępowań z wolnej ręki oraz umów zawieranych z wyłączeniem ustawy związanych z danym przedsięwzięciem.
5. Analiza prawidłowości prowadzenia inwestycji zgodnie z zapisami umownymi.
6. Kontrola zawierania umów z podwykonawcami.
7. Analiza przebiegu inwestycji – badanie harmonogramów, uzyskiwania decyzji administracyjnych związanych z procesem budowlanym, ostatecznego rozliczenia, dziennika budowy oraz innych dokumentów towarzyszących prowadzeniu procesu inwestycyjnego.
8. Badanie zasadności i podstaw do wprowadzenia zmian w umowie z wykonawcą
C. Podsumowanie, zawierające m.in. najważniejsze wydarzenia i decyzje jakie miały wpływ na przebieg procesu budowlanego oraz praktyczne wskazówki i sugestie pozwalające rozwiązać problem w przyszłości.
Dla każdego z obszarów produktem końcowym przeprowadzonej oceny jest:
Pisemny Raport zawierający co najmniej:
1. spis treści,
2. opis założeń i podejścia zastosowanego w trakcie wykonywania prac (metodyki), wraz z uzasadnieniem przyjętej metodyki,
3. opis przeprowadzonych prac, wykonanych analiz i dokonanych weryfikacji stanowiących podstawę dla dokonanych ocen oraz wniosków i rekomendacji,
4. oceny, wnioski i rekomendacje,
5. inne elementy, które Wykonawca uzna za istotne i niezbędne,
6. lista załączników, w tym ewentualne wykresy lub inne przedstawienia graficzne/tabelaryczne treści,
7. źródła.
Techniczne wymogi dotyczące Raportu. Raport powinien:
1. stanowić spójną całość, zarówno pod względem merytorycznym, jak również struktury wizualnej prezentacji treści,
2. zostać sporządzony w sposób ustrukturyzowany, przejrzysty, z jedną konwencją prezentowania danych w całym dokumencie (format, czcionka, struktura), umożliwiający dokonanie porównań między opisywanymi zagadnieniami, pozwalający na łatwe dotarcie do poszukiwanych danych i wyróżniający kluczowe zagadnienia, ustalenia, wnioski i rekomendacje,
3. zostać sporządzony w języku polskim,
4. wymieniać autorów jego treści oraz powinien być przez nich podpisany,
5. zawierać się w następujących formach: a. edytowalnym pliku, b. nieedytowalnym pliku z podpisami elektronicznymi autorów, c. na żądanie Zamawiającego – również przedstawiony w formie pisemnej, podpisany i dostarczony do Zamawiającego na koszt Wykonawcy pocztą lub złożony osobiście w siedzibie Zamawiającego.
Sprawozdanie zarządcze:
Produktem końcowym zrealizowanego zamówienia jest również sprawozdanie zarządcze sporządzone na podstawie Raportu końcowego. Sprawozdanie ma zawierać najistotniejsze wnioski, oceny i rekomendacje przedstawione w raporcie końcowym. Sprawozdanie w formie prezentacji elektronicznej, możliwej do pokazywania w formie slajdów na sprzęcie komputerowym w tym z wykorzystaniem rzutnika oraz powinno zostać przekazane w formie edytowalnego oraz nieedytowalnego pliku z podpisami elektronicznymi autorów.
Wykonawca przeprowadzi prezentację wyników audytu.
Zamawiający zastrzega, że wyniki audytu mogą zostać upublicznione. Forma i sposób upublicznienia będą uzgodnione z Wykonawcą.
Szczegóły dotyczące praw opcji znajdują się we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie audytu dotyccącego dotychczasowej działalności Miasta Chorzów w obszarze realizacji następujących zadań:
1. Budowa Stadionu – w ramach zadania podstawowego
- zabezpieczenie finansowania dla realizacji inwestycji w tym finansowania zewnętrznego
- przygotowanie inwestycji do realizacji (projekty, pozwolenia na budowę wraz z działaniami podejmowanymi na rzecz utrzymania ważności pozwolenia na budowę
- dokumentacja związana z budową stadionu
- przekazanie zadania do spółek
- działania podejmowane przez spółki
2. Rozbudowa układu drogowego w rejonie ulic: Jałowcowa, Siemianowicka, 17 sierpnia, Bojarskiego (od ronda) oraz Bytkowskiej – w ramach zadania podstawowego
A. Ocena celowości działania, w tym ocena interesu publicznego w sprawie wywłaszczenia, z uwzględnieniem kontekstu własności nieruchomości.
B. Ocena kompletności i prawidłowości dokumentacji, w tym:
- wnioski ZRID,
- obligatoryjne elementy decyzji ZRID,
- uzasadnienie rygoru natychmiastowej wykonalności decyzji ZRID,
-terminowość wydania decyzji ZRID,
- odwołania od decyzji ZRID,
- wydanie decyzji ustalających wysokość odszkodowania, terminowość, wysokość odszkodowania w kontekście operatu szacunkowego
3. Modernizacja Rynku – w ramach zadania podstawowego
A. Etap przygotowania inwestycji:
1. Przedstawienie ogólnej chronologii postępowania w fazie przygotowania inwestycji.
2. Analiza Opisu Przedmiotu Zamówienia (PFU/ dokumentacja projektowa/kosztorys) pod kątem zgodności z prawem i adekwatności względem przedmiotu zamówienia.
3. Analiza postępowania przetargowego, w tym w szczególności badanie:
- adekwatności postawionych warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny i wyboru oferty,
- zapisów projektu umowy pod kątem praktycznej i sprawnej realizacji procesu inwestycyjnego oraz jej zgodności z prawem,
- postępowania przetargowego pod kątem jego zgodności z prawem oraz przyjętymi regulaminami wewnętrznymi,
- kompletności dokumentacji przetargowej,
- prawidłowości ustalenia szacowanej wartości zamówienia,
- badanie ofert wykonawców i wyboru oferty najkorzystniejszej.
B. Etap realizacji inwestycji:
1. Kontrola finansowo – księgowa inwestycji, zawierająca analizę prawidłowości finansowania i rozliczenia inwestycji, w tym finansowanie zewnętrzne.
2. Badanie odpowiedzialności i zaangażowania uczestników procesu budowlanego w trakcie trwania procesu inwestycyjnego.
3. Analiza zaangażowania rzeczowego i finansowego inwestycji na poszczególnych etapach jej realizacji.
4. Badanie postępowań z wolnej ręki oraz umów zawieranych z wyłączeniem ustawy związanych z danym przedsięwzięciem.
5. Analiza prawidłowości prowadzenia inwestycji zgodnie z zapisami umownymi.
6. Kontrola zawierania umów z podwykonawcami.
7. Analiza przebiegu inwestycji – badanie harmonogramów, uzyskiwania decyzji administracyjnych związanych z procesem budowlanym, ostatecznego rozliczenia, dziennika budowy oraz innych dokumentów towarzyszących prowadzeniu procesu inwestycyjnego.
8. Badanie zasadności i podstaw do wprowadzenia zmian w umowie z wykonawcą (
C. Podsumowanie, zawierające m.in. najważniejsze wydarzenia i decyzje jakie miały wpływ na przebieg procesu budowlanego oraz praktyczne wskazówki i sugestie pozwalające rozwiązać problem w przyszłości.
4. Modernizacja drogi 3Maja – w ramach zamówienia podstawowego
A. Etap przygotowania inwestycji:
1. Przedstawienie ogólnej chronologii postępowania w fazie przygotowania inwestycji.
2. Analiza Opisu Przedmiotu Zamówienia (PFU/ dokumentacja projektowa/kosztorys) pod kątem zgodności z prawem i adekwatności względem przedmiotu zamówienia.
3. Analiza postępowania przetargowego, w tym w szczególności badanie:
- adekwatności postawionych warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów wyboru oferty,
- zapisów projektu umowy pod kątem praktycznej i sprawnej realizacji procesu inwestycyjnego oraz jej zgodności z prawem,
- postępowania przetargowego pod kątem jego zgodności z prawem oraz przyjętymi regulaminami wewnętrznymi,
- kompletności dokumentacji przetargowej,
- prawidłowości ustalenia szacowanej wartości zamówienia,
- badanie ofert wykonawców i wyboru oferty najkorzystniejszej.
B. Etap realizacji inwestycji:
1. Kontrola finansowo – księgowa inwestycji, zawierająca analizę prawidłowości finansowania i rozliczenia inwestycji, w tym finansowanie zewnętrzne.
2. Badanie odpowiedzialności i zaangażowania uczestników procesu budowlanego w trakcie trwania procesu inwestycyjnego.
3. Analiza zaangażowania rzeczowego i finansowego inwestycji na poszczególnych etapach jej realizacji.
4. Badanie postępowań z wolnej ręki oraz umów zawieranych z wyłączeniem ustawy związanych z danym przedsięwzięciem.
5. Analiza prawidłowości prowadzenia inwestycji zgodnie z zapisami umownymi.
6. Kontrola zawierania umów z podwykonawcami.
7. Analiza przebiegu inwestycji – badanie harmonogramów, uzyskiwania decyzji administracyjnych związanych z procesem budowlanym, ostatecznego rozliczenia, dziennika budowy oraz innych dokumentów towarzyszących prowadzeniu procesu inwestycyjnego.
8. Badanie zasadności i podstaw do wprowadzenia zmian w umowie z wykonawcą
C. Podsumowanie, zawierające m.in. najważniejsze wydarzenia i decyzje jakie miały wpływ na przebieg procesu budowlanego oraz praktyczne wskazówki i sugestie pozwalające rozwiązać problem w przyszłości.
5. Budowa Muzeum Hutnictwa (wraz z naprawą maszyn i urządzeń oraz aranżacją wystawy) – w ramach zamówienia podstawowego
A. Etap przygotowania inwestycji:
1. Przedstawienie ogólnej chronologii postępowania w fazie przygotowania inwestycji.
2. Analiza Opisu Przedmiotu Zamówienia (PFU/ dokumentacja projektowa/kosztorys) pod kątem zgodności z prawem i adekwatności względem przedmiotu zamówienia.
3. Analiza postępowania przetargowego, w tym w szczególności badanie:
- adekwatności postawionych warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów wyboru oferty,
- zapisów projektu umowy pod kątem praktycznej i sprawnej realizacji procesu inwestycyjnego oraz jej zgodności z prawem,
- postępowania przetargowego pod kątem jego zgodności z prawem oraz przyjętymi regulaminami wewnętrznymi,
- kompletności dokumentacji przetargowej,
- prawidłowości ustalenia szacowanej wartości zamówienia,
- badanie ofert wykonawców i wyboru oferty najkorzystniejszej.
B. Etap realizacji inwestycji:
1. Kontrola finansowo – księgowa inwestycji, zawierająca analizę prawidłowości finansowania i rozliczenia inwestycji, w tym finansowanie zewnętrzne.
2. Badanie odpowiedzialności i zaangażowania uczestników procesu budowlanego w trakcie trwania procesu inwestycyjnego.
3. Analiza zaangażowania rzeczowego i finansowego inwestycji na poszczególnych etapach jej realizacji.
4. Badanie postępowań z wolnej ręki oraz umów zawieranych z wyłączeniem ustawy związanych z danym przedsięwzięciem.
5. Analiza prawidłowości prowadzenia inwestycji zgodnie z zapisami umownymi.
6. Kontrola zawierania umów z podwykonawcami.
7. Analiza przebiegu inwestycji – badanie harmonogramów, uzyskiwania decyzji administracyjnych związanych z procesem budowlanym, ostatecznego rozliczenia, dziennika budowy oraz innych dokumentów towarzyszących prowadzeniu procesu inwestycyjnego.
8. Badanie zasadności i podstaw do wprowadzenia zmian w umowie z wykonawcą
C. Podsumowanie, zawierające m.in. najważniejsze wydarzenia i decyzje jakie miały wpływ na przebieg procesu budowlanego oraz praktyczne wskazówki i sugestie pozwalające rozwiązać problem w przyszłości.
Dla każdego z obszarów produktem końcowym przeprowadzonej oceny jest:
Pisemny Raport zawierający co najmniej:
1. spis treści,
2. opis założeń i podejścia zastosowanego w trakcie wykonywania prac (metodyki), wraz z uzasadnieniem przyjętej metodyki,
3. opis przeprowadzonych prac, wykonanych analiz i dokonanych weryfikacji stanowiących podstawę dla dokonanych ocen oraz wniosków i rekomendacji,
4. oceny, wnioski i rekomendacje,
5. inne elementy, które Wykonawca uzna za istotne i niezbędne,
6. lista załączników, w tym ewentualne wykresy lub inne przedstawienia graficzne/tabelaryczne treści,
7. źródła.
Techniczne wymogi dotyczące Raportu. Raport powinien:
1. stanowić spójną całość, zarówno pod względem merytorycznym, jak również struktury wizualnej prezentacji treści,
2. zostać sporządzony w sposób ustrukturyzowany, przejrzysty, z jedną konwencją prezentowania danych w całym dokumencie (format, czcionka, struktura), umożliwiający dokonanie porównań między opisywanymi zagadnieniami, pozwalający na łatwe dotarcie do poszukiwanych danych i wyróżniający kluczowe zagadnienia, ustalenia, wnioski i rekomendacje,
3. zostać sporządzony w języku polskim,
4. wymieniać autorów jego treści oraz powinien być przez nich podpisany,
5. zawierać się w następujących formach: a. edytowalnym pliku, b. nieedytowalnym pliku z podpisami elektronicznymi autorów, c. na żądanie Zamawiającego – również przedstawiony w formie pisemnej, podpisany i dostarczony do Zamawiającego na koszt Wykonawcy pocztą lub złożony osobiście w siedzibie Zamawiającego.
Sprawozdanie zarządcze:
Produktem końcowym zrealizowanego zamówienia jest również sprawozdanie zarządcze sporządzone na podstawie Raportu końcowego. Sprawozdanie ma zawierać najistotniejsze wnioski, oceny i rekomendacje przedstawione w raporcie końcowym. Sprawozdanie w formie prezentacji elektronicznej, możliwej do pokazywania w formie slajdów na sprzęcie komputerowym w tym z wykorzystaniem rzutnika oraz powinno zostać przekazane w formie edytowalnego oraz nieedytowalnego pliku z podpisami elektronicznymi autorów.
Wykonawca przeprowadzi prezentację wyników audytu.
Zamawiający zastrzega, że wyniki audytu mogą zostać upublicznione. Forma i sposób upublicznienia będą uzgodnione z Wykonawcą.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji Przed zmianą:
W ramach prawa opcji Zamawiający może zlecić audyt dodatkowych obszarów:
1. Modernizacja drogi 3Maja
2. Budowa Muzeum Hutnictwa (wraz z naprawą maszyn i urządzeń oraz aranżacją wystawy)
Szczegóły dotyczące praw opcji znajdują się we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Termin wykonania umowy do maksymalnie do 6 miesięcy i 2 tygodni, w zakresie podstawowym, od dnia podpisania umowy (maksymalnie do 9 miesięcy i 2 tygodni, w przypadku skorzystania z prawa opcji, od dnia podpisania umowy). Przy czym:
a) Obszar pierwszy maksymalnie do 2 miesięcy i 2 tygodni od dnia podpisania umowy,
b) Obszar drugi maksymalnie do 2 miesięcy od zakończenia etapu pierwszego,
c) Obszar trzeci maksymalnie do 2 miesięcy od zakończenia etapu drugiego,
d) Obszar czwarty maksymalnie do 1,5 miesiąca od zakończenia etapu poprzedzającego (w przypadku, gdy Zamawiający skorzysta z prawa opcji dla tego etapu)
e) Obszar piąty maksymalnie do 1,5 miesiąca od zakończenia etapu poprzedzającego (w przypadku, gdy Zamawiający skorzysta z prawa opcji dla tego etapu)
Po zmianie:
Termin wykonania umowy do maksymalnie do 9 miesięcy i 2 tygodni, w zakresie podstawowym, od dnia podpisania umowy. Przy czym:
a) Obszar pierwszy maksymalnie do 2 miesięcy i 2 tygodni od dnia podpisania umowy,
b) Obszar drugi maksymalnie do 2 miesięcy od zakończenia etapu pierwszego,
c) Obszar trzeci maksymalnie do 2 miesięcy od zakończenia etapu drugiego,
d) Obszar czwarty maksymalnie do 1,5 miesiąca od zakończenia etapu trzeciego
e) Obszar piąty maksymalnie do 1,5 miesiąca od zakończenia etapu czwartego
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-11-15 10:00
Po zmianie:
2024-11-19 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-11-15 10:30
Po zmianie:
2024-11-19 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-12-14
Po zmianie:
2024-12-18