BZP: Dostawa części i sprzętu komputerowego
04.11.2024
2024/BZP 00576620/01
Gmina Miejska Głogów
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa części i sprzętu komputerowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Głogów
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647297
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rynek 10
1.4.2.) Miejscowość: Głogów
1.4.3.) Kod pocztowy: 67-200
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@glogow.um.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00576620
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-11-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00571555
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Warunki gwarancji i rękojmi:
Część I i Część II
1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony przedmiot umowy na okres Część I – 36 m-cy od dnia odbioru przedmiotu zamówienia , natomiast Część II – 12 m-cy.
2) Wzór umowy stanowi załącznik Nr 7a i 7b do niniejszej SWZ.
3) Zamawiający wymaga od wykonawcy, że odpowiedzialność za wady przedmiotu zamówienia zostanie rozszerzona poprzez udzielenie pisemnej rękojmi.
4) Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi za wady dostarczonego przedmiotu zamówienia na okres Część I i Część II- 24 miesiące od dnia odbioru przedmiotu zamówienia licząc od zakończenia realizacji umowy, tj. podpisania protokołu odbioru dostawy.
5) Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo żądania odszkodowania za wady dostarczonego przedmiotu zamówienia niezależnie od odpowiedzialności wykonawcy z tytułu gwarancji.
6) Odpowiedzialność wykonawcy z tytułu rękojmi rozpoczyna się w momencie stwierdzenia przez Zamawiającego wystąpienia cech mających kwalifikację wady na podstawie art. 556¹ Kodeksu cywilnego.
2.7 Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia.
Część I i II
1) Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa z wynagrodzeniem określonym w ofercie. W ramach wynagrodzenia (ceny oferty brutto) Wykonawca wykona zakres rzeczowy opisany w wytycznych zawartych w SWZ oraz pozostałych dokumentach zamówienia.
2) Zapłata wynagrodzenia w ramach niniejszego zamówienia nastąpi fakturą końcową .
3) Podstawą do wystawienia faktury końcowej będzie protokół odbioru dostawy podpisany przez Zamawiającego.
4) Rozliczenia za wykonywanie przedmiotu zamówienia będą realizowane w walucie polskiej.
5) Wartość wykonanych dostaw będzie obliczana następująco:
- podstawą obliczenia wykonanych dostaw będą zryczałtowane ceny jednostkowe określone w Formularzu ofertowym Wykonawcy i ilości dostarczonego przedmiotu zamówienia,
- zryczałtowane ceny jednostkowe – należy tu rozumieć stałe i niezmienne: czynniki kalkulacyjne dla poszczególnych rodzajów dostaw przyjęte w formularzu ofertowym,
- zmiana ustalonego wynagrodzenia nastąpi jedynie w przypadku, gdy ilość faktycznie wykonanych dostaw będzie odbiegała od ilości przedstawionych w formularzu ofertowym – w takim przypadku wynagrodzenie zostanie zwiększone lub zmniejszone przy zachowaniu zryczałtowanych cen jednostkowych przedstawionych w Formularzu ofertowym, zgodnie z faktycznym dostarczeniem elementów przedmiotu zamówienia,
6) Zapłata za fakturę będzie realizowana z terminem płatności nie przekraczającym 30 dni licząc od daty złożenia faktury do siedziby Zamawiającego wraz z dokumentami rozliczeniowymi.
7) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.
8) Wykonawca nie może, bez pisemnej zgody Zamawiającego, przenieść zobowiązań na osobę trzecią, pod rygorem nieważności. Wykonawca nie może, bez pisemnej zgody Zamawiającego, scedować na osobę trzecią swoich wierzytelności.
9) W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę (konsorcjum) – rozliczenia będą dokonywane na podstawie faktur wystawianych przez Pełnomocnika konsorcjum. Zamawiający nie wyraża zgody na oddzielne płatności dla poszczególnych partnerów konsorcjum. Partnerzy konsorcjum powinni ustalić zasady wzajemnego rozliczania się za wykonane roboty, w taki sposób, aby nie powstawała konieczność odrębnej zapłaty dla poszczególnych partnerów
W celu obliczenia ceny oferty wykonawca wypełnia formularz ofertowy, stanowiący załącznik Nr 2a i/lub 2b do SWZ dla Części I lub/i Części II.
2. Cena oferty wymieniona w formularzu ofertowym powinna być obliczona przez wykonawcę na podstawie Formularza oferty z uwzględnieniem wytycznych określonych w niniejszej SWZ. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie ewentualne koszty związane m.in. z dostawą, rozładunkiem, wniesieniem, ustawieniem, montażem, uruchomieniem/sprawdzeniem poprawności działania dostarczonego przedmiotu zamówienia, ubezpieczeniem. Powyższe stanowi obowiązek Wykonawcy....
Po zmianie:
Warunki gwarancji i rękojmi:
Część I i Część II
1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony przedmiot umowy na okres Część I – 36 m-cy od dnia odbioru przedmiotu zamówienia , natomiast Część II – 12 m-cy.
2) Wzór umowy stanowi załącznik Nr 7a i 7b do niniejszej SWZ.
3) Zamawiający wymaga od wykonawcy, że odpowiedzialność za wady przedmiotu zamówienia zostanie rozszerzona poprzez udzielenie pisemnej rękojmi.
4) Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi za wady dostarczonego przedmiotu zamówienia na okres Część I -24 miesiące i Część II- 12 miesięcy od dnia odbioru przedmiotu zamówienia licząc od zakończenia realizacji umowy, tj. podpisania protokołu odbioru dostawy
5) Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo żądania odszkodowania za wady dostarczonego przedmiotu zamówienia niezależnie od odpowiedzialności wykonawcy z tytułu gwarancji.
6) Odpowiedzialność wykonawcy z tytułu rękojmi rozpoczyna się w momencie stwierdzenia przez Zamawiającego wystąpienia cech mających kwalifikację wady na podstawie art. 556¹ Kodeksu cywilnego.
2.7 Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia.
Część I i II
1) Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa z wynagrodzeniem określonym w ofercie. W ramach wynagrodzenia (ceny oferty brutto) Wykonawca wykona zakres rzeczowy opisany w wytycznych zawartych w SWZ oraz pozostałych dokumentach zamówienia.
2) Zapłata wynagrodzenia w ramach niniejszego zamówienia nastąpi fakturą końcową .
3) Podstawą do wystawienia faktury końcowej będzie protokół odbioru dostawy podpisany przez Zamawiającego.
4) Rozliczenia za wykonywanie przedmiotu zamówienia będą realizowane w walucie polskiej.
5) Wartość wykonanych dostaw będzie obliczana następująco:
- podstawą obliczenia wykonanych dostaw będą zryczałtowane ceny jednostkowe określone w Formularzu ofertowym Wykonawcy i ilości dostarczonego przedmiotu zamówienia,
- zryczałtowane ceny jednostkowe – należy tu rozumieć stałe i niezmienne: czynniki kalkulacyjne dla poszczególnych rodzajów dostaw przyjęte w formularzu ofertowym,
- zmiana ustalonego wynagrodzenia nastąpi jedynie w przypadku, gdy ilość faktycznie wykonanych dostaw będzie odbiegała od ilości przedstawionych w formularzu ofertowym – w takim przypadku wynagrodzenie zostanie zwiększone lub zmniejszone przy zachowaniu zryczałtowanych cen jednostkowych przedstawionych w Formularzu ofertowym, zgodnie z faktycznym dostarczeniem elementów przedmiotu zamówienia,
6) Zapłata za fakturę będzie realizowana z terminem płatności nie przekraczającym 30 dni licząc od daty złożenia faktury do siedziby Zamawiającego wraz z dokumentami rozliczeniowymi.
7) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.
8) Wykonawca nie może, bez pisemnej zgody Zamawiającego, przenieść zobowiązań na osobę trzecią, pod rygorem nieważności. Wykonawca nie może, bez pisemnej zgody Zamawiającego, scedować na osobę trzecią swoich wierzytelności.
9) W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę (konsorcjum) – rozliczenia będą dokonywane na podstawie faktur wystawianych przez Pełnomocnika konsorcjum. Zamawiający nie wyraża zgody na oddzielne płatności dla poszczególnych partnerów konsorcjum. Partnerzy konsorcjum powinni ustalić zasady wzajemnego rozliczania się za wykonane roboty, w taki sposób, aby nie powstawała konieczność odrębnej zapłaty dla poszczególnych partnerów
W celu obliczenia ceny oferty wykonawca wypełnia formularz ofertowy, stanowiący załącznik Nr 2a i/lub 2b do SWZ dla Części I lub/i Części II.
2. Cena oferty wymieniona w formularzu ofertowym powinna być obliczona przez wykonawcę na podstawie Formularza oferty z uwzględnieniem wytycznych określonych w niniejszej SWZ. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie ewentualne koszty związane m.in. z dostawą, rozładunkiem, wniesieniem, ustawieniem, montażem, uruchomieniem/sprawdzeniem poprawności działania dostarczonego przedmiotu zamówienia, ubezpieczeniem. Powyższe stanowi obowiązek Wykonawcy....
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-11-07 10:00
Po zmianie:
2024-11-08 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-11-07 11:00
Po zmianie:
2024-11-08 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-12-06
Po zmianie:
2024-12-07