BZP: Remont części sanitariatów w siedzibie Okręgowego Inspektoratu Pracy w Kielcach przy Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 4
04.11.2024
2024/BZP 00577450/01
PAŃSTWOWA INSPEKCJA PRACY OKRĘGOWY INSPEKTORAT PRACY
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont części sanitariatów w siedzibie Okręgowego Inspektoratu Pracy w Kielcach przy Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 4
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWA INSPEKCJA PRACY OKRĘGOWY INSPEKTORAT PRACY
1.3.) Oddział zamawiającego: OIPKielce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000870379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-314
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: (041) 343 82 76
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@kielce.pip.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: kielce.pip.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sprawowanie nadzoru i kontroli przestrzegania prawa pracy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont części sanitariatów w siedzibie Okręgowego Inspektoratu Pracy w Kielcach przy Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 4
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19307adf-377b-4fe1-9fdd-399fc6301d2b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577450
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00576794/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont części sanitariatów w siedzibie Okręgowego Inspektoratu Pracy w Kielcach przy Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 4
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-19307adf-377b-4fe1-9fdd-399fc6301d2b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia elektronicznych dokumentów i oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów i oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w:
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie
rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.
w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów
lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy
2. Oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, podmiotowe środki dowodowe, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby oraz pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy
z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (zalecany format - .pdf).
3. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w pkt 2, przekazywane
w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.
o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w § 3 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
4. W przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część należy ten plik zaszyfrować.
5. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone
w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
6. W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta tych Wykonawców musi spełniać następujące warunki:
1) oferta musi być podpisana przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie lub upoważnionego do tej czynności pełnomocnika:
2) dokument pełnomocnictwa podpisany jest przez osoby uprawnione
do reprezentacji każdego z występujących wspólnie partnerów. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienie
do reprezentacji:
3) pełnomocnik musi być upoważniony do reprezentowania Wykonawców
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-19307adf-377b-4fe1-9fdd-399fc6301d2b
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2. Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Okręgowy Inspektor Pracy
w Kielcach przy Al. Tysiąclecia Pastwa Polskiego 4.
3. Administrator powołał Inspektora ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@kielce.pip.gov.pl.
4. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia.
5. Wykonawca składa oświadczenie o o wypełnieniu przez niego obowiązków wynikających z art. 13 lub 14 RODO-treść
oświadczenia zawarta jest w załączniku do SWZ -Formularzu ofertowym.
Szczegółowa klauzula RODO -Dział XXI SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KL-POR-A.213.234.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 202000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy remont 4 łazienek (2 łazienek damskich i 2 łazienek męskich oraz 2 pomieszczeń gospodarczych) znajdujących się na IV piętrze
w budynku siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy w Kielcach mieszczącej
się w Kielcach przy al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 4.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego, zgodnego z przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej zrealizowania robót w zakresie remontu części pomieszczeń, znajdujących się w budynku, tj.:
rozbiórka istniejących ścianek działowych,
skucie płytek na posadzkach,
skucie płytek na ścianach,
demontaż stolarki drzwiowej,
demontaż przyborów sanitarnych: muszli, umywalek, podgrzewaczy elektrycznych umywalkowych, luster, dozowników na mydło, uchwytów na papier i ręczniki papierowe,
wymurowanie ścianek działowych z pustaków z betonu komórkowego gr. 6 cm,
wykonanie nowych posadzek z gresu,
przystosowanie istniejących otworów drzwiowych do szerokości nowych drzwi (przykucia ścian max o 5 cm bez naruszania istniejących nadproży),
wykładanie ścian murowanych płytkami do wysokości 2,20 m,
montaż stolarki drzwiowej,
szpachlowanie ścian i sufitów,
malowanie ścian i sufitów,
montaż sufitów podwieszanych na stelażu,
instalacje elektryczne oświetlenia i gniazd,
instalacje wod – kan,
wyposażenie pomieszczeń w urządzenia sanitarne.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena oferty brutto – 60 pkt
2) Okres gwarancji - 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności technicznej lub zawodowej – doświadczenie Wykonawcy:
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną, o wartości min. 100 000,00 zł polegającą na budowie/ przebudowie/ remoncie budynku użyteczności publicznej obejmującą swoim zakresem wykonanie/remont pomieszczeń sanitarnych.
2) zdolności technicznej lub zawodowej - osoby:
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy do realizacji przedmiotu zamówienia łącznie skierują;
a) co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów prawa (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia);
b) co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń;
c) co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń;
d) Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba pełniła dwie lub wszystkie funkcje wymienione w lit. a, b, c pod warunkiem, że osoba ta posiada odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje wymagane przez Zamawiającego dla każdej pełnionej przez tę osobę funkcji.
Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień, wymaga uprawnień w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie;
Poprzez uprawnienia budowlane należy rozumieć uprawnienia budowlane zapewniające prawo do wykonywania zawodu inżyniera budownictwa wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz aktów wykonawczych lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia
o Wolnym Handlu (EFTA), które zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w tym, na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego składanego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SWZ;
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia :
a) wykazu robót budowlanych spełniających warunki określone w Rozdziale VII ust. 1 pkt 3 lit. a, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;
b) wykazu osób, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 4 lit. a-c, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, uprawnień, kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia oraz doświadczenia, sporządzonego zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykaz dokumentów i oświadczeń jakie Wykonawca składa w terminie wyznaczonym do składania ofert:1) formularz ofertowy sporządzony zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SWZ;
2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego składanego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w tym oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SWZ;
3) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) dla osoby/osób podpisującej/ych ofertę
i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo
do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestracyjnych Wykonawcy);
4) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:
a) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wraz z ofertą składa oddzielnie oświadczenie, o którym mowa w pkt 2;
b) oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni Wykonawcy zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ –
w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, o których mowa
w Rozdziale VII;
c) pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy – analogicznie
w przypadkach o których mowa w pkt 3);
5) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca składa wraz z ofertą:
a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego składanego
na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, w tym oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – zgodnie z treścią Załącznika nr 8 do SWZ;
b) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 8, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:a) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wraz z ofertą składa oddzielnie oświadczenie, o którym mowa w pkt 2;
b) oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni Wykonawcy zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ –
w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, o których mowa
w Rozdziale VII;
c) pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy – analogicznie
w przypadkach o których mowa w pkt 3);
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy zgodnie z projektem umowy stanowiącym Załącznik nr 9 SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-19 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-19 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą – przed podpisaniem umowy o realizację niniejszego zamówienia, muszą zawrzeć umowę regulującą współpracę tych wykonawców i przedłożyć kopię tej umowę Zamawiającemu.2. Podpisanie umowy z Wykonawcą nastąpi w siedzibie Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu terminu podpisania umowy przez obie strony. Zamawiający przewiduje korespondencyjne podpisanie umowy tylko i wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy, wskazujący okoliczności utrudniające podpisanie umowy w siedzibie Zamawiającego
3. Z dniem podpisania umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć kopię polisy
lub innego dokumentu potwierdzającego fakt zawarcia ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem umowy - posiadania ważnej (opłaconej) polisy ubezpieczeniowej z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem umowy przez cały okres realizacji przedmiotu umowy; w przypadku wygaśnięcia polisy w trakcie realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu (do Sekcji Organizacji Zamawiającego), potwierdzoną
za zgodność z oryginałem, kopię kolejnej polisy, tak aby Zamawiający zawsze był
w posiadaniu kopii ważnej polisy. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania
i utrzymywania, przez okres wykonywania robót budowlanych + min. 30 dni od jego zakończenia, ciągłości umowy ubezpieczenia z tytułu ubezpieczenia wszystkich ryzyk budowy – montażu w wysokości nie mniejszej niż 300 000 zł.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przygotuje i złoży przed podpisaniem umowy kosztorys ofertowy dla całości robót objętych zamówieniem na cenę ofertową. Kosztorys należy sporządzić metodą kalkulacji szczegółowej
i powinien zostać przygotowany według opracowanego przez Wykonawcę przedmiaru robót. Udostępniony przez Zamawiającego przedmiar stanowi jedynie rolę pomocniczą. Wszystkie pozycje kosztorysowe muszą zawierać cenę jednostkową. Ceny jednostkowe i wyliczone wartości należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Elementy cenotwórcze tj. stawka robocizny, wysokość narzutów, powinny zostać umieszczone na stronie tytułowej części kosztorysu określonej branży, jeżeli odnoszą
się do wszystkich pozycji lub w podsumowaniu rozdziału, elementu lub pozycji, jeżeli
w kosztorysie zastosowane zostały narzuty o różnych wartościach dla danego rozdziału, elementu, pozycji . W cenie materiałów należy uwzględnić koszt ich zakupu. Kosztorysy powinny zawierać również Tabele elementów scalonych, Zestawienia robocizny, Zestawienia materiałów oraz Zestawienia sprzętu. Określone przy przygotowaniu kosztorysu kwoty wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie danego elementu stanowią zapłatę za całość robót w celu osiągnięcia oczekiwanego przez Zamawiającego rezultatu. Różnice pomiędzy przyjętymi przez Wykonawcę w powyższych dokumentach ilościami, cenami i przewidywanymi elementami, a faktycznymi ilościami, cenami i koniecznymi
do wykonania elementami stanowią ryzyko Wykonawcy i obciążają go w całości. W razie braku wyszczególnienia przez Wykonawcę w kosztorysie jakiejkolwiek pozycji bądź zakresu robót niezbędnego dla wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się,
że zostały one przez Wykonawcę ujęte w ogólnej cenie zaoferowanej w złożonym przez Wykonawcę formularzu ofertowym.