BZP: Świadczenie usług pocztowych w 2025 roku dla Powiatowego Urzędu Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
04.11.2024
2024/BZP 00577630/01
POWIATOWY URZĄD PRACY W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług pocztowych w 2025 roku dla Powiatowego Urzędu Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 211025494
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Franciszka Walczaka 110
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 95 7360685
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: t.brzana@pup.gorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gorzow.praca.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Rynek pracy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pocztowych w 2025 roku dla Powiatowego Urzędu Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abf5602e-9fc6-422b-b234-5ccd3b80ee42
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577630
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00304280/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Świadczenie usług pocztowych na 2025 rok
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-abf5602e-9fc6-422b-b234-5ccd3b80ee423.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-abf5602e-9fc6-422b-b234-5ccd3b80ee42
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz – w szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą (ESP) na ePUAP: Powiatowy Urząd Pracy
w Gorzowie Wielkopolskim /PUP_Gorzow_Wlkp/SkrytkaESP lub pocztę elektroniczną pod adresem: t.brzana@pup.gorzow.pl
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie
e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”;
3) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza)
4) Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Oferta wymaga przygotowania w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, np. w formacie .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, lub .odt (według wyboru składającego).
5) Pod rygorem nieważności oferta musi być podpisana (opatrzona) kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (według wyboru Wykonawcy) złożonym przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
6) Wszelkie informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu podanym ust. 15 SWZ, które Wykonawca, stosownie do postanowień tam wskazanych, zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa powinny zostać ujęte w odrębnym pliku wraz z jednoczesnym oznaczenie pliku wzoru: Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa. Zaleca się, aby uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa było sformułowane w odrębnym pliku umożliwiającym jego udostępnienie w sposób niezależny od otwierania pliku z informacjami zastrzeżonymi jako tajemnica przedsiębiorstwa.
7) Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę tj. osobę (osoby) reprezentującą Wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
8)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO została zawarta w Dziale II SWZ oraz w Załączniku nr 1 do SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna RODO została zawarta w Dziale II SWZ oraz w Załączniku nr 1 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PUP.2500.28.2024.BT
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 190000
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1640 ze zm.) dla Powiatowego Urzędu Pracy w Gorzowie Wielkopolskim: Gorzów Wielkopolski 66-400, ul. Walczaka 110 oraz dwóch filii urzędu: Witnica 66-460, ul. Kosynierów Mirosławskich 1; Kostrzyn nad Odrą 66-470, ul. Graniczna 4.
2. Świadczenie usług pocztowych polegać będzie w szczególności na: odbiorze, przyjmowaniu, przemieszczaniu, doręczaniu i zwrotach przesyłek listowych krajowych i zagranicznych, rejestrowanych i nierejestrowanych oraz paczek pocztowych
i kurierskich.
3. Zamawiający nie dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na części (a tym samym nie dopuszcza składania ofert na część lub wybrane części niniejszego zamówienia). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych z uwagi na charakter usługi. Próba podzielenia zamówienia w oparciu o przedziały wagowe lub na kraj doręczenia nie znajduje uzasadnienia, tym bardziej, że operatorzy wykonują tego typu usługi kompleksowo, co uznać należy za standard. Ewentualny podział nie przyczyniłby się – z uwagi na strukturę rynku tego rodzaju usług – do osiągnięcia celu w postaci ułatwienia udziału w postępowaniu podmiotom należącym do kategorii małych i średnich przedsiębiorstw, dodatkowo wiązałoby się to z istotnymi trudnościami organizacyjnymi po stronie Zamawiającego.
4. Świadczenie usług będzie obejmowało okres 12 miesięcy tj. od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
5. Ilościowy wykaz przesyłek określono w załączniku nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Możliwość elektronicznego monitorowania przesyłek rejestrowanych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania.2. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca jeżeli jest wpisany do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, o których mowa w art. 6 ust.1 ustawy Prawo pocztowe w zakresie świadczenia usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
3. W kwestiach nieuregulowanych powyżej w niniejszym dziale, ocena spełnienia określonego tam warunku udziału w niniejszym postępowaniu następuje zgodnie z ustawą PZP oraz z uwzględnieniem dokumentów, o których mowa w dziale VIII
ust. 1 - 18 SWZ (stosownie do postanowień tam wskazanych dotyczących warunku udziału w postępowaniu).