BZP: Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Inowrocławiu na lata 2025 i 2026
04.11.2024
2024/BZP 00577642/01
KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ INOWROCŁAW
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa paliw płynnych
dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej
w Inowrocławiu na lata 2025 i 2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ INOWROCŁAW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092363567
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 133
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 477513431
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kppsp.inowroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-inowroclaw/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa paliw płynnych
dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej
w Inowrocławiu na lata 2025 i 2026
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19f109ea-f617-4f15-8d4e-ad94def5eb2f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577642
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/straz_inowroclaw/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/straz_inowroclaw/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PT.2370.02.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 279824,76 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na: „Sukcesywną dostawę
paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Inowrocławiu na lata
2025 i 2026 ”
2. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa do pojazdów i sprzętu silnikowego w przewidzianym
okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi odpowiednio:
a. 2 550 litrów benzyny bezołowiowej 95
b. 53 856 litrów oleju napędowego
3. W okresie trwania umowy prognozowane ilości paliwa mogą ulec zmianie, na którą
zamawiający nie ma wpływu, a wynika ona z niemożliwej do przewidzenia ilości interwencji
ratowniczo- gaśniczych.
4. Warunki zakupu paliw:
a. tankowanie na stacjach Dostawcy do zbiorników pojazdów Zamawiającego,
b. tankowanie na stacjach Dostawcy do pojemników dostarczanych przez Zamawiającego
5. Rozliczanie za zakup paliw dokonywane będzie na podstawie kart do rozliczeń
bezgotówkowych
6. Wykonawca wystawi karty uprawniające do tankowania na obszarze całego kraju : 21 kart
wystawionych na numer rejestracyjny pojazdu oraz 2 karty na osoby wyznaczone przez
Zamawiającego. Karty będą zabezpieczone poufnym kodem pin, przy czym ilość ta może
ulegać zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego
7. Dostawca musi zapewnić możliwość tankowania paliw z dystrybutora Dostawcy przez 24
godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu
8. Dostawca zapewni Zamawiającemu w okresie obowiązywania umowy tankowanie paliwa w
sieci stacji na terenie całego kraju
9. Podstawą do rozliczenia za zakup paliw płynnych w okresie obowiązywania umowy będą ceny
obowiązujące na stacjach paliw oferenta z dnia zakupu pomniejszone o wskaźnik obniżki cen
podany w formularzu ofertowym.
10. Dostawca zapewni tankowanie bezgotówkowe z 2-tygodniowym okresem rozliczeniowym
(od 1 do 15-tego i od 16-tego do ostatniego dnia każdego miesiąca)
11. Dostarczane paliwa, powinny spełniać wymagania jakościowe, określone odpowiednio w
normach PN i EN.
12. Opust określony w Formularzu Ofertowym obowiązuje wykonawcę przez cały okres dostaw
paliw tj. do dnia 31 grudnia 2026r.
13. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do
SWZ.
14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty częściowe jako sprzeczne z
treścią SWZ (nieodpowiadające treści SWZ) zostaną odrzucone.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa